Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Hey naat,

lekker dat jullie spontaan geklust hebben...er gewoon even niet altijd druk mee zijn, maar ook echt genieten van elkaar!

Ik heb dat vanmiddag getempt, dat doe ik om mezelf rustig te houden hihi...had vanochtend 37.0 en tegen een uur of 16.00 37.4...temp vaker rond die tijd, altijd 37.2...maar nu ga ik dus ietsjes omhoog! Spannend!

We gaan het proberen vol te houden!

Ga ff kijken wat we doen met eten vandaag...(als ik wat binnen krijg!)

Liefs Joepie

Hey!!

Joepie dat is een hele hoge temp!! Het komt echt goed!! Ik hoop echt dat jij en mamajm binnenkort een positive test in handen zullen hebben. Ik denk dat ik wat later land met een andere vlucht!!  Mijn gevoel zegt nee tegen deze ronde. Ik weet wel dat de verschijnselen bij iedereen anders zijn.Maar heb gewoon geen positief gevoel.
Nathalie fijn dat jij en je mannetjes zo'n fijne middag hebben gehad!!

Liefs Collie.

Hoi hoi   meiden.

Ben ik weer na een lange tijd afwezig.
Had het erg druk en de computer deed niks meer dus moest even naar gekeken worden.
Gaat heel erg   goed met me
Het kriebelt al weer erg bij me hoor.
Vanmiddag lekker even met mijn moeder wezen winkelen en dan zie je weer een leuk zwanger buikje heerlijk.

Nou meiden ik ga er vandoor lekker koken.
Ben jullie echt niet vergeten.

Dikke knuf van mij

Heej Nathalie wat heerlijk joh zo spontaan klussen!! wie weet wat er nog van komt als je ovulatie niet precies int midden van je cyclus zit...je weet nooit!!!
ik duim voor alles voor jou meis!!

En Joepie ik denk dat ik ook maar ga tempen..hihi gewoon sochtends en savonds.
doe jij dat echt rectaal? of onder je oksel of wat? wat ist beste?? hihi Zou t niet weten namelijk??? stomme vraag misschien
als we toch niet van onze mannetjes mogen testen he, kunnen we nog tempen!! hihi
Hier ligt de test trouwens nog steeds in de badkamer hoor..
manlief zei gister aaf..
hopelijk ben je zelf zo flink om gewoon nog ff te wachten....?!
Dus dat moet ik maar ff waarmaken voor hem!
en wel goed voor mezelf..
al heb ik best weleens de neiging om er testje tegenaan te gooien hoor..maarja
pas al   verknoeid he door te vroeg te testen.....

Ben ik toch stiekem weer even...vriendje staat lekker te koken, de schat...mocht lekker op de bank gaan zitten!

Hihi, Colli, jammer dat je met een andere vlucht komt, maar wij cirkelen ook nog steeds rond hoor! Je kan ook niks voelen, we zijn allemaal anders! Geen bloed geeft moed!!
Maar kan me voorstellen dat je een beetje een slag om de arm houdt, groot gelijk...

MamaJM...ik temp rectaal ja...'t is niet een hele leuke manier, maar wel de nauwkeurigste...dus vandaar...het houdt me echt rustig hoor, dus misschien echt wat voor jou! haha, je mannetje stelt je op de proef, foei toch! Wel knap als je het volhoudt hoor!

Maureen, wat fijn om weer van je te horen, fijn dat het goed gaat! We zien idd overal zwangere buikjes he, dat valt jou dus ook wel op! Iets minder dan 2 weekjes meid, dan zit je nu in je vruchtbare periode of niet???

Ik heb net voor de eerste keer overgegeven (sorry voor dit onsmakelijke gedeelte)niet de eerste keer in m'n leven hoor, hihi, maar sinds de tijd dat ik zo misselijk ben...
Er kwam niet heel veel uit, want heb dus alleen nog maar een plakje ontbijtkoek en 2 boterhammetjes gehad...die zijn allang weer verteerd, hihi! Nu maar even rijst met roerbakgroente en hawai-saus eten, heb nu wel erge honger...dan maar kijken of dat erin blijft!

Doeidoei!

Knuf!!!

Heeeej Joepie bedankt!
Wie weet ga ik het vanavond en morgenvroeg doen. en dan ff bijhouden!!

En mij maak jij niet meer wijs dat je niet zwanger bent hoor meis...
met je overgeven...pfff
een griepje soms?? haha..
nee meid ff serieus!! ik denk echt dat jij zwanger bent..
vind je het ook steeds zo spannend als je naar de wc gaat....
yes nog geen bloed denk ik dan!!! haha

Meid wanneer ga je testen? kan je netzo goed niet meer doen denk
je bent echt zwanger...
oh ik hoop zo dat alles goed gaat voor je meis!
Hou je taai want overgeven is niet leuk..
hopelijk hou je het avond eten er beetje in!
fijne aaf!! geniet van de kookkunsten van mannetje!! heerlijk hoor!!
xx

Ohhhhhh Joepie ook nog overgeven. Ja griepje van 9 maanden zekers, hihih
Ik krijg net ineens geniale ingeving. Hahhha zit hier helemaal te proetsen van het lachen. We gaan gewoon met zijn allen bij Joepie op de bank zitten. En als ze naar de wc gaat, en en en en en? Zie je al wat. En als we wilt testen houden we haar tegen. Hahha zie het al helemaal voor me. Je mannetje zal nu al zenuwachtig worden van jou alleen, laat staan dat hij een aantal van die dolle meiden over de vloer heeft, hihih.

Liefs Nathalie

hey kippies,

Ben ff een weekje afwezig geweest en ook niet bijgelezen, dus veel gemist. We hebben vandaag de eerste echo gehad was echt super. Zo leuk om die kleine al te zien spartellen in mijn buikje. WAs echt ontzettend gaaf. Na de echo konden we direct terecht bij vk en daar natuurlijk alle informatie gekregen en bloeddruk gemeten (was goed) en toen nog papieren mee gekregen voor het bloedprikken. WE hebben 14 juli een nieuwe afspraak bij de vk dit keer om 10 uur. We zijn  daarna direct maar doorgegaan naar mijn vriend zijn kantoor. Foto van de echo inscannen en  mijn vriend zijn broertje werkt ook in dat gebouw dus hem gesms en hij kwam er ook direct aan om de foto te zien en heeft toen lekker ff met ons gelunched. Daarna mijn bloed laten prikken en nu hopen dat daar niks uitkomt natuurlijk en toen naar mams om alles te vertellen en foto laten zien. Daarna naar huis en ff geslapen en nu zo maar ff iets van eten klaarmaken. Wij hebben het trouwens  ook al aan iedereen verteld en allemaal super reacties. Iedereen super blij en mijn nichtje van 6 helemaal. Die  was zondag middag lekker ff bij ons en die natuurlijk dingetjes laten zien op internet hoe de baby er nu uit zou zien vind ze zo leuk om allemaal te zien. Onder het eten was het ineens ïk hoop dat het een meisje wordt" maar een jongetje was ook goed.  En ze gaat deze  zomer natuurlijk mee  shoppen voor de baby. De baby kamer is al goed gekeurd door haar.  Ik ga mijn vriendje maar eens bellen want hij heeft de pinpas dus kan helemaal geen eten kopen.  Dus dat mag hij doen. Sorry voor het ego berichtje maar ben nog niet  bijgelezen zal kijken of ik daar deze week wat meer tijd voor heb.  Voetbal wordt deze week iets minder dus heb ik meer tijd over.

Laterz

Terug
Bovenaan