Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Ga er maar vanuit dat ik ongesteld word, heb nu een heel klein beetje bloedverlies...heb gelijk een test gedaan, van de kruidvat...negatief..dus het zal wel echt niet raak zijn...

Wat heeft mijn lichaam mij voor de gek gehad...ben er even kapot van...
Ga lekker uithuilen bij vriendje zo...

Ik wil eventjes niet op de lijst, want weet nog niet hoe en wat...! Ga even tijd voor mezelf nemen en ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger mogen zijn en voor de zwangeren onder ons, hoop ik dat het allemaal goed verloopt!

Liefs Joepie
!

Hey meiden,

Joepie wat vervelend voor je, moeilijk he je wilt zo graag en je lichaam schreeuwt het ook zo duidelijk uit met al die kwaaltjes dat je zwanger bent, maar dat je er niet op kunt vertrouwen.... Meid ik hoop zo voor je dat je alsnog toch positief test ondanks het beetje bloedverlies van net.... Doe rustig aan, en als je even niks van je wilt laten horen dan begrijpen we dat heel goed hoor.... Sterkte..!!

Mamajm, voor jou juist het omgekeerde he... Wat heerlijk dat je je weer zo goed voelt en dat je deze verschijnselen ook bij je eerste zwangerschap had en dat het nu in elk geval goed voelt..!!! Ik hoop zo voor je dat je een deze dagen positief test..!!! Ik duim eel hard voor je!

Nathalie, muts dat je bent ook he haha... je id bewaren in je agenda en hem heel toevallig weer terug vinden haha... Zo hoort het ook hihi... Heel veel plezier meid vanmiddag, lekker genieten.....

Mosa, ook voor jou nu wel heel spannend he, en zelfs een dag overtijd! Meid ik duim voor je, zou zo mooi zijn..!!!!

Weet even niet meer waar ik nog meer op wou reageren, maar wou jullie allemaal even heel erg bedanken voor alle lieve berichten van de afgelopen week. Jullie zijn echt SUPER!!!!! Het heeft me zo goed gedaan om hier steeds mn verhaal kwijt te kunnen en dan jullie super lieve reacties te lezen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me vandaag alweer een stuk beter voel. Het weten dat het nu goed is en onze poes geen pijn meer heeft geeft me wel rust. Juist het zien dat ze er zo zielig uitzag en er zoveel moeite mee had heeft me zo geraakt en dat maakte me steeds zo ellendig en gestresst. Nu is het goed zo en daar heb ik vrede mee....
Meiden bedankt!!! Jullie zijn top..!!!!!

Heeeej lieve lieve Joepie, wat ontzettend sneu zeg, toch bloedverlies..
pfff meid ik ben er ff stil van.
we zaten zeg maar zo top in het vliegtuigje samen, het leek allemaal zo mooi te worden en nu dit.
Ik kan wel zeggen misschien is het een innestelingsbloeding geweest of iest anders maar daar zit je nu ook niet op te wachten he meis.daar geloof je op zo'n moment toch niet meer in.
tenminste dat had ik toen mijn mk begon zeg maar...
Vreselijk balen meis...
Ik hoop nog iets dat het mee valt maarja we weten het niet!
Sterkte!!!!
Ook voor jou komt het keer goed hoor! Ik denk aan je
en idd neem ff wat tijd voor jezelf en misschien wat meer afstand van ons en als je je weer beter voelt kom je gewoon weer gezellig kletsen!
Weetje nu jij misschien niet zwanger bent krijg ik ook heel sterk weer het gevoel of ik mezelf voor de gek aant houden ben..pff wat is dit rot en verwarrend.
Gelukkig heb ik nog een paar drukke dagen t/m het weekend dus wel uit tehouden...
Meid nogmaals heel veel sterkte met alles !!! ik denk aan je!!
In gedachten vlieg je nog even met me mee..

Ik denk dat ik maar even terug vlieg naar de wachtbank en daar Mosa en Collie ff oppik die kunnen dan gezellig met me meevliegen, want alleen in dat vliegtuigje is minder gezellig!!!
Goed idee Mosa en Collie??! hihi

Elmoo fijn dat je het verlies van je Tarzan een plekje hebt kunnen geven, je zal hem vast de komende tijd nogwel om je heen missen, maar je hebt gelukkig nog een kat voor afleiding en je mannetje niet te vergeten!! jullie komen er wel door!! knuf mij

Ik heb net heerlijk pan chili con carne gemaakt en gaan zo eten.
vanavond moet ik werken dus ben ik er niet....
En morgenvroeg eerst even naar de markt denk ik voor brood en fruit en smiddags bespreking van mn werk maar tussendoor vast nog ff tijd om hier langs te komen!
Ik denk aan jullie!
Liefs mij

Hoi,

ach Joepie, meid!!! Dat is even schrikken ja. Nu heb ik wel vaker gelezen dat er meiden zijn die wat bloed verliezen tijdens hun zwangerschap.
Het is ook allemaal zo verrekte afwachten allemaal, zo frustrerend af en toe!
Ik snap dat je wat afstand wilt nemen (was zelf van het weekend ook zo van slag). Misschien ook beter voor je, want je zo druk maken is in ieder geval niet goed voor je.
Aan de andere kant; nu kan je het steeds van je afschrijven en misschien lucht dat ook wel op..... Tja, wat is wijsheid... dat weten we helaas altijd pas achteraf! Maar als je nu een keuze maakt en die voelt goed, dan is het een goede keuze!!
Sterkte meid!!! Jij bent altijd zo positief en een dikke steun voor anderen, ik hoop dat we jou ook kunnen steunen!

Ik heb nog even een vraagje; ik zie hier van die leuke bannertje van kindjeopkomst. Ik had er zelf een bij Lilypie aangemaakt, maar die begint na 28 dagen gewoon weer opnieuw!! (dus ipv dat ik nu op "een dag overtijd" zou staan,staat ie weer op "dag 1 van 28 dagen")
Maar ik kan bij de site van kindjeopkomst net echt vinden waar je die banner moet maken. Ik zie wel iets over dat je je kan aanmelden... maar dat lidmaatschap koste iets van €15,- ofzo. Moet je dat eerst doen voordat je zo'n bannertje kan maken, of kijk ik er gewoon gigantisch overheen???

Ik heb hetzelfde gevoel als Mosa, zo'n spierpijn gevoel in je buik zonder dat je dat van het sporten kan hebben. Maar is dat een zwangerschapskwaaltje dan???? Dat zou dan  het enige bij mij zijn, haahah! Heb wel af en toe wat steekjes, soms ook in mijn lies, maar dat wijt ik eigenlijk aan.... niks denk ik???
De afgelopen paar dagen had ik wel (met name s'morgens, zo tegen de middag verdween dat gevoel weer) het gevoel alsof ik in een grote berg appelstroop stond ofzo. Alsof alles maar heel traag ging en ik moest mezelf echt vooruit duwen, zeg maar.
Maarja, was ook weer te laat naar bed gegaan... eigen schuld....

Elmoo, wat naar van jullie kat!! Echt zielig, maar idd wel het beste voor het diertje.
Wij hadden 3 poezen (2 katers en een poes), en de poes is al enkele eken spoorloos.. we zijn er maar vanuit gegaan dat ze overreden is... (of, nog erger!!! We hebben gehoord dat er hier ergens in het drop een vent woont met vogels en die schiet elke kat die in zijn tuin komt gewoon af!!! Ik snap wel dat het niet altijd fijn is om andermans katten in je tuin te hebben, maar om ze nou dood te schieten?!?!?!?)
Je mist zo'n diertje toch erg! Nemen jullie tzt een nieuwe?? Of denken jullie daar nog niet aan?

Ohja, iemand vroeg nog wanneer ik zou gaan testen. Dacht Jolie???
Majh, daar ben ik zelf nog even over aan het nadenken. Ik wilhet wel raag doen als mijn vriend ook thuis is, maar die heeft nu nachtdinst, wat inhoudt dat ie 's morgens pas thuis komt al ik al weer op weg en naar mijn werk! Dus dat is een beetje lastig.
En wil het ook wel 's orgens doen, want dan is dat hormoon toch het meest aanwezig? Ik heb via sensitest een tijd terug zwangerschapstesten gbesteld, en daar staat op dat het op elk moment van de dag kan... maar het maakte toch wel uit dacht ik he??

Fijne avond allemaal!

Groetjes, Mickje

Hoi hoi meiden, ben ik ook nog ffies
net gewerkt.
1klant minder waar je normaal nog wel tot zo'n kwart voor 11 bent dus dat scheelde lekker...
wel sneu want die man ligt in t ZH voor onderzoek. maarja dat hou je in de zorg he..
ben ik eerder klaar en kon ik nog ff bij jullie kijken....
stilletjes hier geweest hoor vanavond??!
Iedereen lekker druk..alleen maar mooi he..

Mickje je vroeg hoe we dit bannertje maken???!!!

Hihi
ik ging ook al op kindje op komst zoeken maar Joepie gaf me toen deze link...

http://www. kindjeopkomst. nl/html/tickers /ticker_cyclus.htm

dan hoef je je idd niet aantemelden ofzo..

Je moet de site als je hem kopier en plak weer ff aan elkaar schrijven zeg maar. als ik hem zo plakte en dit bericht wilde plaatsen lukte dat niet omdat het te lang aan 1stuk was zeg maar. ... te lang woord. dus heb ik er wat spaties tussen gedaan.... hopelijk snap je wat ik bedoel hihi..succes!!
ik weet ook niet hoe je er via die gewone site kom zeg maar, maar nu moet t je wel lukken.
netzo leuk he als je bannertje ff doortelt..totdat je misschien zwanger bannertje kunt maken ofzo....!!
Succes er mee

Nathalie gezellig diplomeringsfeestje gehad?? khoort morgen vast wel??!!

meiden ik ga mn bedje opzoeken, ben best moe
Spreekjullie morgen wel weer!
Knuf en weltrusten alvast!!

Hoi meiden,

Joepie: Wat erg meid! Het hoeft inderdaad niet zoveel te betekenen, maar je kunt er beter wel rekening mee houden. Misschien ook goed om wat afstand van het forum te nemen, maar kom lekker kletsen wanneer je er zin in hebt! Een dikke knuffel!

Nathalie: hoe was de diploma-uitreiking en de bbq? Lekker je buikje rond gegeten? Wat voor opleiding deed je broertje?

Mamoetje: wat goed dat je een verwijzing hebt voor de gyneacoloog!

Mickje: ik heb ook nog steeds dat spierpijn-gevoel, maar ik weet niet of het een zwangerschapskwaaltje kan zijn. Voel je je ook een beetje wee-ig? Ik al de hele dag en eigenlijk voel ik me vanaf zondag constant niet helemaal lekker. Is wel heel vreemd. Als ik morgen nog niet ongesteld ben ga ik in ieder geval een kruidvat-test kopen en die ga ik vrijdag of zaterdag doen. Dan heb ik in ieder geval zekerheid ook al ben ik niet zwanger! Ik vertelde het straks tegen mijn ouders, die kwamen vandaag terug van vakantie, en mijn moeder was beide keren meteen zwanger na het stoppen met de pil. Maar dat zegt natuurlijk niets over mij, maar ik vind het toch wel spannend worden. Bij mij kan het natuurlijk ook nog met ontpillen te maken hebben, dus ik ga er toch nog wel vanuit dat ik niet zwanger ben maar eens mens mag natuurlijk hopen .

maMaJM: het ziet er wel er goed voor je uit he? Zelfs lekkende borsten!! Ik vlieg graag met je mee hoor, maar probeer er nu nog van uit te gaan dat ik niet zwanger ben om een al te grote teleurstelling te voorkomen! Maar voorlopig vlieg ik een stukje met je mee!

Elmoo: Gelukkig voel je je wat beter vandaag! Uiteindelijk is het natuurlijk goed om aan het  Tarzan te denken en haar niet  onnodig te laten lijden, maar dan is het nog wel heel verdrietig. Nu weet je in ieder geval dat ze geen pijn meer heeft, voor haar is het beter zo!

Weltrusten alvast en waarschijnlijk kom ik zo nog even kijken! Gelukkig hoef ik er morgen niet zo vroeg uit want ik heb al lekker weekend, toch altijd een lekker gevoel!
Liefs Mosa

Hey Meiden, ik kom ff snel langs, moet eigenlijk al weg naar therapie ochtendje. Bah ben nu al brak, maar goed het zonnetje schijnt lekker en we maken er maar weer wat moois van. Gisteravond redelijk vroeg gaan slapen, maar weer onrustig nachtje achter de rug. Gelukkig gaat het beetje bij beetje iets beter.

Maar ik klets niet langer. Ben de berichtjes nog niet eens gelezen. Ohhh ja ik zag ineens Joepie iets bloed verloren? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE tis zo oneerlijk. Ik heb nog veel meer woordjes die ik wil zeggen, maar moet nu gaan. Kan het innesteling zijn of is alle HOOP weg? GRRRR dit is ZOOO niet eerlijk! Ok Nathalie gaan anders kom je te laat!

Meiden ik lees het vanmiddag allemaal wel ff beter. Misschien las ik het snel ff verkeerd. Zie het bannertje nog van MamaJM dus dat zit nog goed HOPELIJK.

Liefs Nathalie

Goedemorgen allemaal,

Wat is het rustig hier! Bij mij is het nog steeds hetzelfde, nog niet ongesteld maar wel buikpijn. Ook heb ik nu een beetje last van mijn onderrug, maar misschien heb ik vannacht verkeerd gelegen. Wat ik trouwens ook al de hele week heb, is dat ik ontzettende honger heb. Op m'n werk begint om 10 uur al mijn maag te knorren, dat heb ik normaal nooit zo vroeg. Maar ik wacht nog steeds af...
Ik heb besloten zaterdag te gaan testen, mocht ik dan nog niet ongesteld zijn. Ik wilde het eerst morgen doen maar zaterdag is mijn vriend vrij dus dat lijkt me leuker. Dus ik ga ze ook pas morgen kopen, lijkt me beter want ik denk dat als ik ze in huis heb het veel moeilijker wordt om te wachten  

Liefs Mosa

Terug
Bovenaan