A
Anoniem
Guest
Ahhh Mosa meis, spannend is die hè. Je bent al 1 dag overtijd toch? Dus inprincipe zou je bijv. kruidvattest kunnen proberen. Als die dan negatief is dan geeft het je misschien wat meer rust. Maar aan de andere kant die doe je dan morgen ochtend en das donderdag dan kan je ook nog wel ff tot vrijdag ochtend wachten. Op welke dag van je vermoedelijke cyclus zit je nu? Want negatief testen is echt geen pretje. Maar ja wie weet meis, het kan wel dat meiden in ronde 1 zwanger worden, maar het kan ook met ontpillen te maken hebben. Wij voelde ook van alles hoor ronde 1, das heel logisch wat alles is nieuw en spannend. Dus ga lekker aan het werk meis, zoek afleiding en voor je het weet is het vrijdag.
Ik heb net lekker gedoucht, dalijk ff lunchen met mijn mannetje. En make upje op doen. Die pukkeletjes maar beetje proberen weg te werken. Mijn vader & broertje zitten wel zeggen: hey grindtegel, hihih. Ja tis wat. Ik zal camera zo ook ff zoeken, niet vergeten mee te nemen, want ben zo verstrooid deze dagen pff. Smsde net mijn baas dat ie mijn contract kwijt is grrr. Of ik die ff mee wou nemen. Denk dat dit smoes is voordat hij mijn loon nog niet heeft uitbetaald, maar okay. Ga me er niet te druk om maken, dat is het niet waard. Nog steeds nix gehoord van instanties.
Ohh ja Mamoetje, je bent dus ongi geworden meis. Op dag 38? Balen zeg, maar aan de andere kant gelukkig niet weer cyclus van 56 dagen. Fijn dat je nu naar HA bent geweest en doorverwijzing hebt gekregen. Wens je heel veel succes meis en heelll veel geluk in deze ronde. Hoop echt dat jij ook snel met het vliegtuigje van MamaJM & Joepie kan, hihih.
Liefs Nathalie