Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Heyyy Collie, gezellig dat je weer ff kwam kletsen meis. Ben je ook al aan het tempen geslagen, hihih. Ook al zo lekker hoog, gaat goed hier. Duim ook voor jou meis!

MamaJM wat vervelend voor je vriendin dat ze dit zo allemaal mee moet maken met die medicijnen  enzo.  Heftig belevenis. Dan mag je idd blij zijn dat het bij jou er zo goed is uitgekomen. Maar dan nog blijft het rot en iets wat je nooit vergeet. Hopelijk mag binnenkort alles wel goed gaan. Hoe gaat ie nu met je? Ik lees nog ff verder, want je hebt nog meer getypt zag ik.

Liefs Nathalie

Hhahaha iedereen gaat tempen. Ik denk dat ik morgen ochtend ook maar eens gokje waag. Dalijk eerst ff kijken of ik wel termometer thuis heb, hihih. Ik ben 99% zeker niet zwanger. Want niet geklust op mijn geplande eisprong, maar ja als eisprong eerder was is er nog klein kasje. Natuurlijk. Ik wacht gewoon af. Maar word af en toe wel zenuwachtig als ik al die verhaaltjes van jullie lees, hihi. Lekker hyper allemaal omdat het zooo SPANNEND is!

Leuk zeg MamaJM dat je zo handig bent met kapsels, altijd leuk. Ik bied me vrijwillig aan, hihih. Mosa het zegd wel iets dag je nog niet ongi bent. Natuurlijk kan je cyclus wat langer zijn daar moet je altijd rekening mee houden, maar wegdromen en hopen mag. En dan temperatuur je ook nog zo hoog dan kriebeld het toch wel een beejte hè.

Nu maar eens ff verhaal van onze Joepie lezen!

Ohhhh spannend spannend Joepie. Je zusje heeft gelijk hoor. En als je kijkt naar je temperatuur enzo, dan klopt het precies! Dus als je vrijdag test dan is het misschien wel positief hè. Of anders het weekend. Meis beloof je alsjeblieft dat je niet eerder test? Want daar word je helemaal onzeker van en die stress is niet goed voor dat kleine frummeltje in je buik zoals je mams zo lief zegt! Iedereen geeft je postieve reacties, zelfs bij de apotheek las ik vanmiddag. Dat je dat zo durft te vragen, waren er geen andere mensen? Geduld is magisch woord nu. Maar we blijven duimen net zo lang tot je eindelijk positief test.

En nog ff over dat daten. Ook al word ik nooit zwanger ik ga zeker een keer met jullie daten hoor. Zwanger of niet, hihih. Kan nu al genieten van jullie en vind het zo gezellig en we steunen elkaar zo. Dan zie ik liever jullie zwangere buiken dan anders op straat. En dan word ik gewoon tante, hihih. Ga ik met alle babies knuffelen, hihih. Totdat ik zelf een kleine heb! Goede optie toch? hihih

Hoi meiden...

Ik kom hier heel voorzichtig weer even om het hoekie kijken....
Had afgelopen zaterdag echt een flinke dip, en ik moest het effe ergens kwijt, dus dat was dan maar hier..... sorry!
Gelukkig heb ik veel afleiding gehad, ben 's avonds met mn zusje wezen eten en toen naar het concert van Guus Meeuwis geweest, echt suppppeerrrrrr leuk!!!!!
Zondagmiddag een verjaardag en 's avonds nog naar mij ouders geweest. Zondagavond nog met een vriendin gebeld, die weten dat we bezig zijn en gaan zelf ook voor de 2e, en kon wel goed met haar praten erover. Ze begreep mijn gevoel van: waarom is het nog niet gelukt!!!
Dat herkende ze goed van de 1e. Ze was zelf ook zo ongeduldig, haha, en wilde het ook graag!
(en dat zullen we allemaal wel hebben natuurlijk!)

Dus intussen is het allemaal wel gezakt, ik schaam me een beetje voor die uitbarsting... zullen wel de hormonen zijn....

Kon het intussen ook niet echt laten om toch af en toe nog hier te spieken, want ik was natuurlijk erg benieuwd naar Joepie en de overige overtijd-meiden.....

Ikzelf zit nu op dag 28... als deze cyclus net zo regelmatig is als de vorige 2, dan zou ik (mocht het niet raak zijn) morgen ongesteld worden.... voel er nog weinig van.... maar dat kan dus zowel positief als negatief uitpakken!!!
Zou vandaag al kunnen testen, mn vriendje stond wel te grijnzen toen ik dat zei (hij vroeg vanmiddag UIT ZICHZELF of ik al ongesteld was!!!!), maar wacht eerst maar even af tot morgen.

Nathalie, ik heb niet alles goed gevolgd, maar heb wel berepen dat het allemaal niet zo mee zit op het moment!! Wat enorm kl*te voor je!!!  Ik hoop dat je veel steun kan vinden bij je vriend en je familie en vrienden!

Verder heb ik het niet echt bij kunnen houden, dus ik doe het maar even in het algemeen; alle zwangere kluskippies; geniet lekker met je ventje van dit kleine wondertje! Sja, het klinkt lekker cliché, maar al die kwaaltjes is voor een goed doel!! Dus hou vol!!!!
Envoor alle niet-zwangere kluskippies; ik wacht gezellig met jullie mee af en ik hoop dat we snel zullen aan tellen!!!

Jullie zitten nu zeker allemaal voetbal te kijken? Wij niet... hebben geen ontvangst hier in de "de keet" en we geven er ook eigenlijk allebei weinig om, eerljk gezegd. Hebben nu al sinds april geen tv gekeken meer hier, en mis het ook niet echt (behalve als ik alleen thuis ben).

Fijne avond allemaal!

Groetjes, Mickje

Yessssssssssss heerlijk dat voetballen. Dan houd iedereen hier teministe ff hun klep en kan ik ff alles bij leze, hahaha. Ondertussne heb ik niks gezien van voetballen, hihih. Het staat wel op hoor, maar ik let niet echt op.

MamaJM 45 minuten in 1x skeeleren meis, je put jezelf uit! Doe dan ook rustig opbouwen. Nu lekker douchen en ff bijkomen. Wel fijn dat je weer zo goed hebt gekletst met je schoonzusje. Heel begrijpelijk dat ze er de ene dag beter tegen kan dan de andere. Dat hebben wij immers ook hè. Soms zit je gewoon ff niet lekker in je vel. Ik weet nog goed dat jij gisteravond met paracuut uit het vliegtuigje wou springen, hihih.

Maar ik las vanmorge dat je samen met Joepie naar zwangerschapsland wou spingen met paracuut. Muts je kunt gewoon landen hoor, daar hoef je niet voor te springen doe niet zo gevaarlijk met die kleintjes in jullie buik, hahah.

En Mosa en Collie latere vlucht? hihih Tis wat was eerst bootje en nu vliegtuigje, grappig hoor! Ik blijf wel ff aan de kant toejuichen, hihih

Liefs Nathalie

Ohja, Joepie.... volges mij is een paracetamol toch niet echt aan te raden tijdens een zwangerschap... meen ik ergens gelezen te hebben... maar misschien dat ééntje geen kwaad kan.... zal eens even kijken....

Heb net ff gegoogled:

Het gebruik van aspirine en ibuprofen wordt – in principe – afgeraden in de zwangerschap. Paracetamol (zonder toevoegingen) kun je in de zwangerschap wel gebruiken. Totaal mag je op een dag maximaal 3000 mg paracetamol slikken.

Oooowww... niks aan het handje dus!!!

Groetjes, Mickje

Terug
Bovenaan