Hey dames,
Ik ben net naar de gynaecoloog geweest. Inwendige echo gemaakt. Alles was gelukkig schoon en zag er goed uit. Er was alweer een eitje aan het rijpen. Alleen nu zit ik in dubio. Volgens heb ik nu mijn eisprong (draderig slijm en buikpijn). Nu heeft de gynaecoloog gezegd dat we moeten wachten met klussen tot ik weer ongi wordt omdat het anders niet duidelijk is hoe lang ik zwanger ben en dat kan zorgt dan voor teleurstelling. Ik snap het allemaal heel goed. Maar ja als je zo graag wilt dan kun je toch niet wachten. Tenminste ik niet!! Help wat zouden jullie doen??
@Firstmum: Dank je wel voor het adres wat vreemd dat je niets hebt ontvangen. Ik zal je zo wel even mijn adres doormailen.. Super dat ik hem van je mag lenen.
@Susieh:Wat lees ik nou in het overzicht ben je zwanger?? Geweldig zeg, gefeliciteerd dat is super snel gegaan!! Helemaal super!! Geniet er lekker van... Wanneer gaan jullie het vertellen?
@Pooh: Hey naamgenootje!! Ja het is voor anderen heel makkelijk zeggen dat je er niet veel aan moet denken, maar dat is mij nog niet gelukt hoor. Je wilt het zo graag!! En ik kan dan echt nergens anders aan denken. Vee mensen in mijn omgeving zijn zwanger en ik zie overal baby's en zwangere vrouwen..Ik ben ook 24 jaar, woon in Drenthe en werk in de jeugdzorg met kinderen van 4t/m12 jaar. Erg leuk. Vorig jaar juli ben ik getrouwd, ook heel leuk!! Ik wens je veel geluk en vruchtbaarheid!!
Dames tot snel
Liefs Linda