zozo dames, wat gaan jullie snel. Op pagina 2 alweer!
@alice, zelf had ik dat ook gelezen dat je beter niet elke dag kunt doen, maar ja als je zin hebt, waarom dan niet? Ik geloof niet dat dat heel erg is hoor.
@bloempje25, haha, ik zie me al liggen met me benen in de lucht, niet dus! Ik probeer wel nog even te blijven liggen en niet gelijk naar de wc te rennen, want dan zorgt de zwaartekracht er voor dat het sperma er voor een gedeelte toch sneller uitloopt. En tadaaa het heeft wel geholpen, denk ik.
@maaike1987, dat is al bijna maandag, wat gaat de tijd dan snel hè? Geniet ervan ookal is het dan nog geen groot feest het is toch wel heel speciaal.
En voor wat voor functie heb je gesolliciteerd?
@linda, dat gevoel ken ik hoor. Je wilt zo graag. en het lijkt zo oneerlijk dat je zelf dan nog niet zwanger bent, maar echt jou tijd komt ook! Probeer er niet al teveel op te focussen, want dat kan een neg effect hebben. Dat is moeilijk, maar echt het proberen waard. Oja van dat plassen na het klussen heb ik hierboven al verteld. Je kan altijd hier je ei kwijt, hoor. We steenen elkaar allemaal. Heerlijk toch al die meiden die in het zelfde schuitje zitten (gezeten hebben). En lekker je verhaal hier kwijt kunnen.
@Poeh, wat jammer!!! Sterkte met het verwerken van dit vroege verlies.
@jasmijn, welkom bij dit verslavende forum!
Liefs,