klusmeiden 08 08

Hoi hoi,

hoe gaat het allemaal? Het lijkt wel een stuk rustiger de laatste tijd.

@linda, als het goed is heb je de maansteen morgen op je deurmat liggen.

@maaikie, vervelend hè dat wachten. Ik duim voor je dat het raak is deze keer.
Het voelen van ongiklachten zegt niks, dan kun je toch ook echt zwanger zijn. Maar om niet al teleurgesteld te zijn, is het misschien wat beter om het andere te denken.

Ik hou het kort, want het is bijn 20.30 uur en dan ga ik lekker bankhangen en private practice kijken. Dus. Tot morgen.

Liefs,

Hoi!!!

@Firstmum: Geweldig zeg, dat hij er morgen is. Hoe moest ik het allemaal ook alweer doen. Afspoelen toch en dan gewoon dragen?? Private practice was weer geweldig he... Wat een dilemma's....Vanaf 2 maart weer Greys! Het is hier inderdaad erg rustig. Jammer vind ik dat altijd, maar goed zal wel weer komen. Hoe is het nu met je??

@Maaikie: Kloten he, dat afwachten. Maar idd dat ongi gevoel zegt niets. Ik had dat namelijk ook en bleek toch zwanger.... Maar goed reken erop dat je ongi wordt dan kan het altijd meevallen.

@Iedereen: We hebben besloten om er toch voor te gaan. We gaan niet afwachten. Dus ga weer ovutesten gebruiken. Hopen dat het snel raak is...

Nou ga nog ff kamphuis boeit kijken. Verder is er helaas weinig op.

Liefs Linda

hallo dames,

sorry heb ff niks van me laten horen, ik had niet veel te vertellen en was ongi en sago.
 @linda, ik hoop dat de steen helpt en dat je snel weer zwanger mag zijn.

@maaikie, ik heb ook altijd een hekel aan de tweede helft van de cyclus. je gaat dan altijd letten op je lichaam ook al wil je dat niet. nog een paar daagjes en dan weet je meer nog ff geduld hebben.

ik heb net een leuk gesprek met me schoonmoeder over het zwanger worden gehad (zonder het gezeur over roken van haar, aangezien ze daar zo en zo falikant tegen is).
toen ik haar vertelde dat we al een jaar bezig zijn schrok ze want dat had ze niet verwacht. we hebben het er zeker een uur over gehad, ook hoe zij het had opgelost met 2 kleine kinderen en een klein huis en een derde opkomst.
ik moet eerlijk bekennen dat ik de neiging heb om het bijltje erbij neer te gooien en wel ziet wat ergebeurt. ik wordt er gek van om elke maand die testen te doen en eigenlijk al op commando te klussen en toch weer elke maand die teleurstelling. maar aan de andere kant wil ik weer zo graag ( ook het stoppen met roken, denk dat ik maar  de volgende  keer toch met hulpmiddelen gaat werken ).
ik weet het gewoon ff niet meer!!
ik kreeg gister van me moeder te horen dat ik er weer achter nichtje of neefje erbij krijg, niet dat ik die ooit te zien krijg want zoveel contakt heb ik niet met haar. ik zie haar hooguit 1 x in de 3 jaar ofzo en dan zeggen we ng niet veel tegen elkaar. jammer maar wel leuk dat me nicht zwanger is.

maar ik ga maar wat aan de huishouding doen maar is de hond uitlaten hehe in het rotweer snif.

veel liefs
peetje

hoi meiden,

@ peetje; ja meid het lijkt me ook erg moeilijk als je  al zo lang bezig bent en het wil niet lukken. Jullie willen niet de MM in? Het is vreselijk ja elke maand weer wachtte tot je ei komt want bij jou is dat erg onregelmatig he. Ik zou je toch willen meegeven de moed niet te verliezen en desnoods inderdaad weg met die testen en gewoon weer op gevoel..
Je zit nou ook weer in een dip omdat je net ongi bent geworden, misscien zie je het over een paar dagen weer heel anders want met die rothormonen van ons meiden weet je het maar nooit. Sterkte meid en ik hoop echt dat je snel zwanger mag zijn!

@ firstmam en Linda; Ja meiden je weet maar nooit he. Je weet het pas echt als je een positieve test in handen hebt of gewoon ongi word natuurlijk! Vandaag weer werken dus dan heb je weer wat afleiding dat scheelt ook. Nu een weekje vrij geweest en dan let je er meer op. Linda je hebt groot gelijk hoor dat je weer lekker verder gaat, hoe sneller je weer zwanger bent hoe mooier! Ga je deze week nog wachtte met de ovutesten of ga je gelijk weer beginnen met testen? Succes meid!!

Nou meiden veel succes weer deze week!

groetjes maaike

hoi dames,

@linda, ik heb het even opgezocht voor het renigen van die edelsteen. Je hebt hem toch wel gehad vandaag?

Edelstenen reinigen
Edelstenen dienen 1 x per maand gereinigd te worden. Er zijn verschillende manieren om edelstenen te reinigen. Hieronder volgen er een paar

water

je kunt de edelsteen reinigen door ze onder stromend water te houden.
Of leg de edelsteen gedurende 24 uur in een kopje schoon water zodat de edelsteen kan ontladen. Leg maar 1 edelsteensoort in het kopje, er mogen wel meerdere van dezelfde edelsteensoort in het kopje. Ververs het water als er veel belletjes in staan( dit is spanning)

aarde
je kunt edelstenen ook extra op laden door ze 3 dagen in een potje met aarde te stoppen. Spoel de edelsteen daarna goed af

vuur
je kunt een edelsteen ook extra opladen door hem snel door een vlam te halen. Doe dit met een tang die niet heet kan worden

zon
leg edelstenen in de zon om ze op te laden. Let op dat sommige stenen kunnen verkleuren zoals amethist en rozenkwarts. Leg deze onder een doek

maan
gevoelsstenen worden opgeladen door de maan. Leg ze daarom een nachtje in het maanlicht om ze op te laden

geode of cluster
leg een amethist eens in een zuivere amethist geode of een bergkristal op een bergkristalcluster

geluid
je kunt de edelstenen ook reinigen met het geluid van een klankschaal

@peetje, je moet de moed niet verliezen hoor! Maar ik denk dat het goed is om te stoppen met die testen. Als je het van je af kan zetten. Werkt dat alleen maar positief (ik weet het makkelijker gezegd dan gedaan).
Kun je niet samen met je mannetje er even tussen uit ofzo. Even ontspannen.
Heb je trouwens je gevoelens al met hem besproken? Dat ontlast ook wel. Geef het een plaatsje.
Succes verder met je besluit.

Liefs,

Hey dames,

@Firstmum: Ja ik heb de steen gehad super bedankt!! Ik zal hem reinigen met water en dan vanaf morgen dragen. Ik vind het een hele mooie en bijzondere steen....

@Peetje: Ik vind het zo vervelend voor je dat het maar niet wil lukken. Misschien is het goed om een maand te denken van: we zien wel hoe het gaat en er vanuit gaan dat het niet lukt. Misschien dat het dan juist wel lukt. Maar ja, goed het blijft makkelijker gezegd dan gedaan. Ik zou er idd met je mannetje over praten en hier kun je natuurlijk ook altijd je hart luchten. En misschien met vriendinnen erover praten?? En anders rij ik een keer naar meppel!! Met een grote doos chocolade!!! Zet m op meis..

@Maaikie: Hoe is het bij jou meis? Ik hoop dat de ongi klachten wegblijven en dat een positieve zwangerschapstest ervoor in de plaats mag komen. Succes!!

Ik ben gisteren begonnen met ovutesten. En vandaag was er een duidelijk donker streepje te zien. Dus geklust. Wil morgen ook nog een test doen voor de zekerheid. Ik blijf het gewoon spannend vinden... Afwachten maar weer....

Liefs Linda

Hoi meiden,

@ linda; Wat fijn dat je een positieve ovutest had gisteren, weer spannende dagen komen eraan dan!! Hier zit ik nog steeds op het wachtbankje nog 3 dagen tot aan NOD. Hopelijk blijven Rdtjes weg!!   Ga er maar gewoon vanuit dat ze komen dan is de teleurstelling misschien iets minder.. Maar goed we zien wel!

@ Peetje; Ik hoop dat je eruit komt met je beslissing meid, Sterkte!!

Verder weer weinig te melden, Pff was het maar al zaterdag dan weten we misschien ietsje meer..

hou jullie op de hoogte!
 groetjes maaike

quote: lindapruisscher reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-02-2009 13:32:24'));

Hey dames,

Ik ben net naar de gynaecoloog geweest. Inwendige echo gemaakt. Alles was gelukkig schoon en zag er goed uit. Er was alweer een eitje aan het rijpen. Alleen nu zit ik in dubio. Volgens heb ik nu mijn eisprong (draderig slijm en buikpijn). Nu heeft de gynaecoloog gezegd dat we moeten wachten met klussen tot ik weer ongi wordt omdat het anders niet duidelijk is hoe lang ik zwanger ben en dat kan zorgt dan voor teleurstelling. Ik snap het allemaal heel goed. Maar ja als je zo graag wilt dan kun je toch niet wachten. Tenminste ik niet!! Help wat zouden jullie doen??

@Firstmum: Dank je wel voor het adres wat vreemd dat je niets hebt ontvangen. Ik zal je zo wel even mijn adres doormailen.. Super dat ik hem van je mag lenen.

@Susieh:Wat lees ik nou in het overzicht ben je zwanger?? Geweldig zeg, gefeliciteerd dat is super snel gegaan!! Helemaal super!! Geniet er lekker van... Wanneer gaan jullie het vertellen?

@Pooh: Hey naamgenootje!! Ja het is voor anderen heel makkelijk zeggen dat je er niet veel aan moet denken, maar dat is mij nog niet gelukt hoor. Je wilt het zo graag!! En ik kan dan echt nergens anders aan denken. Vee mensen in mijn omgeving zijn zwanger en ik zie overal baby's en zwangere vrouwen..Ik ben ook 24 jaar, woon in Drenthe en werk in de jeugdzorg met kinderen van 4t/m12 jaar. Erg leuk. Vorig jaar juli ben ik getrouwd, ook heel leuk!! Ik wens je veel geluk en vruchtbaarheid!!

Dames tot snel

Liefs Linda

Hoi Linda,

Het is inderdaad super snel gegaan. Het voelt ook nog steeds onwerkelijk, ben nog steeds bang dat er tijdens de echo helemaal niets te zien is. Dat duurt alleen nog wel even, aangezien er pas een afspraak word gemaakt na het eerste bezoek aan de vk (over 2 weken).

Ik heb het wel al aan mijn ouders verteld, omdat ik ook wel wat tips enzo wou. Alleen jammer genoeg wilden die het ook kwijt dus die hebben hun hart gelucht bij andere familieleden (onder het moto niet doorvertellen hoor) en die moesten het ook weer kwijt. Dus nu weet de halve familie het al. Hopelijk blijft het nu voor de andere helft wel geheim tot na de echo.

Groetjes

Suzanne

Terug
Bovenaan