Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Goedemorgen allemaal,

Even snel vanaf m'n werk, ik voel me altijd een beetje schuldig om op mijn werk hier te lezen maar een keertje mag wel .

Elmoo: wat een verdrietig nieuws!! Jammer dat ze niet  meer kon opknappen, echt verschrikkelijk. Heel veel sterkte voor jou en je vriendje de komende tijd en een knuffel!!

Joepie: ik vind het zo zielig voor je dat je nog geen duidelijkheid hebt! Het blijft maar op en neer gaan! Ik hoop voor je dat het snel  weekend is zodat je hopelijk meer weet! Ik blijf aan je denken.

Ik ben nog steeds niet ongesteld, maar het  rare is dat ik me al vanaf zondag niet lekker voel (beetje misselijk, soort spierpijn in mijn buik zonder te sporten , rugpijn en soms hoofdpijn). Daardoor had ik het allang verwacht en omdat het er nu nog niet is krijg ik toch hoop. Dus Joepie, ik weet dat het voor jou nog vele malen erger is omdat de kans groter is, maar ik weet een beetje hoe je je voelt! Ik ben er nu ook constant mee bezig en iedere keer controleren op de wc. Gisterenavond voelde ik me zo beroerd dat ik dacht dat ik als me zo vanochtend zou voelen, dat ik me dan ziek zou melden. Maar ik ben toch gaan werken, ik voel me ook niet meer misselijk maar heb wel een weeig gevoel in mijn buik.
Het is heel irritant, als ik nergens last van gehad dan zou ik denken dat mijn cyclus gewoon langer zou zijn. Maar ik voel me nu echt raar, dus ik hoop er toch wel een beetje op. Ik wil vrijdag of zaterdag gaan testen als ik dan nog niet ongesteld ben, dus ben benieuwd.

Ik ga snel verder met werken en zal als ik tijd heb vanavond reageren op iedereen, want er was veel gekletst zag ik. Vanavond komen we mijn ouders bij ons eten omdat ze vandaag na 3,5 week vakantie thuiskomen maar ik probeer zeker langs te komen!

Fijne dag allemaal!
Liefs Mosa

Hallo Lieve kippies!!

Elmoo: wat verschrikkelijk van jullie kat!! Heel veel sterkte gewenst voor jou en je mannetje!!

Wat is er gisteravond weer ontzettend veel getypt. Heb nog niet alles bij kunnen lezen. Misschien morgen ??? Vanmiddag ben ik blij dat ik moet werken. Anders zou ik vandaag de hele dag in spanning moeten zitten. Weet nog niet of ik morgen zal testen. Vanmorgen was mijn temp 37.1!! Maar ga er van uit dat ik niet zwanger ben. Voel mij ook niet zo. Gisteravond ontzettend moe, had het heel erg koud. dacht dat ik ziek zou worden. Had ook last van mijn onderrug. Ook allemaal verschijnselen om ongesteld te gaan worden. Allen mis ik dan de hoofdpijn!! Maar die temp geeft wel een klein beetje hoop!! Ik wacht gewoon rustig af!!

Liefs Collie.

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Nathalie, 24 jaar              4e ronde -  1e kindje                               26-06-08
Maureen                                      4e ronde -  1e kindje                               29-06-08
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               30-06-08      (28 dgn)
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               07-07-08      (35 dgn)
Mamoetje,  19 jaar       7e ronde 1e kindje                                     14-07-08      (38 dgn)  
Vlinder, 29 jaar                 11e ronde 2e kindje                               ??-??-??

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Mickje                                              4e ronde - 1e kindje                               18-06-08
Collie                                                5e ronde -  1e kindje                               19-06-08
Esseltje,29 jaar                  5e ronde - 1e kindje                               21-06-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Miranda                                    5e ronde  -  1e kindje                      14-06-08    
Joepie, 25 jaar                4e ronde -  1e kindje                      14-06-08
MamaJM, 23 jaar        3e ronde -  2e kindje                        16-06-08
Mosa, 25 jaar                      1e ronde - 1e kindje                    17-06-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 11 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Gerdien            
1e bezoek        19-06-08
Jolie
1e bezoek       14-07-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle      
2e echo        ??-??-??              
Poeh        
2e echo         23-06-08 om 18.00 uur          
Jolie
1e echo       14-07-08 om 11.40 uur

Hoihoi, even snel nu de kinderen aan het rekenen zijn...

Mosa, ik heb datzelfde gevoel... soort buik-spierpijn, maar heb niks gedaan... is dat positief of negatief???
Vandaag mijn NOD... vanmorgen nog niks, en hou me nu in om elke keer naar de wc te gaan..... pfff... gelukkig   ben je met jongen kinderen nog ERG nodig, dus ik kan ook niet om de haverklap weg!!

Groetjes~~!!

Hi Meiden, jeetje al weer lekker veel updates zeg!
Ben ik ff blij dat ik nu nog kan lezen ipv dat ik dat vanvaond allemaal moet doen ,want dan valt het niet meer bij te houden, hihih
Dus zelfs als je hier meer komt Mamoetje blijft het lastig hoor, maar ik zal dalijk wel ff wat naar je sturen. Eerst ff reageren.

Elmoo meis hoe is ie met jullie, beetje kunnen slapen vannacht of alleen maar saampjes liggen huilen. Dikke knuff!

Joepie, 0,1 graad dat zegd niet zoveel joh meis. Als ie nou heel veel daald dan zou ik me pas zorgen gaan maken. En je vriend heeft gelijk 1 ochtendje zegt niet zoveel. En dan ga je vanmiddag temperaturen en is ie ineens weer 37,0 ofzo en dan heb je je vanmorgen voor niks zo lopen opvreten. Gewoon blijven zitten en door vliegen!

Collie, voor jou word het ook steeds spannender, fijn dat je werk dan beetje afleiding is hè. Als ik bepaalde kwaaltjes van je hoor, bied dat ook wel hoop hoor meis. In combinatie met temperatuur. Temperatuur je allang? Ik duim wat af met al die meiden op het bankje of overtijd, hihih

Mosa jij doet het helemaal goed. Komt bij ons binnen, zit meteen de 1e ronde al op wachtbankje en nu meteen al op overtijdbankje. Ga zo door meis! Nu nog naar de zwangerkippies, hihih. Spannend hoor! DuimDuimDuim!

Hier vannacht gelukkig ietsiepietsjes beter geslapen en vanmorgen kon ik lekker blijven liggen. Ik lig nu in bed, net ff beschuitje gegeten. Vanmorgen nog lekker ff geslapen en in die korte tijd beter geslapen dan de afgelopen 3 nachten. Dus voel me nu wel iets fitter.

Dalijk lekker douchen en me optutten voor werk, want daarna heb ik diploma uitreiking van mijn broertje waar ik graag bij wil zijn.

Meiden ik zit onder de pukkeltjes en plekjes, tis niet leuk meer! En jullie maken me gek met dat temperaturen, want deze muts heeft vanmorgen ook getempt. Ik werd vannacht wakker en toen ging ik naar de wc en toen dacht ik shipsss ik wou temperaturen. Maar ja het wasl 4.30 uur dus niet echt logische tijd. Ik weet totaal niet wat mijn temperatuur normaal is. Ik had voor mezelf zo iets van ohh als het 36.8 nu is dan zit ik wel goed, hihi. Maar kreeg 36,64 dus ikke zo ships, maar later bedacht ik me als bijv. 36,2 mijn normale temperatuur is. Grrr ik ging mezelf dus alweer van alles wijs maken. Dacht hup nog lekker ff slapen meis en ophouden met die gedachten want je weet immers 99% zeker dat je niet zwanger ben. Ikke toen ik wakker werd tegen 10.30 uur weer getempt. Grrr ik lijk wel gek. Maar zeg lekker niet wat dat was, hihih.

Meiden fijne ochtend, middag, avond ik ga lekker douchen, misschien tot zo!

Liefs Nathalie

Lieve Joepie,

Oh meisje ik dacht er al aan toe je zei dat je eisprong ws. later was! Dat betekent ook dat je NOD is opgeschoven....ik hoop zo voor je dat het positief is, je voelt ook veel kwaaltjes, maar je hebt nu veel te vroeg getest. Inmiddels is vandaag dan je NOd toch? Meid, ik wil niet negatief zijn, alleen een pietsie realistisch...je verlangt er zo naar en straks is het toch niet zo. Maar ik duim voor je natuurlijk, want de kans dat je zwanger bent is er nog steeds!

Elmoo: gecondoleerd met je kat, he wat verdrietig...uiteindelijk wel de juiste keuze begrijp ik. Succes met het verwerken van dit verdriet.

Nathalie: gezellig met zijn allen bij elkaar komen, heb er al over gedroomd hahaha! Lijkt me leuk, maar wel zwanger zijn dan he?

Mosa en Mickje: klinkt allemaal errug positief hoor die kwaaltjes....ik ben heeeeeel benieuwd! wanneer gaan jullie testen? Mickje morgen?

Vanmorgen misselijk in het afdelingsoverleg gezeten, ik moest ook iets eten, anders ging het niet goed. Ik dacht, jullie moesten eens weten....vind werken nu best vermoeiend, kijk wel of ik het volhoudt, anders ben ik gewoon een dagje ziek. Het is nu alleen zo druk op mijn werk, moet dingen op gaan starten enzo, mijn hoofd loopt over! We zien wel...

Ik hou het bij hoor hier, kijken of er weer nieuws is!

Help, ik zit mezelf zo gek te maken op m'n werk!!! Ik kan me op het moment even nergens op concentreren, gelukkig had ik net clienten dus dan moet ik me wel focussen op hen in plaats van op mezelf. Ik ben net nog even naar de wc gegaan om te controleren en ik ben nog steeds niet ongesteld. Wel heb ik nog erge buikpijn, maar echt hele rare buikpijn. Ook voel ik me een beetje misselijk. Zo voel ik me normaal niet als ik ongesteld moet worden. En dat al vanaf zondag. En ik wil niet te veel hopen omdat ik anders teleurgesteld ben maar het is wel moeilijk nu . Ik ga toch maar weer even wat doen, maar ben er niet bij met m'n hoofd. Hoop dat het snel vrijdag is zodat ik kan testen. Mocht hij dan negatief zijn, dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben.

Fijne middag allemaal!
Liefs Mosa

Terug
Bovenaan