klusmeiden 08 08

Sorry linda zit net even te lezen en lees ik dat je een miskraam hebt gehad.
Lijkt me niet fijn sterkte

Groetjes pooh

quote: maaikie26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-02-2009 12:06:57'));

quote: Suesieh reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-02-2009 14:31:30'));

quote: peetje1982 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-01-2009 10:30:27'));

NOD Lijstje  

maatje1
24 jr        
ronde 1 mk
kindje 1
24 februari

peetje1982                
26 jr
 Ronde 7
 Kindje 1
 2/3 februari

Maaikie 26
26 jr
Ronde 5
 Kindje 1
14 februari

Linda
24 jr
Ronde 6 mk
Kindje 1
???????

Overtijd

Zoetteke
29 jr
Ronde 1 na mk
 Kindje 4
 02 november

Engeltje1987
21 jr
Ronde 1
 Kindje 1
 04 november

Gerda1976
32 jr
Ronde 4
 Kindje 1
 07 november

Jasmijn
26 jr
Ronde 3
 Kindje 1
20 november

1986 Anne
22 jr
Ronde 3
 Kindje 1
25 november

Alice          
26 jr
Ronde 4
Kindje 1
03 december

Kwebbel 80
27 jr
Ronde 2 na mk
Kindje 2      
04 december

Liefding63
?? jr
Ronde 4
Kindje 2
05 december

Zwanger

Bbtje
33jr.
Ronde 1
Kindje 2
 ?   mei 2009

Maaike1987        
21jr.              
Ronde 1  
Kindje 1
17 mei 2009

Jazzie        
25jr.        
Ronde 1        
Kindje 2
27 mei 2009

Bloempjuh1985
23jr.        
Ronde 1        
Kindje 1 en 2
 04 juni 2009

Druifje1        
23jr.
Ronde 2
Kindje 1
10  juni 2009

Nikita21
21jr
Ronde 2
Kindje 1

Firstmum
25jr
Ronde 2
Kindje 2
20 juni 2009

Pien
33jr
Ronde 2
Kindje 3
25 juni 2009

Mayka9
25jr
Ronde 4
Kindje 1
09 juli 2009

Bloempje25
25jr
Ronde 3
Kindje 1
12 juli 2009

Yvonne        
28 jr
Ronde 1 na mk
Kindje 1
12 augustus
2009

Suesieh        
21 jr
Ronde 1
Kindje 1
08 oktober 2009 ?

Hoi allemaal,

Wat problemen gehad met computer dus ik kon niet reageren.
Hopelijk doet ie het nu wel.

Groetjes

Suzanne

Hoi Linda,

ik heb geen adres gezien, hoor!
Ik dacht dat je misschien toch niet wilde omdat ik geen mailtje van je kreeg. Er is dus iets fout gegaan.
Mijn mail:

gdebruijn_@hotmail.com

Liefs,

Hé Linda even nog een berichtje.

Ik zie dat het adres automatisch onderstreept word. Waar je een spatie ziet moet een streepje onder staan. Snap je?
Misschien is dat vorige x ook verkeerd gegaan.

Liefs,

Hey dames,

Ik ben net naar de gynaecoloog geweest. Inwendige echo gemaakt. Alles was gelukkig schoon en zag er goed uit. Er was alweer een eitje aan het rijpen. Alleen nu zit ik in dubio. Volgens heb ik nu mijn eisprong (draderig slijm en buikpijn). Nu heeft de gynaecoloog gezegd dat we moeten wachten met klussen tot ik weer ongi wordt omdat het anders niet duidelijk is hoe lang ik zwanger ben en dat kan zorgt dan voor teleurstelling. Ik snap het allemaal heel goed. Maar ja als je zo graag wilt dan kun je toch niet wachten. Tenminste ik niet!! Help wat zouden jullie doen??

@Firstmum: Dank je wel voor het adres wat vreemd dat je niets hebt ontvangen. Ik zal je zo wel even mijn adres doormailen.. Super dat ik hem van je mag lenen.

@Susieh:Wat lees ik nou in het overzicht ben je zwanger?? Geweldig zeg, gefeliciteerd dat is super snel gegaan!! Helemaal super!! Geniet er lekker van... Wanneer gaan jullie het vertellen?

@Pooh: Hey naamgenootje!! Ja het is voor anderen heel makkelijk zeggen dat je er niet veel aan moet denken, maar dat is mij nog niet gelukt hoor. Je wilt het zo graag!! En ik kan dan echt nergens anders aan denken. Vee mensen in mijn omgeving zijn zwanger en ik zie overal baby's en zwangere vrouwen..Ik ben ook 24 jaar, woon in Drenthe en werk in de jeugdzorg met kinderen van 4t/m12 jaar. Erg leuk. Vorig jaar juli ben ik getrouwd, ook heel leuk!! Ik wens je veel geluk en vruchtbaarheid!!

Dames tot snel

Liefs Linda

Hoi hoi,

ik moest ons helemaal op de tweede pagina zoeken! Hebben we het allemaal tegelijk druk?

@linda, eigenlijk vind ik het een beetje onzin om te wachten met klussen. Want om te weten hoelang je zwanger bent hebben ze die eerste echo bij de vk. Het is alleen moeilijk te zeggen wanneer je overtijd bent.
Ik zeg dus: ga ervoor. Waarom zou je nog langer wachten? Het is niet slecht voor de zwangerschap in iedergeval.

@susieh, gefeliciteerd! Lekker hoor zo snel.

Liefs,

Hoi Firstmum,

Dank je wel voor je reactie. Ja zo denk ik eigenlijk ook!! Ik heb nu 11 ovulatietesten in huis.. Dus kan wel mooi uitzoeken wanneer ik vruchtbaar ben. Maar ja mijn man heeft deze hele week nachtdiensten. Dus dan wordt het klussen erg lastig en dat is dan zonde van de testen... oh ja, en heel erg bedankt voor je mailtje terug. Ik wacht mijn post af

Liefs linda

Ps inderdaad erg rustig hier...

Hoi meiden,

@ linda: ik zou er ook gewoon weer voor gaan hoor meid, inderdaad met een echo kunnen ze het altijd nog bepalen en verder is het niet ongezond voor je kindje, Dus weer lekker aan de klus als je man er weer is. Ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn.

Ik moet nog 5 dagen wachten tot aan mijn NOD maar heb het gevoel weer gewoon ongi te gaan worden. Heb verder geen andere tekenen als anders dus word denk ik weer op naar ronde 6.. Nou ja we wachtte wel weer af!

Succes met klussen weer meiden! groetjes maaike

Terug
Bovenaan