Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Ahhh Mosa meis, spannend is die hè. Je bent al 1 dag overtijd toch? Dus inprincipe zou je bijv. kruidvattest kunnen proberen. Als die dan negatief is dan geeft het je misschien wat meer rust. Maar aan de andere kant die doe je dan morgen ochtend en das donderdag dan kan je ook nog wel ff tot vrijdag ochtend wachten. Op welke dag van je vermoedelijke cyclus zit je nu? Want negatief testen is echt geen pretje. Maar ja wie weet meis, het kan wel dat meiden in ronde 1 zwanger worden, maar het kan ook met ontpillen te maken hebben. Wij voelde ook van alles hoor ronde 1, das heel logisch wat alles is nieuw en spannend. Dus ga lekker aan het werk meis, zoek afleiding en voor je het weet is het vrijdag.

Ik heb net lekker gedoucht, dalijk ff lunchen met mijn mannetje. En make upje op doen. Die pukkeletjes maar beetje proberen weg te werken. Mijn vader & broertje zitten wel zeggen: hey grindtegel, hihih. Ja tis wat. Ik zal camera zo ook ff zoeken, niet vergeten mee te nemen, want ben zo verstrooid deze dagen pff. Smsde net mijn baas dat ie mijn contract kwijt is grrr. Of ik die ff mee wou nemen. Denk dat dit smoes is voordat hij mijn loon nog niet heeft uitbetaald, maar okay. Ga me er niet te druk om maken, dat is het niet waard. Nog steeds nix gehoord van instanties.

Ohh ja Mamoetje, je bent dus ongi geworden meis. Op dag 38? Balen zeg, maar aan de andere kant gelukkig niet weer cyclus van 56 dagen. Fijn dat je nu naar HA bent geweest en doorverwijzing hebt gekregen. Wens je heel veel succes meis en heelll veel geluk in deze ronde. Hoop echt dat jij ook snel met het vliegtuigje van MamaJM & Joepie kan, hihih.

Liefs Nathalie

ff snel, want heb zo overleg...

Mosa, spannend hoor, ik weet precies hoe je je voelt!

Nathalie, veel plezier bij de diploma-uitreiking!

Mamoetje, jammer dat je ongesteld bent geworden, op naar de volgende ronde! Hopelijk heb je dan meer geluk!

Jolie, erg is dat, dat je je zo misselijk voelt en dat je nog niks kunt aangeven! Ik hoop dat je toch nog redelijk hebt kunnen werken.

En even over de eisprong, als ik hem later heb gehad kan het zijn dat ik nu m'n NOD heb, maar het bestaat dus ook nog dat ik gewoon sneller na m'n eisprong ongesteld word...Ik wacht gewoon af...maar omdat ik voor de pil een hele regelmatige cyclus had, toen ik middenin de strip stopte werd ik na 3 dagen ongesteld en nu 3x een cyclus heb gehad van 27 dagen ga ik er een beetje vanuit dat ik nog wel steeds overtijd ben. Omdat het zo regelmatig loopt. En ik las dat je een paar dagen na je eisprong ook nog hoog kunt tempen, dus hoeft het niet zo te zijn dat als je temp  de 8ste omhoog gaat, je de 7e je eisprong hebt gehad...het kon een paar dagen schelen!

Ik heb op de dag dat ik m'n eisprong had ook niet getempt, dus misschien heb ik ook wat gemist...en toen deed ik het nog via m'n mond en dat scheelde ook een paar tiende graden! Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Joepie

Als je latere eisprong had wanneer is dan je nod?
Ik moet me verder klaar gaan maken anders kom ik te laat
Ik lees later vanavond weer ff mee!

Liefs Nathalie

och meiden wat een spannend gedoe hier toch... joepie ik hoop zo voor je dat het raak is en ook collie en mamajm   ( ik hoop dat ik er nu niet 1 vergeet) ihihih maar ik probeer het goed bij tehouden hoor!!!
en ach wat een toestand met de poes wat een verdrietig verhaal. en Nathalie jij bent een heerlijke kletser maar ikvind het heel erg goed van je want zo schrijf je ook de dingen van je af!! goed hoor.

Hier gaat alles zn gangetje, zo even de afwas doen, mn dochter is vanmiddag weer lekker thuis heerlijk hoor, ik verlang zo naar de vakantie niet elke ochtend om 8.15 op de fiets hmmmm.
Mn mannetje heeft vandaag een feestje van zijn werk dus die komt vanavond laat pas thuis, ik heb net een ovulatie test gedaan maar hij is nu iets donkerder dan gister, dus ik verwacht morgen ongeveer mijn eiersprong.
waarom tempen jullie eigenlijk zoveel, als je zwanger bent is je temp dan hoger??? wist ik helemaal niet en mamajm wanneer had jij een mk??
Nou ik spiek vandaag wel weer even, en... ik snap heel goed dat mamajm pas in het weekend wil testen, meid die negatieve testen word je soms ook helemaal onzeker van juist omdat je misschien al zo vbeel voeld. ik begrijp het echt!!!
nou meiden, ik heb lekker veel tedoen vandaag dus ik ga snel verder.

knuff vlinder

Hallo lieve dames,

Had net m'n moeder aan de telefoon over dat ik me zo druk maak enz. en op haar advies en ook dat van m'n vriendje, ga ik even afstand nemen van het forum...ik lees nog wel af en toe mee, maar ik type niet meer zo vaak...

Ik slinger mezelf echt tussen hoop en vrees en m'n vriendje ook...ik maak mezelf gek en ben er echt 24 uur per dag mee bezig! Dit is gewoon niet goed...Ik lees en hoor teveel en dan denk ik weer van: ik ben gewoon zwanger, ik voel het ...en de andere keer dan denk ik: ja maar wat als.....(vul zelf maar in)...ik word er een beetje moe van!

Als er nieuws is, mocht ik ongesteld worden of positief getest hebben, dan horen jullie het meteen, maar zolang er nog niks veranderd en ik mezelf opvreet hihi, laat ik dit even voor wat het is! Misschien ben ik er morgen of overmorgen al wel weer, maar dan is het tenminste met nieuws!

Ik lees zeker mee, dus niet stiekem over me roddelen hoor!

Liefs Joepie

Heeej lieve meiden... wat is hier veel geschreven zeg vanmorgen weer!!
super...
heb alles gelezen maar weet niet meer precies wie nou wat zei...
mn hoofd is n vergiet opt moment.
wel zijn er lekker veel overtijd...spannuuuuuuuuuuund!!!

Kga toch maar ff op iedereen reageren voordat ik zelf wat leuks ga vertellen....hihi

Elmoo: sterkte joh met de dood van jullie lieve Tarzan.
sneu hoor. je zag het misschien wel aankomen al wilde je het nog niet inzien. maar nu is het dan toch zover.
beter voor het beestje he, want al die pijn is ook niet goed.
jullie sterkte ermee he!!

Joepie: wat zit je toch in de rats he..
onzeker over je temp..
meid meid, probeer rustig met me mee te vliegen anders gaat t niet goed...
we moeten echt samen aankomen ja?! hou moed!!
Je hebt zoveel kwaaltjes, dat moet haast wel zwanger zijn??!!! anders weet ik het ook niet meer.
Leuke opmerking van die collega van je...hihi jij bloos bloos!!! haha
Ik duim voor je!

Mamoetje rot zeg dat jullie internet kapot is. zullen je hier missen...snik snik...
Hopelijk is het snel weer gemaakt en anders leuk als je via andere pc afentoe langs komt! succes ermee

Vlinder wat een lieve woordjes. vind tof dat je hier steeds lekker blijft kletsen!
Lekker klustime gehad gisteravond?? hihi
hopelijk is het voor jou weer snel raak meis en dat t dan goed gaat!! dat hoop ik zo, ik gun het je van harte!!
Vooral ook leuk voor jullie dochtertje. een klein speelkameraadje erbij!
Kan ze lekker zo lief moedertje zijn...leuk hoor... duim duim duim duim!!!

Nathalie, lekker dat je wat hebt bij kunnen slapen vanmorgen!!
Was wel ff nodig na die beroerde nachten!
Jij met al je kwaaltjes en je stiekum hoge tempen...jaja meis. ik duim ook voor jou!!! spannend!!
Succes met werken en fijne middag met diplomering!! gezellig hoor!!

Snik snik snik mn vlieg maatje vertrekt?????!!! snik snik
maar kan het me goed voorstellen hoor Joepie.
ik had dat de vorige keer ook heel sterk
ik heb me er nu meer vanaf kunnen zetten..
tuurlijk lees en leef ik mee met iedereen maar ik laat me er minder door beinvloeden!
Ik heb zoiets, het is spannend maar je moet je niet teveel aantrekken van wat hier gezegd wordt. omdat ieder mens en ieder lichaam weer totaal anders is.
dus iedereen ook zwanger worden en zijn heel anders beleefd.
gelukkig is dat zo. als we allemaal hetzelfde zouden zijn is ook niet gezond..
maar meis. ik heb ook een keer gezegd dat ik wat afstand ging doen, maar lukte het me????!!!
hihi   nee dus..
veel te knus en fijn hier.
maar lees gewoon lekker mee en als jij weer zin hebt om te reageren dan doe je dat he..
vant weekend ws met goed nieuws!!!
Ik HOOP het echt voor je... en ik denk aan je..

Jolie ik hoop dat we je snel komen vergezellen bij Juni zwangeren!!!???!!!

Nu ff ego verhaaltje dus...hihi

Vanmorgen weer hoge temp. 37.2 dus wel leuk!
En onderweg naar mn vriendin toch steken in mn borsten..pff niet normaal meer
ik heb al een kleine dus weet hoe stuwing voelt..nou daar leek het echt op
ook steeds zo'n opgeblazen gevoel in mn onderbuik....
Nou en toen we dus thuis kwamen bleven die steken in mn borsten maar, dus ik iets gemasseerd, deedt gewoon zeer...
en weetje er kwam wat vocht uit.. hihi nu al moedermelk zou mn mannetje zeggen???!!!! haha
Nou bij de eerste zwangerschap dus van zoonlief had ik dat ook al vanaf 3 maandjes, dat ik soms al met zoogcompressen inliep omdat anders al mn bh's verknalden van gele plekjes van melk...echt idioot...
maar nu ik dit gezien heb en het zo voel, voel ik me soort heel happy!!! heel zot maar ik heb echt zoiets van: Het zit goed!!???!!!
Sprak ik dus net ff die vriendin op msn die dus pas is bevallen, die uit Zeeland die 6miskramen heeft gehad eerst en daar vertelde ik het aan...
ze zei ook dan kan het best zijn dat t nu wel goed gaat...
omdat zij dat toen ook heel sterk voelde....
dus meiden ik heb zoiets, ik ga nu testen.....maar ik doe het niet!
Ik wacht tot zondag...
pfff mn grootste zorg blijft wel stiekum, of het nu wel goed zal gaan, al voelt het nu al veel beter dan pas.....????!!!

Lieve Joepie, ik leef met je mee en begrijp je heel goed..
meis probeer nuchter te blijven he....
we vliegen saampjes verder hoor om lekker samen te landen!! lijkt me tof!!!
duim duim duim!!
liefs mij

Meiden fijne middag en spreekjullie snel weer...
ga ff wat in mn huisje doen en straks om boodschappen....

Eerst ff wat liefs tegen Joepie zeggen, daarna kopiereen en plak ik mijn tekst wel, want had bij kwebbelmeiden ook al ff getypt. En dan pas ik het wel ff beetje aan voor hier, want heb niet zoveel tijd meer. Moet weg!

Maar lieve lieve Joepie, je maakt je idd heel erg druk. En misschien is het idd verstandig om ff wat rust te nemen. Maar je kunt hier ook van je af kletsen. Dus hou je het niet meer, dat je ff alle gedachtes hier met vuurspuwen, doe dat gerust meis. Probeer wat afleiding te zoeken. We denken heus niet minder aan je! En je bent nog steeds een toppertje! Ik hoop echt dat je eind deze week mega veel glitters komt strooien. Dikke knufff!

Hey Meiden, hier de verstandige Nathalie. Ik zou eigenlijk om 15.30 uur vrij zijn van mijn werk, maar mijn baas gaf aan dat ik zou overgenomen worden en dat die meid er tegen 14.30 uur zou zijn. Dus als ik iets eerder weg wou kon dat ook. Ikke ben dus lekke rom 14.45 uur naar huis gegaan. Ik zocht mijn id-kaart die ik nergennssss kon vinden. Ben zo verstrooid. Dus ikke rustig zitten op de bank, nadenken. En dacht waar heb ik hem voor het laatst gehad *kraak kraak*

MamaJM ohhhh spannend zere borsten. Natuurlijk niet leuk, dat het pijn doet, maar wel positief. En volgens mij krijg je er zelf ook steeds beter gevoel over dit keer. Ook misselijk geweest vanmorgen, want je gaf toch aan dat je dat van de 1e kleine ook was de 1e 3 maanden en dat het toen goed zat? Wel gek hoor dat er vocht uit je tepels kwam. Je kunt toch ook zaterdag testen? Dan kunnen jullie zondag met zijn 3tjes iets gezelligs gaan doen om te vieren. Goed plan??? hahaha. Ik vind het toppie dat je zolang wacht! En je moet doen waar je zelf aan toe bent meis. Niemand kan dat voor jullie beslissen. We genieten alleen heel erg mee en duimen heel hard.

Yessssssssssss id-kaart weergevonden. Tussen mijn agenda die viel   net op de grond. Jaaa hele logische plek voor id-kaart. Muts!!!!

Dus ik ga nu maar ff naar het gemeente huis en daarna mijn broertje toe juichen en foto's maken, hihih. Zwarte kringen onder mijn ogen weggewerkt. Haren nog ff gefatsoeneerd. En klaar!

Spreek jullie later vanavond! Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan