klusmeiden 08 08

Hey dames

Maaike26:Dat is inderdaad zo, dat je dan maar beter direct ongi kan zijn. Op naar de volgende ronde dus, helaas maar we houden de moed erin. Het is nog maar de 4e ronde. Dus ik geloof niet dat ik mag klagen.. Maar ik wil zo graag haha.
Hoe is het nu bij jou al ongi?? Spannend hoor...

Het is hier inderdaad erg rustig. Dat is al een tijdje zo lijkt het. Ik hoop niet dat iedereen hier weggaat. Ik vind dit zo'n leuk topic!!!!

Ik hoop dat het snel wat drukker is.En dat er natuurlijk veel zwangeren bij komen

liefs linda

Hallo Dames..

Hier dan eindelijk weer een berichje van mij.. Ik lees wel nog steeds met jullie mee!!!
Afgelopen donderdag was ik 6 weken.. De tijd lijkt voorbij te kruipen..
Woensdag 26 Nov heb ik de eerste afspraak bij de verloskundige.. Ik vindt het super spannend. Weet ook niet of we dan al een echo krijgen. Dus dat is even afwachten.
We hebben besloten dat we het met sinterklaasavond gaan vertellen. Ben dan 9 weken en een paar dagen. Zou wel leuk zijn als we dan al een foto van de echo hebben..

Het lijkt trouwens ook wel of iedereen kan zien dat ik zwanger ben.. echt heel veel mensen vragen erna.. En ik maar iedere keer een K** smoes verzinnen.. Wordt wel steeds moeilijker.
Maarja des te leuker als je het straks echt van de daken mag schreeuwen.. Haha..

Verder klachten spelen de hoofdrol:
* super misselijk en overgeven m.n. 's avonds
* Ontiegelijk pijne borsten
* Veel last van maagzuur
* Steken in de buik en af en toe buikpijn
* Hoofdpijn
* Niet te genieten

Echt erg he?? Ik vindt het zo zielig voor m'n liefje.. Hij doet zo z'n best om mij op te vrolijken en krijgt iedere keer een grote mond terug.. Ken mezelf af ent oe niet meer.

@ Linda: Balen zeg dat je weer ongi bent geworden. Ik snap heel gied dat je het zo graag wilt.. Dat had ik ook.. Bij ons is het de 4e ronde gelukt dus wie weet.. Succes meid.. Ik duim voor je..

@ Maaike26: De klachten die jij opnoemt had ik ook net voordat ik de test deed. Ik had erge koppijn, steken in m'n onderbuik en af en toe pijnlijke borsten.. Ik heb een test gedaan 5 dagen voordat ik ongi moest worden en er kwam een heel licht streepje.. 1 dag voor de ongi nogmaals getest en toen een dikke vette duidelijke streep.. Wanneer is je NOD dag?? Super spannend.

@ Peetje1982: Houd de moed erin meid.. Die stomme ongi's ook.. Ik ga ook voor jou duimen!!!

@ Maatje: Op naar de volgende ronde.. wanneer is je NOD:

Het is hier inderdaad erg rustig.. Waar is iedereen??
Hopelijk komen en weer wat meer berichjes bij de komende tijd..

xxx liefs Mayka

Haii lieve meiden,

Hier weer eens een berichtje van mij.
Het is inderdaad erg rustig de laatste weken opt topic, vooral in de weekenden reageert er bijna niemand, en hoe het komt?

Hier gaat t allemaal weer goed, afgelopen donderdag de crematie van de opa van Jordy gehad, was een heftig emotionele dag maar wat was het een mooie dienst zeg, prachtig zomaar!
Heb ook besloten dat ik na mijn bevalling weer terug naar school ga, ik wil dan gaan leren voor overledeneverzorger, dus mensen klaar maken voor de uitvaart enzo, dat beroep heeft me altijd al prachtig geleken maar nu eindelijk de knoop doorgehakt!

Met mijn zwangerschap gaat t allemaal goed, inmiddels alweer 13 weken en 6 dagen zwanger, gaat wel erg snel moet ik zeggen.
Heel raar, de eerste 12 weken nergens geen last van gehad..
Maar nu heb ik sinds deze week dat ik sochtends dus geen koffie meer kan drinken, ik moet dan gewoon rennen (strompelen in mijn geval) naar het toilet,.. en erg moe, futloos.. maar ja goed je krijgt er wel iets prachtigs voor terug.
Mijn tepels beginnen ook groter te worden, de hele dag zijn ze zowat stijf dus dat is minder leuk haha, en ze beginnen nu ook te verkleuren, ja zegt manlief: nu begin je eindelijk een echte vrouw te worden hihi..

Hoe gaat het verder met iedereen?
Nog plannen voor het weekend?

Nou ik ga manlief even uit bed plukken, die heeft nachtdienst gehad, maar we krijgen eters vanavond dus nu een hoop te regelen en doen haha!
Meiden een fijn weekend en ik zal proberen om wat vaker te reageren!
Veel liefs en een dikke kus voor jullie allemaal!

Hey dames!!

@ maaike1987; Heel veel sterkte met het verlies van je opa en ik snap dat dat erg emotioneel is allemaal. Ben blij dat het met je zwangerschap verder allemaal goed gaat. De tijd gaat inderdaad snel! Geniet ervan en ik hoop dat de vervelende klachten niet al te lang duren voor je!

@ mayka; Ik heb vandaag uiteindelijk toch mijn NOD , had me verrekend maar vorige cyclus duurde 31 dagen kwam ik achter , dus dan zou NOD vandaag zijn. Ik heb vandaag wat licht last van rozig bloedverlies(eigenlijk kan ik zo niet noemen want het is echt heel weinig yes yes) Ik heb namelijk wel vaker gehoord dat vrouwen die toch zwanger waren deze klachten hadden. Ik heb net ook even temp gemeten en die is al dagen 38.7/38.6 maar vandaag is die 37.2, das volgens mij ook een goed teken. Pijnlijke borsten heb ik ook nog steeds en gisterenavond werk ik en mij mannetje echt gek van mezelf, was zwaar depri. Misschien de hormonen...   O ik ben zo benieuwd maar wil echt nog een paar dagen wachtte met testen. Hoop zo dat ongi niet doorzet!! Ik hou jullie op de hoogte!!

@ linda; hey meid, zoals je hierboven kunt lezen,is er nog geen ongi en heb ik inmiddels goede hoop maar goed probeer niet al te blij te zijn want het kan nog alle kanten op. We wachtte af en hopen op een!

Ik hou jullie op de hoogte dames!! Allemaal een heel fijn weekend!!

groetjes maaike

O dames, de temp moet natuurlijk 36,7/36.6 zijn ipv 38, 7/ 38.6  en nu is hij 37.2, typefout sorry  

doei doei

hallo meiden,

het is zekers altijd rustig in het weekend, gister ben ik ook niet geweest we gingen naar me schoonouders, aan gezien me zwager uit heerlen over was. voor het eerst vroeg ie niet of we zwanger waren. hij wil zo graag een neefje of nichtje erbij omdat hij er tot nu toe nog maar een heeft en die woont ook nog bij ons.
nou ik ben nog steeds ongi, normaal duurt het niet zo lang, ik heb er lichaamelijk wel een beetje last van maar gelukkig zijn me hormonen weer gezakt naar een normaal niveau dus ik ben weer aanspreekbaar en het bordje "betreden op eigen risico" is van de deur af gehaald. het was echt erg dit keer!

verder gebeurt er hier weinig er staat alleen een grote stappel was op me te wachten om gestreken te worden  waar ik geen zin in heb vandaag.

veel liefs
peetje

hoi meiden,

helaas heeft mijn ongi gisterenavond doorgezet, dus we gaan weer op naar de volgende ronde.

Ik weet niet of het lijstje nog bijgehouden word maar dit zijn mijn gegevens. Ik weet zelf namelijk niet hoe het moet?

maaike 26 jaar, kindje 1, ronde 3, NOD 16/17 dec.

groetjes maaike

hallo meiden,

nou mijn ongi is helemaal over, zo opeens. gister was het nog duidelijk aanwezig en vandaag niks meer. ik denk dat ik over 5 dagen al begin met ovuluatietesten, ik heb er genoeg in huis dus dat maakt niet uit (stuk of 20) dus ik kan vooruit.

ik ga weer ff verder, heb en nieuwe laptop dus kan nog de hele avond uitvogelen hoe dat ding werkt hihi

veel liefs
peetje

Terug
Bovenaan