klusmeiden 08 08

Hoi hoi ,

is het allemaal nog een beetje vol te houden dat wachten? Moeilijk hè. Jammer genoeg lijkt de tijd dan ook niet zo snel te gaan.

@suzie, vervelend hè dat het toch allemaal doorgegeven word. Alleen wel handig dat je het straks  niet meer tegen iedereen hoeft te vertellen.
En dan nog wachten op de eerste echo. Altijd spannend. Nou   meiss, veel geduld met wachten toegewenst. Wanneer je je eigen bezig houd en er niet teveel aandenkt, gaat de tijd heel vlug. Voor je het weet heb je dan de 20 weken echo gehad en ben je alweer over de helft. Haha op die momenten vond ik dat echt niet, maar achteraf gezien gaat het toch wel hard.

Liefs,

hoi meiden,

Gisteren al wat ongi krampen en vandaag ineens bruinige afscheiding  dus ben bang dat de RDtjes in aantocht zijn verdorie!! Geen ongi krampen meer nu. Nou ja we wachtte het maar weer af! hou jullie op de hoogte!

groetjes maaike

hallo allemaal het is heel en heel lang geleden dat ik hier ben geweest. Het spijt me maar ik kon het allemaal niet meer bol werken en wilde niks maar dan ook niks lezen over zwangerschap of zwanger worden! Ik heb namelijk een miskraam gehad met een nog al een erg langdurige na sleep.Verder waren bij mij in mijn directe omgeving ook veel zwangerschappen waar ik het al moeilijk zat mee had ( schoonzus is op de zelfde dag uitgerekend als dat ik was). Al die tijd kon ik mij niet eens bezig houden met opnieuw zwanger worden, maar nu ben ik er weer en mijn man en ik willen er ook weer heel erg graag voor gaan!

Hoi bbje,

wat een verdrietig nieuws. Betekent het dat je er nu wel weer voor gaat?
Het lijkt me toch wel moeilijk na een miskraam om dan weer aan zwanger worden te denken en als je dan zwanger bent nog meer onzekerheid of het dit keer wel goed gaat. Ik heb zelf gelukkig nog geen miskraam gehad, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen.
En het is al helemaal vervelend dat je een bekende hebt die op dezelfde dag uitgerekend is en bij wie het wel allemaal goed mag gaan.
Voor je gevoel is het toch je eerste (?) kindje geweest.

Hopelijk mag het je nu allemaal wat positiever afgaan. toi toi toi.

@maaikie, dat zou erg jammer zijn als de rdtjes toch doorzetten. Ga niet bij de pakken neerzitten meid, als het toch zo is. Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Liefs,

Hey dames,

We zaten alweer op de tweede pagina, dus weer even kletsen haha
Het is weer lekker weekend!! En valentijnsdag , wie heeft er nog iets gehad of gedaan. Ik niet, we doen er eigenlijk niet aan. Zijn wel uit eten geweest bij de mac haha.. Hier is verder geen nieuws afwachten op  ongi of zwangerschap ??

@Bbje: Wat vreselijk voor je van de miskraam. Ik weet hoe je je voelt 3 weken geleden hetzelfde gehad. Maar jij was denk ik al verder heen? Ik vind het heel erg voor je. Knap dat jullie er nu weer voorgaan. Ik hoop dat je snel zwanger bent en dat het nu wel goed gaat..Succes!!

@Maaikie: Hoe is het bij jou? Zijn de RDtjes al gearriveerd. Ik hoop het echt niet voor je, dat zou echt balen zijn. Ik ga voor je duimen dat het raak is en dat de bruine afscheiding misschien van de innesteling was?? Hou ons op de hoogte

@Firstmum: Ik heb de steen nu 2 dagen aan mijn ketting zitten. De eerste dag voelde hij niet zo goed. Hij viel er ook af?? Toen heb ik hem weer afgespoeld en nu is het prima. Vreemd hoor.... Maar goed ben er erg blij mee. En hoe is het met jou,ben je al mooi aan het groeien?

@Peetje: Hoe is het nu met je? Ik vind het zo ontzettend rot voor je. Zou het echt erg voor je vinden als je in de mm komt. Maar we houden hoop toch?? Zet m op en succes!!

Liefs Linda

hoi dames,

@bbtje, wat erg, ik snap dat je je er dan ff niet mee bezig wil houden. ik hoop dat het nu wel goed gaat en dat je snel zwanger mag zijn.

@maaikie, zijn de duiveltjes geariveerd? ik hoop dat ze niet doorgezet hebben.

@ linda, ik heb nog niet getest, ik heb er wel met toon over gehad en nu hebben we allebei zoiets van we zien wel wat er deze maand gebeurt. we gaan zaterdag wel naar de 9 maanden beurs, gewoon om een dagje weg te zijn, de huishoudbeurs zit eraan vast dus we kunnen de heledag besteden, opvang voor amber is geregeld dus daar hoef ik me geen zorgen om te maken.
toon en ik hebben ook afgesproken dat als we over 3 rondes nog niet zwanger zijn dat we dan wel naar de huisarts gaan.
ddddddduuuuuuussss gister naar de mac gegaan? haha dat kan ook voor valentijn, het was daar zeker rustig of niet? wij zijn gister met zn vieren ( amber heeft haar nichtje te logeren ) naar de italiaan geweest, die was vol gereserveerd we hadden net op tijd gereserveerd anders konden we ergens anders heen. het was wel erg druk in de stad gister, vooral bij de juweliers haha. voor de rest hebben wij er ook niks aan gedaan.

ik ga maar me bekini zoeken want we gaan straks met de dames zwemmen.

veel liefs
peetje

het is ook dubbel. Aan de ene kant wil ik heel erg graag zwanger worden aan de andere kant vind ik het ook wel eng. Wetend hoe moeilijk het is als het fout gaat. Toch heb ik wel zoiets er wordt gezegd dat ik net zo veel kans heb als een ander dus. Je moet je niet druk maken je doet alles wat je kan (of je laat alles wat je niet mag) en meer kan je niet doen. Ik kan me gelukkig wat dat betreft de vorige zwangerschap ook niets verwijten. Ik heb niets gedaan wat schadelijk zou kunnen zijn, want dat lijkt mij juist nog veel erger. iIn het ziekenhuis lag een meisje van 19 die verweet zich van alles wat ze wel had gedaan en wat slecht was voor de baby. Ik had zo'n medelijden met haar. Ze zat er zo mee! Vreselijk als of het verlies al niet genoeg is.

hallo dames,

ff weer kletsen we stonden alweer op de 2de pagina.

nou ik heb gister er wel een ovaluatie test gedaan, ik had al de hele dag last van me buik, me vermoede kwam uit, praktisch geen streepje te zien. het kan ook niet anders want dan zou me cyclus wel ineens heel erg kort zijn vergeleken bij de vorige keren.
toen ik vanmorgen opstond had ik nog last van me buik maarr ik ben er nu achter dat het me darmen zijn  ik ben af en toe echt een sukkel dat ik dat niet gelijk door heb.
ik heb net ff snel uitgerekend dat ik vandaag op dag 14 van me cyclus zit dus het duurt nog lang. ik merk aan mezelf dat ik deze maand er minder mee bezig ben dan de afgelopen maanden. ik denk er nu zo af en toe aan en niet de hele dag meer.

maar ik ga weer ff verder met jolein pesten haha oftewijl werken.

veel liefs

peetje

Terug
Bovenaan