Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Hhahaha Joepie heerlijke muts van me! Ze zit al dagennnn te zeuren over dat ze kwaaltjes wil en het liefst ook nog misselijk wil zijn en jaaaa hoor mevrouw is misselijk, hihih. En nu zit je te bedenken dat het wel eens 3 maanden kan gaan duren en is het ineens niet zo leuk meer, hihih. Nou ik krijg er ook steeds beter gevoel over meis. Fijn dat de dokterassistente, je zus en je moeder je een beetje gerust hebben kunnen stellen en dan lekker van je af kletsen bij ons. Ook al zeg je 10x dat je misselijk bent of nog je al je kwaaltjes het mag allemaal! Maar daar in ruil voor willen we wel snel een positieve test hoor, hihih.

Doe rustig aan meis! Je moeder heeft gelijk, hihih

Liefs Nathalie

MamaJM ook weer gezellig zitten kletsen. Als je je bannertje maakt bij kindjeopkomst en je overtijd bent dan zegd ie dat gewoon bij je cyclusbannetje. Maar vandaag is je nog dus zal ie dat nog niet zeggen, maar dan morgen wel. Het is idd spanendddd!

Nu ff update van mijn kant:
Ik heb vanmorgen die mevrouw een noodkreet gemaild maar hoorde steeds maar niks. Toen ik op de terug was van fysio kreeg ik ineens telefoontje. Ze had mijn telefoontje gehad en mailtje gelezen en had al ff overlegd. Ze wou graag het nummer en naar van de contact persoon bij de gemeente. Want had namelijk in de mail gezet. Er is helemaal nog niks alternatiefs geregeld maar ben 01-07-08 wel mijn auto kwijt. Dan kan ik niet meer naar therapie en noodzakelijke dingen. Ik heb nu spoedbehandeling bij gemeente en urgentie bij het ciz dus haar het nummer van die man ook maar ff gegeven en nummer van de contactpersoonlijk van de auto lease maatschappij dan hoeft ze dat allemaal niet op te zoeken en gaan ze maar met elkaar een goede oplossing verzinnen. Er word dus in elk geval iets ondernomen. Maar ja duidelijkheid heb ik nog niet. Maar dit is een stap in de goede richting ben benieuwd. Duimen jullie voor me?

Ik heb net bij de liddle een zij kussen gekocht. Die word ook voor zwangerschappen gebruikt. Heel handig, kan ik dus later ook gebruiken, hihih. Maar nu is is ervoor ter ondersteuing van mijn arm enzo. Dat ik rustiger lig in bed en meer lucht krijg. Want juist als ik me niet fijn voel en verdrietig kruip ik in elkaar en dan kan ik niet goed ademen en dat heeft wisselwerking op je lichaam. En als ik meer steun heb voelt het ook fijner e.d. Dus we gaan dit maar eens ff proberen. Maar mag wel groter bed hebben zo, hihih. Ach dat zijn toekomst plannen. Eerst maar eens MIJN auto redden uit de klauwen van die mensen, hihih.

Ik ga nu lekker ff rustig aan doen, want mijn energie is alweer op voor vandaag en moet nog ffies, hihih

Liefs Nathalie

Ha lieve kippies!

Hier was ik weer, lekker thuis op de bank! Vanaaf nog verjaardag van m'n schoonpapa, maar heb al met vriendje overlegd dat als ik het niet meer trek, we naar huis gaan.

MamaJM...spannend hoor! Je verbeelt het je echt niet, want dat dacht ik eerst ook, maar je voelt echt wat je voelt! Ik hoop echt voor je dat het raak is. Ik kon die bannertjes ook eerst niet vinden, maar dat is op

www.kindjeopkomstindicators.nl

en daar kun je hem maken! Staat wel gezellig he!? Houden zo hoor! Dus vandaag is je NOD...?? Vaar maar lekker met me mee...heb net een kruidvattest en een digitale test gekocht en vraag zo even als vriendjelief terug komt of hij ze even wil verstoppen...ik test pas over een paar dagen weer, gaat me klauwen met geld kosten zo.

Nathalie, goed dat je lekker door hebt gepakt vandaag! Nu ben je iig weer een stapje verder en nu maar duimen dat het helpt! Meer kun je toch niet doen meisje, dus je moet jezelf niks kwalijk nemen!
Hihi, ik ben ook wel een muts...maar dit is toch niet zo fijn als ik dacht!!hihi... ben zo duizelig steeds, omdat ik weinig kan eten, dus da's dan niet fijn, maar als ik weer wat eet, word ik weer zo misselijk. De rest van de kwaaltjes zijn ook nog hevig aanwezig...we doen het idd rustig aan jullie horen het als er veel veranderingen zijn!

Weet niet of ik jullie nog spreek vanavond, maar lees iig nog wel een paar keer mee!

Fijne avond!

Liefs Joepie

Hallo Kippies!!

Joepie: balen dat je weer negatief getest hebt. Gezien al je kwaaltjes kan het niet anders of je bent wel zwanger!! Balen dat je zoveel geduld moet hebben... Succes Meis!! Ik duim voor je!!

Dotje: Je eerst echo en vk bezoek gehad vandaag! Super!!  Alles goed??

Nathalie:  Kl*te dat je auo toch weg moet. Wel fijn dat ze je daar niet zomaar mee afschepen en dat ze nog wel wat proberen te regelen.  Sterkte.

Elmoo: Fijn dat tarzan weer eet. Een vertrouwde omgeving is vaak het beste! Ik hoop dat ze snal weer wat aan zal sterken.

Mamajm: Je nod vandaag! spannend!! Zal hard voor je duimen!!

Ik zie dat ik op het wachtbankje sta!
Ik heb een negatief gevoel over deze ronde.
Vorige week voelde ik vanalles. Moe, hoge temp, harde ontlasting, weeig gevoel in mijn buik.
Bijna alles is weg! Meende gisteravond zelfs heel vaag een beetje ongie pijn te hebben. Moet nog wel erg vaak plassen... Mijn temp was vanmorgen 36.9. Ik zie het wel, Maar ga ervanuit dat we naar ronde 6 moeten...
Balen, maar kan er ook niet meer van maken... Soms denk ik: deze maand ga ik er niet zoveel mee bezig zijn. Maar onbewust ben je er toch veel te veel mee bezig.

Veel liefs Collie

ff kijken oft gelukt is....

Leuk zeg Joepie, dankje!!
Ik zocht naar een bootje, maar die staat er niet bij..haha zou wel toepasselijk zijn over ons schuitje
maar vliegtuigje is ook wel grappig!! hihi
we vliegen gewoon naar zwangerschapsland...
ik hoop op n goede landing meis voor jou en mij!!!!
ik duim..
xxx

hihi MamaJM...daar ben ik het helemaal mee eens!
Heb trouwens m'n temp. nog niet eens verteld! 37.4!!!!!!!!!!!!!!!!!
Da's wel heel erg hoog he?? houden zo!

Hoop voor jou ook echt op goed nieuws, je hebt het verdiend! Daar is het zonnetje een beetje voor...want achter de wolken schijnt de zon!

Collie, ik hoop toch voor je dat de RD-tjes uitblijven! 36.9 is een hoge temperatuur hoor! Duim duim duim...zo toch mooi zijn als je lekker met ons mee vliegt (tja, de boot was aangemeerd, dus we zijn overgestapt...)

M'n vriendje gaat de testen verstoppen, kijken hoe lang ik het vol kan houden...maar hij wil het ook heel graag weten, dus hij zei al, doe dan morgenvroeg nog één test! hihi, maar heb gezegd dat we dan vast weer teleurgesteld zijn, dus dat we echt wachten...Goed he???

doeidoei!

Knuffel Joepie

Hey Collie, dat je niet zoveel voelt wil niks zeggen hoor. Kijk naar onze Joepie, die zit ook al dagen te miepen dat ze iets wil voelen, nou haar gebeden zijn gehoord hoor, hiih. Dus kan allemaal nog komen je nod is nog niet. Maar je temperatuur is wel lekker hoog meis. Hoe hoog is je temperatuur anders? Maar vaak zegd je voor gevoel zelf al genoeg hè. Maar wil niet zeggen dat je van alles moet voelen hoor. We wachten het gewoon rustig af. Nou ja rustig, hihihih. We moeten wachte zit weinig anders op. Ik ben wel weer eens toe aan glitters en positief gejuich hier dat we het uit kunnen schreeuwen dat er weer iemand zwanger is!

Hier heb ik nog geen telefoon weer gehad dus zal wel morgen pas worden ofzo. Ikke zit ook in wachtstand. Niet voor zwanger worden dit keer, maar wel voor allerlei andere dingen, hihih. Vanmiddag nog ff spontaan geklust. Mijn mannetje kwam ineens naar me toe, kreeg me daar toch een zoen waar je U tegen zegd en had echt zo iets van zo hey wat mankeerd jou, hihih. Maar gelukkig voelt ie zich wat beter. Had wel ff zo iets van shit te laat. Maar ik vind het wel ff goed zo. Vind het gewoon fijn om het intieme en niet dat ik nu denk van oh ik moet zwanger worden deze ronde. Maar lekker ff rustig aan hier. Eerst ff wat dingetjes op rijtje krijgen. Tis niet dat we nu beschermd gaan klussen, gebeurd het dan gebeurd het. Maar denk dat mijn lichaam wel ff zo iets heeft van eerst ff wat meer leren ontspannen e.d.

Joepie fijne avond meis, dan heb je ff wat afleiding en als het niet meer gaat lekker naar huis en bedje in. Dan is de maandag al voorbij meis. Op na een positieve test over een paar daagjes!

Liefs Nathalie

Zo hey Joepie wat goed, hoelang ga je dat volhouden? hihih
Jou mannetje werkt ook niet echt mee hoor. Zegd ie achhh nog eentje dan, hihih
Kan me het voorstellen hoor, tis ook heel spannend.
Wowwww wanneer had je zo'n hoge temperatuur? Meis dit gaat de goede kant op.

Mamajm als je zwanger bent en Joepie ook kunnen jullie op die site waar Parent2be haar bannertje weg heeft wel een bannertje doen met schuitje naar zwangerschapsland, daar had ik hem al gezien. Dus nu moeten jullie wel! En jullie mogen niet eerder uitstappen dan dat jullie een gezonde baby in de armen hebben, deal?!

Terug
Bovenaan