Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Ik hoop het echt Nathalie!!
Ik zal je met open armen ontvangen in zwangerschapsland meid!
Ik gun het je, net zo erg als mezelf...hihi
lekker ego...ohoh
Hej ik ga nu naar bedje
totmorgen.....
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Goedemorgen,

Ik ben heel erg benieuwd naar de uitslag van Joepie, maar ik ben dus nog te vroeg.

Afgelopen weekend hebben we het grote nieuws bekend gemaakt aan familie en vrienden, de reacties waren allemaal super!

(behalve een paar dan, die vragen; 'Was dat wel de bedoeling?!?!' Dat vind ik echt een kutopmerking. )

Ik heb een heel mooi kadootje van mijn moeder gekregen, een kettinkje met een hartje en daarin een klein hartje.

Nu moet ik werken, ik kom zo nog wel even kijken!
(voel me trouwens beroerd, net of ik een nacht lang gefeest heb, maarja )

Hallo lieve meiden...

Moet jullie weer teleurstellen...en mezelf ook...weer NIET ZWANGER...
Heb de test boos in de prullenbak gegooid...ff gehuild bij vriendjelief in bed, maar nu gaat het wel weer...Ik ben nog steeds niet ongesteld, heb nog steeds allerlei kwaaltjes, alleen de positieve test laat nog op zich wachten...

Ben geneigd om even helemaal geen test in huis te halen, dan maar even een paar daagjes wachten...heb vannacht zoooooooo slecht geslapen, was er zo druk mee en dan weer een negatieve test...pppfff...maak mezelf alleen maar druk als ik weet dat ik de volgende dag ga testen, dus ik doe het niet meer...
Ik denk dat ik morgenmiddag naar de kruidvat ga, of ik moet vanmiddag gaan, maar dan moet vriendje ze maar verstoppen...alhoewel hij ook soms heel impulsief kan zijn...

M'n moeder vertelde gister dat zij bij m'n zus 6x negatief getest had, pas toen ze 2 wk overtijd was, was hij positief...dus het kan nog, geen bloed geeft moed...ik weet ook wel dat ik vroeg ben met dag 28 en ik hoop dat het dat ook is...wil wel even de huisarts bellen, want ben ook steeds zo benauwd en moet vaker ventolin innemen en wil niet dat het evt. schadelijk is voor het evt. frummeltje in m'n buik...

Gerdien, wat leuk dat je zulke positieve reacties hebt gehad...en die kutopmerkingen, die zitten er altijd bij, misschien zijn ze wel gewoon jaloers!! Geniet er maar lekker van meisje!

MamaJM...wat goed van je, dat je pas later test, daar moet ik wat van mee hebben, hihi! Ik ga me proberen zo lang mogelijk in te houden, dus dames, ik doe geen uitspraken meer over wanneer ik test...jullie horen het vanzelf als hij positief is of als ik toch ongesteld ben geworden!!!

Ik ga m'n tas maar eens inpakken...vriendje heeft vanmorgen m'n brood al gesmeerd, omdat ik anders misschien niks meenam, omdat ik geen trek heb...lief he...

Meiden, ik ga weer...lekker aan het werk, heb een leuke groep, dus die helpt me wel de dag door...morgen heb ik een rotgroep...zou dan leuker zijn als ik dan al wist dat ik zwanger ben...(ach doen jullie maar vervelend, ik heb toch een lekker frummeltje in m'n buik!)

Fijne dag!

Liefs Joepie

Ahhhh jammer Joepie, maar eigenlijk hadden we dit wel verwacht hè. Maar grrrr het blijft balen. Al die negatieve rot testen! Lief hoor dat je ff kon uithuilen bij je mannetje en dat hij brood had gesmeerd voor je. Fijne dag! En morgen kom je ook wel door. Geen bloed geeft moed en zelfs ik krijg er een steeds beter gevoel over, hihih. Sorry dit klinkt ook weer zo lekker negatief  Gun het je zo heel erg!

Wat een nacht wat een nacht! Zoooo verschrikkelijk onrustig geslapen. Liggen woelen e.d. Maar blijkbaar toch wel iets geslapen, al voelt dat NIET zo! Ben misselijk, heb buikpijn. Nee meiden ik ben niet zwanger, zal bij mij wel van alles bij elkaar komen.

Ik ga me nu maar rustig aan kleden en naar mijn werk. En het uwv bellen voor uitstel om geld bij elkaar te kunnen krijgen voor mijn auto. Gelukkig heb ik vanmiddag geen afspraken, dus kan ik dan iets rustiger aan doen.

Mijn mannetje is ook weer werken, maar die schijn ik de hele nacht wakker gehouden te hebben. Toen heb ik hem toegeschreeuwd: ja hallo ik kan er niks aan doen dat ik zo onrustig heb liggen woelen. Was dan op de bank of logeerbed gaan liggen. En dat wou ik natuurlijk helemaal niet zeggen zo. Pff gaat een leuke dag worden dit.

Wens iedereen heellll fijn begin van de nieuwe week en we babbelen later wel ffies!

Liefs Nathalie

Ik kreeg om ff over 8.30 uur een sms van de baas dat de vrijzwemmers niet kwamen en er niet echt veel andere dingen te doen waren, dus wat hem betrefd mocht ik thuis blijven. Yippie! Kan ik goed gebruiken. Tis maar goed dat ik die sms niet kreeg toen ik nog met mijn slaperige koppie in bed lag anders was ik er niet uit gekomen. Had me net gewassen en broek aan. Toen dacht ik ohh dan kan ik nu mijn kop tussen die kussens steken. Maar dacht neeeeee Nathalie tis maandag als je iets bereiken wilt moet je het NU regelen des te meer tijd hebben ze om te overleggen en weet je misschien eind van de dag of je uitstel kan krijgen. Dus ikke maar verder aan kleden en naar beneden gegaan. Heb in nog geen half uur tijd al 5 telefoontjes gepleegd. Word van het kastje naar de muur gestuurd, maar goed ik moet nu doorzetten.
Volgens mij sta ik een beetje op automatische piloot stand. Maar moet hierin ook nog oppassen dat ik mezelf niet voorbij loopt. Dus dacht ff tot 10 tellen en jullie vertellen dat ik niet hoef werken, hiih.

Was heel ff op hyves omdat ik krabbel kreeg. Maar zie mijn horoscoop vandaag:

Als doorzetten en toegeven in evenwicht zijn, hoef je nergens spijt van te hebben. Gebruik je krachten om een project af te ronden, maar ga er niet te roekeloos mee om. Als je goed nadenkt weet je onmiddellijk succes te bereiken en je karakter te sterken...

Alweer zo toepasselijk! Ik ga mezelf dwingen een beschuitje te eten en spreek jullie later weer. Liefs Nathalie

Goedemorgen,

Joepie: wat klote zeg, weer een negatieve test!! Maar aangezien je nog steeds niet ongesteld bent zegt het nog niet zoveel. We horen het wel van je als je meer weet en duimen door! Ik ga weer snel aan mijn werk, maar was even benieuwd, tot vanavond!

Liefs Mosa

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Esseltje,29 jaar                  5e ronde - 1e kindje                               21-06-08
Mamoetje,  19 jaar        6e ronde -  1e kindje                               25-06-08      (56 dgn)
Nathalie, 24 jaar              4e ronde -  1e kindje                               26-06-08
Maureen                                      4e ronde -  1e kindje                               29-06-08
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               30-06-08      (28 dgn)
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               07-07-08      (35 dgn)
Vlinder, 29 jaar                 11e ronde 2e kindje                               ??-??-??

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

MamaJM, 23 jaar             3e ronde -  2e kindje                              16-06-08
Mosa, 25 jaar                        1e ronde - 1e kindje                               17-06-08
Mickje                                              4e ronde - 1e kindje                               18-06-08
Collie                                                5e ronde -  1e kindje                               19-06-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!

Mamoetje,  19 jaar    6e ronde 1e kindje                           03-06-08      (34 dgn)  
Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Miranda                                    5e ronde  -  1e kindje                      14-06-08    
Joepie, 25 jaar                4e ronde -  1e kindje                      14-06-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 11 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Poeh                    
1e bezoek        02-06-08        
Elmoo                
1e bezoek        09-06-08
Bolle                    
2e bezoek       10-06-08
Dotje                    
1e bezoek        16-06-08 om 11.20 uur
Gerdien            
1e bezoek        19-06-08
Jolie
1e bezoek       14-07-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle      
2e echo        ??-??-??    
Elmoo                
2e echo        06-06-08                      
Dotje                  
1e echo          16-06-08 om 11.00 uur
Poeh        
2e echo         23-06-08 om 18.00 uur          
Jolie
1e echo       14-07-08 om 11.40 uur

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Esseltje,29 jaar                  5e ronde - 1e kindje                               21-06-08
Mamoetje,  19 jaar        6e ronde -  1e kindje                               25-06-08      (56 dgn)
Nathalie, 24 jaar              4e ronde -  1e kindje                               26-06-08
Maureen                                      4e ronde -  1e kindje                               29-06-08
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               30-06-08      (28 dgn)
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               07-07-08      (35 dgn)
Vlinder, 29 jaar                 11e ronde 2e kindje                               ??-??-??

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

MamaJM, 23 jaar             3e ronde -  2e kindje                              16-06-08
Mosa, 25 jaar                        1e ronde - 1e kindje                               17-06-08
Mickje                                              4e ronde - 1e kindje                               18-06-08
Collie                                                5e ronde -  1e kindje                               19-06-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!

Mamoetje,  19 jaar    6e ronde 1e kindje                           03-06-08      (34 dgn)  
Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Miranda                                    5e ronde  -  1e kindje                      14-06-08    
Joepie, 25 jaar                4e ronde -  1e kindje                      14-06-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 11 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Poeh                    
1e bezoek        02-06-08        
Elmoo                
1e bezoek        09-06-08
Bolle                    
2e bezoek       10-06-08
Dotje                    
1e bezoek        16-06-08 om 11.20 uur
Gerdien            
1e bezoek        19-06-08
Jolie