klusmeiden 08 08

hallo dames,

@liefding, ja door die testen ben ik wel meer bezig maar ik heb nu ook af en toe dat ik de moed een beetje begint te verliezen dus vandaar nu de testen. in februarie zijn we een jaar bezig en als het dan nog niet zo is gaan we naar de huisarst, maar daar hebben we nog  drie maanden voor. ik begin wel ongeduldig te worden vooral door me lichaam maar ja nee heb je en ja kan je krijgen.

@linda, het is zeker makkelijk om zoveel testen in huis te hebben. ik heb ze met een actie besteld. 24 ovaluatie testen en 3 zwangerschaps testen voor 25 euro geloof ik. dus ik kan nog ff wat dagen om te testen. alleen deze testen mag ik niet s ochtends doen, ik doe ze s avonds elke dag rond de zelfde tijd want dan is tony er ook bij en kunnen we desnoods gelijk klussen haha, niet dat ie het erg vind hihi.

@maaike1987, wat leuk dat je al weet wat dat kleine wezentje wordt. een dochter geweldig. nu ga je zeker allemaal roze spullen halen zeker haha. ik heb zo iets van als ze het kunnen zien op de echo dan wil ik het wel weten en tony ook. en als we het weten dan houden we het voor zich. maar ik vind het geweldig voor jullie.

ik vind de sneeuw ook leuk, het begint echt winter te worden en dat vind ik heerlijk, wat wel raar is want ik ben in de zomer geboren maar de winter vind ik heerlijk, lekker koud ( het licht tekort vind ik dan wel een nadeel ).
wij zijn nu ook langzaam onze plannen aan het maken voor kerst. tot nu toe gaan we vlakvoor kerst uiteten met mijn kant van de familie vanwege me oma's verjaardag. kerstavond vieren we bij een vriendin, eerste kerstdag houden we voor ons zelf met de telefoon uit en de deurbel ligt er dan ook uit, filmpje en lekker eten erbij. en de tweede kerstdag gaan we hoogswaarschijnlijk naar me ouders in delft en blijven we een nachtje over. dus is onze kerst volgeboekt en Amber gaat met kerst naar haar opa en oma en haar moeder, en dan afwachten hoe ze terugkomt. helaas moeten we nog steeds alles zelf regelen want bureau jeugdzorg is nog steeds niet klaar ggggggggrrrrrrrr.

maar ik ga weer ff verder, moet weer een broek in elkaar zetten voor iemand dus ga weer achter de naaimachine.

veel liefs
peetje

NOD Lijstje  

Alice                  
 26  jr
 Ronde  3    
 Kindje  1      
 8  november        

Liefding63                
 25 jr
 Ronde 3
 Kindje 2
 9 november

Lindapruischer
 24 jr
 Ronde 3
 Kindje 1
14 november  

Maaikie26
 26 jr
 Ronde 3
 Kindje 1
16/17 december

Jasmijn1980
 27 jr
 Ronde 1
 Kindje 1
20 november

1986anne
 22 jr
 Ronde 2
 Kindje 1
25 november

Kwebbel80
 27 jr
 Ronde  2    na  mk
 Kindje 2
 4 december

Liefding63
          jr
 Ronde 4
 Kindje 2
 5 december

peetje1982                
26 jr
 Ronde 5
 Kindje 1
 ????????

Overtijd

Zoetteke
29 jr
Ronde 1 na mk
 Kindje 4
 02 november

Maatje1
24 jr
Ronde 3
 Kindje 1
 03 november

Engeltje1987
21 jr
Ronde 1
 Kindje 1
 04 november

Gerda1976
32 jr
Ronde 4
 Kindje 1
 07 november

Zwanger

Bbtje
33jr.
Ronde 1
Kindje 2
 ?   mei 2009

Maaike1987        
21jr.              
Ronde 1  
Kindje 1
17 mei 2009

Jazzie        
25jr.        
Ronde 1        
Kindje 2
27 mei 2009

Bloempjuh1985
23jr.        
Ronde 1        
Kindje 1 en 2
 4 juni 2009

Druifje1        
23jr.
Ronde 2
Kindje 1
10  juni 2009

Nikita21
21jr
Ronde 2
Kindje 1

Firstmum
25jr
Ronde 2
Kindje 2
20 juni 2009

Pien
33jr
Ronde 2
Kindje 3
25 juni 2009

Mayka9
25jr
Ronde 4
Kindje 1
   9 juli 2009

Bloempje25
25jr
Ronde 3
Kindje 1
12 juli 2009

Hallo allemaal,

het is zeker rustig hier! Ben ook al een poosje niet meer geweest. Heb net even mijn uitgerekende datum aangepast, volgens mij moet het 12 juli zijn
Niemand meer goed nieuws na mij?
Hier gaat het goed. Bijna geen last van kwaaltjes. Moet 12 dec. voor het eerst naar de verloskundige en dan krijg ik mijn eerste echo. Ben heel erg benieuwd!

Groetjes, Bloempje25

Hallo meiden!

sorry ben een tijdje afwezig geweest( sterfgeval in de familie) ,maar heb wel alles zoveel mogelijk mee gelezen.
Rode duiveltjes zijn ook geweest dus de volgende datum wachten we op zou op 3 december zijn .
Ik hoop dat deze maand gelukt is we hebben flink geklust en omdat 3 december de verjaardag van mijn overleden vader zou zijn hoop ik extra dat het gelukt is.

Verder all nieuwe zwangeren GEFELICITEERD en oud zwangeren I(hahah) hoop dat alles goed gaat!

Maaike nog gefeliciteerde met je huwelijk !
zal nu weer wat vaker posten
hele dikke knuf Alice

Hai meiden,

Hoe gaat het met iedereen?
Hier gaat het allemaal wat minder, ik had al een paar dagen zo'n raar gevoel in mijn voet, heel weinig kracht er opeens in, dus ik dacht gisteren toch maareens even mijn behandeld arts bellen.. nou ik kon direct door naar mijn huisarts dus kom ik daar smiddags, blijk ik een peesontsteking en een huidontsteking in mijn voet te hebben!! Dus nu weer peneceline, een zalfje en pijnstillers meegekregen dus kortom weer mooi klaar mee! Verplicht een week rust houden!

Wat betreft onze kleine meid, we hebben inderdaad een pretecho laten maken, toen we de 12 weken echo daar hadden gaf die vrouw die de echo maakt al aan dat ze vanaf 14 weken het geslacht kon zien, dus dat hielden wij natuurlijk wel in ons achterhoofd hihi. Dus goed wij gebeld, en we konden komen, in eerste instantie lag ze onderste boven met der beentje over elkaar heen, dus onmogelijk om het te zien, dus we moesten een stukje gaan lopen.. nou 10 minuten later weer opnieuw gekeken en toen kon ze het zien, en ze wist het voor 95% zeker dat het een meid is, anders zou ze komen schilderen hihi!
Dus nu inderdaad volop meidenkleertjes aant aanschaffen, erg leuk hoor als je gericht kunt shoppen!
Maar aan de andere kant is de verrassing er ook wel vanaf, maar goed dat is ieder voor zich natuurlijk.

We hebben gisteren nog een droger besteld, we wonen natuurlijk op een appartementje en we gebruikte de extra slaapkamer altijd als waskamer, maar ja dat gaat natuurlijk niet meer straks. Dus nu zijn we de was steeds aant drogen in de woonkamer maar ja vind dat zo ongezellig en je krijgt er zoveel vocht door in je woonkamer, dus gisteren maar de knoop doorgehakt en een droger gekocht. Volgende week woensdag wordtie geleverd.

Nou meiden ik ga even douchen enzo, ik spreek jullie heel snel weer!
Dikke kus Maaike

Hoi hoi dames,

ik dacht laat ik ons topic eens omhoog halen. Stond zo ver weg.
Ook ik lees braaf elke dag mee, maar weet niet altijd wat te schrijven en heb het best druk.

@maaike, wat leuk dat je weet dat jullie een dochtertje krijgen. Ik dacht al wat weten jullie dat vroeg. Dacht dat je het later pas kon zien. Voor alle zekerheid kun je het ook nog vragen met de screenings echo met 20 weken. Of doen jullie die niet?
Wij gaan wel voor die 20 weken echo, we willen nu nog niet weten wat het wordt, maar misschien dan wel. Eigenlijk wil ik deze echo om nog een keer naar onze kleine te kijken. Met de hoop dat ze geen 'foutje' vinden.

Wat gaan wij met kerst doen. Hmm, nog niet echt vast staan. we hebben in ieder geval 2 verjaardagen met 1e kerstdag, we gaan dan waarschijnlijk bij mijn schoonzusje en zwager courmetten. 2e kerstdag, denk ik het zelfde als vorig jaar. Eten bij een collega en zijn vrouw van mijn man. De mannen gaan dan weer hout zagen voor de houtkachel en wij vrouwen zorgen voor de koffie en het eten.
Een paar dagen vòòr kerst hebben wij kerstbal van onze dansschool daar heb ik wel heel veel   zin in. Galajurk aan en lekker optutten, mijn mannetje krijg ik dan weer eens te zien in z'n trouwpak. hmmm

Ben vergeten op wie ik nog meer wilde reageren.

Toi toi toi voor degene die zwanger hopen te worden. En hopelijk maken jullie het lijstje snel langer.

Liefs,

hallo dames,

he he ik zit eindelijk op de bank, ik bezoek nu al twee avonden een vriendin van me, ze heeft bordeline en zit weer in een slechte periode dus ik hou weer hele psychische gesprekken met her, hopelijk voor een goed doel.

maar goed, ik test al een week met de ovaluatie testen en het streepje lijkt nu al een paar dagen het zelfde eruit te zien, ik ga straks ook nog ff testen en zie ik het wel weer.
zondag was het streepje behoorlijk donker maar pas maandag had ik last van me buik net alsof ik ongi moest worden. ik vermoed dat ik toen me eisprong had het zou raak kunnen zijn, want zondag zijn we aan het klussen geweest, ik kan niet wachten om te testen.

maar ik ga er weer van door lekker nog bank hangen.

veel liefs
peetje

Hallo lieve iedereen

Bij ons zijn de klusdagen begonnen
We hebben gisteren geklust en de planning is zaterdag en zondag ook nog eens (vruchtbaarste dagen). Mijn gevoel zegt dat het deze maand niet raak zal zijn en dat laat ik mooi zo. Ik heb het gevoel dat omdat ik er teveel mee bezig ben het niet lukt. Dus nu leg ik me erbij neer dat het bij ons langer gaat duren. Dan kan het altijd meevallen. Volgende maand wil ik beginnen met ovutesten, zodat ik weet dat ik goed zit.

Voor iedereen heel veel succes en vruchtbaarheid gewenst.

Liefs Linda

NOD Lijstje  

Alice                  
 26  jr
 Ronde  3    
 Kindje  1      
 8  november        

Liefding63                
 25 jr
 Ronde 3
 Kindje 2
 9 november

Maaikie26
 26 jr
 Ronde 3
 Kindje 1
16/17 december

Jasmijn1980
 27 jr
 Ronde 1
 Kindje 1
20 november

1986anne
 22 jr
 Ronde 2
 Kindje 1
25 november

Kwebbel80
 27 jr
 Ronde  2    na  mk
 Kindje 2
 4 december

Liefding63
          jr
 Ronde 4
 Kindje 2
 5 december

peetje1982                
26 jr
 Ronde 5
 Kindje 1
 ????????

Linda                                                  24 jr     Ronde 4                                        Kindje 1                      13/14 December

Overtijd

Zoetteke
29 jr
Ronde 1 na mk
 Kindje 4
 02 november

Maatje1
24 jr
Ronde 3
 Kindje 1
 03 november

Engeltje1987