klusmeiden 08 08

hallo dames,

nou ik mag naar de volgende ronde, die duivels zijn met een heel leger geariveerd @$$#@$^&&% .
vaag gister had ik nergens last van en vandaag loop ik krom van de pijn. op naar ronde 8.
nog 4 rondes en dan gaan we  naar de ha, dat hebben we afgesproken.

@maaikie, ik heb ook altijd een hekel aan het tweede gedeelte, je let dan altijd op wat je eet en drink en de tijd lijkt dan langzamer te gaan.

@maaike, wat gaat de tijd snel zeg, geniet nog maar ff van de rust haha voordat de kleine er is.

ik ga weer, vanavond verander ik het schema wel weer.
veel liefs
peetje

hoi meiden,

@ peetje; Zwaar K*T voor je van die RD-Tjes, nu weer op naar ronde 8! Ik hoop dat je de volgende keer meer geluk hebt want dat medische circuit lijkt me niks maar je hebt nog 4 rondes die je hopelijk niet nodig hebt. Hoelang was je cyclus nu?
Sterkte meid en weer op naar de volgende klusperiode!

@ maaike; Gefeliciteerd met je rijbewijs meid, knap hoor in 1 keer na 22 lessen mag je zeker trots op zijn!! 25 weken alweer wat gaat de tijd snel he!

@ linda; ja dat die laatste 2 weken lijken wel een eeuwigheid te duren en inderdaad ook mede omdat je overal op moet letten met eten etc.
Ik zou als ik jou was gewoon letten op wat je eet(gevarieerd,  regelmatig patroon, veel water drinken etc)  en geen dieet gaan volgen hoor daarmee ga je alleen maar jojo-en. Dat zie ik wel in mijn omgeving.

Nou meiden tot de volgende keer weer want mijn mannetje komt zo weer eten!
Vanavond gezellig naar Tineke Schouten dus dat word weer lache geblazen altijd gezond haha!

Fijne dag allemaal!!
groetjes maaike

hoi meiden,

@ peetje; Zwaar K*T voor je van die RD-Tjes, nu weer op naar ronde 8! Ik hoop dat je de volgende keer meer geluk hebt want dat medische circuit lijkt me niks maar je hebt nog 4 rondes die je hopelijk niet nodig hebt. Hoelang was je cyclus nu?
Sterkte meid en weer op naar de volgende klusperiode!

@ maaike; Gefeliciteerd met je rijbewijs meid, knap hoor in 1 keer na 22 lessen mag je zeker trots op zijn!! 25 weken alweer wat gaat de tijd snel he!

@ linda; ja dat die laatste 2 weken lijken wel een eeuwigheid te duren en inderdaad ook mede omdat je overal op moet letten met eten etc.
Ik zou als ik jou was gewoon letten op wat je eet(gevarieerd,  regelmatig patroon, veel water drinken etc)  en geen dieet gaan volgen hoor daarmee ga je alleen maar jojo-en. Dat zie ik wel in mijn omgeving.

Nou meiden tot de volgende keer weer want mijn mannetje komt zo weer eten!
Vanavond gezellig naar Tineke Schouten dus dat word weer lache geblazen altijd gezond haha!

Fijne dag allemaal!!
groetjes maaike

Hoi dames,

@maaike, gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs. Toch wel makkelijk hoor als je er 1 hebt. Heb je ookal een auto? Of doen jullie samen met 1.
Vanaf vrijdag heeft mijn man zijn bedrijfsauto, dus dan heb ik eindelijk een auto voor de deur. Ik gebruik em niet vaak, maar als je em nodig hebt als ie er niet is, is toch wel erg verevelend. ik belde me moeder  dan om te vragen of ik hun auto mocht lenen.
25 weken. Heerlijk hè al over de helft.

@ peetje of linda, ik weet niet meer wie de maansteen wilde. Als je interesse hebt kan ik em nog steeds opsturen.

Ik ben druk met m'n huis poetsen en opruimen, want ik ben vrijdag jarig! Word dan alweer 26! Wat gaat de tijd toch hard. Heb ook helemaal niet het gevoel dat ik al zo oud word

Liefs,

Liefs,

NOD Lijstje  

maatje1
24 jr        
ronde 1 mk
kindje 1
24 februari

peetje1982                
26 jr
 Ronde 8
 Kindje 1
 verrassing

Maaikie 26
26 jr
Ronde 5
 Kindje 1
14 februari

Linda
24 jr
Ronde 6 mk
Kindje 1
???????

Suesieh        
22 jr        
Ronde 1
Kindje 1
2 februari

Overtijd

Zoetteke
29 jr
Ronde 1 na mk
 Kindje 4
 02 november

Engeltje1987
21 jr
Ronde 1
 Kindje 1
 04 november

Gerda1976
32 jr
Ronde 4
 Kindje 1
 07 november

Jasmijn
26 jr
Ronde 3
 Kindje 1
20 november

1986 Anne
22 jr
Ronde 3
 Kindje 1
25 november

Alice          
26 jr
Ronde 4
Kindje 1
03 december

Kwebbel 80
27 jr
Ronde 2 na mk
Kindje 2      
04 december

Liefding63
?? jr
Ronde 4
Kindje 2
05 december

Zwanger

Bbtje
33jr.
Ronde 1
Kindje 2
 ?   mei 2009

Maaike1987        
21jr.              
Ronde 1  
Kindje 1
17 mei 2009

Jazzie        
25jr.        
Ronde 1        
Kindje 2
27 mei 2009

Bloempjuh1985
23jr.        
Ronde 1        
Kindje 1 en 2
 04 juni 2009

Druifje1        
23jr.
Ronde 2
Kindje 1
10  juni 2009

Nikita21
21jr
Ronde 2
Kindje 1

Firstmum
25jr
Ronde 2
Kindje 2
20 juni 2009

Pien
33jr
Ronde 2
Kindje 3
25 juni 2009

Mayka9
25jr
Ronde 4
Kindje 1
09 juli 2009

Bloempje25
25jr
Ronde 3
Kindje 1
12 juli 2009

Yvonne        
28 jr
Ronde 1 na mk
Kindje 1
12 augustus
2009

hallo dames,

mijn volgende nod weet ik nog niet, pas als ik me eisprong heb gevonden weet ik het pas.
@maaikie, deze cyclus was 42 dagen, dat is 4 dagen korter als de vorige ik laat me wel verrassen
hoe lang de volgende duurt.

@maaike, nog gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs

ik ga er weer vandoor, lekker op de bank met een warme pittenzak voor me buik.

veel liefs
peetje

Hallo Dames

Hier ook een private practice en grey's anatomy fan.
Hoop dat ik met jullie mee mag kletsen.
Toch wel fijn om er over te hebben want het is soms moeilijk om je mond te houden.
Ben 21 januari gestopt met de pil vandaag 2 week.
Als het goed is van het weekend mijn ovulatie dus flink aan het klussen dan
Beetje lastig heb geen idee hoe het precies zit nu met mijn cyclus.
Ben beniewd of ik ook ongesteld word wanneer ik het ongeveer moet worden maar zover is het nog niet.
Vind het wel er spannend allemaal.
Eigenlijk moet je er niet zoveel mee bezig zijn maar automatische denk ik er toch steeds aan.

Groetjes poohh

Hey dames,

Hier nog een laat berichtje.. Bert is aan het werk, dus ik verveel me een beetje....

@Peetje: Balen zeg dat de rode duiveltjes zijn gekomen. Sorry dat ik dacht dat het raak was. Nou ja, dan maar weer op naar de volgende ronde!! Ik ga weer voor je duimen... Ik denk trouwens niet dat ik naar de 9 maanden beurs ga. Dan ben ik er teveel mee bezig denk ik. En dan zal ik ook steeds denken waarom het bij ons nog niet raak is. Ik wens jou en je mannetje heel veel plezier

@Firstmum: Ik zou nog wel graag de maansteen willen gebruiken als dat mag. Ik wil graag alles proberen natuurlijk. Ik had mijn adres toch al gemaild??

@Pooh: Van harte welkom bij dit gezellige forum!! Pas op hoor het is zeer verslavend, net zoals greys en private practice. Het is inderdaad even afwachten wat je cyclus is. In het begin zal het wat onregelmatig zijn, omdat je lichaam moet ontpillen. En ik kan je alvast zeggen, dat je lichaam je goed in de maling kan nemen, helaas!! Maar goed, ik wens je heel veel succes. Oh ja even nieuwsgierig.. Hoe oud ben je, waar woon je, en wat doe je zoal?? haha ik mag graag alles weten...

Nou dames, ik ga nog ff verder neuzen.

Liefs Linda

quote: lindapruisscher reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-02-2009 22:08:00'));

Hey dames,

Hier nog een laat berichtje.. Bert is aan het werk, dus ik verveel me een beetje....

@Peetje: Balen zeg dat de rode duiveltjes zijn gekomen. Sorry dat ik dacht dat het raak was. Nou ja, dan maar weer op naar de volgende ronde!! Ik ga weer voor je duimen... Ik denk trouwens niet dat ik naar de 9 maanden beurs ga. Dan ben ik er teveel mee bezig denk ik. En dan zal ik ook steeds denken waarom het bij ons nog niet raak is. Ik wens jou en je mannetje heel veel plezier

@Firstmum: Ik zou nog wel graag de maansteen willen gebruiken als dat mag. Ik wil graag alles proberen natuurlijk. Ik had mijn adres toch al gemaild??

@Pooh: Van harte welkom bij dit gezellige forum!! Pas op hoor het is zeer verslavend, net zoals greys en private practice. Het is inderdaad even afwachten wat je cyclus is. In het begin zal het wat onregelmatig zijn, omdat je lichaam moet ontpillen. En ik kan je alvast zeggen, dat je lichaam je goed in de maling kan nemen, helaas!! Maar goed, ik wens je heel veel succes. Oh ja even nieuwsgierig.. Hoe oud ben je, waar woon je, en wat doe je zoal?? haha ik mag graag alles weten...

Nou dames, ik ga nog ff verder neuzen.

Liefs Linda

Hallo linda (zo heet ik ook )

Ben benieuwd wat me allemaal nog te wachten staat hou jullie op de hoogte.
Ben 24 jaar woon in de provincie groningen.
Werk in een supermarkt  26 uur, woon nu 2en half jaar samen, 5 en half jaar bij elkaar.
Kan me echt verheugen op een kleine maar moet er niet te veel mee bezig zijn maar automatische denk je er toch aan.
We zullen zien hoe het loopt.
En jij zwanger /bezig?
Hoe oud?

Groetjes  poohh

Terug
Bovenaan