hallo dames,
@linda, ik voel me weer ietsjes beter, ik mag eigenlijk nog niet zuren. ik hoorde van de week dat een nicht van mij 4 jaar is bezig geweest voor de tweede, en wij zijn pas in het eerste jaar, en in ronde 5. ik denk dat het ook kwam door dat ik bij een andere topic had gelezen dat er vrouwen zijn die het wat aandikken bij de ha om zo snel mogelijk naar de gyn te kunnen, ik vind dat een beetje te ver gaan. een goede vriend van mij zei het ook al, dik het aan bij de ha en dan kan je doorgestuurd worden, ik heb daar niet zn zin in, al die onderzoeken. bloedprikken vind ik al een hell, dan ben ik net een kleinkind ( en dan ben ik 26 haha ). me vader moet dan altijd mee anders werkt het echt niet. en dan die andere onderzoeken, ik vind het niet fijn als andere aan me lichaam komen, ik ben niet preuts maar vind het gewoon niet prettig.
en de dagen blijven maar korter worden en das ook niet bevoordelijk voor me geestelijk gestel. wanneer is de korste dag? want ik kijk er al naar uit dat de dagen langer worden.
@ maaike, wat goed dat jullie gepraat hebben hopelijk gaat het nu echt beter, geniet van het shoppen he dinsdag.
o ja, ik heb alles nog ff goed na gerekent en ben er achter gekomen dat ik vorige week te vroeg getest heb. dom dom dom . ik wil nu alleen niet weer testen ik wacht het nog een dikke week af.
sinds gister heb ik wel zn leeg gevoel in me maag de heletijd, niet echt misselijk maar net als of me maag leeg is en dat ik moet eten, en als ik eet dan heeft het de neiging om er weer uit te komen. ook heb ik last van me buik, niet dat me darmen rommelen maar echt onderin. ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen maar het lijkt net of me baarmoeder ergens tegenaan aan het drukken is, het doet af en toe verrekte pijn. ik probeer er niet te veel op te letten zodat ik me kop niet gek maak want me lichaam heeft al meer gekke dingen uitgehaald dus ik wacht nog een week. hopen dat ik het vol hou om zo lang te wachten.
ik ga er weer vandoor, voorbereidingen treffen voor het opzetten van de kerstboom voor morgen. dit is het eerste jaar dat we een kerstboom hebben dus die wordt vast gezet aan het planfon voor de katten haha.
veel liefs
peetje