A
Anoniem
Guest
Oh oh meiden, iets te veel gekopierd en geplakt...sorry...
dat krijg je als je zwanger bent..
wat jullie niet snappen was voor maartmeiden..ohoh..sorry!!
hihi
quote: maMaJM reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-06-2008 16:58:53&apos
Heeeeeeeeeeeeeeeej meiden
was ik ook weer ff.
had vandaag niet eerder puf om te reageren hoor..
maar wil toch wel 1 x op n dag ff wat van me laten horen
anders gaan jullie me zoooooooo missen...hihi
Hej Antoinette ik vind het ook stilletjes op het zwanger zijn forum hoor, maar soms is het er wel leuk.
maar als je ook eenmaal zwanger bent ben je veel meer met jezelf bezig, vind ik nu tenminste
als je nog zwanger wilt raken klets je hier nog meer
maar nu heb ik soms gewoon geen zin om te reageren of gewoon niets te vertellen omdat ik te moe ben.. maar goed.
ik blijf ook lekker hier afentoe mee kletsen dus moet jij ook gewoon gezellig doen meis!
Nathalie is denk ook druk vandaag...
heb ik ook al tussendoor soms ff op msn gesproken, maar die moest werken ws tot laat zei ze, dus ik zie wel of ik dr nog spreek.
ik heb vanavond teamvergadering dus ben ook ff weg en daarna kom ik vast nog wel ff lezen, maar of ik ook nog reageer weet ik niet. ligt er aan hoe moe ik ben, en mannetje wilde morgen vroeger beginnen, dus wil ook vast niet TE laat naar bed...
Hier gaat t verder prima.
ben vanmiddag wel voort eerst echt ff naar bed geweest.
eerst lekker ff tijdschrift liggen lezen en daarna toch nog ff gedut en toen was zoonlief ook weer wakker dus moest ik er weer uit.
vanmorgen mw van MvM op bezoek gehad.
wel grappig.
je krijgt een mooi boek als je mee doet over zwangerschap enzo en een besteksetje ofzo en fotolijstje dus wel grappig.
en ze deedt een test..en ja hoor nog positief! dus super blij!!
En ik mocht meteen beginnen dus doe ik dan ook maar trouw.. plas me gek..haha steeds in die kannen!
Nee ff serieus, het is voor heel goed doel dus ik doe het graag!!
En als hier iemand zwanger is of raakt, doe ook mee! is een kleine moeite meiden! en je helpt er vrouwen mee die moeilijk zwanger raken...
Nou ja weer genoeg gekletst hier..
ik ga ff eten afmaken en dan zo smullen met mn zoontje want die heeft trek.
hij heeft zo heerlijk buiten gespeeld van middag...ohoh eerst met zand lopen klieren en gooien, toen deedt mama de zandbak dicht en toen heeft hij nog met water zitten flodderen, dus die moet zo heerlijk in de douche...hihi
Meiden ik denk aan jullie hoor en lees nog steeds mee!
Fijne avond alvast en totgauw!
Dikke knuf van mij