klusmeiden 08 08

Nee Poeh wat erg voor je!
En het leek zo onschuldig!

Nou ik wens je heel veel sterkte en lucht maar gewoon je hart hoor hier. Geeft helemaal niets.

Liefs Maatje

He Poeh.

Wat erg voor je wens je heel veel sterkte!!

Liefs Mij.

Hallo lieve meiden,

Dank jullie wel al voor de lieve woorden.. Dat doet me echt goed!! Echt heel erg bedankt, ik ben zo blij dat ik hier mijn verhaal kwijt kan... En ook goede tips gekregen dus gewoon blijven liggen en mijn billen iets in de lucht haha we gaan het proberen

@Maatje1: Dank je wel voor je goede advies en lieve woorden.. Ik weet eerlijk gezegd niet hoe het zit met paardrijden, maar al dat hobbelen ik weet niet of dat heel goed is. Ik weet dat hardlopen wordt afgeraden vanwege het hobbelen zeg maar. En als je van het paard afvalt... Natuurlijk ook niet goed. Maar goed precies weet ik het niet.. Misschien kun je het op het net ergens vinden ik zal ook wel even voor je kijken.. Het lijkt mij ook erg leuk om elkaar eens in het echt te zien. Ik had al voorgesteld om volgend jaar naar de 9 maandenbeurs te gaan. En dan maar hopen dat iedereen zwanger is :) We hebben inderdaad zoveel al met eklaar gedeeld dan is het wel leuk om elkaar ook in het echie te zien :)

@Gerda: Ook jij bedankt voor je opbeurende lieve woorden en de goede tips. Ik zal eens op zoek gaan naar dat boek. Wat vervelend voor je dat je vriend " prestatieangst" heeft als ik het zo even mag noemen. Dat had mijn man in het begin ook, op het moment dat het moest lukte het dus niet.. We hebben het daarna een maand rustig aan gedaan en er niet teveel aandacht aan besteed en nu lukt het weer beter. Maar goed ik weet niet hoe het gaat rondom mijn eisprong. Ik vertel hem ook niet precies wanneer het zover is..Jammer dat er geen topic voor de mannen is.. Ik denk dat zij ook wel hun verhaal kwijt zouden willen...

@Poeh: Oh meis wat verschrikkelijk voor je!! en ik zei nog wel dat het vast niet zo erg zou zijn. Sorry!!! Het is misschien inderdaad wel beter dat het nu gebeurt maar het blijft gewoon vreselijk!! Heel veel sterkte!!

Ik ga nu even boodschapjes doen, ben lekker vrij vandaag heerlijk!!!

Tot snel

Liefs Linda

@Jasmijn: Van harte welkom bij ons gezellige clubje!!! Leuk dat je je bij ons voegt.. Het is echt fijn dat je op deze manier je verhaal kwijt kunt...Super dat jullie voor de eerste gaan.. De termen hier leer je snel genoeg :) Ik wens ook jou een hele vruchtbare periode haha

Liefs Linda

zozo dames, wat gaan jullie snel. Op pagina 2 alweer!

@alice, zelf had ik dat ook gelezen dat je beter niet elke dag kunt doen, maar ja als je zin hebt, waarom dan niet? Ik geloof niet dat dat heel erg is hoor.

@bloempje25, haha, ik zie me al liggen met me benen in de lucht, niet dus! Ik probeer wel nog even te blijven liggen en niet gelijk naar de wc te rennen, want dan zorgt de zwaartekracht er voor dat het sperma er voor een gedeelte toch sneller uitloopt. En tadaaa het heeft wel geholpen, denk ik.

@maaike1987, dat is al bijna maandag, wat gaat de tijd dan snel hè? Geniet ervan ookal is het dan nog geen groot feest  het is toch wel heel speciaal.
En voor wat voor functie heb je gesolliciteerd?

@linda, dat gevoel ken ik hoor. Je wilt zo graag. en het lijkt zo oneerlijk dat je zelf dan nog niet zwanger bent, maar echt jou tijd komt ook! Probeer er niet al teveel op te focussen, want dat kan een neg effect hebben. Dat is moeilijk, maar echt het proberen waard. Oja van dat plassen na het klussen heb ik hierboven al verteld. Je kan altijd hier je ei kwijt, hoor. We steenen elkaar allemaal. Heerlijk toch al die meiden die in het zelfde schuitje zitten (gezeten hebben). En lekker je verhaal hier kwijt kunnen.

@Poeh, wat jammer!!! Sterkte met het verwerken van dit vroege verlies.

@jasmijn, welkom bij dit verslavende forum!

Liefs,

@Poeh

Het is misschien wel beter zo, maar toch kloten!! (sorry) ik kan me zo goed voorstellen dat het toch wel verdrietig is ook al weet je wel beter, je gevoel en verstand werken nou eenmaal niet altijd samen.

Heeeeel veeeel sterkte en ik hoop voor je dat je alsnog snel weer zwanger wordt net als voor de andere meiden natuurlijk! We gaan er gewoon vanuit dat iedereen voor het einde van het jaar zwanger is ok?

Liefs Gerda

Sorry Poeh!

Onze berichtjes hebben elkaar gekruist denk ik aan de tijd te zien!

Sterkte!

Liefs, Bloempjuh!

Terug
Bovenaan