A
Anoniem
Guest
Hey Meiden laatste berichtje van mij vandaag (denk ik teministe, als er niks meer bijgekletst worden, maar tis laat dus iedereen is nog bezig met voetbal of gaat nu lekker naar bedje)
Ik zal maar ff vertellen wat ik morgen ga doen, anders missen jullie me, hihih. Morgenvroeg om 9.00 uur al gesprek bij medische psychologie, onderdeel van revalidatietraject. Daarna haasten om naar zwemtherapie te komen, hebben nieuwe instructirische die het vorige week heel leuk deed, dus ben benieuwd wat we deze week gaan doen en is voor mij ook ontspanning in het water. Het douchen en dan ook nog moeten aankleden das het meeste werk, hihih.
Ohhh okay Nathalie morgen is het woensdag meis! En geen donderdag, hahaha
Ik ga ff in mijn agenda kijken anders gaat het morgen echt fout!!!
Ik zal maar ff vertellen wat ik morgen ga doen, anders missen jullie me, hihih. Morgenvroeg om 9.00 uur al gesprek bij medische psychologie, onderdeel van revalidatietraject. Daarna haasten om naar zwemtherapie te komen, hebben nieuwe instructirische die het vorige week heel leuk deed, dus ben benieuwd wat we deze week gaan doen en is voor mij ook ontspanning in het water. Het douchen en dan ook nog moeten aankleden das het meeste werk, hihih.
Ohhh okay Nathalie morgen is het woensdag meis! En geen donderdag, hahaha
Ik ga ff in mijn agenda kijken anders gaat het morgen echt fout!!!