Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Nathalie, 24 jaar              4e ronde -  1e kindje                              26-06-08
Maureen                                      4e ronde -  1e kindje                               29-06-08
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               30-06-08      (28 dgn)
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               07-07-08      (35 dgn)
Mamoetje,  19 jaar       7e ronde 1e kindje                                  14-07-08      (38 dgn)  
Joepie, 25 jaar                 5e ronde -  1e kindje                               17-07-08
Mickje                                            5e ronde - 1e kindje                                19-07-08
Collie                                              6e ronde -  1e kindje                                 21-07-08
Vlinder, 29 jaar                11e ronde -  2e kindje                            ??-??-??

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Esseltje,30 jaar                  5e ronde - 1e kindje                               21-06-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Miranda                                    5e ronde  -  1e kindje                      14-06-08    
Mosa, 25 jaar                    1e ronde - 1e kindje                    17-06-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 11 februari 2009

MamaJM, 23 jaar         3e ronde, 2e kindje         uitgeteld op 23 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Gerdien            
1e bezoek        19-06-08
Jolie
1e bezoek       14-07-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle      
2e echo        ??-??-??              
Poeh        
2e echo         23-06-08 om 18.00 uur          
Jolie
1e echo       14-07-08 om 11.40 uur

Ahhhhhhhhhhhhhh wat jammer Mickje. Lief dat je vriend je ff dikke knuff heeft gegeven. Voor onze mannetje word het ook steeds spannender hè hoelang het duurt. Dan beginnen ze volgens mij een beetje te beseffen dat het stoppen met de pil nog niet wil beteken dat  hij over  9 maanden een kleine op zijn  armen kan houden. Natuurlijk denken ze dat ook niet, neem ik aan, hihih. Maar  denk wel dat ze steeds meer het besef krijgen wat het met ons doet als we  weer ongi worden. En meer gaan  meeleven, want tis voor hun ook allemaal nieuw hè. Vroeger was ongi een beetje vanzelfsprekend, en nu willen we heellll graag  dat het wegblijft.

Het overtijd bankje is nu wel steeds leger. Zou toch fijn zijn als er nog iemand zwanger word in juni! Voordat wel 700 berichtjes weer vol kletsen, hihih. Dus Mosa, Miranda en Antionette GO! hahah. Wel jammer dat Antoinette ons niet ff op de hoogte komt brengen hoe het met haar gaat. Al is het maar klein berichtje.  

Ik ga nu ff laatste van voetbal kijken. NL is aan prutsen!  

Liefs Nathalie  

Temperatuur update: vanmorgen om 4.45 - 36,74, 9.15 - 37,01 en 23.15 -37,44
De laatste paar dagen temperatuur ik 's ochtends en 's avonds en
is het 's ochtends 36,64 en 's avonds 36,93 (de 1e dag) nu loopt het steeds meer op
Zal ik grieperig worden ofzo? Of dat het warmer weer is vandaag?

Voetballen is afgelopen dus jullie mogen weer terug komen, hihih

Liefs Nathalie

Mamajm GEFELICITEERD!!!!!!! Wat super voor je!! Hopelijk kun je er echt van genieten nu....! Gisteren had je het dan niet verteld, maar als ik het ergens goed gelezen had had je alwel glitters gestrooid voor de meiden hier... Was misschien al een hint dan haha...

Nathalie, wat goed dat je toch bent gegaan! En ook fijn om te horen dat je daar zo sterk uitgekomen bent en dat je nu beseft dat je dat op eigen kracht hebt gedaan... Goed om het op zo'n manier af te sluiten, ben blij voor je, zal je weer een stukje meer rust geven....

Mickje wat balen dat de rd toch gekomen zijn, we duimen je gewoon door naar de volgende ronde hoor ;)

Mosa, ondanks je negatieve test kan het nog steeds he...!!!!!!!! Hoop het zo voor je meid! Ik duim heeeeeeeeel erg hard voor je!

Groetjes Elmoo

Hoi allemaal,

Wat een rotavond zeg! Ik baal toch best wel van het voetbal! Maar ja, het zij zo!

Mickje: balen dat je ongesteld bent geworden. Fijn om te lezen dat je vriend je zo goed steunt! En een heel mooi cadeautje als je een maand 30 jaar bent zou toch ook erg leuk zijn! Ik zal voor je duimen!

Nathalie: zo grappig dat je nu ook je temp. bijhoudt. Mijne is 's ochtends telkens rond de 36.7 en 's avonds 37.5. Vandaag ook nog steeds, maar ik probeer nu minder vaak te tempen. Pas temperatuurde ik wel 5/6 keer op een dag, dat is dus echt niet nodig!

Ik ben nog steeds niet ongesteld, ik had er zo op gehoopt vandaag. Misschien morgen?! Elmoo, ik denk dat het bij mij gewoon met ontpillen te maken heeft hoor, ik ben bang dat ik niet zwanger ben. Ik weet natuurlijk dat er alsnog een hele kleine kans is dat ik wl zwanger ben, maar ik reken nu nergens meer op. Maar ik hou jullie op de hoogte!

Weltrusten allemaal en tot morgen!
Liefs Mosa  

Zo, nu ga ik echt naar bed. Aangezien ik niet denk dat iemand hier nog komt vanavond, alvast een plaatje voor morgen:

Collie: nu is je zoontje echt jarig, gefeliciteerd en maak er een leuke en gezellige dag van!
Liefs Mosa

Jolie van Harte Gefeliciteerd met de verjaardag van jullie zoontje!
Hele fijne dag gewensd! Geniet er lekker van, ook van die uk in je buik

Liefs Nathalie

Jolie van Harte Gefeliciteerd met de verjaardag van jullie zoontje!
Hele fijne dag gewensd! Geniet er lekker van, ook van die uk in je buik

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan