Hallo lieve meiden...
Moet jullie weer teleurstellen...en mezelf ook...weer NIET ZWANGER...
Heb de test boos in de prullenbak gegooid...ff gehuild bij vriendjelief in bed, maar nu gaat het wel weer...Ik ben nog steeds niet ongesteld, heb nog steeds allerlei kwaaltjes, alleen de positieve test laat nog op zich wachten...
Ben geneigd om even helemaal geen test in huis te halen, dan maar even een paar daagjes wachten...heb vannacht zoooooooo slecht geslapen, was er zo druk mee en dan weer een negatieve test...pppfff...maak mezelf alleen maar druk als ik weet dat ik de volgende dag ga testen, dus ik doe het niet meer...
Ik denk dat ik morgenmiddag naar de kruidvat ga, of ik moet vanmiddag gaan, maar dan moet vriendje ze maar verstoppen...alhoewel hij ook soms heel impulsief kan zijn...
M'n moeder vertelde gister dat zij bij m'n zus 6x negatief getest had, pas toen ze 2 wk overtijd was, was hij positief...dus het kan nog, geen bloed geeft moed...ik weet ook wel dat ik vroeg ben met dag 28 en ik hoop dat het dat ook is...wil wel even de huisarts bellen, want ben ook steeds zo benauwd en moet vaker ventolin innemen en wil niet dat het evt. schadelijk is voor het evt. frummeltje in m'n buik...
Gerdien, wat leuk dat je zulke positieve reacties hebt gehad...en die kutopmerkingen, die zitten er altijd bij, misschien zijn ze wel gewoon jaloers!! Geniet er maar lekker van meisje!
MamaJM...wat goed van je, dat je pas later test, daar moet ik wat van mee hebben, hihi! Ik ga me proberen zo lang mogelijk in te houden, dus dames, ik doe geen uitspraken meer over wanneer ik test...jullie horen het vanzelf als hij positief is of als ik toch ongesteld ben geworden!!!
Ik ga m'n tas maar eens inpakken...vriendje heeft vanmorgen m'n brood al gesmeerd, omdat ik anders misschien niks meenam, omdat ik geen trek heb...lief he...
Meiden, ik ga weer...lekker aan het werk, heb een leuke groep, dus die helpt me wel de dag door...morgen heb ik een rotgroep...zou dan leuker zijn als ik dan al wist dat ik zwanger ben...(ach doen jullie maar vervelend, ik heb toch een lekker frummeltje in m'n buik!)
Fijne dag!
Liefs Joepie