Heyyy Stresskippies, hihih
Ik schrok me een hoedje. Ineens twee zwangere bannerrtjes. Dus ik kijken op het nod lijstje. Ik zag nog geen glitters staan of kei groot Zwanger dus. Ik wou bijna al gaan juichen, is het loos alarm, beetje jammer! Willen jullie me niet meer zo laten schrikken, ggrrrr. Als straf ga ik eerst ff met Elmo kletsen.
Jeetje meis wat naar van jullie poes zeg. Had gehoopt dat jullie en zij vannacht goed hadden geslapen thuis en de thuis omgeving haar goed zou doen zodat ze weer wat meer ging eten. maar dat ze nu eet is al heel wat hè. Hopelijk gaat ze vandaag meer eten en sterkt ze aan. Kan me voorstellen dat jullie heel verdrietig zijn. Dikke knufff! En duim voor jullie dat ze wat meer eten binnen krijgt.
Oh ja trouwens heel grappig het zou zo maar kunnen dat jij bent ingevallen voor de vrouw die ik paar weken had met hydriotherapie. Ze zit daar inmiddels ook niet meer hoor, ze heeft ook andere baan aangeboden gekregen. Dus Ebbinge niet blij, hihih. Heb nu hydrotherapie & fysio(gehad) van een jongen, kweet niet of die er toen al was toen jij er was? Aardige gozer, kan ik altijd leuk mee babbelen. Idd je iets toch voor zekerheid ipv invalwerk.
En toen wist ik niet meer wat er nog meer gezegd is. Dus dan maar weer ff naar onze toekomstige zwangere mutsen. Het scheeld dat je een digibord hebt Joepie, dan kan je lekker van je af kletsen. Fijn dat je beetje rustige middag hebt, ook al moet je de kids wel bezig houden je kan af en toe ook een beetje wegdromen.
Ohhh MamaJM kijk uit meis. Laat je kleine mannetje dan zelf lopen meis of loop zelf twee keer. Ongeluk zit in klein hoekje en daar kun je je akelig vallen.
Meiden probeer niet te veel te stressen, mag ik ook niet. Blijkbaar verwerk ik in mijn slaap heel veel en lig ik daarom zo te woelen. Kan me 's ochtends niet herhinneren dat ik gedroomd heb ofzo. Hopelijke vannacht eindelijk weer wat beter slapen. Eind van de middag nog naar therapie en dan zit het dagje er weer op!
Wens jullie hele fijne middag en tot strakkies!
Liefs Nathalie