Ha dames...
ppfff...de ochtend zit er alweer op, ondanks alles heel snel gegaan...ff reageren:
Elmoo, wat ontzettend fijn dat het wat beter gaat met Tarzan...misschien had ze idd ook wel een beetje heimwee, omdat ze dus daar zat...en toen ze weer lekker thuis was, voelde ze zich vast een stukje beter! Hopen dat het goed blijft gaan, hou ons op de hoogte!!
Naath, ik sta overtijd!!!yoehoe, spannend hoor...hoop dat ik snel op het zwangerlijstje kom te staan...en de rest natuurlijk ook! Hoe was de fysio??Fijn dat je niet hoefde te werken!
Dotje, spannende dag vandaag, als het goed is, zit de echo erop, laat je ons even weten hoe het was?? We zijn heeeeeeeeeeel nieuwsgierig!
Hier gaat het niet zo goed, ben niet ongesteld ofzo, dus eigenlijk gaat het prima, maar voel me erg slecht...heb echt ochtendmisselijkheid, hihi...vanmorgen niet gegeten, was zoooooo misselijk...tegen 10.00 een plakje ontbijtkoek gehad en nu begin ik ook weer een beetje honger te krijgen, maar nog steeds dat rotgevoel...Tja, ik wilde het zo graag en nu heb ik het! Moet er alleen niet aan denken dat ik dit de eerste 3 maand voel..hihi...Maar we zeuren niet...ff van me afkletsen...
In de pauze de dokterassistente gebeld over de ventolin (voor de astma) het kon geen kwaad als ik het wat meer gebruikte...ze zei dat het heel normaal was dat de test nog niet positief was, omdat het nog maar dag 28 was...Gewoon even geduld hebben!! We gaan ons best doen...maar ze zei wel dat als ze het zo hoorde dat ze er ook wel een beetje vanuit ging dat ik zwanger was...Gelukkig maar!!
M'n moeder is ook zo lief...die vroeg vanmorgen hoe het met me was (ze smste) ze zei dat ze het er met m'n zus over had gehad en dat ze allebei zoiets hadden van: Dat kan niet anders of ze is zwanger...m'n zus herkende heel veel! Toen ik terug smste dat ik alleen een plakje ontbijtkoek had gehad stuurde ze terug: je moet wel goed voor jezelf en je kindje zorgen!! Vond ik zoooooooo lief! het klinkt zo mooi! Heb wel gezegd: eerst een positieve test, daarna ben ik pas echt gerust gesteld!
Dit was hem weer, ga nu even eten, kijken of het erin blijft!
Fijne dag en tot snel!
Liefs Joepie