Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Heb beloofd voor te lezen, dus ff snel...

als we idd zwanger zijn gaan we lekker winkelen samen! Lijkt me leuk!
(alle andere kippies zijn ook zeker welkom hoor, zwanger of niet!)

Liefs Joepie

Heyyy Stresskippies, hihih

Ik schrok me een hoedje. Ineens twee zwangere bannerrtjes. Dus ik kijken op het nod lijstje. Ik zag nog geen glitters staan of kei groot Zwanger dus. Ik wou bijna al gaan juichen, is het loos alarm, beetje jammer! Willen jullie me niet meer zo laten schrikken, ggrrrr. Als straf ga ik eerst ff met Elmo kletsen.

Jeetje meis wat naar van jullie poes zeg. Had gehoopt dat jullie en zij vannacht goed hadden geslapen thuis en de thuis omgeving haar goed zou doen zodat ze weer wat meer ging eten. maar dat ze nu eet is al heel wat hè. Hopelijk gaat ze vandaag meer eten en sterkt ze aan. Kan me voorstellen dat jullie heel verdrietig zijn. Dikke knufff! En duim voor jullie dat ze wat meer eten binnen krijgt.

Oh ja trouwens heel grappig het zou zo maar kunnen dat jij bent ingevallen voor de vrouw die ik paar weken had met hydriotherapie. Ze zit daar inmiddels ook niet meer hoor, ze heeft ook andere baan aangeboden gekregen. Dus Ebbinge niet blij, hihih. Heb nu hydrotherapie & fysio(gehad) van een jongen, kweet niet of die er toen al was toen jij er was? Aardige gozer, kan ik altijd leuk mee babbelen. Idd je iets toch voor zekerheid ipv invalwerk.

En toen wist ik niet meer wat er nog meer gezegd is. Dus dan maar weer ff naar onze toekomstige zwangere mutsen. Het scheeld dat je een digibord hebt Joepie, dan kan je lekker van je af kletsen. Fijn dat je beetje rustige middag hebt, ook al moet je de kids wel bezig houden je kan af en toe ook een beetje wegdromen.

Ohhh MamaJM kijk uit meis. Laat je kleine mannetje dan zelf lopen meis of loop zelf twee keer. Ongeluk zit in klein hoekje en daar kun je je akelig vallen.

Meiden probeer niet te veel te stressen, mag ik ook niet. Blijkbaar verwerk ik in mijn slaap heel veel en lig ik daarom zo te woelen. Kan me 's ochtends niet herhinneren dat ik gedroomd heb ofzo. Hopelijke vannacht eindelijk weer wat beter slapen. Eind van de middag nog naar therapie en dan zit het dagje er weer op!

Wens jullie hele fijne middag en tot strakkies!

Liefs Nathalie

Hallo Lieve Kippies!!

Mijn werkdag zit er alweer op. Zometeen de boodschappen ff in huis halen. En vanavond weer voetbal kijken. Heb geen puf meer voor aquarobic. (Mijn vriendin gaat ook niet, geen goede stimulans)

Zie dat er nog geen positief nieuws is. Komt vast goed!!Vertraging is niet erg, als jullie maar aankomen!!

Nathalie: Wat vervelend dat je zo'n onrustige nacht hebt gehad. Hoop dat je daar vandaag geen hinder van ondervindt. Slaap zacht voor vannacht!!

Hier ook alles nog rustig. Merk wel dat je bij alles wat je voelt na gaat denken. Vandaag een vaag gevoel gehad in mijn buik. (voortekenen. rdtjes??) Mijn temp was vanmorgen weer 36.9! Moet dus ook gewoon rustig afwachten tot donderdag. Meestal komen de rdtjes s nachts.

Fijne avond alvast!!

Liefs Collie.

Hoi meiden, was ik ook weer ff....
druk middagje gehad, maar wel gezellig!
Mn vriendin die dus over 2weken gaat trouwen kwam en heb ik proefkapsel gedaan.
Is leuk geworden.
dus komt goed op dr grote dag!!! hhihi
Erna weer uitgehaald omdat dr vriend het anders al zou zien straks en dat vond ze niet leuk. is het geen verrassing meer he.

Kreeg ook sms van die andere vriendin. van die 2 ling wat ik tijdje terug vertelde die allebei zwanger waren. waarvan mij vriendin dan zeg maar een miskraam heeft gehad.
maar het kwam maar niet
en nu is ze vandaag naar het ZH geweest en heeft ze van die pillen gehad, heel erg krampen en weeen erna pfff niet normaal meer zei ze. ze wist niet dat t zo heftig kon worden...
maar nu ist meeste er wel uit.
naar maarja het moet toch weg.
daarom ben ik nog steeds blij aan de ene kant dat t toen bij mij gewoon vanzelf kwam zeg maar, als het zo moet lijkt me veel heftiger en akeliger..maarja niets is leuk natuurlijk, maar als het mis is moet t er toch uit helaas...

Hier verders nog steeds rustig.
Net lekker lasagne gemaakt en staat nu in de oven.
straks veel eten, heb ik genoeg energie om te skeeleren vanavond!
Heb er zin in want is stralend weer!!! heerlijk!!
ga op mn korte broek denk, verkleuren mn benen nog n beetje...hihi
ga zo ff op iedereen reageren hoor...ff kijken wat er ook weer geschreven was.

heeej Collie voor jou wordt t ook spannend meid..leuk!
ik ga hard voor je duimen..
gewoon rustig proberen aftewachten he meid!
Fijne avond met voetbal kijken!

Nathalie, sorry hoor dat ik je valse hoop gaf.
vond het zo grappig dat Joepie zo'n bannertje had gemaakt,
dacht ach waarom ook niet
dus vandaar..staat wel leuk he..
We hopen het allebei zo...
Niet zo gek ook he, iedereen hier hoopt dit wat wij nu hopen!! hihi
Het is spannend..
en idd zoals Joepie ook zegt. alle meiden zijn welkom als we ooit een date hebben..maar wel netzo leuk als iedereen dan zwanger is of al kindje heb anders kijken diegene die nog niet zwanger zijn er tegenop denk ik. daar is het dan niet leuk voor..

Maar Joepie, ik zei het meer om onze gedachten op andere rit te brengen...hihi
Nog geen behoefte gehad om weer te testen???
Ik vandaag eigenlijk niet
we moeten gewoon ff geduld hebben en rustig wachten ist beste, meer kan je toch niet doen toch?!
Vind wel lekker vanavond heerlijk skeeleren en nog us met mn schoonzusje praten..
khoop dat zij er ook meer over nagedacht heeft en ze misschien nu eindelijk weer naar t ZH wil gaan..
zo komen ze ook niet verder....
Hou jullie op de hoogte
Fijne avond allemaal. dikke knuf mij

Hallo mamajm!!

Wat leuk dat je dat mag doen voor je vriendin!! Heb je ooit voor kapster geleerd?? Of heb je je dat zelf aangeleerd?? Zeer creatief!!

Wat naar voor je vriendin dat het op deze manier moet gaan. Maar idd het moet er uit op welke manier dan ook. Erg ingrijpend zoiets!!Hoop voor haar dat ze zich snel weer wat beter voelt.

Succes met het uitstellen van het testen!! Zoals ik al zei vertraging is op dit moment goed als jullie maar landen!!!

Liefs Collie.

Haha die Collie, idd vertraging...
en dan nogwel helemaal tot zondag...
hoe gaan we dat uitzitten he..
haha met veel afleiding!!
en die heb ik gelukkig genoeg deze week.
volle drukke agenda...dus kom er wel doorheen en Joepie denk ik ook wel
Jij zelf ook?? hopelijk blijven de rd'tjes weg en stap je mooi ook in voor een vlucht naar zwangerschapsland!!! hihi goede reis meid! haha

En ik heb altijd haren opsteken en doen al leuk gevonden
en heb er dus wel handigheid in al zeg ik het zelf
het is begonnen toen ik een keer met een feest mn haar had laten opsteken,
gewoon door een kapster zeg maar, maar zij legde goed uit hoe ze dat nou zo leuk deedt zeg maar
toen trouwde een neef van me en toen weer vrienden en dan deedt ik de haren van mn nichtjes, vriendinnen, zusjes, kennissen..kheb al aardig wat mensen gelukkig gemaakt!!
hihi
Het lijkt me ook tof om keer kappers opleiding of cursus te gaan doen, om ook te leren knippen dat ik het later ook bij mn zoontje en evt andere kids kan doen!
veel voordeliger dan dat je naar de kapper gaat!
En ik vind het erg leuk om te doen.
en deze vriendin had echt geen 120euro voor dr kapsel over zei ze, terwijl ik het ook goed kan.
Het zat vanmiddag ook echt tof hihi boven mn verwachting...
dus hopelijk op haar dag ook!!
Maar komt wel goed, heb er vertrouwen in!!

Kga nu heerlijk eten, heb trek en de lasagne staat zo lekker te pruttelen...
meiden ik spreekjullie misschien vanavond als ik terug ben van skeeleren nog wel, als ik nog puf heb...hihi
zal wel niet..maar merken jullie vanzelf...haha
fijne avond!! eetse en liefs mij

Terug
Bovenaan