Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Goeiemiddag lieve kippies!

iedereen aan het genieten van het mooie weer??

Mijn werkdag zit er weer op. Nathalie je vroeg nog hoelaat ik moest beginnen? Ik werk met een dagdienst van 7 tot 15.30 en met een late dienst van 12.30 tor 21 uur.
Morgen nog 1 dagdienst en dan heerlijk 7 dagen vrij!

Wensje: Welkom hier!! Heel veel klets plezier hier!!

Antionet: GEFELICITEERD!!!!!! Geniet van je zwangerschap!!! Fijn dat je het even kwam melden!! Veel plezier bij de vk volgende week!! Geniet ervan!!Ik hoop op goed bericht!!

Mosa: Al nieuws van jou kant?? Duim Duim Duim.

Joepie: Fijn dat je er weer bent. De rd weer weg? Heel erg veel succes deze ronde ik duim voor je!! En alvast een hele fijne vakantie!! 6,5 week!! Jemig das lang!! Nog leuke plannen??

Mamajm: Goed naar je lichaam luisteren he?? Geniet ervan!! Fijn dat er veel leuke en positieve dingen gebeuren in je omgeving!! Hoop dat dat zo mag blijven. Dat doet een mens goed!!

Nathalie: Je drukje dagje er weer bijna op zitten. Poeh meid hoe houd je het vol als je zo slecht slaapt?? Heeft het ook een beetje met de spanningen te maken nu je nod dichterbij komt?? Denk goed aan jezelf hoor!!

Van mijn kant weinig nieuws. De rd zijn weer op hun retour. Hoop dat ze nu ook heel lang weg mogen blijven.
We zullen het wel zien. Vanavond lekker ontspannen en inspannen bij aquarobic. En daarna een heerlijk avondje lui op de bank.

Voor iedereen alvast een hele fijne avond!!

Liefs Collie

Hee meiden,

Me internet doet het weer.. Ben dus weer aanwezig.. Niet veel hoor want heb het ontzettend druk.. Heb me baan opgezegd per 1 aug. dus ben druk aan het solliciteren.. Als iemand een leuke callcenter job in omg. Den Haag weet laat ht even weten!.. Vrijdag ochtend eerste oriëntatie gesprek..

Ik ga niet op iedereen reageren ik ben ervanaf nu gewoon weer en reageer vanaf hier... Tuurlijk alle zwangere gefeliciteerd (allen mamaJm en Antionette had ik nog niet gefeliciteerd dacht ik).. Want anders moet ik op een pagina of 10 reageren.. en dat is me een beetje teveel van het goede..

meiden, vanavond waarschijnlijk naar me mams dus ben ik er ook niet maar ga wel nog even proberen te reageren als ik terug kom..

xxx Mamoetje..

ga even eten maken

Heeeej Joepie, natuurlijk snap ik wel hoe jij je moet hebben gevoeld als je las dat ik zwanger was, en jij weer niet...
dat steekt dan ff he meis.
maar wel fijn dat je nu inziet dat je lichaam gewoon is en je niet heeft bedrogen he.
klinkt misschien stom, maar je was er denk ik ook wel heel erg veel mee bezig, dat moet je misschien proberen iets minder te doen, niet dat je daar zwanger van wordt opeens hoor. maar je bent zo ontzettend bezig met temperaturen, je ovulatie enzo dan denk ik dan houje dat zelf toch ook niet vol of wel meis?
dit klinkt misschien hard ofzo maar zo bedoel ik het niet.
je moet je lichaam denk ik de tijd geven, voor jou komt het ook echt wel!
En ik ben dan nu wel weer zwanger, maar dat is ook nog niet alles. het blijft spannend.
en dan kan je beter maar weer je rd'tjes krijgen dan na een paar spannende weken ook een mk.
dat gun ik niemand...
Maar meis, lief dat je toch ook nog steeds hier komt schrijven.
en idd vervelend van mn buurvrouw en die kennis.
die lezen nu niet meer mee zei de ene pas op msn, maarja vind ik nog sneu dat je toch zo nieuwschierig bent en steeds mee kijkt. oh zou ze zwanger zijn???!! maar ja je hebt van die onnozele mensen die altijd alle nieuwtjes als eerste willen weten, dus ik maak er maar geen woorden meer aan vuil
als ze het leuk vinden om hier lekker mee te lezen doen ze dat toch?! maar erg kinderachtig is het wel idd, vooral als je helemaal niet met zwanger worden bezig bent en dus echt alleen lees om een persoon in de gaten te houden..maar goed..
ander onderwerp he!! haha
Ik ben zwanger..brrr en hoop dat alles goed mag gaan
voel me zo ontzettend moe joh
vanmiddag ruim n uur heerlijk in de zon gelegen, met mn benen. de rest niet, dan krijg ik het veel te warm maar lekker uitgerust en verkleurd in 1! haha
toen is een vriendin geweest en nu gaan we zo lekker makkelijk eten.
kook morgen wel weer uitgebreid hoor!!
Spreekjullie misschien nog wel vandaag, ik wou nog meer zeggen maar bent ff vergeten..sorry..
Ohja, welkom Wensje!! succes met klussen en veel plezier hier!!

meiden ik denk aan jullie!!
Knuf mij

Mamoetje, welkom terug!!!!!
gezellig!
fijn dat je internet het weer doet!
succes met baan zoeken he! ik zou zo niet wat weten voor je!!
maar duim voor je dat je snel wat leuks mag vinden!! succes
en totspreeks maar weer..
xx

MamaJM: Dnak je wel.. Vervelend dat je buurvrouw(als ik het goed begreep?) zo kinderachtig is om dat te gaan lopen rond vertellen.. Ik weet ook dat er hier iemand meeleest.. misschien wel 3 mensen waarvan ik het verwacht.. en 1 weet ik zeker.. maar die zegt niets.. Net zoals ik bij haar ook niets heb verteld.. Elkaar in je waarde laten is toch niet zo'n groot probleem.. Volgens mij heeft zij dat gedeelte van der opvoeding neit gehad.. jammer..

xxx Mamoetje

He hoi allemaal,

leuk antionette dat jij ook zwanger bent GEFELICITEERD!!!! en mamajm leuk dat je je gezicht ook laat zien en alle anderen, ik heb even globaal gelezen maar niet alles sorry :-(
Ik zit vandaag niet lekker in mn vel brrr heb de hele nacht naar de wc gelopen moest steeds plassen, nou ben ik bekend met blaasontsteking dus dat werd me snel duidelijk, krijg je ervan als je blijft liggen na het klussen ihihhih tenminste ik wel.
Ik had afgelopen zaterdag een super duidelijke lijn op de ovu test, dus we hebben zaterdag en zondag goed ons best gedaan, nu maar afwachten.
wel leuk om teweten dat er nu misschien vanalles gebeurd daar binnen in, ik hoop echt dat het raak is, maar goed dat wachten we gewoon af.
nou meiden ik ga weer ff liggen, voel me echt zo broerd, en heb koorts, hebben jullie nooit last van blaasontst. wanneer jullie niet uitplassen??? ik snap niet dat ik dan meteen een bl. ontsteking heb maar goed moet maar.
tot snel

liefs Petra

Hoi hoi meiden,

Wat lief dat jullie allemaal zo met me meeleven.
Het bloeden is nu gestopt, mijn mannetje en ik hebben gisteren geklust en daarna was zowel het bloeden weg als de buikpijn en misselijkheid.
De 29ste noet ik ongi worden ben benieuwd want dan gaan mijn kereltje enik ook op vakantie.

Wat was het vandaag een heerlijk weer zeg en morgen schijnt het ook weer zo te zijn.
nou meiden dan gaan we er weer lekker van genieten.

nou ik spreek jullie snel weer en ik hou jullie op de hoogte

Veel liefs mij

Antionette! Meis van Harte Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Echt fijn om te horen dat na je lange cyclus van vorige keer het deze ronde raak mocht zijn. Echt bijzonder.

Tevens wens ik je veel sterkte omdat ik heb begrepen dat je vanwege prive omstandigheden ff niet hier bent. Ik hoop dat als je ff wat meer tijd ons ff gezellig bij komt kletsen? Heellll veel geluk!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan