klusmeiden 08 08

Hey dames,

Het is weekend dus weer aardig rustig hier!! Hebben jullie allemaal een leuk weekend gehad? Wij hadden het vrij rustig. Gisteravond verjaardag en vandaag waren mijn moeder en zusje hier op verjaardag. Lekker relaxed dus allemaal. Ik heb even het schema aangepast. Ik gok dat mijn NOD dinsdag de 24e is. Ik ga er maar van uit dat mijn cyclus weer op 32 zit. Ik vind het wel spannend hoor. Ik voel van alles en denk dat het lijkt op mijn vorige zwangerschap. Maar dan ben ik weer zo bang dat het weer misgaat omdat het hetzelfde voelt. Pff ik haat die onzekerheid en het afwachten...
Maar goed we blijven hoop houden...

@Peetje: Hoe was het op de 9 maandenbeurs en de huishoudbeurs. Heb je nog veel geshopt? En hoe is het verder met je? Lukt het je om je er niet teveel mee bezit te houden?

NOD Lijstje  

peetje1982                
26 jr
 Ronde 7
 Kindje 1
 3 februari

maatje1
24jr
 Ronde 1 mk
 Kindje 1
 24 februari

Linda
24 jr
Ronde 6 na mk
 Kindje 1
24 februari

Maaikie 26
26 jr
Ronde 6
Kindje 1
15 maart

Overtijd

Engeltje1987
21 jr
Ronde 1
 Kindje 1
 04 november

Gerda1976
32 jr
Ronde 4
 Kindje 1
 07 november

Jasmijn
26 jr
Ronde 3
 Kindje 1
20 november

1986 Anne
22 jr
Ronde 3
 Kindje 1
25 november

Alice          
26 jr
Ronde 4
Kindje 1
03 december

Liefding63
?? jr
Ronde 4
Kindje 2
05 december

Zwanger

Bbtje
33jr.
Ronde 1
Kindje 2
 ?   mei 2009

Maaike1987        
21jr.              
Ronde 1  
Kindje 1
17 mei 2009

Jazzie        
25jr.        
Ronde 1        
Kindje 2
27 mei 2009

Bloempjuh1985
23jr.        
Ronde 1        
Kindje 1 en 2
 04 juni 2009

Druifje1        
23jr.
Ronde 2
Kindje 1
10  juni 2009

Firstmum
25jr
Ronde 2
Kindje 2
20 juni 2009

Pien
33jr
Ronde 2
Kindje 3
25 juni 2009

Mayka9
25jr
Ronde 4
Kindje 1
09 juli 2009

Bloempje25
25jr
Ronde 3
Kindje 1
12 juli 2009

Yvonne        
28 jr
Ronde 1 na mk
Kindje 1
12 augustus
2009

Zoetteke        
29jr                        

kindje 4

Kwebbel80
27 jr

kindje 2
11 sept

Liefs Linda

Hallo meiden,

Hoe gaat het met jullie? Zijn jullie nog naar de beurs geweest? Ik ben toch maar wel gegaan, heb een woezel en pip speen dingetje gekocht, kon het niet laten...

Linda, ik zit een beetje in hetzelfde pakket als jij. Ik heb ook een paar dingen waarvan ik denk ja dat had ik vorige keer ook geloof ik. Heb alleen nog steeds geen opgezette borsten ofzo. Wat ik wel heb is dat ik een beetje lichte misselijkheid heb af en toe. hmmm Dus of ik wordt zo ontzettend ongesteld dat ik daar nu een beetje ziek van word, of het is echt raak.
Nog een vraag ik heb op zaterdag mijn eisprong gevoeld vanaf de ochtend en in de avond  hebben we nog geklust. Is dit te laat eigenlijk???

Nou ik moet als het goed is 25e ongi worden dus linda we zijn een soort van gelijk. Ik ga er ook maar vanuit dat ik op 31 zit, 14e was mijn eisprong....

Nou ik hou jullie op de hoogte! Zal niets zijn maar toch....

hallo linda,

ik tik ff snel een berichtje voordat toon de laptop tot zich toe eigend voor maffiabaas.nl waar hij sinds kort aan verslaafd is haha toon achter de computer is nieuw.

ja ja we zijn nar de negenmaandenbeurs geweest en het was leuk en erg druk.
we zijn in totaal 2 en half uur geweest en toen werdt het zo druk dat lopen onmogelijk was. we hebben rustig over de 9maandenbeurs gelopen en alles kunnen zien, daarna zijn we wat gaan eten en toen kon je niet meer normaal lopen zo druk was het geworden, we hebben het toen nog een uurtje vol gehouden en zijn toen maar weer op de trein gestapt.
we hebben niks gekocht hehe ik kon me nog inhouden, ik ging er eigenlijk ook niet heen met de gedachten om wat te kopen, dit was de eerste keer dat we er heen gingen, we hebben al besloten om volgend jaar weer te gaan maar dan door de weeks als het een stuk rustiger is.

mijn antwoord op je vraag of ik me er niet te veel mee bezig kan houden om zwanger te raken lukt aardig moet ik toe geven. ik heb wel twee keer getest om het zekere voor het onzekere. ik denk er niet meer aan maar me lichaam scheeuwd om aandacht. ik heb elke keer steken in me buik en ik heb van af vrijdag elke keer een prop, sorry nu wordt het smerig, helder plakkerig geurloos slijm, maar uit de twee testen komt niks. dat verklaard weer hoe gek je lichaam en geest kan werken.

me lichaam is nu zo en zo gek want ik ben van een verkoudheid naar een keelonsteking gegaan, me klieren zijn zo opgezet zodat het lijkt of me onderkin tot in me nek zit haha het ziet er niet uit, maar toon heeft net twee flessen rode wijn gehaald zodat ik vanavond er een paar glaasje van kan drinken om de onsteking te remmen en de pijn te verzachten,( dit is veel beter als een antibiotica kuurtje ) gelukkig ben ik nu twee dagen vrij dus kan weer lekker rustig aan doen.

ik ga er weer vandoor het is mijn beurt om eten te koken eens kijken of het eetbaar wordt hehe.

veel liefs
peetje

Hey dames

Hier hebben zich helaas de rode duiveltjes gemeld. Het is jammer maar wel te verwachten. Ik ben wel blij dat ik weer netjes op 32 dagen zit... Op naar de volgende ronde maar weer!!

NOD Lijstje  

peetje1982                
26 jr
 Ronde 7
 Kindje 1
 3 februari

maatje1
24jr
 Ronde 1 mk
 Kindje 1
 24 februari

Linda
24 jr
Ronde  7 na mk
 Kindje 1
24 maart

Maaikie 26
26 jr
Ronde 6
Kindje 1
15 maart

Overtijd

Engeltje1987
21 jr
Ronde 1
 Kindje 1
 04 november

Gerda1976
32 jr
Ronde 4
 Kindje 1
 07 november

Jasmijn
26 jr
Ronde 3
 Kindje 1
20 november

1986 Anne
22 jr
Ronde 3
 Kindje 1
25 november

Alice          
26 jr
Ronde 4
Kindje 1
03 december

Liefding63
?? jr
Ronde 4
Kindje 2
05 december

Zwanger

Bbtje
33jr.
Ronde 1
Kindje 2
 ?   mei 2009

Maaike1987        
21jr.              
Ronde 1  
Kindje 1
17 mei 2009

Jazzie        
25jr.        
Ronde 1        
Kindje 2
27 mei 2009

Bloempjuh1985
23jr.        
Ronde 1        
Kindje 1 en 2
 04 juni 2009

Druifje1        
23jr.
Ronde 2
Kindje 1
10  juni 2009

Firstmum
25jr
Ronde 2
Kindje 2
20 juni 2009

Pien
33jr
Ronde 2
Kindje 3
25 juni 2009

Mayka9
25jr
Ronde 4
Kindje 1
09 juli 2009

Bloempje25
25jr
Ronde 3
Kindje 1
12 juli 2009

Yvonne        
28 jr
Ronde 1 na mk
Kindje 1
12 augustus
2009

Zoetteke        
29jr                        

kindje 4

Kwebbel80
27 jr

kindje 2
11 sept
Liefs Linda

hallo dames,

@linda,  das minder  dat de duiveltjes zich weer gemeld hebben misschien is het de volgende ronde wel weer raak. ik hoop het voor je.

@maatje1, hoe is het bij jouw, hebben ze zich nog niet gemeld?

sorry dames dat ik zo kort af ben maar ik heb nu de in stelling "ER KAN NOG MEER BIJ!!!!!!!!!'.
ik heb me mannetje nu lam lendig op de bank door dat hij gister ongeveer een liter bloed kwijt is geraak door een bloedneus die de hele dag door ging. hij heeft nu iets in zijn neus dat 4 dagen moet blijven zitten in de hoop dat het stold in zijn neus en dat het niet blijft bloeden. ik ben al de hele dag bezig hem ijzer te voeren, hij zit nu aan het 7de glas rosvice met ijzer en heb hem al een stuk biefstuk gegeven. ik ben nu ook erg moe aangezien ik niet veel geslapen heb ( ongeveer 4 uurtjes ).

ik zelf werdt vanochtend wakker met pijn in me heup en het wordt alleen maar erger, kan niet normaal lopen, zitten, liggen en staan.
straks ga ik nog strompelend de hond uit laten en dan heet douchen en bed in, in de hoop dat ik dan wel wat slaap en morgen weer fris aan het werk kan.
vandaar me instelling.

maar dames ik ga er vandoor me dingetje doen en dan het bed in.

veel liefs
peetje

Hoi meiden,

Nou hier nog niets te zien hoor. Heb al 2 testen gedaan (kruidvat) en dan wel aan het eind van de middag steeds maar negatief. Ik hoop niet dat   het nu ineens langer uitblijft terwijl het altijd regelmatig was......

Linda, jammer meid op naar de volgende ronde!

Groetjes Maatje

Hoi dames,

@peetje, dat is niet niks. Hopelijk voelen jij en je mannetje vandaag weer wat  beter.

@linda, jammer van de rdtjes, maar net als je zelf zegt wel fijn dat je weet hoelang je cyclus weer is. Op naar de volgende ronde.

@maatje, misschien kun je beter 's ochtends testen, dan is je urine wel geconcentreerder. Als ik het me goed herinner dan verdubbeld de hcg elke 2 dagen, dus als je zwanger bent moet je uiteindelijk toch pos testen. Toi toi toi.

Wij zijn afgelopen zondag naar de negenmaandenbeurs geweest. En ook even de huishoudbeurs overgelopen. We waren er gelukkig al om 11.00 uur, na twee uurtjes kon je onderhand al over de koppen lopen. We zijn dus ook niet veel langer gebleven.

Liefs,

Hoi Maatje,

Ik duim voor je dat je wel zwanger bent. Maar ik zou idd net zoals firstmum zegt 's morgens testen en het liefst met je eerste urine. Toen teste ik namelijk ook positief. Hou je ons op de hoogte?

Liefs Linda

Terug
Bovenaan