Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

ff reageren, want er wordt weer zoveel geschreven!!!! Allereerst Joepie ik lees/leef met je mee meid, tjonge wat een onzekerheid echt balen! Ik hoop echt dat je zwanger bent, het klinkt allemaal wel superpositief hoor! En geduld meisje, dan wordt het ook echt beloond! Succes vandaag weer, ga je nog testen?
Dotje: geweldig, je eerste echo was prima! Hartstikke leuk en bijzonder he om je kindje dat voor het eerst te 'ontmoeten'? Ik kijk er ook alweer naar uit hoor, blijft ook spannend.
Mosa: Al ongi? Hoop voor je of regelmatig of zwanger! Een regelmatige cyclus is zo fijn, dan ben je vast snel zwanger.
Vlinder: fijn om te horen dat je alweer wat opgeknapt bent en de draad weer oppakt na de klap. Nu maar hopen dat je niet zo lang meer hoeft te wachten.
Nathalie: goed zeg, 50 baantjes! Heerlijk en een goeie manier om je agressie ff kwijt te kunnen he! Ook fijn dat er mensen zij die behulpzaam zijn. Weet je, ik denk dat als je problemen hebt, dat er altijd ergens een oplossing is, je moet het alleen zien. En die man is daar zo'n voorbeeld van.

Verder alles ok hier, bijna 6 weekjes zwanger. Gisteren veel misselijk en moe. Sta ook gebroken op! Ik droom   ook heel heftig, vannacht bijvoorbeeld, dat wij allemaal bij elkaar waren op de koffie. Er waren ook baby's maar welke van wie was, was niet duidelijk hahaha! Het was in ieder geval heeeel gezellig. Grappig he? Ben nu wat minder misselijk, beetje weeig. Dat was het, tot snel!

Vlinder!! wat fijn dat je wat beter voelt...sorry, had er helemaal overheen gelezen. Je bent een sterke meid en hoop dat je snel weer in ons spreekwoordelijke vliegtuig mag stappen...

Jolie, fijn dat je je goed voelt en wat lief ook dat je zo mee leest...heb het even gehad met testen, denk ik...hihi...voor mijn gevoel heb ik zoiets van, ik wacht deze week af en doe zaterdagochtend pas weer een test, maar of ik dat vol houd is vraag 2!

Heb stiekem een bannertje gemaakt voor als ik zwanger ben...voorbarig, maar zooo leuk!

Hier komt ie!

Liefs Joepie

Hoi hoi meiden, ben ik ook alweer..
pff wat een ochtend.
ik dacht ga vanmorgen ff lekker aan de gang in huis.
wou beneden en boven stofzuigen...inmiddels ook gebeurt hoor
maar eerst vanmorgen een was aanzetten..
dus ik alle was boven bij elkaar geschraapt en met wasmand in ene arme en zoonlief in andere arm de trap af
Doe ik wel vaker als ik snel wil zijn, en ging tot nu toe altijd goed
Hij kan ook wel zelf de trap af maar als ik wil opschieten draag ik m meestal snel...
maar ja jullie ruiken het al. nu ging het dus mis
Gelukkig bij de 3de tree van onder pas hoor
daar zit n bochtje in de trap zeg maar
en draag zoonlief altijd aan de binnekant en was mand had ik zo dat die dus t eerst valt als ik zou vallen
en ja hoor
ik gleed uit denk ik, maar kwak met wasmand en zoon alles op de grond
deedt mezelf toch zeer...pfff
kapotte ellebogen, bloeden gelukkig net niet. wel grote schaaf op de ene vooral waar ik mee langs de muur ging...auw!! auw!! zei ik.
zoonlief moest beetje huilen van de schrik, maar toen tie mij zag liggen met auw auw vond hij toch nog zieliger...mama auw ?! ja idd..mama auw!!!
pfff was geen pretje. maarja het had erger gekund. mn heup doet ook beetje zeer...
toen nog wel alles gestofzuigt en een was opgeruimd op zolder en toen had ik zoiets van daaaag ik ga lekker ff achter de pc..
pfff hihi met lekker bakkie leut erbij!mjammie

Hej Joepie, hier dus ook nog geen rd'tjes, maar voel me ook niet echt heel zwanger ofzo.
maar ik geef je mams wel gelijk hoor
eigenlijk zitten we hier elkaar maar te bekokstoven, van testen! testen!! haha
daar wordt je dol en onzeker van...
dus vind wel goed dat jij ook pas zondag test.
vroeger testte je idd pas na een week overtijd ofzo. dus dat doen wij dus nu ook gewoon he meis.
Ik denk niet dat ik zwanger ben, maarja geen bloed geeft moed. dus ik kijk wel echt uit naar zondag hoor!!!!
en ik duim!!
doe relax in ons vliegtuigje he, straks storten we nog neer...ik stuur wel..haha een misselijke bestuurster hebben we niets aan..whahaha
Nu dus op school? fijn dat de misselijkheid wat minder is joh...
kan hoor, ene dag meer dan de andere...
gewoon met ligt ontbijtje beginnen en steeds afentoe iets voedzaams eten dan kom je er wel door!
Meid ik denk aan je!!!

Nathalie rot zeg weer zo beroerd geslapen..ohoh meis wat spookt er toch allemaal door je koppie..
denk om je zelf he . alles komt weer goed!
alle andere meiden fijne dag.
weet ff niet meer precies wat ik allemaal wou zeggen..

ohja dat vanmiddag mn vriendin voor proefkapsel komt.
die gaat over 2 weken trouwen en mag ik haar doen!!! wijs he..
dus ben vanmiddag ff druk..
zo heerlijk 2 wassen buiten hangen en wel weer mooi voor vandaag!!
Kga ff van het heerlijke weer genieten buiten! zoonlief is ook lekker in de zandbak dus vind hij wel gezellig als mama ook ff buiten komt!!
beetje bruin worden??!!! hihi

dikke knuf van mij en totlaters vandaag

Ohja Joepie, ik zie dat je vroeg hoe hoog mn temp vanmorgen was.
nou dat was 37.1
Dus op zich niet heel laag..
dus geeft hoop hihi
Heb ook weer als ik sta heel dik gevoel in mn onderbuik net boven het schaambot zeg maar en dat had ik de vorige keer ook al snel..dus ben heel benieuwd...

Lekker weer he meiden...?!?!!! hier wel tenminste!!
We genieten er lekker van...
totlaters vandaag...
liefs mij

mamajm, hoe is het nu? Jeetje, wat een geluk dan nog dat het 1 van de laatste treden was... Jeetje dat was vast erg schrikken. Wel lief dat je zoontje dan denkt, hey ik ben geschrokken, maar mama heeft pijn en dat hij dat dan gelijk belangrijker vind. Vind ik wel erg schattig..!
Jolie meid hoe is het met jou verder, gaat ook al hard he 6 weken zwanger... Voel je je ook op en top zwanger en kun je het al bevatten?
Gerdien leuk meid om ook weer van jou wat te horen. Hoe is het en hoe voel je je? Hebben jullie het al aan een paar mensen verteld?
Nathalie, weer zo onrustig geslapen? Gaat veel door je hoofd heen he?! Blijf goed om jezelf denken hoor... Wel fijn dat sommige dingen nu in elk geval weer lopen, dat geeft toch weer een beetje rust... Waar je toen bij de fysio was, heette die vrouw die nu weg is Margreet? Toen ik daar zat was dat omdat zij met zwangerschapsverlof ging, zou wel heel toevallig zijn... Bij fysiotherapie Ebbinge heb ik heel even gezeten via uitzend bureau, maar kon toen na een paar weken een vaste baan krijgen waar ik nu werk en toen werd hij heel erg boos dat ik daar weg zou gaan... Nog een heel verhaal geworden helaas, maar goed.... Een vaste baan laat je niet lopen voor een waarneming van een aantal weken...

Hier gaat het niet helemaal super... Gisteren dus onze kat opgehaald, en toen heeft ze een klein beetje gegeten en meerdere keren een beetje melk gedronken, maar ze moet meer eten... We willen het er wel indrukken maar dat kan niet, ze moet het echt zelf doen. Als ze dit niet snel zelf verder op gaat pakken moeten we haar in laten slapen, als ze zelf al niet eerder de moed opgeeft... Gisteren zaten mn vriend en ik op de bank en hebben samen even een potje zitten huilen, waarom eet ze nou niet gewoon een beetje meer?!!
Gisteravond was ze weer zo suf, vermoeid natuurlijk na zo'n hele dag met zo weinig energie.. zaten we steeds te kijken of haar hartje nog wel klopte... Heb vannacht amper geslapen, steeds gedacht als we morgenochtend wakker worden dan is ze vast zelf al ingeslapen.. Maar gelukkig was ze vanochtend weer wat actiever, ik deed de koelkast open en ze kwam er gelijk aangelopen, heb een stukje ham gepakt en in hele kleine stukjes op een schoteltje gelegd... Hoop zo dat ze eet vandaag!!!
Maar goed het is dus nog steeds niet helemaal zo als het moet en aansterken gaat dus amper...
Voel me daar wel heel erg verdrietig over.... Ook omdat het mn vriend zoveel doet, dat doet me ook pijn.... Maar goed we wachten weer af...

Heej Elmoo wat ontzettend sneu van jullie poes zeg.
dat ie nog niet zo goed wil eten enzo..
Hopelijk gaat ie snel beter eten of slaapt hij idd een keer rustig in.
of dat jullie dat laten doen he meis. ..
als zo'n beestje zo lijdt is ook geen pretje om te zien lijkt me.
dat gun je zo'n lief beestje ook niet he.
Wel heel moeilijk.
heel veel sterkte ermee!!
Knuf mij en aai voor de poes!

Hey meiden...

Elmoo, wat een verdrietig nieuws zeg...kan me voorstellen dat jullie er helemaal kapot van zijn! Heel veel sterkte en ik hoop dat het nog goed komt met Tarzan...het belangrijkste vind ik dat hij weinig pijn heeft...zit met tranen in m'n ogen achter de computer...echt zielig...klets maar lekker van je af hier!

mamaJM...gekke meid, je moet nog langer mee dan vandaag! wat fijn dat je alles goed op hebt kunnen vangen en dat je zoontje zich niet bezeerd heeft...Balen dat je jezelf wel pijn hebt gedaan! Moet je mannetje maar wat van je overnemen, hihi!
37.1 is vrij hoog hoor! Ik weet natuurlijk niet wat je normaal tempt, mar dat was bij mij voordat ik ongesteld werd altijd rond de 36.3...als je daar een beetje vanuit kan gaan, dan heb je een mooi temperatuurtje...en je hoort echt wel vaker dat vrouwen snel na hun miskraam weer zwanger worden...ik duim voor je!
En over het besturen van het vliegtuig?! De misselijkheid is wat afgezakt, dus kan ik dat niet beter doen? Jij vindt traplopen al moeilijk...(hihi, grapje tussendoor!)
We kunnen hem ook op de automatische piloot zetten, in volle vaart naar zwangerschapsland!

Ben net naar de drogist geweest in de pauze voor wat medicijnen en toen heb ik ook haar gevraagd hoe het kon dat ik nog niet positief testte...ook zij zei dat het waarschijnlijk nog te vroeg was...(hihi...ik weet het zelf ook wel, maar wil zoveel mogelijk hoop!)...en dat ik het beste nog even kon wachten tot vrijdag...dat doen we dan maar...als ik het nog langer uit kan stellen doe ik dat, maar wil het echt proberen!
Dus meiden, jullie hoeven even 2 ochtenden niet meer vroeg te checken, want dan is er nog geen nieuws ,hihi!

Ik ga straks lekker met de kinderen spelletjes doen...de gym valt uit, dus we hebben tijd over! Mocht van de eigenlijke groepsleerkracht ze spelletjes laten meenemen...Gezellig! En nog even naar buiten en voorbij is het middagje!

Meiden doe rustig aan...Elmoo, we leven met je mee!

Liefs Joepie

Heeej Joepie, wel relax zeg dat je zo op je werk ff op internet kunt!
Gezellig!
En idd ik moet nog langer mee...
de val alweer vergeten hoor..
zit nu steeds te denken aan evt. zwangerschap..
het lijkt me gewoon zo heerlijk!
En net wat je zegt over mn temp.
Ik had dus gister gekeken in het bevallingsverslag van zoonlief en daar had ik sochtends meestal rond de 36.3.... dus wie weet.... het geeft me moed!!
En we zetten idd het vliegtuigje maar even op automatische piloot ja, kunnen we ook geen ruzie maken!
Ik heb al wel bedacht als we er op zwangerschapsland uitspringen met onze parachute dat we dan x gaan daten meid!
Lijkt me zo tof..
als onze buikjes gaan groeien!!
Gaan we gezellig samen afspreken en winkelen...hihi
idee he???!!!
We wonen niet zo HEEEL ver bij elkaar vandaan dus moet vast lukken..
ik hoop erop!!...
duim duim
duim
Heel fijne middag joh, leuk lekker spelletjes doen! zullen de kids ook leuk vinden!
veel plezier!
Hier komt zo mn vriendin die over 2weekjes gaat trouwen
ik mag dr haar doen
en daarom komt ze nu ff voor proefkapsel!! cool he
voel me wel vereerd dat ze mij vraagt hihi...
Al zeg ik het ook zelf: ik kan goed haren opsteken en heb het al bij meerderen gedaan die dan een feest of bruiloft ofzo hadden..dus wie weet begin ik nog us voor mezelf!! zou ik wel tof vinden, maar dan eerst maar us een curcusje volgen!

hej Elmoo sterkte met alles joh!! hou je taai meis!!
denk aan je!

Liefs en totlaters meiden

xxx

Terug
Bovenaan