Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Mosa weltrusten meissie. Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt
Ik kan me voorstellen dat je soms er een beetje ongeduldig van word. Allemaal heel herkenbaar hoor. Weltrusten! Hopelijk slaap je vannacht goed en kun je er morgen beginnen  aan een fijne nieuwe week!

Liefs Nathalie

Weltrusten lieve meiden!
Wens jullie een goed begin van de nieuwe week
Ik hoop dat deze week ons mooie momenten mag brengen!

Liefs Nahtalie

Gefeliciteerd MamaJM!!
Wat fijn dat het weer gelukt is! Ik hoop voor jullie dat het nu goed gaat!

Ik ben er nu ook achter wat ochtendmisselijkheid is... pfff moet kokhalzen van elk luchtje.
Ik hoopte dat het niet meer zou gebeuren, ben ook al bijna 9 weken.

Gisteravond om half 9 gaan slapen en kan wel huilen als de wekker gaat, zo moe nog.
Maar dat hoort er allemaal bij! Ik heb het er graag voor over.

Pfff Gerdien irritant hè zo'n wekker die gaat en je behoorlijk brak voelen. Kweet er alles van. Hier weer een nachtje veel wakker. Kon eerst niet in slaap komen. Mijn mannetje ook niet. Dus beide er nog ff uit gegaan. Op gegeven moment ben ik wel rustig gaan liggen schaapjes tellen. Was ik ver aan het tellen, laat mijn vriend ineens iets vallen. Alle schaapjes uit het hek gebroken, hahaha. Was ik weer klaar wakker. Later toen hij naar bed kwam en toen op gegeven moment dat hij op de bank ging liggen tv kijken, weer wakker. Maar dat is geloof ik gelukt, want lig nu alleen in bed, hahah. Om 4.15 uur denk ik voor het laatst wakker en toen tot 7.15 uur geslapen. Dacht dan ga ik hier wel ff kijken en dan aankleden enzo. Maar toen moest ik om 7.30 uur naar de wc, maar ik temperatuur eigenlijk pas om 8.00 uur. Maar kon het niet meer inhouden om niet te gaan plassen. Dus ik alvast getempartuurd, want als ik uit bed ga en eerst naar de wc, telt het niet meer hè. Mijn tempertuur was vanmorgen 36,90 terwijl hij begin vorige week 36,64 was.

Gerdien hoe was het bij de VK meis vorige week. Kweet niet of je dat hier al verteld hebt, maar dan heb ik er blijkbaar overheen gelezen. Ik hoop dat je de komende ochtenden niet meer zo misselijk en kei moe bent. Gezellig dat je ons weer ff op de hoogte kwam houden meis.

Spreek jullie later vandaag meiden. Ik moet eerst werken en naar revalidatie arts. Geen idee wat die te melden heeft. Maar dat horen jullie dan vanmiddag wel.

Liefs Nathalie

Hallo lieve kippies!!

En klein beetje bijgelezen. maar bijna niet te doen!! HIHI!
mamajm: VAN HARTE GEFELICITEERD!!! HET IS JE VAN HARTE GEGUND!!!
Ontzettend vervelend voor je dat er van deze mensen zijn, het is net of ze je het geluk niet gunnen. Je hebt het goed dat je voor jezelf en je gezinnetje kiest!! En een tijdje niet meetypt.   Geniet ervan samen met je gezinnetje!! Het komt allemaal goed!!Ik hoop dat je snel weer een keer wat van je laat horen!!

Mosa: Jammer van de negatieve test!! Ik hoop dat je gauw wat duidelijkheid krijgt!!

Joepie: Hoe gaat het met je?? Over de grootste teleurstelling heen?? Ik hoop dat deze rond ook jou heel veel geluk mag brengen!!

Nathalie: Nog gefeliciteerd met je schoonzusje!! Balen dat je nog steeds zo slecht slaapt!! Je nod komt steeds dichterbij... Ik duim voor je!!

Voor alle anderen: Een hele fijne dag, Typ later wel weer, weet het ff niet meer. SORRY!!!

Even over mij:
Was zaterdag toch wel weer een teleurstelling. Stiekem heb je ergens hoop. Ik heb nu zoiets ben aweer een half jar bezig om zwanger te raken, Scheelt er niet iets aan?? Dat spookt steeds vaker door mijn hoofd.
Gelukkig had ik het hele weekend afleiding. Werken, familieavond, bezoek gehad. Al met al een druk weekend.Nu nog 3 daagje werken en daarna 7 daagjes vrij!! kijk er echt naar uit. Vandaag een late dienst...
Ik heb nu met mijn vriend afgesproken. Om gewoon lekker te klussen als we daar zin in hebben en niet om het zwanger raken. Ik moet het een beetje los laten...
Ik blijf wel mijn temp bijhouden. Mochten we ooit naar een arts moeten is dat alvast gedaan.
We zullen wel zien..

Liefs Collie.

Hi Collie, nee denk niet dat het nog bij te houden hier met ons geratel af en toe. Hoe dichter er meiden bij hun nod komen hoe meer er hier geklets word. Heel gezellig hoor, we leven erg met elkaar mee en dat vind ik het fijne aan dit topic.

Kan me voorstellen dat je soms ff zo iets van pff laat maar ffies, wil er niet zoveel mee bezig zijn. En tuurlijk de teleurstelling is er. En daar moet ook ruimte voor zijn. Als we weer een ronde verder gaan dan weten we allemaal met ons verstand: nieuwe ronde nieuwe kansen. Maar elke maand als de rd-tjes komen word de teleurstelling en onzekerheid van zit alles wel goed e.d. wel een beetje groter. En dan weten we in theorie weer heel goed te vertellen dat de meeste meiden binnen een jaar zwanger raken. En we het eigenlijk een jaar de tijd moeten geven. Maar ja tis ook zo lekker om in die droom wereld te leven van hoop op een klein wondertje en alvast in gedachten wat plannetjes te maken of weg te zwijmelen bij baby kleertjes of andere kids, hihih. Denk wel dat we beetje bij beetje steeds meer ons balans in dingen vinden. En idd wat jij ook zegd. Ik ben ook begonnen met temperaturen. Dan kan een arts als we een jaar bezig zijn niet nog eens gaan zeggen. Mevrouw gaat u eerst maar eens tijdje temperaturen, hihih. We beschermen ons zelf dus al een beetje tegen dingen. En als we wegdromen hup weer met beide beentjes op de grond, want de teleurstelling doet soms zoveel pijn, hihih.

Maar we gaan er voor meis. Gewoon lekker genieten. En verplicht klussen en gefocust mee bezig zijn heeft geen positef effect denk ik. Maar ja dat weten we allemaal. Het moeilijke alleen is om er soms niet teveel mee bezig te zijn. Maar ja niet mee bezig zijn gaat toch ook niet als je kinderwens hebt? hihihih

Gezellig dat je weer met ons mee kletst. Nog ff en je bent lekker een weekje vrij. Heb je al plannen gemaakt, gaan jullie nog weg ofzo?

Liefs Nathalie

Hallo Nathalie,

Idd. Wat weten we het toch allemaal goed!! Het is soms gewoon ze frustrerend. Zie je allemaal kindjes of zwangeren en dan denk ik:ik wil ook!! Wees blij dat je ze hebt!!.Idd Ben een half jaartje bezig in het komend half jaar kan er een hoop veranderen. Het magische woord is dan ook geduld en afwachten... GRRRR
Wil het deze maand gewoon een beetje (proberen) los te laten. En genieten van wat ik allemaal wel heb. Wat dat betreft ben ik al een heel gelukkig mens.
Ik zie wel wat de toekomst nog meer voor ons in petto heeft....
Heb niets gepland, ik ben deze daagjes alleen vrij. Mijn vriend moet gewoon werken. Ik moet nog wel 3 keer terug komen voor vergaderingen enzo maar verder lekker relaxen. We hebben samen in september vrij, maar ook voor dan nog niets gepland. We zien het wel.

Fijne dag vandaag!!
Ik ga naar mijn werk.

Liefs Collie.

Werkse meis!

Ik heb net ff gezellig zitten kwekken met Mir op hyves.
Vrijdag had ze heel erg steken in haar buik bij eierstokken, ze kon er amper van lopen.
Ze moest die dag ook naar accupunctuur mannetje en die gaf aan dat het wel eens haar ovulatie geweest kon zijn. Ze heeft ook ovulatie test gedaan en de test streep was haast net zo donker als de controle streep. De dag erna wat lichter. Haar mannetje was wat ziekjes. Maar voor ovulatie test en zaterdag wel geklust. Dus er is hoop hè. Haar temperatuur is ook al gestegen van 36,18 naar 36,65 als ik me niet vergis, dus is positief! Hoop voor haar dat het deze ronde allemaal goed mag gaan of dat ze in elk geval weer een beetje meer regelmatige cyclus heeft.

Ik ga nu afsluiten. Ga namelijk met mijn oma ff gezellig de stad in.
Spreek jullie vanavond! Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan