Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Hoi allemaal,

Wat is er vandaag weer veel gekletst, maar helaas nog geen duidelijkheid.

Elmoo: wat rot van Tarzan! Het zag er zo goed uit gisteren, toen zij zelf weer ging eten! Hoe gaat het nu? Het is inderdaad ook zo belangrijk dat een dier weer uit zichzelf gaat eten en drinken. Doet hij dan niet, kan komt ie in een neerwaartse spiraal en dan geeft het dier het op een gegeven moment op. Ik hoop zo dat dat niet gaat gebeuren bij Tarzan. Wel goed dat ze vanochtend zelf ham wilde eten, hoe ging het de rest van de dag? Is altijd zo verdrietig, een ziek dier! Heel veel sterkte en ik denk aan je!!!!

Joepie: wat goed dat je nog steeds zo'n hoge temperatuur hebt zeg! En het kan idd kloppen dat je temperatuur overdags ook anders is hoor, maar dat wist ik niet. Ik dacht dat het dan afhankelijk zou zijn van wat je gedaan hebt die dag. Ik dacht gisteren al, als iets niet klopt dan corrigeert iemand het vast wel . Geeft vast een goed gevoel zo'n bannertje maken he?! Volgens mij kan het echt niet anders dan dat je zwanger bent! Zo vervelend dat de test dan niet gewoon meteen positief is, nu blijft het maar je hoofd spoken lijkt me! Het weekend heb je vast duidelijkheid!

maMaJM toch, wat rot dat je gevallen bent! Wat zul je geschrokken zijn! Hopelijk krijg je er morgen niet te veel last van, meestal heb je de dag na een valpartij flinke spierpijn! Wat gaaf dat je vanmiddag een proefkapsel heb gemaakt. Het lijkt mij heel leuk om veel te kunnen doen met je kapsel, ik kan het echt totaal niet. Dus 's ochtends douchen, fohnen, een beetje wax erin en klaar. Maar ik zou het ook weleens opgestoken willen hebben, toen ik nog thuis woonde deed mijn moeder het weleens bij mij. Jouw temperatuur blijft ook hoog zeg, 's ochtends. Hopelijk is dat een goed teken!! Veel plezier met skeeleren vanavond!

Nathalie: wat vervelend dat je weer niet goed geslapen hebt vannacht. Een goede nachtrust is zo belangrijk om weer energie op te doen, nu wordt je denk ik al moe wakker he? Hoe ging je therapie vanmiddag?

Collie: voor jou wordt het nu ook erg spannend he? Ook al zo'n hoge temperatuur! Zou toch heel gaaf zijn als er binnen een paar dagen een paar meiden tegelijk zwanger zouden zijn! Nog even afwachten voor jou maar ik duim voor je!

Ik ben (helaas) nog niet ongesteld. Ik voel me wel een beetje raar, maar er is nog niets. Toen ik de pil slikte werd ik altijd maandagnacht of dinsdagochtend ongesteld. Gisteren had ik erge hoofdpijn en buikpijn dus ik had het al verwacht. Eigenlijk hoopte ik er op want dan wist ik dat mijn lichaam weer op gang was gekomen na het stoppen met de pil. En stiekem hoop je dan toch zwanger te zijn, maar het zal wel het ontpillen zijn. Nu heb ik ook een raar gevoel in mijn buik, maar ik wacht het nog even af. Ben ook een beetje misselijk, maar dat kan ook komen doordat ik trek heb .

Fijne avond en veel plezier met voetballen kijken voor wie dat leuk vindt!

Liefs Mosa

Ik heb net trouwens even mijn temperatuur gemeten, en die was 37.6! Is wel erg hoog, ik loop ook al de hele dag met rode wangen maar dacht dat het door de warmte kwam . Zo, nu ga ik echt beginnen met koken, eet smakelijk allemaal!
Liefs Mosa

hihi die Mosa. overdag tempen was toch niet goed ofzo zei je gister tegen mij?? haha
toen had ik ook 37.4. maar de jouwe is nu ook lekker hoog hoor.
zal de mijne zo ook weer us nemen.. zal ook wel nog boven de 37 zitten verwacht ik
Ik loop niet hele dag met rode wangen rond hoor..hihi
Wat ging je trouwens laat koken meis..denk om jezelf he,
zwangeren moeten goed eten..hihi
hej fijne avond
ook voor alle andere meiden die evt. voetbal gaan kijken!!

liefs mij

maMaJM, overdags tempen is wel goed hoor, ik dacht alleen dat het niets zei . Maar dat blijkt niet zo te zijn, ik wist dat niet. Ik weet wel dat het bij mij niets zegt omdat ik niet weet wat mijn normale temperatuur is. Maar ik doe het nu meer voor de lol. En iedere ochtend omdat je moet beginnen op de eerste dag van je nieuwe cyclus, en voor mij kan dat nu iedere dag zijn.

Ik was toevallig eerder thuis uit mijn werk, maar normaal eten we nooit voor 7 uur. We zijn allebei pas om kwart voor 7 thuis en ik soms nog later. Ik werk in Amsterdam en dus ben ik  bijna 4 uur onderweg met de trein. Ik ben ongeveer van 7 tot 7 weg. Was wel wennen in het begin en ik hoop uiteindelijk ook wel dichterbij werk kan vinden, maar op dit moment lijkt het me niet verstandig om ander werk te zoeken.

We gaan nu naar mijn broer toe, gezellig voetbal kijken! Ik gok op 3-0!!
Liefs Mosa

Ha wijfies!

Hihi Mosa...haha...moest wel lachen hoor, maar je hebt wel gelijk hoor, lekker doen als je ook nieuwsgierig bent! 37.6 is idd een lekkere hoge temperatuur! Ik hoop dat het zo blijft! We duimen erg hard voor je!...Wat ik in ieder geval fijn zal vinden is als je idd weer een beetje regelmaat in je cyclus krijgt...en als je dan ongesteld wordt op de dag waarop het hoort, dan weet je dat zeker...nu nog een beetje onzeker he?? Hopelijk heb je snel zekerheid!

MamaJM...snik...je wil me helemaal niet zien......maar je hebt misschien gelijk om het dan te doen als iedereen zwanger is...ik hoop echt dat we ooit een keer kluskippies gonnabe moms worden!! Dan is er geen wannebe meer! Duim duim duim!
Wat fijn dat je vriendin je kapsel helemaal mooi vond! en jijzelf natuurlijk ook! Ik vind dat ook altijd leuk om aan haren te fröbelen! Toen ik een keer bruiloft had had ik het zelf opgestoken, een vriendin had het door een kapper laten doen en ze vroeg aan mij welke kapper ik geweest was!!haha...toen zei ze dat ze het ook door mij liet doen de volgende keer, veel goedkoper! Hopen dat het jou op de bruiloft zelf ook weer zo mooi lukt!
Heb geen behoefte gehad om te testen! Heb helemaal even de rust gevonden en ga jullie allemaal lekker nog een paar dagen in spanning houden! En mezelf natuurlijk ook, al voel ik vaak wel dat het goed zit!

Nathalie, je bent rustig vandaag, hoe is het daar in E.C.???

Collie, spannend hoor...grappig dat iedereen nu aan het tempen is! Ook bij jou erg hoog hoor! We wachten met spanning af! wel grappig dat het nu voor zoveel meiden in 1x spannend is! We zijn toch al bezig met duimen, dus we doen het er voor jou gewoon bij! duim duim duim duim!

Mijn zus belde net om te vertellen dat mijn vriendje peetoom wordt van Senne! Ze wordt 29 juni gedoopt en omdat het dan tussen mijn andere zus en zwager dan waarschijnlijk nog niet goed zit heeft mijn oudste zus vriendjelief gevraagd...hij was heel bij, heeft het er steeds over!

Heb haar ook nog even gesproken over de negatieve testen en toen zei ze iets waar ik heel blij van werd! Ze zei dat ik misschien wel een late eisprong had en dat ik wel vrij snel ongesteld werd...toen dacht ik daar over na en toen ging het belletje rinkelen...want weten jullie nog dat ik 1 juni m'n eisprong moest hebben en dat ik zei dat ik niks voelde en ook geen verhoogde temp. had...toen was ik nog bang dat ik geen eisprong had! Maar de 6/7 juni voelde ik wel wat en de 8e steeg mijn temperatuur en bleef hij hoog! En nu las ik ergens dat je tussen de 11-14 dagen pas positief zou kunnen testen...dus ik zou echt al wel zwanger kunnen zijn, maar dan gewoon nog niet genoeg hormoon aangemaakt hebben...zuslief zei dat dat een goede mogelijkheid was...daarom heb ik dus ook besloten om sowieso tussen de 18e en 21e te testen! Dat geeft de burger wel moed he??

Meiden, ik ga m'n haar föhnen en dan gaan we naar vrienden voetbal kijken! Heb wel barstende koppijn, maar dan maar even een paracetamolletje! Dat mag wel toch???

Fijne avond!

Liefs Joepie

Hoi hoi meiden, was ik toch nog weer eventjes..
pfff net heerlijk geskeelerd!!
wel 3kwartier aan n stuk!
was best lekker.
nog heerlijk weer dus!
Kon alleen wel merken dat ik niet helemaal topfit ben, was op den duur wel moe aant worden, maar ja je moet toch door he,
en als je dan thuis ben ook wel weer voldaan gevoel!! hihi
misschien weer 1 gram eraf..haha
Niet dat dat echt nodig is hoor, is meer voor mn conditie dat ikt doe
en wel gezellig!

Mosa wat heb jij veel voor je werk over zeg dat je 4uur moet reizen met de trein, pffff zou je toch dol van worden en dat elke dag weer..knap hoor
en idd wie weet hoeft t niet meer voor lang he. hopelijk ben je snel zwanger...
zitten er veel opt wachtbankje nu zeg!! leuk leuk!! spannend!! duim duim duim!!!

Joepie voel je je in de steek gelaten door me?? hihi
ik wil je wel zien hoor!
Lijkt me enorm tof om zsm te daten!! alleen al omdat we dan ws allebei zwanger zijn....wie weet...duim duim duim

Sprak dus net mn schoonzusje met skeeleren... die dus in januari een mk heeft gehad
en sinds die tijd nog maar 1 x ongesteld is geweest.
zij zei dus dat ze toen heel lang nog dat hcg hormoon in dr bloed had gehad dat wisten ze doordat ze toen bloed hadden geprikt. en ik vertelde nu dus dat ik vrijdag negatief had getest.
dat vond ze wel bijzonder..ze zei dan is dat hormoon er bij jou wel snel helemaal uit zeg.
daarom ben ik ook heel benieuwd of ik nu wel zwanger ben...
ze zei ook wel dat netzo als bij Joepie zeg maar, dat ik misschien nog maar heel kort zwanger zou zijn en dat er daarom nog niet weer genoeg hcg hormoon in me zit om al positief te kunnen testen...maarja we wachten af!
Zij wacht dus ook nog maar zei ze.
ze gaat niet weer meteen naar de dokter
ze zei als ik over n jaar nog niet weer ongesteld ben geworden dan vind ik t wel heel lang duren dan ging ze wel naar de HA. nou vind op zich knap van dr dat ze zolang geduld heeft, ik zou dat nooit volhouden..
ik zei ookal: straks vertel ik je over 2 maandjes misschien wel dat ik weer zwanger ben, hoe vind je dat dan??
Nou dat is dan zo zei ze. daar kon ze nu wel mee om gaan. soms beter dan andere keer maar ze wachtte nog wel ff af..
pfff vind het toch wel knap op zich maar ook moeilijk voor dr hoor...
maar haar keuze he!

Nou meiden ik duik ff onder de douche en dan kom ik straks misschien nog wel ff   langs...

Nathalie hoe ist met jou eigenlijk??? stilletjes vandaag meis??
of ben je gewoon druk alles aant regelen???!!
Sterkte!!
Liefs mij

Oh hihi nog mn leuke vliegtuig bannertje vergeten...
haha komt ie...
zzzzzoem...vliegen we allemaal he meiden!!! kom op!!!!

Hey Lieve meiden, ben er wel hoor, maar jullie hebben vanmiddag zoveel getypt dat ik het ff allemaal ff niet meer volg hoor. Dus ik ga deel veel deel lezen en reageren. Heb namelijk druk dagje gehad (hierover later meer) waardoor ik moe ben en niet zo helder meer.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan