Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Goedemorgennn, ik heb alweer ochtendje hydro/zwemtherapie erop zitten.
Ik geloof dat ik niet echt mijn dag heb. Vannacht alleen geslapen, mijn mannetje op de bank, want die kon ook weer de slaap niet vatten en is tv gaan kijken, want daar word ie dan slaperig van en dan valt ie vanzelf in zelf. Wel paar keer wakker, maar een keertje niet voor de wekker aan. Dus schrok van de wekker. Ben nu thuis, maar onwijs moe en beetje naar gevoel over me. Liefst zou ik lekker in bed gaan liggen en er voorlopig ff niet uit komen, hihih. Maar dat gaat niet, want heb gezegd dat ik om 11.45 uur naar mijn werk ga, omdat de baas ziek is en collega moet eten koken vanwege dat de kinderen tussen de middag warm moeten eten ivm een bepaald iets ofzo. Dus die was al helemaal van ships hoe moet ik dat doen en heeft zelf veel pijn. Last van nierbekonsteking, terwijl ze zelf denkt dat het nierstenen zijn. Maar is met zware kuur naar huis gestuurd. Maar het is de zus van de baas, dus hij had haar gebeld. Ik neem het dus om 11.45 uur ff van haar over.

13.30 uur alweer in het ziekenhuis zijn voor fyiotherapie en van later vanmiddag nog naar chiropractie. Nou tis me mijn dagje wel hoor. Ga dus nu nog maar ff rustig aan doen.

Hoe gaat ie hier? Houden jullie het allemaal nog een beetje uit? Jullie zijn zo rustig, dus hoeven ff niet stoom afblazen zekers, hihih. Mijn nod komt weer een dagje dichterbij. Al heb ik ander gevoel dan de afgelopen dagen. Dus we wachten maar af hè.

Liefs Nathalie

quote: 1984_Nathalie_1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-06-2008 00:42:40'));

Hoi meiden,
Ik heb lang niets van me laten horen, maar dat komt door priveomstandigheden. Daarom zal ik niet zo veel meer forummen. Wel wil ik jullie zeggen dat ik zwanger ben! Leuk he.
Ik hoop dat jullie ook snel zwanger worden, maar ik heb al gezien dat er een hele hoop zwanger zijn. Ik ben 19 januari uitgerekend! En volgende week is mijn eerste verloskundigenbezoek.

groetjes,
Antoinette
NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Miranda                                       5e ronde  -  1e kindje                              14-06-08    
Joepie, 25 jaar                   4e ronde -  1e kindje                             14-06-08
MamaJM, 23 jaar            3e ronde -  2e kindje                                16-06-08
Mosa, 25 jaar                          e ronde - 1e kindje                               17-06-08
Mickje                                              4e ronde - 1e kindje                               18-06-08
Esseltje                                          5e ronde - 1e kindje                                18-06-08
Collie                                                5e ronde -  1e kindje                                19-06-08
Mamoetje                                    6e ronde -  1e kindje                               25-06-08      (56 dgn)
Nathalie, 24 jaar                4e ronde -  1e kindje                               26-06-08
Maureen                                        4e ronde -  1e kindje                              29-06-08
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               30-06-08      (28 dgn)
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               07-07-08      (35 dgn)

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             03-06-08      (34 dgn)  
Jolie80                         3e ronde 2e kindje                     05-06-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle                          1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november2008
Mei :
Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien                          5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Juni:
Vlinder, 29 jaar    10e ronde 2e kindje            uitgeteld op 30 januari 2009

Verloskundige bezoek :

Poeh                    
1e bezoek        02-06-08        
Elmoo                
1e bezoek        09-06-08
Bolle                    
2e bezoek       10-06-08
1e bezoek        ??-??-??
Dotje                    
1e bezoek        16-06-08 om 11.20 uur
Gerdien            
1e bezoek        19-06-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle      
2e echo        ??-??-??    
1e echo        14-05-08
Elmoo                
2e echo        06-06-08
1e echo        19-05-08                      
Dotje                  
1e echo          16-06-08 om 11.00 uur
Poeh        
 2e echo        23-06-08 om 18.00 uur            
1e echo          02-06-08      

Maureen                                      4e ronde -  1e kindje                               29-06-08
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               30-06-08      (28 dgn)
Vlinder, 29 jaar                11e ronde -  2e kindje                             05-07-08
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               07-07-08      (35 dgn)
Mamoetje,  19 jaar       7e ronde 1e kindje                                  14-07-08      (38 dgn)  
Joepie, 25 jaar                 5e ronde -  1e kindje                               17-07-08
Mickje                                            5e ronde - 1e kindje                                18-07-08
Collie                                              6e ronde -  1e kindje                                 21-07-08

Nathalie, 24 jaar              4e ronde -  1e kindje                              26-06-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Miranda                                    5e ronde  -  1e kindje                      14-06-08    
Mosa, 25 jaar                    1e ronde - 1e kindje                    17-06-08
Esseltje,30 jaar                5e ronde - 1e kindje                    21-06-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 11 februari 2009

MamaJM, 23 jaar         3e ronde, 2e kindje         uitgeteld op 23 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Gerdien            
Jolie
1e bezoek       14-07-08

Bolle      
2e echo        ??-??-??              
Poeh        
2e echo         23-06-08 om 18.00 uur          
Jolie
1e echo       14-07-08 om 11.40 uur

Gefeliciteerd Antoinette!!
Geweldig nieuws!
Leuk dat je dat ff komt melden tussen al je drukte door dus.
sterkte met alles in je prive leventje en we zien je wel weer us langswaaien!
Gezellig!!
Geniet ervan meis!!

Hoe ist met alle andere meiden hier?
Nathalie, druk dagje vandaag..lekker hoor..
meis ik geloof nog steeds dat jij zwanger bent..zou het niet??
ik duim voor je!
Mosa balen zeg dat je nog niet ongi bent..pff dan ist zo onzeker he, en zit je maar te wachten. ik hoop snel dat de rd'tjes komen en dat je dan weer lekker naar de nieuwe ronde kan en dan ook zwanger raakt! hou je taai!
Vlinder, bedankt nog voor je lieve felicitaties!
Ook voor jou hoop ik idd dat je weer snel zwanger zult zijn! Je NOD is in aantocht....
Ach ja voor iedereen hier hoop ik dat natuurlijk he!!
daarom zijn we hier...
Gerdien: sterkte met je misselijkheid!! vervelend, maarja het hoort er bij he..
lekker proberen te genieten van de mooie momenten!!
Ik ga ook steeds op tijd naar bed, ook zoooo moe..
Collie succes weer he, deze nieuwe ronden!! weer nieuwe kansen meid!!
Ook voor jou ga ik duimen!!
En voor Mir is er ook hoop...meid spannuuuund met die ovu testen! ik duim voor je!
Poeh wat moet ik veel duimen, hihi wordt ik nog meer moe van..maar heb het wel voor jullie over hoor!!
Zo weer ff geprobeerd op iedereen te reageren...

Verder beetje stilletjes zeg nu ik er minder ben...
hihi
jammer heb ik minder te lezen
Ik doe t ff rustig aan. omdat ik zo snel moe ben zit ik dus ook niet veel achter de pc. hou ik gewoon niet zo lang vol...

vanmorgen toch stukje buiten geschilderd! wel ff lekker
maar nu ben ik dan ook echt moe
Zo komt gezellig een vriendin met dr dochtertje van ruim 3maandjes.leuk!!
En ook veel blij nieuws trouwens om me heen
toen ik die mk had gehad hoorde ik ook alleen maar van miskramen,
maar nu echt SUPER!
Een vriendin zwanger, kennisje en nog iemand maar dat mag ik hier echt nog niet zeggen..
maar horen jullie nog tzt! echt heerlijk..met z'n allen zwanger!
En nu maar hopen dat t ook allemaal goed gaat!
Meiden, ook voor jullie blijf ik duimen en denk aan jullie!
Fijne middag
Knuffel van mij

Hier ff mn bannertje...

Hallo allemaal!

Voor iedereen die zwanger is, van harte gefeliciteerd!!! Voor iedereen die nog aant klussen is, net als wij, heeeel veel succes! Dat jullie ook maar snel zwanger mogen zijn!

Heb mezelf ook maar tussen het lijstje gezet en hoop dat ik volgende maand ook tussen het rijtje zwangeren sta!  

Liefs, Wensje

Maureen                                      4e ronde -  1e kindje                               29-06-08
Vlinder, 29 jaar                11e ronde -  2e kindje                           05-07-08
Wensjertr, 25jr               4e ronde - 1e kindje                               13-07-08     (28 dgn)
Mamoetje,  19 jaar      7e ronde 1e kindje                                   14-07-08      (38 dgn)  
Joepie, 25 jaar                 5e ronde -  1e kindje                               17-07-08
Mickje                                             5e ronde - 1e kindje                                18-07-08
Collie                                                 6e ronde -  1e kindje                                21-07-08

Nathalie, 24 jaar              4e ronde -  1e kindje                              26-06-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Miranda                                    5e ronde  -  1e kindje                      14-06-08    
Mosa, 25 jaar                    1e ronde - 1e kindje                    17-06-08
Esseltje,30 jaar                5e ronde - 1e kindje                    21-06-08

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 11 februari 2009

MamaJM, 23 jaar         3e ronde, 2e kindje         uitgeteld op 23 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Gerdien            
Jolie
1e bezoek       14-07-08

Bolle      
2e echo        ??-??-??              
Poeh        
2e echo         23-06-08 om 18.00 uur          
Jolie
1e echo       14-07-08 om 11.40 uur

Ha meiden!

MamaJM...allereerst nog van harte gefeliciteerd! We duimen met z'n allen dat dit wondertje lekker blijft zitten!Sorry dat ik niet eerder reageerde, maar ik was stiekem  wel een beetje jaloers...ik gun het je echt van harte hoor, begrijp me niet verkeerd, maar het was ook nog zo kort geleden dat ik zelf wel ongesteld werd, dus vandaar...
Ik hoop dat je het begrijpt!
En even voor de nieuwsgierige buurvrouwen onder ons! Mijn zus had mij per ongeluk ook gevonden, maar die heeft er voor gekozen om dit forum dan niet meer te lezen, omdat ze het niet leuk vond voor me als ik m'n verhaal niet meer kwijt kon, omdat zij dan al meer wist dan de bedoeling was! Dus zo kun je het ook zien! Jammer hoor, dat je je eigen buurvrouw belemmerd om lekker van zich af te kletsen!! En dan ook nog alles doorvertellen...ppfff
Zo, dat moest er even uit!

Nathalie, spannend hoor, het einde komt in zicht, dan is het wachten voorbij en hebben we zekerheid...misschien is het juist wel goed geweest dat je er niet zo druk mee was, misschien heeft het geholpen! Ik hoop het voor je!

Antoinette, wat een leuk nieuws! Gefeliciteerd!!!! Jammer dat je niet meer komt forummen, ik hoop dat de privéomstandigheden het geluk van je zwangerschap niet in de weg staan! Ik wens je iig een fijne zwangerschap toe!

En...wensje, heette je zo? Misschien is het leuk als je je even voorsteld?? Want we zijn geen NOD-lijstje, maar een echt groepje! En natuurlijk zijn er nieuwe vrouwen welkom, maar het lijkt een beetje raar als je jezelf er gewoon tussen zet, terwijl we nog niks van je weten!

Mosa, wat jammer dat je nog steeds niet ongesteld bent...daar word je toch een beetje onzeker van he??ik hoop dat je snel meer zekerheid hebt, want misschien duurt je cyclus idd wat langer, omdat je net gestopt bent met de pil...ik duim voor je!

Verder weet ik niet meer precies wat er allemaal geschreven is, maar wil jullie even bedanken voor de lieve woordjes...heeft me echt heel veel goeds gedaan!
Ik ben wel van plan om wat minder te typen, want de dagen gaan echt snel zo...ik ben er gewoon nog niet zo druk mee...
Ik kan wel zeggen dat m'n lichaam me voor de gek heeft gehouden, maar eigenlijk is dat niet zo...heb op de 6e gewoon heel duidelijk m'n eisprong gevoeld en op de 8e ging m'n temp. omhoog...14 dagen na m'n eisprong werd ik gewoon ongesteld, dus mooier kan het niet...moet nu gewoon m'n eisprong in de gaten houden en daar 14 dagen bij optellen en dan komt het gewoon goed uit...dan denk ik ook niet dat ik al overtijd ben! En ik denk dat ik de innesteling goed gevoeld heb, maar dat het vruchtje niet goed is blijven zitten...en misschien was het anders later wel mis gegaan, dus dan is het maar goed ook!

De laatste dag groep 7 vandaag, voor de zomervakantie! morgen nog een half dagje en dan heb ik maar liefst 6,5 week vakantie...heerlijk! Lekker bijkomen!

Een fijne dag allemaal en misschien tot snel!

Liefs Joepie

Hee!

Sorry dat ik me niet even voorgesteld heb! Ik ben Wendy en ik ben 25 jaar oud. Mijn vriend en ik wonen al een tijd samen. Sinds vier maanden zijn we bezig voor ons eerste kindje. Een paar vriendinnen weten ervan dat we aan het proberen zijn, maar ik vind het toch leuk om op dit forum mee te praten! Hopelijk ben ik nog welkom ondanks dat ik me niet eerst voorgesteld had...  moet er nog even inkomen!

Lfs, Wen

Ha Wensje,

Wat mij betreft ben je van harte welkom hoor, maar sommige denken dat dit zo'n invullijstje is en dan maar afwachten, hihi, maar we zijn een best hecht groepje! En nieuwelingen zijn altijd welkom, maar het is idd leuk dat je je voorgesteld hebt!
Ik hoop natuurlijk ook voor jou dat je snel zwanger bent!

Liefs Joepie!

Terug
Bovenaan