A
Anoniem
Guest
Goedemorgennn, ik heb alweer ochtendje hydro/zwemtherapie erop zitten.
Ik geloof dat ik niet echt mijn dag heb. Vannacht alleen geslapen, mijn mannetje op de bank, want die kon ook weer de slaap niet vatten en is tv gaan kijken, want daar word ie dan slaperig van en dan valt ie vanzelf in zelf. Wel paar keer wakker, maar een keertje niet voor de wekker aan. Dus schrok van de wekker. Ben nu thuis, maar onwijs moe en beetje naar gevoel over me. Liefst zou ik lekker in bed gaan liggen en er voorlopig ff niet uit komen, hihih. Maar dat gaat niet, want heb gezegd dat ik om 11.45 uur naar mijn werk ga, omdat de baas ziek is en collega moet eten koken vanwege dat de kinderen tussen de middag warm moeten eten ivm een bepaald iets ofzo. Dus die was al helemaal van ships hoe moet ik dat doen en heeft zelf veel pijn. Last van nierbekonsteking, terwijl ze zelf denkt dat het nierstenen zijn. Maar is met zware kuur naar huis gestuurd. Maar het is de zus van de baas, dus hij had haar gebeld. Ik neem het dus om 11.45 uur ff van haar over.
13.30 uur alweer in het ziekenhuis zijn voor fyiotherapie en van later vanmiddag nog naar chiropractie. Nou tis me mijn dagje wel hoor. Ga dus nu nog maar ff rustig aan doen.
Hoe gaat ie hier? Houden jullie het allemaal nog een beetje uit? Jullie zijn zo rustig, dus hoeven ff niet stoom afblazen zekers, hihih. Mijn nod komt weer een dagje dichterbij. Al heb ik ander gevoel dan de afgelopen dagen. Dus we wachten maar af hè.
Liefs Nathalie