klusmeiden 08 08

hallo meiden,

@ maaikie en linda, wat jammer voor jullie beiden dat de duiveltjes zich gemeld hebben, misschien is het de volgende ronde wel raak. ik hoop het wel voor jullie.

ik dacht dat mijn ongi afgelopen was maar ik had het mis, het heeft er nog een dag aan geplakt echt vaag!!!! 8) nu is het ook weer minder maar ik wacht morgen wel weer af of het echt is gestopt, ik had het kunnen verwachten na twee maanden niet ongi te worden.
meer heb ik eigenlijk niet te melden.
veel liefs
peetje

quote: peetje1982 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-11-2008 16:01:52'));

NOD Lijstje  

Alice                  
 26  jr
 Ronde  3    
 Kindje  1      
 8  november        

Liefding63                
 25 jr
 Ronde 3
 Kindje 2
 9 november

Lindapruischer
 24 jr
 Ronde 3
 Kindje 1
14 november  

Maaikie26
 26 jr
 Ronde 3
 Kindje 1
16/17 december

Jasmijn1980
 27 jr
 Ronde 1
 Kindje 1
20 november

1986anne
 22 jr
 Ronde 2
 Kindje 1
25 november

Kwebbel80
 27 jr
 Ronde  2    na  mk
 Kindje 2
 4 december

Liefding63
          jr
 Ronde 4
 Kindje 2
 5 december

peetje1982                
26 jr
 Ronde 5
 Kindje 1
 ????????

Overtijd

Zoetteke
29 jr
Ronde 1 na mk
 Kindje 4
 02 november

Maatje1
24 jr
Ronde 3
 Kindje 1
 03 november

Engeltje1987
21 jr
Ronde 1
 Kindje 1
 04 november

Gerda1976
32 jr
Ronde 4
 Kindje 1
 07 november

Zwanger

Bbtje
33jr.
Ronde 1
Kindje 2
 ?   mei 2009

Maaike1987        
21jr.              
Ronde 1  
Kindje 1
17 mei 2009

Jazzie        
25jr.        
Ronde 1        
Kindje 2
27 mei 2009

Bloempjuh1985
23jr.        
Ronde 1        
Kindje 1 en 2
 4 juni 2009

Druifje1        
23jr.
Ronde 2
Kindje 1
10  juni 2009

Nikita21
21jr
Ronde 2
Kindje 1

Firstmum
25jr
Ronde 2
Kindje 2
20 juni 2009

Pien
33jr
Ronde 2
Kindje 3
25 juni 2009

Mayka9
25jr
Ronde 4
Kindje 1
   9 juli 2009

Bloempje25
25jr
Ronde 3
Kindje 1
15 juli 2009
@ maaikie, alsjeblieft

veel liefs
peetje

Hey dames,

Waar is iedereen toch?? Het is zo rustig hier.. Of is iedereen druk aan het klussen??
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik me er zelf schuldig aan heb gemaakt, dat ik weinig heb gereageerd. Ik heb deze week veel gewerkt voor mijn doen. In plaats van 32 uur heb ik deze week 40 uur gewerkt. En ik heb een vaste baan!!! Heerlijk heerlijk. Vanaf volgend jaar werk ik 23 uur. Ik kon meer uren krijgen, maar heb toch maar eerlijk gezegd tegen mijn teamleidster dat we graag kindjes willen en dat ik dan eerst 23 uur wel lekker vind. Ik heb me voor nu voorgenomen om er minder mee bezig te zijn en er niet teveel op te hopen dat ik zwanger ben. Ik hoop dat ik het vol kan houden..

Kan iemand mij opnieuw in de lijst zetten. Linda 24 jaar ronde 4 kindje 1 NOD 13 of 14 december.

Hoe is het verder met iedereen. Zijn er al nieuwe zwangeren bij??
Ik hoop dat het hier snel weer wat drukker wordt..

Liefs Linda

hoi linda,

het is hier zeker rustig,
ik heb niet veel te vertellen alleen dat ik nu elke dag een ovaluatietest er tegen aan gooi om te kijken of me eisprong komt ( ik heb er veel in huis, van die goedkopen van sensitest) als het deze cyclus 30 31 dagen is dan is ie er morgen of over morgen en we zijn al aan het klussen. ik hoop zo dat het dit keer raak is.
maar ja als deze cyclus weer twee maanden gaat duren dan kan ik nog ff wachten op die eisprong gggggggrrrrrrr ik laat me maar weer verrassen door me lichaam want er zit niks anders op.
toch hoop ik dat de teunisbloemolie zijn werk goed doet en dat het dit keer niet zo lang duurt, trouwens het streepje van de test wordt wel steeds een klein beetje donkerder met de dag.

veel liefs
peetje

hallo peetje ik ben deze mnd ook met ovulatietesten begonnen ik had op dag 11 en 12 een positieve test we hebben het allebei de dagen gedaan maar alleen niet dag 10 maar wel dag 7,8,9   dus hoop ook dat het deze x raak is vind ze wel erg fijn de testen maar ben jij er nu niet nog meer mee bezig met het zwanger worden ik wel vooral toen ik een positieve test had was de hele dag zenuachtig heb hem sochtens gedaan van clear blue maar savonds pas geklust kan dat kwaad of moet je dan meteen klussen als de test positief is ik heb verder niets meer te melden nou meiden hopen dat we zwanger zijn deze mnd groetjes

Heee meiden,

Jeetje wat een rust hierzo zeg, ik lees iedere dag mee, maar heb zo weinig nieuws te vertellen.
Hoe gaat het met iedereen?
Hier gaat het prima, het kindje doet het allemaal goed, we weten ondertussen ook dat we een dochtertje krijgen!!

En hebben jullie nog plannen voor de kerstdagen?
Wij gaan zowiso de 13e december eerst kerstshoppen in Luik, personeelsvereniging van mijn vaders werk regelt dit, dus wel erggg leuk!
En de week voor kerst gaan we nog een dagje naar Lille toe, kerstinkopen doen, ze hebben daar veel leuke en apparte dingen die hier in Nederland niet te halen zijn.
Verder zijn we wat de kerstdagen zelf er nog niet helemaal over uit, een van de kerstdagen brengen we bij mijn ouders door waarschijnlijk, en de andere kerstdag dit jaar misschien met vrienden, maar goed daar moeten we nog maareens over bakelijen want we zijn der nog niet helemaal over uit.

Nou meiden, ik ga even verder.
Nog een fijne zondag!
Liefs Maaike

Hey lieve meiden

Fijn dat er weer wat meer gebabbeld wordt :)
Hier gaat alles prima. De klusdagen komen eraan. Maar ik heb me voorgenomen om er niet teveel op te hopen, misschien helpt het. Anders maak ik mezelf nog eens gek haha. En mijn mannetje erbij..

@Peetje: Wat handig dat je zoveel ovulatietesten in huis hebt. Super dat het streepje steeds donkerder wordt. Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe dat werkt met die testen. Maar heb me wel voorgenomen, dat als het deze maand niet raak is. Ik ook bezig ga met ovulatietesten. Ik wil dan ook wat meer zekerheid. Ik hoop voor je dat je cyclus nu op 32 zit. Zodat je niet zo lang hoeft te wachten. Op die manier krijg je natuurlijk geen vertrouwen in je lichaam. Ik ga voor je duimen

@Maaike1987: Wat super zeg een meisje. Ga je nu helemaal los op de roze spullen. Ik denk dat ik dat namelijk wel zou doen haha. Wij hebben nog geen concrete plannen voor kerst. Ik denk vrij standaard. De ene dag bij mijn moeder en zusje. En de andere dag bij de ouders van mijn mannetje. Ik vind de kerst altijd super!!
Wij hebben stiekem al iets gekocht voor als we zwanger zijn. Voor de beide oma's een pakje en een slabbertje. Met daarop een tekst van mijn oma is de liefste. En ik ben oma's knuffel. Ik zag ze op een markt liggen en ik dacht die neem ik mee. Altijd leuk om het zo te vertellen. Dus ik hoop dat we ze met kerst kunnen geven.
Nog wat leuks gedaan het weekend. Wij hebben opgepast op onze kleine nichtjes 1 van 2 en de andere van 7 weken. Super lief!!

Nou ik ga stoppen batt is bijna leeg :)

Tot babbels!!

Liefs Linda

hallo allemaal!!

Ook ik zal weer ff wat vaker van me laten horen! Al lees ik braaf elke keer mee haha! Maar heb niet altijd zoveel nieuws te melden. Ik heb mn ei weer gehad als het goed is en heb 4 dec mn nod. Ik hoop zooo dat het dit keer raak is en dat het goed blijft gaan.. ow wat zal ik weer in spanning zitten bij elk toiletbezoek..pfff... Maar we moeten ook vertrouwen hebben denk ik..
Maaike, wat leuk dat jullie een meisje krijgen! Hoeveel weken ben je inmiddels zwanger? Heb je een pretecho gehad dan?
Nou meiden, fijn weekend verder! En die sneeuw, prachtig gezicht, vinden jullie niet? Ik vind het echt wat gezelligs hebben! Haha kom maar op met de kerst hahahaa!!

Doeidoei!
Groetjes Kwebbel80

Terug
Bovenaan