klusmeiden 08 08

hallo dames,

wat is het rustig hier, we stonden alweer op de 2de pagina.

ik heb vandaag een leuk gesprek gehad met de huisarts. ik moest er heen vanwege weer een onsteking in me rechter schouder ( jezus wij hebben hier de laatste tijd ook veel gekke dingen zeg) door de medicatie die hij mij hier voor wilde voorschrijven kwamen we op zwanger worden. deze dokter valt elke dinsdag in voor die dokter die mij toen weggestuurd had. hij las gelijk ff snel mij dosier door en kwam met de vraag of ik wist wat een thermometer was, toen kwam ik met het antwoord dat ik zelfs wist wat een ovaluatie test was. okee hij was bijdehand maar dat kwam ook door mijzelf, ik had vandaag echt me dag niet en was ook bijdehand dus ik had die opmerking kunnen verwachten. maar wat ik wil vertellen is dat hij vertelde dat toon en ik volgende maand mogen terug komen en dat we door de ovaluatietesten eigenlijk al op de helft  zijn van de onderzoeken. ik weet dat ik een eisprong heb dus dat hoeven ze niet meer te onderzoeken gelukkig.

maar ik ga er weer vandoor lekker nog tv kijken en dan bedje in, door die pijnstiller wordt je loom.

veel liefs
peetje

Hoi hoi dames,

we stonden alweer op de tweede pagina! Zeker rustig.
Ik zorg er wel even voor dat we weer een stukje naar boven gaan.

Hoe gaat het nu verder met jullie? Vandaag echt geen fijne dag. Zal wel door het sombere weer komen. Ik hoop echt dat het zonnetje z'n eigen gauw laat zien. Dan is alles weer fleuriger. Verlang echt wel naar de lente!

Liefs,

quote: lindapruisscher reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-02-2009 18:11:51'));

Hoi Meiden,

Hier nog even een berichtje van mij. Nog steeds geen  te zien hier. Heb gisteren nog een test gedaan in de ochtend maar nog steeds een negatieve uitslag. Heb wel contact gehad met de ha. Die heeft gezegd dat ik nog even af moest wachten en dat ik volgende week evt. langs kan komen. Niet dat er dan veel te zien valt of zeggen. Moet waarshijnlijk gewoon wachten.... gekke is alleen dat het wel nog steeds aan het rommelen is daar beneden. En vaak denk ik nou nu komt het nu wordt ik ongi. Maar dan trekt het weer weg. Heel erg raar. Zal gewoon wel met mijn mk te maken hebben. Had het hiervoor nooit namelijk...

We wachten gewoon. Heb het lijstje voor mij even aangepast...

Hoe is het met derest?
Maatje

NOD Lijstje  

peetje1982                
26 jr
 Ronde 7
 Kindje 1
 3 februari

Linda
24 jr
Ronde  7 na mk
 Kindje 1
24 maart

Maaikie 26
26 jr
Ronde 6
Kindje 1
15 maart

Overtijd

Engeltje1987
21 jr
Ronde 1
 Kindje 1
 04 november

Gerda1976
32 jr
Ronde 4
 Kindje 1
 07 november

Jasmijn
26 jr
Ronde 3
 Kindje 1
20 november

1986 Anne
22 jr
Ronde 3
 Kindje 1
25 november

Alice          
26 jr
Ronde 4
Kindje 1
03 december

Liefding63
?? jr
Ronde 4
Kindje 2
05 december

Maatje
24 jr
Ronde 1 na mk
Kindje 1
24 februari

Zwanger

Bbtje
33jr.
Ronde 1
Kindje 2
 ?   mei 2009

Maaike1987        
21jr.              
Ronde 1  
Kindje 1
17 mei 2009

Jazzie        
25jr.        
Ronde 1        
Kindje 2
27 mei 2009

Bloempjuh1985
23jr.        
Ronde 1        
Kindje 1 en 2
 04 juni 2009

Druifje1        
23jr.
Ronde 2
Kindje 1
10  juni 2009

Firstmum
25jr
Ronde 2
Kindje 2
20 juni 2009

Pien
33jr
Ronde 2
Kindje 3
25 juni 2009

Mayka9
25jr
Ronde 4
Kindje 1
09 juli 2009

Bloempje25
25jr
Ronde 3
Kindje 1
12 juli 2009

Yvonne        
28 jr
Ronde 1 na mk
Kindje 1
12 augustus
2009

Zoetteke        
29jr                        

kindje 4

Kwebbel80
27 jr

kindje 2
11 sept

Hoi hoi,

Tja inderdaad rustig dus ik dacht ook maar weer eens van me laten horen!!

@Peetje: Wat fijn dat deze dokter zo begripvol was, ik hoop dat ze jullie verder kunnen helpen :) En het is ook wel fijn als een dokter wat geintjes maakt van al dat serieuze hou ik ook niet zo haha

@Firstmum: Wat vervelend voor je dat je zo somber bent. Dat kan idd heel goed met het weer te maken hebben. Hier was het gisteren een mooie lentedag en ik merkte dat ik meteen weer meer energie kreeg! Zet m op! Hoe ver ben je nu in je zwangerschap?

@Maatje1: Ik zie in het overzicht dat je nog steeds niet ongi bent. Wat balen zeg!! Ik hoop dat het snel doorbreekt....

Ik ga me even opfrissen en vanmorgen nog even werken, alleen vergadering gelukkig!!

Liefs

Hoihoi,

Wat een rust toch altijd hier he in het weekend haha!

Hoe gaat het met iedereen?
Hierzo gaat het allemaal goed.

Gister zijn we op kraambezoek geweest bij me zwager en schoonzus, ze is dinsdag bevallen van een meisje, yasmin heet ze.
Begint nu stiekem aan toch ook wel erg dichtbij te komen voor ons, nog 10 weekjes!!!

En nog plannen voor het weekend?
Wij vrij weinig eigenlijk, straks even de stad in denk ik, misschien ff hapje eten tussen de middag en verder hebben we geen plannen.
Maar aangezien het erg lekker weer is de laatste paar dagen en als het morgen ook zulk weer is dat we misschien wel ff met de hond gaan wandelen, kan ze der energie ook een beetje kwijt haha!

Me ouders zitten opt moment in zuid afrika, t was daar gisteren gewoon 38 graden, ik wil ook!!! Maar goed misschien dat we van de zomer nog een paar daagjes weggaan, beetje afhankelijk hoe het met de kleine meid gaat tegen die tijd!

Meiden ik ga even douchen enzo, fijn weekend!
Liefs Maaike

hallo dames,

nou we zijn weer thuis van delft en zit nu weer heerlijk op eige bankie. we hebben dit keer amber ook mee genomen en haar de binnen stad laten zien en we zijn naar wat museums geweest vooral het huis van willem   van oranje was weer eens leuk.

@linda, nou ik kon me huisarts wel schieten toen ik s avonds de bijsluiter las van de medicijnen die ik voor me schouder heb gekregen, kan tijdelijke onvruchtbaarheid veroorzaken. ik heb het gelijk niet meer in genomen en de gevolgen merk ik nu wel. om me arm normaal te kunnen gebruiken kan ik de hele tijd pijnstillers slikken wat ook niet   echt bevordelijk is. maar goed het is het een of het ander.

@maaike1987, fijn dat het goed gaat en ja de tijd vliegt voorbij. geniet nog ff van de rust voordat dat voorbij is hihihihihi .

nou dames ik ga er weer vandoor wil optijd douche lekker warm en  optijd bedje in.

veel liefs
peetje  

Hoi Meiden,

Zondag zijn ze dan eindelijk gearriveerd. Ben er nog nooit zo blij mee geweest hahaah.
Had de huisarts nog gebeld en het heeft waarschijnlijk gewoon te maken gehad met mijn mk.
Dus ik ga ook weer op naar de volgende ronde!

Liefs,

Maatje

NOD Lijstje  

peetje1982                
26 jr
 Ronde 7
 Kindje 1
 3 februari

Linda
24 jr
Ronde  7 na mk
 Kindje 1