Hoi meiden...
Ik kom hier heel voorzichtig weer even om het hoekie kijken....
Had afgelopen zaterdag echt een flinke dip, en ik moest het effe ergens kwijt, dus dat was dan maar hier..... sorry!
Gelukkig heb ik veel afleiding gehad, ben 's avonds met mn zusje wezen eten en toen naar het concert van Guus Meeuwis geweest, echt suppppeerrrrrr leuk!!!!!
Zondagmiddag een verjaardag en 's avonds nog naar mij ouders geweest. Zondagavond nog met een vriendin gebeld, die weten dat we bezig zijn en gaan zelf ook voor de 2e, en kon wel goed met haar praten erover. Ze begreep mijn gevoel van: waarom is het nog niet gelukt!!!
Dat herkende ze goed van de 1e. Ze was zelf ook zo ongeduldig, haha, en wilde het ook graag!
(en dat zullen we allemaal wel hebben natuurlijk!)
Dus intussen is het allemaal wel gezakt, ik schaam me een beetje voor die uitbarsting... zullen wel de hormonen zijn....
Kon het intussen ook niet echt laten om toch af en toe nog hier te spieken, want ik was natuurlijk erg benieuwd naar Joepie en de overige overtijd-meiden.....
Ikzelf zit nu op dag 28... als deze cyclus net zo regelmatig is als de vorige 2, dan zou ik (mocht het niet raak zijn) morgen ongesteld worden.... voel er nog weinig van.... maar dat kan dus zowel positief als negatief uitpakken!!!
Zou vandaag al kunnen testen, mn vriendje stond wel te grijnzen toen ik dat zei (hij vroeg vanmiddag UIT ZICHZELF of ik al ongesteld was!!!!), maar wacht eerst maar even af tot morgen.
Nathalie, ik heb niet alles goed gevolgd, maar heb wel berepen dat het allemaal niet zo mee zit op het moment!! Wat enorm kl*te voor je!!! Ik hoop dat je veel steun kan vinden bij je vriend en je familie en vrienden!
Verder heb ik het niet echt bij kunnen houden, dus ik doe het maar even in het algemeen; alle zwangere kluskippies; geniet lekker met je ventje van dit kleine wondertje! Sja, het klinkt lekker cliché, maar al die kwaaltjes is voor een goed doel!! Dus hou vol!!!!
Envoor alle niet-zwangere kluskippies; ik wacht gezellig met jullie mee af en ik hoop dat we snel zullen aan tellen!!!
Jullie zitten nu zeker allemaal voetbal te kijken? Wij niet... hebben geen ontvangst hier in de "de keet" en we geven er ook eigenlijk allebei weinig om, eerljk gezegd. Hebben nu al sinds april geen tv gekeken meer hier, en mis het ook niet echt (behalve als ik alleen thuis ben).
Fijne avond allemaal!
Groetjes, Mickje