klusmeiden 08 08

hallo meiden,
wat is het weer rustig zeg.
nou mijn ongi zet nu eindelijk helemaal goed door en dat voel ik ook. ik heb niet vaak zn last van me ongi maar nu wel, last van me rug en me buik, geweldig!!!! dus niet.
wat wel geweldig is is dat zaterdag de nieuw laptop komt en dan kan deze com weer op zolder, dan kunnen ze op de straat niet meer mee lezen haha.
maar ja verder gebeurt er hier weinig

veel liefs
peetje

Hoi hoi

Het is hier inderdaad erg rustig. Ik heb wel steeds meegelezen maar had niet zoveel te melden, haha. Wat betreft mijn klachten, mijn borsten zijn minder pijnlijk. Alleen nu heb ik steeds steken in mijn buik. Vind dat beetje eng, maar ja mijn lichaam doet van alles,dus weet het soms niet meer haha. Oh ja, weet je wat raar was? 2 van mijn collega's vroegen aan me of ik zwanger was? Ik had een hele andere blik in mijn ogen ofzo en een soort gloed over me.. Nou, ik was er helemaal verbaasd over. Ik dacht zou het dan toch?? Maar goed ik ga het netjes afwachten. Ik hou jullie op de hoogte :)

@Peetje: Beter zeg dat je nu ongi bent. Alleen wat kl**** dat je er zoveel last van hebt!! Maar goed het is allemaal voor een goed doel he :) Ik hoop dat het klopt dat je de volgende keer een cyclus van 30 hebt. Dan hoef je tenminste niet zo lang te wachten.

@Maaike26: Leuk dat we onze NOD tegelijk hebben. Ik zag dat jij in ronde 2 zit, wij in de 3e!! Zou wel super zijn als we beide nu zwanger zouden zijn. Hoe is het nu met je klachten. Hier gaat het wat beter, borsten voel ik minder, maar nu heb ik soms steken in mijn buik. Best wel pijnlijk en ik vind dat wat eng. Ik denk dan oh straks ben ik zwanger en dan zijn die steken niet goed :S. We wachten het allemaal maar af. Als ik morgen niet ongi wordt dan ga ik zaterdag testen.. Ik kan niet zo lang wachten ook ivm de klachten. Nou meis ik ga voor je duimen!!

Ik ga zo aan het werk!!

Tot snel

Liefs Linda

hoi linda,

ik hoop voor je dat je zwanger bent dan wordt de lijst zwangere nog langer, het wordt dan wel heel rustig hier.

nou ik heb er nog een klacht bij deze ongi. ik heb nu heel duidelijk last van pms, hierdoor hebben ik en tony gister avond dikke ruzie gehad ( over de huishouding wie wat doet en wat  NIET en wie het meeste regelen moet voor amber, dus lekker onbenullig  )gatver ik heb het nooit zo erg gehad. ik was wel eens sago maar zoals nu echt niet, zelfs me oppaskinderen vinden me niet aardig ( kan ik nu ook wel begrijpen want alles is nee bij mij vandaag ) het liefst duik ik nu het bed in en kom er niet meer uit, maar helaas dat gaat niet ik moet tot half 5 voor zover ik weet want hun vader heeft last van zijn schouder dus het kan ook tot twee uur duren ( alsjeblieft laat het zo zijn )
hopelijk duurt dit niet lang ggggrrrrr.
maar ik ga er weer vandoor, ik heb nog een uurtje rust voordat jol wakker wordt

veel liefs
peetje

Hey meiden!

Het is inderdaad wel erg rustig deze afgelopen dagen.
@ Linda; ja leuk he, spannend hoor! Ik heb ook niet zo heel veel last meer van mijn borsten nu,sinds vandaag eigenlijk minder. Weet niet of dat dat een goed of slecht teken is? In mijn buik is het rustig af en toe een steekje links of rechts  maar verder niks. Ik probeer te wachtte met testen tot volgende week, want die testen zijn best duur. Wanneer wil jij gaan testen? Ik hou het forum in de gaten en ik hoop dat we allebei een
 mogen zetten achter onze naam!! Dit geld ook natuurlijk voor alle dames die ook nog niet zwanger zijn!!

Nou meid succes de komende dagen en ik ben erg benieuwd!

groetjes aan iedereen!! maaike

Hoi Maaike26,

je kunt het zo duur maken als je zelf wilt met het testen. Ik heb toen bij de kruitvat 2 tests voor €5,95 gekocht. En op de site van de geboortewinkel zag ik net dat je er 3 hebt voor €2,50! Koopie dus. Ik geloof wel dat alle testen betrouwbaar zijn of ze nou duur zijn of goedkoop.

Liefs,

Hallo dames,

Nou, ik ben vandaag dus al ongi geworden!! Mijn gevoel zei al dat ik niet zwanger was, alleen mijn lichaam liet me twijfelen. De teleurstelling is niet heel groot gelukkig. Ik geloof dat mijn lievie meer teleurgesteld is....Maar goed we gaan dus op naar de volgende ronde!!! Als het goed is, is mijn NOD rond 13 of 14 december.
Wie kan mij toevoegen in het lijstje?? Linda 24 jaar 1e kindje ronde 4

Maaike26: Ik hoop dat jij meer gelukt hebt deze maand :)

Liefs Linda

Hey meiden!!

Linda wat balen meid dat je ongi bent geworden zeg! Hier nog niks alleen had ik vanmorgen wel hoofdpijn, ben dus erg bang dat hier ook de ongi gaat komen. Maar we wachtte af.. Gelukkig heb je niet lang op je ongi hoeven wachtten. Als het dan niet raak is dan maar zo snel mogelijk ongi worden en weer op naar de volgende ronde denk ik dan maar.

Nou ik hou jullie op de hoogte!!

p.s wat is het rustig hier de laatste tijd, waar is iedereen?

groetjes maaike

Terug
Bovenaan