Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Hoi hoi lieve meiden, hier ben ik weer ff..
ik ben zo moe joh. ben te moe op iedereen te reageren.
sorry.
maar vind heel lief hoe jullie met me/ons meeleven.
En dat flauwe gedoe over meelezers hier:
hun reactie via msn:
ze vinden dat heel normaal.
heel nederland mag hier meelezen en ze zeiden wat zou je zelf doen als een bekende van jou daar alles op zet....?
toch leuk om alles meteen te weten...?! nou zou ik dus niet vinden maar goed
ik ga me er verder niet kwaad om maken, daar ben ik te moe voor
ga straks ff naar mn schoonzusje en vanavond bij vrienden eten dus hoef mooi niet te koken!! heerlijk
alleen zo ff dweilen hier, dat MOET gewoon nu na het weekend vind ik, maar ik kan er nog niet de puf voor bij elkaar rapen...pfff zo moe is echt niks voor mij maar goed ik heb het er zekers voor over en luister goed naar mn lichaam, want wil er alles aan doen zodat t nu wel goed gaat..
ik lees en leef echt met jullie mee maar reageer ff niet op iedereen!!sorry meiden
ik hou jullie zo nu en dan op de hoogte!
Denk aan jullie.
liefs mij en het beste en succes allemaal met alles...
dikke knuf!!!

Hoi hoi lieve kluskipies
Ja ik heb er weer even niet achter gezeten sorry!!!!
Maar ik volg jullie zeker nog wel.
Ben al twee dagen misselijk in de ochtend en als ik gegeten heb
Ik word er gek van vooral omdat ik vakantie heb samen met mijn mannetje.
Gisteravond toen keek ik in mijn onderbroek en er zat een heel klein rood vlekje in met wat vocht eromheen, ik in panikek het aan mijn mannetje laten zien en hij begreep het ook niet, het was mischien volgens hem een eitje  dat eruit was gekomen maar dat kanik niet geloven
Mijn onderbuik doet ook heel erg pijn en ik weet het even niet meer.
Heeft iemand mischien een idee wat het kan zijn.

Ik ben ook erg emo en voel me absoluut niet kippie
Ga vanavond maar lekker even ontspannen douchen en dan onder de wol kruipen.

Nou meiden ik hou jullie op de hoogte
En tot snel weer op deze geweldige kluskippiessite.

Dikke knuf van mij

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Maureen                                      4e ronde -  1e kindje                               29-06-08
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               30-06-08      (28 dgn)
Vlinder, 29 jaar                11e ronde -  2e kindje                             05-07-08
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               07-07-08      (35 dgn)
Mamoetje,  19 jaar       7e ronde 1e kindje                                  14-07-08      (38 dgn)  
Joepie, 25 jaar                 5e ronde -  1e kindje                               17-07-08
Mickje                                            5e ronde - 1e kindje                                18-07-08
Collie                                              6e ronde -  1e kindje                                 21-07-08

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Nathalie, 24 jaar              4e ronde -  1e kindje                              26-06-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Miranda                                    5e ronde  -  1e kindje                      14-06-08    
Mosa, 25 jaar                    1e ronde - 1e kindje                    17-06-08
Esseltje,30 jaar                5e ronde - 1e kindje                    21-06-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 11 februari 2009

MamaJM, 23 jaar         3e ronde, 2e kindje         uitgeteld op 23 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Gerdien            
1e bezoek        19-06-08
Jolie
1e bezoek       14-07-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle      
2e echo        ??-??-??              
Poeh        
2e echo         23-06-08 om 18.00 uur          
Jolie
1e echo       14-07-08 om 11.40 uur

Maurreen ff snel een berichtje van mij meis. Ik moet helaas weer gaan
Hoe verliep de vorige keren je cyclus en op welke dag zit je nu?
Bij een eitje moet je echt veel bloed verliezen hoor volgens mij. En das volgens mij best een prop bloed achtig iets. Geen idee, maar dat is wat ik denk. Misschien te vroeg ongi aan het worden? Zet het al door meis? Ik denk aan je. Klets later verder ga nu zwemmen. Druk vol dagje gehad, maar ook wel leuk!

Liefs Nathalie

Hallo allemaal!!

Wat een rustig dagje hier!! scheelt weer bijlezen!! HIHIHI!!
Mijn werkdag zit er weer op, morgen weer een vroege dienst.

Nathalie weer lekker gezwommen??
Maureen: Kan het geen innstelbloeding zijn??  Ik hoop het voor je!! Nog even afwachten. Succes meis!!

Voor iedereen welterusten en slaap zacht!

Liefs Collie.

Hi meiden, jeetje rustig hier. Dacht ga nog lekker ff bijkletsen hier, maar hoefde heel weinig bij te lezen. Ook wel eens lekker hoor, hihih. Tis ook nooit goed hè. Dan zijn jullie rustig en dan zitten we te miepen van ohh rustig hier en dan is het mega druk en dan miepen we pfff al die berichtjes, we kunnen het niet meer onthouden hoor, hahaha.

Maureen ik heb eigenlijk al heel veel vragen aan je gesteld die ik wou zeggen. 29 juni is je nod toch? Tja dan denk ik ook niet echt dat het innesteling kan zijn. Jij had het over drupje bloed? Is het inmiddels al meer geworden of weer helemaal weg? Hou je ons op de hoogte meis?   Knuff!

Collie, ohh ik wee tniet meer wat je hebt geschreven, hahaha. Ff leze hoor!

Ja ik heb lekker gezwommen meis. Heerlijk warm water. En gewoon gezellig ff gekletst en aantal baantjes getrokken. Niet weer zo fanatiek als vorige week hoor, hihih.
Toen nog ff langs mijn ouders geweest. Daar waren een oom & tante van mijn vaders kant en oom & tante van mijn moeders kant nog voor mijn vaders verjaardag. Kreeg een discussie met mijn oom. Nou ja ik zei iets en hij begreep me verkeerd en ging daar toch ff in. Jullie hadden zijn gezicht moeten zien. Had echt zo iets van jeeee doe ff normaal. Heb ik niet gezegd hoor en ook niet laten merken dat ik eigenlijk kei pissig op hem was. Heb gewoon rustig uit proberen te leggen wat ik bedoelde.

Ik lig nu al lekker in bedje. Hopelijk dat ik vannacht de slaap beter kan vatten en niet tig keer wakker word. Morgen om 8.30 uur alweer hydro therapie. Hoelaat moet jij beginnen Collie?

Hoe is het met de rest van de meiden vandaag?

Liefs Nathalie

Goedemorgennnn Allemaaal,

Lekker geslapen? Hier eindelijk eens niet voor de wekker aan
Dus schrok van dat ding, hihih. Ik kan nog wel een paar uurtjes slapen hoor
Maar ik moet om 8.30 uur alweer in het zwembad liggen voor hydrotherapie dus ik mag wel opschieten dat ik niet te laat kom. Maar ik wou toch nog ff kijken bij jullie en jullie een fijne dag toe wensen. Vanmorgen vergeten te temperaturen, maar ach dat geeft ook niet voor een keertje, want ben niet op dag 1 van mijn cyclus begonnen. Vanmorgen toen ik wakker werd voelde ik met totaal niet zwanger hoor. Maar ja aangezien in niet weet hoe dat voelt, kan ik dat ook moeilijk zeggen hè, hihih. We moeten maar gewoon afwachten en hopen! Mijn doel voor deze maand was eigenlijk: weer mooie cyclus van 28 dagen hebben. Dus kijken of we die zowiezo kunnen bereiken.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan