A
Anoniem
Guest
Oeps dat was twee keer. Goedemorgennnn allemaal! Lekker geslapen?
Allemaal aan het balen dat Nederland eruit ligt of gewoon een luie zondag?
Hier eindelijkkkk eens aantal urennnn achter elkaar geslapen. Werd pas voor de eerste keer om 7.00 uur wakker. Toen nog ff ingedommeld want wou pas om 8.00 uur temperaturen omdat ik dat door de weeks ook om die tijd doe. Dat was dus vandaag 36,77. En toen nog lekker ff weer gaan slapen. Had echt zo iets van nu kan ik het er nog ff van nemen. Morgen is het weer maandag! En vanmiddag verjaardag van de vriendin van mijn broertje, dus kan nu nog ff lekker luieren.
Meiden hier gebeuren rare dingen met mijn lichaam. Gisteravond beetje trekkend gevoel in mijn rechter zij. Nu ik wakker ben is dat in volle hevigheid. Net of er iets opgerekt word ofzo. Wat kan dat zijn? Ook werd ik wakker met bloed in mijn mond. En had ik deze week zo ineens bloed in mijn mond terwijl ik niks deed. Soms bloedde mijn tandvlees wel eens met tandenpoetsen, maar dat ging eigenlijk de laatste tijd best goed. Maar gisteren had ik dat dus weer best hevig. Ik snap er allemaal niks van wat er gebeurd. Mijn temperatuur is ook weer wat hoger. Al kan ik daar niks van zeggen omdat ik niet sinds dag 1 temperatuur.
Ik temperatuur 2x per dag. En begint eigenlijk een beetje automatisme te worden. Niet dat ik denk ohhh ik moet temperaturen. Tis meer net als het innemen van het foliumzuur. Daar moest je in het begin aan denken, en was bijzonder dat je dat speciaal moet slikken omdat het voor toekomstige uk goed is. Maar nu is het gewoon dagelijkse routine eigenlijk. 's Ochtends naar de wc, glas water, potje open en innemen, hihih.
Mosa jij was nog laat op zeg. Ik dacht al Collie's zoontje jarig, das knap want die gaan voor de 1e uk, hihi. Maar ach Jolie, Collie bijna hetzelfde hè. Tis je vergeven, hihih.
MamaJM hoe voel jij je vandaag meis? Al echt kei zwangervoel?
En hoe zou het met Esseltje zijn? Ik zal eens ff ons nod lijstje erbij pakken en veranderen. Want ze is nu overtijd hè. Dan zit er niemand meer op wachtbankje. Of zal ik er zelf op gaan zitten? Tis inmmers nog maar 4 daagjes.
Liefs Nathalie