Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Oh oh meiden, iets te veel gekopierd en geplakt...sorry...
dat krijg je als je zwanger bent..
wat jullie niet snappen was voor maartmeiden..ohoh..sorry!!
hihi

quote: maMaJM reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-06-2008 16:58:53'));

Heeeeeeeeeeeeeeeej meiden
was ik ook weer ff.
had vandaag niet eerder puf om te reageren hoor..
maar wil toch wel 1 x op n dag ff wat van me laten horen
anders gaan jullie me zoooooooo missen...hihi

Hej Antoinette ik vind het ook stilletjes op het zwanger zijn forum hoor, maar soms is het er wel leuk.
maar als je ook eenmaal zwanger bent ben je veel meer met jezelf bezig, vind ik nu tenminste
als je nog zwanger wilt raken klets je hier nog meer
maar nu heb ik soms gewoon geen zin om te reageren of gewoon niets te vertellen omdat ik te moe ben.. maar goed.
ik blijf ook lekker hier afentoe mee kletsen dus moet jij ook gewoon gezellig doen meis!

Nathalie is denk ook druk vandaag...
heb ik ook al tussendoor soms ff op msn gesproken, maar die moest werken ws tot laat zei ze, dus ik zie wel of ik dr nog spreek.
ik heb vanavond teamvergadering dus ben ook ff weg en daarna kom ik vast nog wel ff lezen, maar of ik ook nog reageer weet ik niet. ligt er aan hoe moe ik ben, en mannetje wilde morgen vroeger beginnen, dus wil ook vast niet TE laat naar bed...

Hier gaat t verder  prima.
ben vanmiddag wel voort eerst echt ff naar bed geweest.
eerst lekker ff tijdschrift liggen lezen en daarna toch nog ff gedut en toen was zoonlief ook weer wakker dus moest ik er weer uit.
vanmorgen mw van MvM op bezoek gehad.
wel grappig.
je krijgt een mooi boek als je mee doet over zwangerschap enzo en een besteksetje ofzo en fotolijstje dus wel grappig.
en ze deedt een test..en ja hoor nog positief! dus super blij!!
En ik mocht meteen beginnen dus doe ik dan ook maar trouw.. plas me gek..haha steeds in die kannen!
Nee ff serieus, het is voor heel goed doel dus ik doe het graag!!
En als hier iemand zwanger is of raakt, doe ook mee! is een kleine moeite meiden! en je helpt er vrouwen mee die moeilijk zwanger raken...
Nou ja weer genoeg gekletst hier..
ik ga ff eten afmaken en dan zo smullen met mn zoontje want die heeft trek.
hij heeft zo heerlijk buiten gespeeld van middag...ohoh eerst met zand lopen klieren en gooien, toen deedt mama de zandbak dicht en toen heeft hij nog met water zitten flodderen, dus die moet zo heerlijk in de douche...hihi
Meiden ik denk aan jullie hoor en lees nog steeds mee!
Fijne avond alvast en totgauw!
Dikke knuf van mij  

Hey Meiden,
Ik zocht een leuk etensplaatje en toen vind ik dit wel toepasselijk, want wij gaan patatjes eten. Ik ben echt kapot van het werken. Ik wou rustig aan doen, nou het was hectisch op het werk niet normaal! Tig dingen die moesten. Tussentijds moest ik er echt ff aan denken om wat drinken te pakken. Dus ik zie het niet zitten om nu nog vlees te gaan braden en groente te halen van de winkel. Mijn vriend is niet lekker, heeft alweer hoofdpijn dus kan het ook niet ff doen. Dus daarom maar besloten patatjes te frituren.

MamaJm goed van je dat je vanmiddag ff bent gaan liggen meis. Al is het om maar een tijdschrift te lezen. Hoe gaat het met je kannetjes, hihih. Tis wel lekker weer geweest vandaag volgens mij, maar dus niet echt van kunnen genieten. Vanavond ga ik echt ff bijkomen dat weet ik wel. Ondanks dat ik nog dingen wil doen, eerst ff bijkomen en naar mijn lichaam luisteren.

Meiden hoe was jullie dagje?

Liefs Nathalie

Ff lief plaatje van mij.
De patatjes smaakte helemaal niet, gek hè
Ben echt moe nu! Lig lekker op de bank
Dacht ff jullie leuk plaatje sturen!

Liefs Nathalie

Goeie avond Meiden!!

Mamajm: Heerlijk genieten of niet als je zoontje zo lekker aan het spelen is! Goed dat je meedoet met mvm!! Goed dat je naar lichaam luisterd!!

Nathalie: Spannend morgen je nod!! Jammer dat je test negatief was! Maar het kan nog alle kanten op. Zoals je altijd zegt: geen bloed geeft moed!!  Blijf voor je duimen!!

Wat is het rustig!! Mij werkdag zit er ook weer op. na het werk de boodschappen ff binnengehaald samen met mijn mannetje. Ik ben helemaal kapot. Heb ontzettende last van mijn rug. Hoop dat het snel weer over is kan ik nog een beethe genieten van mijn 7 vrije dagen. Doe het vanavond dan ook lekker rustig aan.

Allemaal een hele fijne avond!

Liefs Collie

Hoi allemaal!

Het is inderdaad rustig hier! Op de dagen dat ik werk ben ik vaak te druk om vaak te komen, maar als ik vrij ben haal ik het meestal wel weer in .

Petra: wat fijn dat de kuur voor je blaasonsteking aanslaat en dat je geen koorts meer hebt! Hopelijk is het snel weer helemaal over en komt het ook niet meer terug!

Antoinet: dan ben ik wel erg benieuwd hoe onregelmatig jij was.  Dat geeft mij weer hoop! Ik zit nog steeds in mijn eerste ronde dus ik weet niet of mijn cyclus onregelmatig blijft maar inmiddels zit in al op dag 37. Gisteren en eergisteren dacht ik echt ongesteld te worden omdat ik zo'n buikpijn had maar vandaag weer helemaal niet. Ik ben wel moeier (is dat een woord?!) dan normaal en heb erg veel honger. Afgelopen weekend heb ik negatief getest maar wil het komend weekend voor de zekerheid toch nog een keer proberen. Ondertussen klussen we lekker verder . Ik weet natuurlijk nu niet wanneer mijn eisprong is (als hij deze ronde wel komt). En veel karnemelk drinken? Dronk je dat van te voren ook al veel? Beter dat dan de hele dag zin hebben in zoete dingen, moet je maar denken .

maMaJM: wat vervelend dat je zo moe bent, maar het is voor een goed doel he? Gewoon goed aan jezelf denken en de momentjes dat je uit kan rusten lekker pakken! En wat goed dat je aan mvm meedoet! Ik had er voordat ik hier meelas nog nooit van gehoord, maar ben zeker van plan ook mee te doen als het bij mij zover is!

Nathalie: wat een drukke dag toch weer meid! Fijn dat je niet hoefde te koken, is soms ook wel lekker he? Mijn vriend was vandaag vrij dus toen ik om kwart over 7 thuiskwam stond lekker het eten klaar. Is toch wel ideaal! En wat een ontzettend lief plaatje heb je uitgezocht zeg! Spannend wordt het voor jou, de komende dagen. Ik zal heeeel veel voor je duimen!

Collie: geniet lekker van je vrije week, wat een heerlijk vooruitzicht!

Ik heb vandaag een ontzettende drukke dag op mijn werk gehad! Ik had zo veel te doen, maar er kwamen allerlei andere dingen tussendoor waardoor ik aan mijn eigen dingen amper ben toegekomen. Dat zijn wel de vermoeidendste dagen hoor! Nu zit ik lekker rustig op de bank bij te komen.
Fijne avond allemaal!

Liefs Mosa

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Maureen                                      4e ronde -  1e kindje                               29-06-08
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               30-06-08      (28 dgn)
Vlinder, 29 jaar                11e ronde -  2e kindje                           05-07-08
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               07-07-08      (35 dgn)
Wensjertr, 25jr               4e ronde - 1e kindje                               13-07-08     (28 dgn)
Mamoetje,  19 jaar      7e ronde 1e kindje                                   14-07-08      (38 dgn)  
Joepie, 25 jaar                 5e ronde -  1e kindje                               17-07-08
Mickje                                             5e ronde - 1e kindje                                18-07-08
Collie                                                 6e ronde -  1e kindje                                21-07-08

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Nathalie, 24 jaar              4e ronde -  1e kindje                              26-06-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Miranda                                    5e ronde  -  1e kindje                      14-06-08    
Mosa, 25 jaar                    1e ronde - 1e kindje                    17-06-08
Esseltje,30 jaar                5e ronde - 1e kindje                    21-06-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 11 februari 2009

MamaJM, 23 jaar         3e ronde, 2e kindje         uitgeteld op 23 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Gerdien            
1e bezoek        19-06-08
Jolie
1e bezoek       14-07-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle      
2e echo        ??-??-??              
Poeh        
2e echo         23-06-08 om 18.00 uur          
Jolie
1e echo       14-07-08 om 11.40 uur

Ik wou net typen, meiden zo komen we nooit aan de 700 berichtjes als jullie niet doortypen, maar toen zag ik ineens berichtje van Collie. En dacht ff nod lijstje erbij halen wanneer haar nod is. En toen ik dat deed zag ik dat Mosa ook net gepost had, dus kijk aan weer leven in het kluskippies wereldje.

Meiden jullie moeten me er wel een beetje doorslepen hoor. Morgen is mijn nod. En mijn gevoel zegd dat de rd-tjes morgen nog niet gaan komen. Wanneer wel? Geen idee. Ik snap alleen naar duidelijkheid. Alleen totaal geen drang om te testen. Want kan me echt niet voorstellen dat ik ooit positieve test in handen krijg, hihih. Maar ben stiekum wel heel benieuwd naar mijn cyclus nu hoor. Hoop echt dat ik nu mooi regelmatige cyclus heb. Maar we wachten af meiden.

Mosa ik herken het hoe jou dagje was. Ohhh Collie bijna een lekker weekje vrij. Heerlijk vooruit zicht zeg. En Mosa voor jou is het ook onzeker hè meis. Ga je zaterdag testen of volgende week pas? Wat voel je zoal? Heb je witte afscheiding of helemaal niet? Ik spring van de hak op de tak sorry, hihih

Liefs Nathalie

Hallo Nathalie!!

Ook jij zal echt wel ooit een positieve test in handen krijgen!! Misschien wel sneller dan je denkt ??? Ik zal morgen aan je denken!!

Liefs Collie

Terug
Bovenaan