Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Hahhahahah dank je wel. Enig staat me goed dat roze glitterschildje, vind je ook niet  Ben alleen 1,85 lang, maar ach dat nemen we ff op de koop toe, hihih. Dank je voor je lieve woorden meis, doet me goed!

Liefs Nathalie

Volgens mij staan alle kleuren glitterschildjes je goed . Wat grappig dat je ook zo lang bent, ik ben 1,83 m. Altijd het langste meisje van de klas, maar ik heb er verder geen problemen mee! Wel draag ik bijna nooit hakken, terwijl ik het mooi vind. Maar wij hebben tenminste wel lange benen . Is wel lastig met broeken, maar ja je kunt niet alles hebben he?
Liefs Mosa

Hahhaha preciesss! Long ware broeken van de Miss Etam zijn ideaal!
Maar je koopt niet makkelijk ff een leuke broek nee. En schoenen was vroeger ook drama, maar als je tegenwoordig kijkt zijn er lekkere vrouwelijke schoenen in wat grotere maat. Je moet alleen nu nog heellll veel centjes hebben om al die leuke schoenen te kunnen kopen, hihih. Laatst hele mooie gezien, maar 110 euro is beetje veel geld hè.

Liefs Nathalie

Bij Esprit en Vero moda hebben ze in ieder geval wel spijkerbroeken met lengtemaat 36. Ik heb veel broeken in de kast hangen die achteraf te kort zijn. Die hangen dus nog nieuw in de kast. Schoenen was soms ook een probleem, ik heb maat 41 dus dat lukt nog wel. Ik heb er eerder last van dat ik brede voeten heb. Een bot steekt te ver uit, ik ben er 10 jaar geleden aan geopereerd maar dat is helaas mislukt. Dus ik heb bijna altijd last van mijn voeten, dat is minder. Ik ben wel slank maar heb van beha cupmaat D, dus dat ik ook lastig met bloesjes en jurkjes enzo. Dus winkelen is niet mijn grote hobby, vaak kan ik gewoon echt niets vinden. Is dat ook herkenbaar voor jou?
Liefs Mosa

Bepaalde dingen wel heel erg herkenbare. Heb ook grote cup, alleen niet erg slank figuurtje. Reguliere maten passen me helaas nog net niet. Of ik moet de grootste maat al hebben, maar ligt er ook aan hoe het uitvalt. Heb bredere heupen en wat stevige bovenbenen. Doordat ik afgevallen ben nu niet zo dikkere buik meer, al ben ik door het stoppen met de pil aangekomen, waar ik best wel van baal. Maar hoor meestal dat bij mij gewoon alles goed in proporties is en dat ik niet zo negatief moet zijn, hihih. Heb alleen wel grote voeten dan jij. 41 is opzich nog wel te doen hè.

Ik lig nu lekker met mijn mannetje op de bank. Ik dacht nog ff reageren, hihih

Veel voetbalkijkplezier allemaal! Liefs Nathalie

Wat goed dat je afgevallen bent! Alleen jammer van het aankomen door het stoppen met de pil! Geniet van je avondje bankhangen!
Ik ga nu weg, voetballen kijken! Tot later (of morgen).
Liefs Mosa

Hoi!

Van harte gefeliciteerd mamajm!!!!!! Als ik het me goed herinner was het de vorige ronde toch fout gegaan bij jou??? Ik duim voor je dat het nu allemaal wel goed gaat en dat je er goed van kunt genieten!!

Ik ben vanmorgen helaas ook ongi geworden..... shit zeg.... was al 2 dagen overtijd. Maar m'n gevoel was dus toch goed; een cyclus kan dus zomaar ineens wat langer duren.... en dat was ook zo!
M'n vriendje heeft me even een dikke knuffel gegeven, en volgens mij was ie wel een beetje bezorgd vanmorgen. (voelde me ook lichamelijk ff klote, ik heb nu veel meer last van mijn menstruatie dan toen ik de pil nog slikte!!!)
Maar gelukkig gaat het nu allemaal wel weer. Alleen heb ik nog wel zoiets van; stik, dit was de laatste kans om vóór mijn 30e te bevallen!! (is toch psycholgisch he, die 30-grens!)

Nieuwe NOD is 18 juli, dus we gaan er weer voor!!!!!!

Groetjes, Mickje

Terug
Bovenaan