Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Oeps dat was twee keer. Goedemorgennnn allemaal! Lekker geslapen?
Allemaal aan het balen dat Nederland eruit ligt of gewoon een luie zondag?

Hier eindelijkkkk eens aantal urennnn achter elkaar geslapen. Werd pas voor de eerste keer om 7.00 uur wakker. Toen nog ff ingedommeld want wou pas om 8.00 uur temperaturen omdat ik dat door de weeks ook om die tijd doe. Dat was dus vandaag 36,77. En toen nog lekker ff weer gaan slapen. Had echt zo iets van nu kan ik het er nog ff van nemen. Morgen is het weer maandag! En vanmiddag verjaardag van de vriendin van mijn broertje, dus kan nu nog ff lekker luieren.

Meiden hier gebeuren rare dingen met mijn lichaam. Gisteravond beetje trekkend gevoel in mijn rechter zij. Nu ik wakker ben is dat in volle hevigheid. Net of er iets opgerekt word ofzo. Wat kan dat zijn? Ook werd ik wakker met bloed in mijn mond. En had ik deze week zo ineens bloed in mijn mond terwijl ik niks deed. Soms bloedde mijn tandvlees wel eens met tandenpoetsen, maar dat ging eigenlijk de laatste tijd best goed. Maar gisteren had ik dat dus weer best hevig. Ik snap er allemaal niks van wat er gebeurd. Mijn temperatuur is ook weer wat hoger. Al kan ik daar niks van zeggen omdat ik niet sinds dag 1 temperatuur.

Ik temperatuur 2x per dag. En begint eigenlijk een beetje automatisme te worden. Niet dat ik denk ohhh ik moet temperaturen. Tis meer net als het innemen van het foliumzuur. Daar moest je in het begin aan denken, en was bijzonder dat je dat speciaal moet slikken omdat het voor toekomstige uk goed is. Maar nu is het gewoon dagelijkse routine eigenlijk. 's Ochtends naar de wc, glas water, potje open en innemen, hihih.

Mosa jij was nog laat op zeg. Ik dacht al Collie's zoontje jarig, das knap want die gaan voor de 1e uk, hihi. Maar ach Jolie, Collie bijna hetzelfde hè. Tis je vergeven, hihih.

MamaJM hoe voel jij je vandaag meis? Al echt kei zwangervoel?

En hoe zou het met Esseltje zijn? Ik zal eens ff ons nod lijstje erbij pakken en veranderen. Want ze is nu overtijd hè. Dan zit er niemand meer op wachtbankje. Of zal ik er zelf op gaan zitten? Tis inmmers nog maar 4 daagjes.

Liefs Nathalie

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Maureen                                      4e ronde -  1e kindje                               29-06-08
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               30-06-08      (28 dgn)
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               07-07-08      (35 dgn)
Mamoetje,  19 jaar       7e ronde 1e kindje                                  14-07-08      (38 dgn)  
Joepie, 25 jaar                 5e ronde -  1e kindje                               17-07-08
Mickje                                            5e ronde - 1e kindje                                18-07-08
Collie                                              6e ronde -  1e kindje                                 21-07-08
Vlinder, 29 jaar                11e ronde -  2e kindje                            ??-??-??

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Nathalie, 24 jaar              4e ronde -  1e kindje                              26-06-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Miranda                                    5e ronde  -  1e kindje                      14-06-08    
Mosa, 25 jaar                    1e ronde - 1e kindje                    17-06-08
Esseltje,30 jaar                5e ronde - 1e kindje                    21-06-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 11 februari 2009

MamaJM, 23 jaar         3e ronde, 2e kindje         uitgeteld op 23 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Gerdien            
1e bezoek        19-06-08
Jolie
1e bezoek       14-07-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle      
2e echo        ??-??-??              
Poeh        
2e echo         23-06-08 om 18.00 uur          
Jolie
1e echo       14-07-08 om 11.40 uur

Nou daar zit ik dan op het wachtbankje, pfiew ff uitrusten hoor, hihih
Kwam er achter dat ik bij Mickje 19 juli had gezet maar moest 18 juli zijn.
Hoe jong ben jij Mickje? Dan kunnen we dat er ook ff bij zetten.
Niet iedereen heeft nog leeftijd doorgegeven, zie ik.

Nog ff en dan zit de maand juni er alweer op. Het nod lijstje word al aardig juli gericht.

ANTIONETTE je hebt dus nog maar paar dagen de tijd om je te melden, want we zijn erggg nieuwsgierig hoe het met je is. En MIRANDA ook!

Wens jullie nog fijne dag allemaal, ik ga weer ff verder neuzen.
Kom strakkies nog wel weer ff buurten!

Liefs Nathalie

Goedemiddag allemaal!

Sorry Collie en Jolie! Het was me niet eens opgevallen maar het was dan ook al laat . Nu dan even goed doen: Jolie, van harte gefeliciteerd met je zoontje!!!

Vreemd hoor, Nathalie hoe jij je voelt! Ik vraag me wel af of het niet te vroeg is om wat te voelen maar je weet maar nooit! Nog een paar dagen geduld hebben en dan weet je vast meer! Ik zal de hele week voor je duimen! En als het nodig is langer

Ik heb een beetje een baaldag!! Ik baal ervan dat ik nog niet ongesteld ben, ik zit inmiddels op dag 34. Nu ben ik bang dat ik een hele lange cyclus ga krijgen! Als ik nu vorige week gewoon ongesteld was geworden dan had ik over ruim 3 weken alweer de volgende NOD. Nu moet ik rustig blijven afwachten, en dat vind ik erg irritant! Ik hoop maar dat het deze week in ieder geval komt, in een zwangerschap geloof ik nu niet meer.
Fijne middag allemaal!
Liefs Mosa

Hi Mosa, wat naar hè dat afwachten en die onzekerheid. Hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt meis. Je lichaam heeft misschien ff de tijd nodig. Kon je moeder wel meteen positief testen toen rd-tjes uitbleven of duurde dat ook ffies?

Tja ik weet het ook niet meis. Geen idee wat ik nu wel of niet hoor te voelen. Ik zet het er maar gewoon neer, wat ik voel. Donderdag mijn nod. Maar ben nog niet van plan om dan te testen hoor. Dus je mag nog wel ff doorduimen. Al hoop ik ook wel stiekum dat mijn cyclus nu gewoon netjes 28 is dan weet ik waar ik aan toe ben. Vorige maand ook 28, maar ja daarvoor 36 dagen dus kweet niet hoe het dit keer zal lopen hè. Afwachten is weer eens het magische woord.

Ik ben ondertussen hier in huis een beetje aan het rommelen. Met de was bezig hier en daar wat opruimen. Ff lekkere aardbeitjes geplukt, maar waren niet echt groot, die eraan zaten. Nieuwe foto op hyves gezet. En hier een beetje rond hangen, hihih. Vriendlief is F1 aan het kijken en beetje chaggie vandaag geloof ik.

Liefs Nathalie

joehoeeeeeeeeee MAMAJM ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!! ZEI IK HET NIET IHIHHIH meid van harte gefeliciteerd, ik vind het zo onwijs leuk voor je!!! en hoe je hebt getest hihihiihih geweldig!!!! geniet er lekker van meid   je bent gewoon zwanger, je zult het nog wel niet helemaal geloven denk ik dat er echt twee streepje staan maar je lichaam vertelde ook al een hele boel en die positieve test is over duidelijk!!!! super!!! ik hoop dat er velen je achter na springen en daar wil ik ook erg graag bij zijn hoor  ihihih maar dat vind je vast niet erg.

nou hier verder bar weinig te vertellen. ik heb nog niet alles gelezen, dus meiden sorry maar ik was zoooooooo benieuwd naar onze mama ihihih nou ik ga er snel weer van tussen doe allemaal rustig aan en... ik wil wel wer op het lijstje mijn nieuwe datum is 5 juli ( schiet al weer op he) nou tot snel dikke knuff

vlinder

Hoi meiden,

Wat is het rustig hier! Iedereen aan het genieten van het mooie weer? Hier waait het best hard en straks ineens een plensbui!

Nathalie: ik zal net zolang voor je duimen als nodig is!!

Vlinder: het is te hopen dat je weer net zo snel zwanger zult zijn als maMaJM, maar het kan maar zo!

Poeh: ik zag in het lijstje dat je morgen je tweede echo hebt! Veel plezier, geniet er maar lekker van!

Ik heb verder ook niet zo veel te vertellen. Nog geen teken van de rd-tjes. Ik heb vanmiddag heel veel foto's uitgezocht. Lagen allemaal door elkaar, ik wil ze een keer uitzoeken en inplakken. Maar als je er mee bezig bent, dan valt het best tegen. Het is zoveel werk, dus ik vond het nu wel genoeg voor vandaag. Wel heel leuk, ik kwam allemaal oude babyfoto's van mezelf tegen. Nu kijk ik er toch anders naar dan een tijdje geleden. Maar ik moet zeggen, ik vond mezelf wel een schattige baby .
Liefs Mosa

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Maureen                                      4e ronde -  1e kindje                               29-06-08
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               30-06-08      (28 dgn)
Vlinder, 29 jaar                11e ronde -  2e kindje                             05-07-08
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               07-07-08      (35 dgn)
Mamoetje,  19 jaar       7e ronde 1e kindje                                  14-07-08      (38 dgn)  
Joepie, 25 jaar                 5e ronde -  1e kindje                               17-07-08
Mickje                                            5e ronde - 1e kindje                                18-07-08
Collie                                              6e ronde -  1e kindje                                 21-07-08

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Nathalie, 24 jaar              4e ronde -  1e kindje                              26-06-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Miranda                                    5e ronde  -  1e kindje                      14-06-08    
Mosa, 25 jaar                    1e ronde - 1e kindje                    17-06-08
Esseltje,30 jaar                5e ronde - 1e kindje                    21-06-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 11 februari 2009

MamaJM, 23 jaar         3e ronde, 2e kindje         uitgeteld op 23 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Gerdien            
1e bezoek        19-06-08
Jolie
1e bezoek       14-07-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle      
2e echo        ??-??-??              
Poeh        
2e echo         23-06-08 om 18.00 uur          
Jolie
1e echo       14-07-08 om 11.40 uur