Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Ons Nodlijstje was helemaal foetsie, dat kan natuurlijk niet
Kijk eens wie er op het overtijd bankie staan, hihih
En Esseltje alweer boven aan het lijstje.
Wachtbankje lekker druk, gaat weer de goede kant op meiden!

Dotje heeft vandaag echo en 1e bezoek vk dus spannend!
Oh om 11.00 uur was echo dus die heeft ze nu gehad.
Het kriebeld zelfs in mijn buik. Meis als je thuis bent kom je ons dan ff vertellen hoe het was?

Ikke ga nu naar fysio dan hebben jullie ff rust.
Ben helemaal hyper op het moment, terwijl ik vanmorgen nog het liefst winterslaap wou houden, hihih.

Liefs Nathalie

Goeiemorgen meiden,

Heb nog niet de berichten van vandaag gelezen, maar wou eerst even snel vertellen hoe het met Tarzan gaat. We hebben haar vanochtend opgehaald bij de dierenarts weg. De operatie was goed gelukt vrijdag en het wachten was op dat ze nu weer zelf zou gaan eten, normaal gesproken doen katten dat dan zelf weer de volgende dag... Maar wat er ook gebeurde Tarzan wou helemaal niet zelf eten. Uiteindelijk hebben ze haar zondag (gisteren) een sonde door haar neus gegeven en haar zo eten rechtstreeks in de maag gespoten...
Vanochtend toen we gingen kijken, zei de dierenarts dat ze zich zorgen maakt, want Tarzan wou nog steeds niet eten en ze moet juist aansterken. Daar kreeg ze een makkelijk verteerbaar papje, maar ook dat wou ze niet hebben. Maar ondanks dat zat ze er wel alert bij, wel heel erg dun geworden, echt zielig, maar ze zat zichzelf gewoon te wassen en toen wij kwamen klom ze gewoon bij ons omhoog...
Toen zei mn vriend dat hij Tarzan graag mee naar huis wil, en dat we het thuis gaan proberen met eten geven en lukt het niet dan zou ze een spuitje krijgen over een paar dagen om haar in te slapen. Dat vond de dierenarts zelf ook het beste en laatste optie eigenlijk...

Komen we net thuis, laten we haar vrij rondlopen, het eerste wat ze doet is naar hun etensbakje ( we hebben 2 poezen, Tarzan en Jane hihi, beide vrouwtjes) en gaat enthousiast in die vleesbrokjes eten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Natuurlijk wel voorzichtig, maar wel echt eten... Hoop zo dat ze het nu ook vol blijft houden en dan aan gaat sterken...!!!
Daarnaast hebben we spuitjes meegekregen om haar pijnstilling en antibiotica toe te dienen en zonodig van dat astronautenvoer....
Maar wij zijn in elk geval voor nu HEEL ERG BLIJ!!!!!!   Ik hou jullie op de hoogte....
Zal nu eerst al jullie berichten even lezen....

Wow er is weer heel wat afgekletst gisteravond nog en vanochtend...
Jammer Joepie dat je weer begatief getest hebt, maar zolang de rd wegblijven is er altijd nog hoop. En zeker gezien jouw klachten zeg, volgens mij kan het haast niet anders dan dat je ook zwanger bent...!!!! We wachten gewoon af en duimen gewoon hard door voor jullie..

Dotje, spannende dag voor jou en je vriend...! Meid ik leef met jullie mee en hoop zo dat jullie een mooi kloppend hartje zullen zien en uiteraard een super babytje in je buik....
Hele fijne dag, geniet ervan meid!!!

Nathalie succes bij de fysio, mag ik vragen welke fysio je hebt? Zag dat je uit de buurt van Emmen komt, dat schreef je eerder.. Ik heb dik een jaar geleden een waarneming als fysiotherapeute gehad in Emmer Compascuum.... Hoop verder dat je vandaag alles naar je zin kunt regelen, vervelend dat je altijd weer wordt doorgestuurd...

Ha dames...

ppfff...de ochtend zit er alweer op, ondanks alles heel snel gegaan...ff reageren:

Elmoo, wat ontzettend fijn dat het wat beter gaat met Tarzan...misschien had ze idd ook wel een beetje heimwee, omdat ze dus daar zat...en toen ze weer lekker thuis was, voelde ze zich vast een stukje beter! Hopen dat het goed blijft gaan, hou ons op de hoogte!!

Naath, ik sta overtijd!!!yoehoe, spannend hoor...hoop dat ik snel op het zwangerlijstje kom te staan...en de rest natuurlijk ook! Hoe was de fysio??Fijn dat je niet hoefde te werken!

Dotje, spannende dag vandaag, als het goed is, zit de echo erop, laat je ons even weten hoe het was?? We zijn heeeeeeeeeeel nieuwsgierig!

Hier gaat het niet zo goed, ben niet ongesteld ofzo, dus eigenlijk gaat het prima, maar voel me erg slecht...heb echt ochtendmisselijkheid, hihi...vanmorgen niet gegeten, was zoooooo misselijk...tegen 10.00 een plakje ontbijtkoek gehad en nu begin ik ook weer een beetje honger te krijgen, maar nog steeds dat rotgevoel...Tja, ik wilde het zo graag en nu heb ik het! Moet er alleen niet aan denken dat ik dit de eerste 3 maand voel..hihi...Maar we zeuren niet...ff van me afkletsen...
In de pauze de dokterassistente gebeld over de ventolin (voor de astma) het kon geen kwaad als ik het wat meer gebruikte...ze zei dat het heel normaal was dat de test nog niet positief was, omdat het nog maar dag 28 was...Gewoon even geduld hebben!! We gaan ons best doen...maar ze zei wel dat als ze het zo hoorde dat ze er ook wel een beetje vanuit ging dat ik zwanger was...Gelukkig maar!!

M'n moeder is ook zo lief...die vroeg vanmorgen hoe het met me was (ze smste) ze zei dat ze het er met m'n zus over had gehad en dat ze allebei zoiets hadden van: Dat kan niet anders of ze is zwanger...m'n zus herkende heel veel! Toen ik terug smste dat ik alleen een plakje ontbijtkoek had gehad stuurde ze terug: je moet wel goed voor jezelf en je kindje zorgen!! Vond ik zoooooooo lief! het klinkt zo mooi! Heb wel gezegd: eerst een positieve test, daarna ben ik pas echt gerust gesteld!

Dit was hem weer, ga nu even eten, kijken of het erin blijft!

Fijne dag en tot snel!

Liefs Joepie

Hoi hoi meiden, was ik ook weer us...
gezellig gebabbeld hier!!

Joepie, jammer zeg weer negatief getest.
maar meid, probeer gewoon nog ff wat geduld te hebben ik snap heel goed dat t moeilijk is, heb ik ook soms. maar steeds negatief testen wordt je ook niet vrolijk van..toch??!!
en je hebt een zwager gevoel dus wie weet...die testen zijn gek moet je maar denken...
meid meid ik hoop zo dat je snel positief test en je gevoel helemaal kan laten gaan en ervan kan gaan genieten!!
Ik duim heel hard voor je!!!
Hier ook nog steeds geen rd'tjes !!! joepie de poepie!!!
We roeien samen heel hard door hoor meis....
ik heb ook soms zo''n beroerd gevoel. vanochtend ook. dan denk ik:
Me niks verbeelden, ik wordt ongi...
echt van die krampen en steken en misselijkheid.
ik dus ook maar 1 boterhammetje op als ontbijt..pff en koffie smaakte me ookniet echt...
maarja we w88 af..
meid verstop ook je test en wacht gewoon tot eind deze week!!!!
en zoals je zegt..... Geen bloed geeft moed!! maar ook onzekerheid he... dus niet testen!!!!! daar wordt je dol van vind ik..
hou je taai..en ik roei en ik duim met en voor je!!!

En Nathalie wat lekker zeg dat je onverwacht niet hoefde te werken!
vooral na zo'n brak nachtje..
meis meis wat spookt er veel door je hoofd he.
maar had je vandaag wel mooi de tijd om het UWV te kunnen bellen
alwat meer nuttige info van ze gehad? of het uitgesteld kan??
i hope!!!
Fijn dat je mannetje weer aant werk is! wel netzo lekker he, gewoon weer bezig!
Hou je taai meis, succes met alles!!!!!!

Gerdien ook leuk zeg hoe mensen reageren! super!
En die stomme reacties lijken idd veel op jaloezie..
sommige mensen weten gewoon niet hoe te moeten reageren
dan denk ik; kan je beter niks zeggen..maarja
Geniet gewoon lekker meis!!!

Alle andere meiden ook fijne dag... weet niet meer precies wat iedereen zei...
maar ik denk aan jullie
en kom vandaag nog wel weer xtje langs....
en hopelijk blijven hier de rd'tjes weg!!

Trouwens Joepie... hoe kom jij aan die leuke banner met overtijd erop?
ik ging dus naar kindjeopkomst.nl maar kon nergens vinden waar je die bannertjes kan maken???????!! vertel????!!! hihi

Liefs mij

Heej vroeg me trouwens ook af pas hoe het met Vlinder is??
meisie??
vloeien weer gestopt of wat minder?
en knap je weer een beetje op??
ik denk aan je!
sterkte met alles joh!!!
Knuf mij

Aangezien ik moe ben van een nacht woelen en vanmorgen van fysioterhapie te horen heb gekregen dat ik rustig aan moet doen juist omdat ik vannacht slecht heb geslapen en mijn lichaam duidelijk signalen aan begint te geven van rustig nou! Krijg die eindelijk een beetje door, ipv dat ie patsboem teveel is en dat ik dan voor pampus in bed moet liggen. Dus dat vind ik wel fijn.

Ohhh Elmoo jeetje wat schrikken zeg van Tarzan. Las eerst yippie ze is weer thuis, maar toen ik verder las brr. Tis te hopen dat ze aansterkt meis. Wel goed teken dat ze meteen naar etensbak loopt en weer bij haar vriendinnetje is natuurlijk en gewoon lekker bij jullie thuis, eigen omgeving, wie weet knapt ze dan een beetje op hè.

Ohhh wat ontzettend grappig zeg dat je in EC als fysio hebt gewerkt. Ik dacht ohh ff kijken of je al kleine had. Want de fysio die ik hier in het dorp had is nu weg en had al een kleine, maar dat ben jij dus niet. Pff dacht al dalijk kennen we elkaar, hihih. Ik weet niet bij welke praktijk je hebt gezeten? Dichtbij de kerk of dichtbij de snackbar of aan de overkant van die straat? Zitten er meerdere hè. Ik ben de laatste tijd dichtbij de kerk voor mijn heup/bekken, maar doordat ik ook revalidatietherapie heb in SZE en hydrotherapie in zwembad word dat allemaal beetje te veel voor de verzekering. Ik had dus vanmorgen fysio als onderdeel van revalidatietraject. Ze heeft ademhalingsoefeningen in combi met methode van jacobs ofzo gedaan. Echt hele aparte gewaarwording zeg. Ik moest naar mijn lage buik proberen te ademen en toen rechts mijn kniee aan spannen. Nou het was als of iemand heel hard drukte op mijn borstkast zo vreemd. En er zit duidelijk verschil tussen linker en rechter lichaamshelft qua gevoel. Echt apart hoe je steeds meer achter dingen komt.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan