klusmeiden 08 08

Hallo dames,

Ook hier zijn de klusdagen weer voorbij. Ik denk alleen nu al dat het niet gelukt is helaas. Ik heb vaak een dag of paar dagen na mijn ei, zo'n beetje een ongi gevoel. En dat heb ik nu weer. Dus het zal wel weer niet raak zijn :S. Ik wacht het natuurlijk nog af, maar hoop er niet meer op. Het zou wel heel leuk zijn geweest als we het met de kerst konden vertellen. Maar goed we wachten de 13 of 14 af.

@Yvonne: Van harte gefeliciteerd!! Ik snap wel dat het nu nog erg spannend is. Zorg goed voor jezelf en dan hoop ik dat je met 12 weken het geweldige nieuws mag gaan vertellen. Geniet ervan!!

Liefs Linda

NOD Lijstje  

Alice
26 jr
 Ronde 4
 Kindje 1  

3 december

Kwebbel80
 27 jr
 Ronde  2    na  mk
 Kindje 2
 4 december

Liefding63
          jr
 Ronde 4
 Kindje 2
 5 december

peetje1982                
26 jr
 Ronde 5
 Kindje 1
 ????????

Linda
24jr
 Ronde 4
 Kindje 1
13/14 december

Maaikie 26
26 jr
Ronde 3
 Kindje 1
16/17 december

Overtijd

Zoetteke
29 jr
Ronde 1 na mk
 Kindje 4
 02 november

Maatje1
24 jr
Ronde 3
 Kindje 1
 03 november

Engeltje1987
21 jr
Ronde 1
 Kindje 1
 04 november

Gerda1976
32 jr
Ronde 4
 Kindje 1
 07 november

Liefding 63
25 jr      
Ronde 3
 Kindje 2
09 november

Jasmijn
26 jr
Ronde 3
 Kindje 1
20 november

1986 Anne
22 jr
Ronde 3
 Kindje 1
25 november

Zwanger

Bbtje
33jr.
Ronde 1
Kindje 2
 ?   mei 2009

Maaike1987        
21jr.              
Ronde 1  
Kindje 1
17 mei 2009

Jazzie        
25jr.        
Ronde 1        
Kindje 2
27 mei 2009

Bloempjuh1985
23jr.        
Ronde 1        
Kindje 1 en 2
 4 juni 2009

Druifje1        
23jr.
Ronde 2
Kindje 1
10  juni 2009

Nikita21
21jr
Ronde 2
Kindje 1

Firstmum
25jr
Ronde 2
Kindje 2
20 juni 2009

Pien
33jr
Ronde 2
Kindje 3
25 juni 2009

Mayka9
25jr
Ronde 4
Kindje 1
   9 juli 2009

Bloempje25
25jr
Ronde 3
Kindje 1
12 juli 2009

Yvonne        
28 jr
Ronde 1 na mk
Kindje 1
??

Ik heb een poging gedaan om het lijstje even weer up to date te maken. Ik hoop dat hij zo klopt.Yvonne ik heb je al bij de zwangeren gezet. Hoop dat je dat ok vind.

hallo dames,

@ yvonne, ik wil je eerst van harte feliciteren met je zwangerschap, het is een vroeg sinterklaas cadeautje, geniet er van.

hier ben ik weer een keer, ik heb elke dag mee gelezen maar had niet echt de behoefte om wat te schrijven. ik heb niet zo veel te vertellen, alleen dat ik zit te wachten op me nod aangezien ik niet precies weet wanneer die is en ik er niet weer een test tegenaan wil gooien omdat ik bang ben dat ie negatief is. volgens de ovutesten heb ik me eisprong al gehad zn anderhalve week geleden en we hebben toen wel geklust maar niet overdadig veel dus ik heb het vermoeden dat het niet raak is. dus ik wacht maar WEER af hoe het gaat lopen.

veel liefs
peetje

Yvonne gefeliciteerd!!!!!!! Super joh!! Kan je er al een beetje van genieten? Lijkt me heel onwerkelijk!
Hoe voel je je? Wat zijn je klachtjes?

Bij mij is nog niks te bekennen maar denk dat ik toch weer ongi ga worden....
Ben wel met vlagen misselijk en mn temp was hoog, gister steeds 37,6 maar vandaag is ie gezakt naar rond de 37..
Ook lijkt het erop of de welbekende puistjes eraan zitten te komen..
Erg jammer, had zo gehoopt dat het raak zou zijn!! Ik zit ook te denken dat ik misschien wel zwanger ben geweest maar dat het weer heel vroeg is fout gegaan, je bent toch niet zomaar een hele week misselijk en hoge temp?? Ik voelde me echt niet ziek ofzo dus was geen buikgriepje..Maar misschien praat ik wel te negatief, ik moet er ook niet teveel mee bezig zijn maar dat ben ik juist wel en al helemaal na mn 2de miskraam...!
Nouja, genoeg geklaagd zou ik zeggen hihi.
Ik hou jullie op de hoogte!
En Yvonne genieten he??!

Liefs Kwebbel

@ Peetje; geef niet op hoor. Wij hebben 2 dagen geklust, rond mijn eisprong en het is ook gelukt. Mijn man klaagde al omdat de 1 keer sex, weer lang geleden was en de kwaliteit vond hij nog niet zo goed (van sex dan). 2de keer was geweldig. Dus het kan wel.

@ Kwebbel; Ik heb ook een paar dagen op en af dingen gevoeld, was het nu wel of niet. Houd vol. Ik heb ook veel steken enzo gehad, net als ongi. Had ik vorige keer ook. Wat ik geleerd heb bij mijn mk. Als het mis gaat, is er een reden voor. Beter vroeg afgebroken dan later veel verdriet. Werkt voor je gevoel niet helemaal zo, hielp bij mij wel een beetje, hopelijk voor jou ook. Ik leef met je mee.

Nu even over mijzelf. Heb op het moment niet veel klachten. Ruik wel heel scherp, heb last van mijn darmen - beetje krampen, beetje winderigheid (minder fijn). Best veel energie, vol vreugde. Borsten binnen al voller te worden. 's nachts merk ik wel dat mijn lichaamstemperatuur hoger is dan normaal. Heb minder dekens nodig en meer water. Later op de middag een beetje misselijk, tegen etenstijd. Wordt waarschijnlijk nog wel meer, vorige keer rond 6e week. Moet wel heel erg oppassen met sporten enzo. Vorige keer werden meteen mijn spieren slap en week. Had ik veel last van mijn schouders. Heb ik nu fysio voor en ik heb al weer een tijdje gesport en yoga gedaan. Dat helpt.

TIP VOOR IEDEREEN: YOGA werkt echt, voor ontspanning, voor oefening en je lichaam wordt versterkt. Is goed voor de zwangerschap.

Oh, ja. Mijn man is zo trots, Dat hij wel zaad wil doneren als iemand graag zwanger wil worden (hahaha).

Komt zo een collega langs voor een massage. Heerlijk is ook fijn voor ontspanning.

Voor een voetmassage kan ik je een aanrader geven. Omdat alle zenuwen verbonden zijn met je voeten, kan je heerlijk ontspannen. Je kan ook vanalles aan je voeten zien, hoe je lichaam functioneert enzo. Misschien dat je iets tegenkomt waar je wat aan hebt.

Liefs Yvonne

NOD Lijstje  

Alice
26 jr
 Ronde 4
 Kindje 1  
 3 december

Kwebbel80
 27 jr
 Ronde  2    na  mk
 Kindje 2
 4 december

Liefding63
          jr
 Ronde 4
 Kindje 2
 5 december

peetje1982                
26 jr
 Ronde 5
 Kindje 1
 ????????

Linda
24jr
 Ronde 4
 Kindje 1
13/14 december

Maaikie 26
26 jr
Ronde 3
 Kindje 1
16/17 december

Overtijd

Zoetteke
29 jr
Ronde 1 na mk
 Kindje 4
 02 november

Maatje1
24 jr
Ronde 3
 Kindje 1
 03 november

Engeltje1987
21 jr
Ronde 1
 Kindje 1
 04 november

Gerda1976
32 jr
Ronde 4
 Kindje 1
 07 november

Jasmijn
26 jr
Ronde 3
 Kindje 1
20 november

1986 Anne
22 jr
Ronde 3
 Kindje 1
25 november

Zwanger

Bbtje
33jr.
Ronde 1
Kindje 2
 ?   mei 2009

Maaike1987        
21jr.              
Ronde 1  
Kindje 1
17 mei 2009

Jazzie        
25jr.        
Ronde 1        
Kindje 2
27 mei 2009

Bloempjuh1985
23jr.        
Ronde 1        
Kindje 1 en 2
 4 juni 2009

Druifje1        
23jr.
Ronde 2
Kindje 1
10  juni 2009

Nikita21
21jr
Ronde 2
Kindje 1

Firstmum
25jr
Ronde 2
Kindje 2
20 juni 2009

Pien
33jr
Ronde 2
Kindje 3
25 juni 2009

Mayka9
25jr
Ronde 4
Kindje 1
   9 juli 2009

Bloempje25
25jr
Ronde 3
Kindje 1
12 juli 2009

Yvonne        
28 jr
Ronde 1 na mk
Kindje 1
12 augustus 2009

@ Linda: vindt het zelfs lief dat je mij erbij hebt gezet. had ik nog niet aan gedacht.

Hallo lieve meiden,

Yvonne eerst van harte gefeliciteerd !!!!!!!!

HIier nog steeds geen rode duiveltjes maar denk dat het ook niet gelukt is want ik voel helemaal niks , niet vaker plassen ,misselijk ,steken..
Maar ja we wachten het met spanning af we hebben afgesproken om na het weekend pas te testen.
Moet ook even mijn hart luchten want ook al zijn we nog niet zo heel lang bezig soms ga je gewoon aan je zelf twijfelen   gaat het wel lukken?

nou als er nieuws zijn jullie de eerste !
 xxx alice

Hoihoi meiden,

YVONNE VAN HARTE GEFELICITEERD MEID!!! Geniet ervan, echt super joh!

Nou gelukkig zijn manlief en ik er redelijk uitgekomen. Ik heb hem eventjes duidelijk verteld dat ik het zo niet trek en dat ik het gewoon beu ben op deze manier. We hebben die avond uitgebreid gepraat erover en het blijkt inderdaad gewoon alles bij elkaar te zijn, zijn vader en opa die overleden zijn, hij werkt nachtdiensten en dat breekt weleens op, morgen moeten we naar de rechter toe, en dat zijn onbewust toch allemaal spanningen! Maar goed nu weet ik gelukkig wel waar het vandaan komt!

Verder gaat het hier allemaal rustig aan, zit nog steeds thuis vanwege mijn enkel, en het lijkt erop dat dit nog wel eventjes gaat duren helaas. Maar aan de andere kant merk ik ook wel weer dat ik het goed kan gebruiken om lekker thuis te zitten, uitslapen enzo, want ik ben aardig moe.
Inmiddels 3,5 kilo afgevallen, dus ik gebeld met de vk maar het schijnt niet zo schrikbarend te zijn, moet wat meer letten op vezels te eten.

Met ons meisje gaat het allemaal prima, groeit goed, nu zo'n 20 cm al.. Ik had vorige week voor de eerste keer zo'n plop gevoel, en nu telkens een soort samentrekking van mijn baarmoeder, en vanochtend was manlief aan mijn buik aan het voelen en die voelde echt zo'n golvend gevoel, wat ik wel een beetje vreemd vind want ik zou dat toch ook moeten voelen dan? Buikje begint ookal goed te groeien, en verder qua kwaaltjes heb ik praktisch nergens geen last van, gelukkig, alleen een stuk vermoeider als normaal!

Vanmiddag hebben we even voor behang gekeken en we zijn geslaagd, vanavond even de banen opgemeten en morgen alles bestellen. Het vloertje hebben we inmiddels ook binnen, dus voor de kerst hopen we het allemaal klaar te hebben. Dinsdag gaan we naar een babywinkel, 1,5 uur rijden voor ons, en daar hebben ze redelijk goedkope nieuwe kamertjes.. Dus altijd de moeite waard om even te gaan kijken. Morgenmiddag gaan we nog een maxi cosi ophalen, we hadden een hele leuke gezien, 2e hands dat wel, maar hij zag er nog pico bello uit! Dus dat scheelt dan toch weer! Moet zeggen dat de tijd wel vliegt hoor, ben inmiddels alweer 16,5 week.. Begin me overigens weer steeds meer vragen af te stellen, kunnen we dit wel? Zijn we niet te vroeg aan kinderen begonnen? En voor de bevalling, poeeh krijg het er nu al snik heet van, ben daar echt bang voor! Ik weet dat het nog zo'n tijd duurt, maar toch ben ik wel erg bang ervoor!

Hoe gaat het verder met iedereen?
Dikke kus Maaike

Terug
Bovenaan