klusmeiden 08 08

Hai meiden!

Tijd niks laten horen, maar was deze topic kwijt....

Deze maand ronde één, maar denk dat er niet veel van terecht is gekomen...helaas. We hebben niet echt gericht er op gelet wanneer we bezig gingen en ik denk dus ook niet dat het raak is.

Maar maakt niet uit, heb geen haast! enneehh we zien wel he! Durf te hopen dat ik in de aanloop naar NOD (20 nov) toch van alles ga voelen en denken, maar dat hoort er ook bij als ik alle verhalen zo lees.

Ik hou jullie op de hoogte als er toch iets mocht gebeuren!

Succes allemaal!

Maaike van harte gefeliciteerd!!!

Sorry.. ik heb heel lang niks van me laten horen.. Het topic is zo druk geworden!
Leuk daar niet van.. maar ik onthou het allemaal niet.. en om dan alleen ego berichtjes te schrijven.. zie ik niet zitten.
Maar hemel.. wat zijn er een hoop zwangeren bij! gefeliciteerd allemaal! Vruchtbaar topic.

Ik zal wel even laten weten dat ik heel zwanger ben.. mijn hemel. hoop dat de misselijkheid toch gauw wel zakt.. en moe.. bleeh. Maar goed hoort erbij.. nog 1 week en dan zijn we de 12 weken voorbij.
Verder vind ik dat mijn buik al aardig groeit.. Ben 2 kilootjes aangekomen.. maar krijg al een buik. dus dat zal dan toch echt van de beeb zijn.
Tja ze zeggen dat een 2de toch sneller gaat. Ik vind wel dat het later begon.. maar maakt een inhaalslag nu.. hihihi.

Liefs Jazzie

hallo meiden,
het is weer weekend en weer rustig.

ik had gister avond toch zo iets vaags. ik moest gapen en nam dus een hap lucht opdat moment leek net of er links onderin me buik iets knapte en dat deed wel ff zeer. dus ik vanacht voor de zekerheid in tampon in gedaan voor het ge val me ongi wel zou beginnen, maar vanmorgen nog niks en tot nu toe nog niks. wel heb ik behoorlijk last van me buik, het rommeld de hele tijd en soms wat kleine steekjes maar voor de rest niks.
Zou die rode duiveltjes zich nu eindelijk laten zien? of zou het een eisprong zijn geweest? ik snap echt niks meer van me lichaam.

verder niks hier. ik ga lekker van het weekend genieten en ik hoop dat jullie dat ook allemaal doen.

veel liefs
peetje

Hoi Maaike,

wat fijn dat je bruiloft super was! En gelukkig dat niemand het zag van je jurk!
Wij hebben het al aan mijn broer en zus verteld. Mede ook omdat we van mijn broer weten dat ze al heel lang bezig zijn en ik wilde ze niet voorliegen (ze wisten dat wij er ook mee bezig waren). Was wel erg moeilijk om het hun te vertellen.
Volgende week gaan we nog de ouders van mijn vriend en zijn broer en schoonzus het goede nieuws vertellen. Verder wachten we nog even.
Soms wel moeilijk hoor, ik merk dat ik het af en toe van de daken wil schreeuwen. Maar toch is mijn blijdschap een heel stuk minder doordat het bij mijn broer niet lukt, beetje schuldgevoel, hoewel ik er niks aan kan doen.
Hoe voel jij je nu? Veel last van kwaaltjes? Ik heb eigenlijk nergens last van. Afgelopen dagen beetje ongi-gevoel, maar dat is nu wel weer weg. Voel me nog niet zwanger dus.

Groetjes, Bloempje25

Hoi hoi!!

Heerlijk weekend allemaal?? Wij hiero wel :). Ik voel van alles in mijn lijf maar heb niet het gevoel dat ik zwanger ben. Of ik durf er gewoon niet op te hopen. Mijn mannetje denkt wel dat het raak is haha zo lief!!! Ik zal mijn klachten even opnoemen:
- Steken in mijn borsten
- Soms ineens heel moe, kan dan zo slapen
- Steken in mijn buik die van onder komen zeg maar
- Met vlagen wat misselijk.
Niet echt hele zwangere klachten dacht. Als ik bezig ben heb ik er weinig last van. Maar als ik even zit dan voel ik het.. Misschien concentreer ik me er ook teveel op... Pff ik vind dat afwachten maar niets...
Ik zal nu even reageren op degenen die ik heb onthouden

@Peetje: Hey!! Hoe is het nu met je?? Wat gek zeg over die pijn in je buik. Geen idee wat dat kan zijn. Misschien je ei? Maar dat kan toch haast niet omdat je niet ongi bent geweest nog. Ik was vorige week bij een oud collega, die zwanger is. En zij heeft dus wel 2 eisprongen in 1 maand gehad. Waarbij het de laatste keer dus raak was. Dus tja niets is onmogelijk. Ik hoop voor je dat je snel ongi wordt. Want die onzerheid is vreselijk, lijkt me. Ik wens je heel veel succes en sterkte

@Maatje: Hey maatje, hoe is het bij jou?? Bij je intussen al ongi geworden. In welke ronde zit je ook alweer? Het kan namelijk ook natuurlijk zijn dat je  nog aan het ontpillen bent. Dan is je cyclus vaak langer..... Ik hoop dat je snel meer nieuws hebt!!

@Bloempje25: Meis, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Super joh!! Heb je nog een keer getest om het zekerder te weten?? Of voel je je al heerlijk zwanger? Ik kan me goed voorstellen dat je je schuldig kan voelen mbt je broer, bij hen komt het ook vast snel goed. Ik hoop niet dat je schuldgevoel je geluk in de weg gaat zitten. Dat zou je broer denk ik echt niet willen. Dus probeer te genieten van het wondertje in je buik :)

Nou dames, wij gaan zo op verjaardag!!
Waarschijnlijk tot morgen

Liefs Linda

Hoi lieve meiden,

Het is weer weekend zo te zien, weer erg rustig!

Nou hier een minder leuk begin van het weekend, vanochtend om kwart over 9 ging de telefoon, eerst huistelefoon, daarna beide mobiels, de tante van Jordy, maar goed we hadden zoiets van jah stik er maar in, wij gaan niet opnemen het is weekend hoor! Maar goed een kwartier later weer alle telefoons af, weer jordy's tante, dus toch maar opgenomen, en toen helaas het slechte nieuws gekregen dat de opa van Jordy vanochtend overleden is.
Hij was al een tijd ziek, had 3 weken geleden ookal int ziekenhuis gelegen voor zijn hart, en dat is helaas ook zijn dood geworden.
De oma van Jordy en zijn opa zaten aan het ontbijt, oma was nog even in de keuken bezig en hij roept ik voel me niet goed, en zo valt hij om, dood, erg snel dus!
Vanmiddag gelijk doorgereden naar Ettenleur, en we waren eigenlijk net te laat, hij was net opgehaald door de lijkauto, dus we hebben geen afscheid meer kunnen nemen, dus waarschijnlijk gaan we morgen opnieuw naar Ettenleur om nog afscheid te kunnen nemen.
Kortom weer een goed begin van het weekend!

@peetje:
Ik zal even proberen of ik een foto hier kan krijgen van ons in bruidskleding, ik ga mijn best doen..

@bloempje:
Dat is dan inderdaad wel even erg moeilijk om aan je broer en schoonzus te moeten vertellen dat je zwanger bent terwijl het bij hun niet wilt lukken. Af en toe is dat weleens oneerlijk, maar aan de andere kant mag het jouw geluk niet bederven he, geniet er lekker van meid!
Ik voel me verder prima, zodra ik honger begin te krijgen dan ben ik gelijk kotsmisselijk, dus ik moet optijd eten, en ik ben wel een stuk vermoeider en heb ook nergens geen zin in, maar dat zal der ook wel bijhoren!
Dat ongi-gevoel heb ik ook nog steeds, vandaag had ik het ook heel erg, maar dan zakt het ook weer af.

@linda:
Wanneer heb je je NOD? Spannend hoor, ik moet zeggen dat ik die kwaaltjes ook wel had, maar er zijn ook vrouwen die die kwaaltjes hebben en daarna gewoon ongi worden, dus het kan bij beide gevallen zo zijn.

Nou meiden, ik ga nog even een bakkie thee drinken.
Veel liefs Maaike

Voor een foto van ons als bruidspaar kan ik jullie het beste doorverwijzen naar mijn hyves:
Je gaat naar www.hyves.nl en dan zoek je op maaike-jobse
Succes en ik hoor wel hoe jullie de foto's vinden!

Hoi Meiden,
Heb niet kunnen reageren, was het weekend in texel met famillie van mijn vriend. Ik ben nog steeds niet ongesteld, hoop gerommel maar verder geen rare dingen. Wel gevoelige borssten. Ik weet niet of het met ontpillen te maken heeft, hiervoor geen last van gehad. Gewoon normale cyclus gehad. Ik ga van de week nog wel een testje doen Misschien toch wel een dagje te vroeg. Vrijdag zou mijn NOD zijn dus misschien even te vroeg.
Nou ik hou jullie op de hoogte.

@Peetje, zitten denk ik in een soort zelfde schuitje ahhha.

Nou groetjes aan iedereen.

Liefs, Maatje

Goedeavond dames!

Manlief zit voetbal te kijken dus een prima moment om even een berichtje achter te laten. Hier nog 1 week tot de NOD spannend! Ga er maar vanuit dat het niet gelukt is, maar we hopen het natuurlijk wel!!

@ maaike1987: Gecondoleerd meid. Veel sterkte!

@ maatje: ik hoop dat  je inmiddels al wat weet. Nog een test gedaan?

@ linda;  onze NOD  is op dezelfde  dag en ik heb sinds gisteren dezelfde klachten als jij! Nu ook een beetje misselijk en heb net gegeten.  Nou ja we wachtten maar af, ik ga er maar vanuit dat dit nog bij het ontpillen hoort.

Nou meiden allemaal weer een goede werkweek en hopelijk komen er snel weer  zwangere dames bij

groetjes maaike

Terug
Bovenaan