klusmeiden 08 08

Heej dames,

Hier was ik weer een keertje hihi. Lees iedere dag braaf mee maar heb eigenlijk zo weinig te melden iedere keer dat ik het meestal maar opspaar;-).

Hoe gaat het met iedereen? Hierzo gaat t prima. Het einde komt langzaam in zicht. Nog zo'n 11 weekjes en dan is ze er!

We zijn donderdag nog naar de 9maandenbeurs geweest, wat een gekkenhuis zeg!!! Ik moest om 9.50uur eerst in het ziekenhuis zijn in Utrecht waar we om kwart over 10 alweer wegreden, het stuk tot amsterdam ging prima tot de laatste 3 kilometer.. we hebben 2uur gedaan over dat kleine stukje. Vervolgens parkeren.. alle parkeerplaatsen vol dus uiteindelijk de auto maar ergens gezet waar we de kans liepen op een boete maar uiteindelijk dus gratis geparkeerd.. en dat in amsterdam haha! Nou de beurs zelf was wel ergg leuk alleen super druk, we zijn een paar uurtjes gebleven en rond half 5 weer richting zeeland. Nou uiteindelijk stapte we om kwart over 9 bij mijn schoonmoeder binnen om de hond weer op te halen, al met al een erggg drukke dag maar zeker heel leuk!

En iemand al bezig met nadenken over de zomervakantie? Al plannen?! We zitten erover te denken om een paar weekjes na de bevalling, als alles gaat zoals het zou moeten gaan, lekker een weekje er tussenuit te gaan. Me oom die trouwt op 8 juni maar die woont in Heemskerk, das een aardig eindje weg dus voor ons niet echt een optie om ff heen en weer te rijden, dus we dachten dan plakken we er maar gelijk een vakantie achteraan. Verder willen we waarschijnlijk eind maart nog ff een weekje naar de Veluwe, genieten van de mooie omgeving daar en hondlief ff afpeigeren haha!

Een vriendin van me die is 4 weken terug bevallen en gisteren kwam ze even koffie drinken. Onze hond heeft nog nooit een baby gezien. Ze zette de kinderwagenbak op de grond met kind erin dus onze hond heel de tijd snuffelen,.. die snapte er nix van. Vervolgens begon t kindje te huilen nou die hond, kheb nog nooit zulke gekke bewegingen gezien, heel de tijd met der kopje van links naar rechts en dan stoof ze weer achteruit, maar lief dat ze ervoor was. Toen hij t flesje kreeg kwam ze heel voorzichtig kijken.. nou dat zit gelukkig allemaal wel goed.

Gister voor t eerst zwangerschapsgym gehad. Opzich wel leuk alleen af en toe best wel genante houdingen die je moet waarnemen haha, maar goed tis voor t goeie doel he denken we dan maar!

Nou ik ga zo richting dromenland, morgen krijgen we een nieuwe droger dus vroeg uit de veren om de badkamer gelijk maar ff goed schoon te maken:) ..
Tot horens maar weer!

Liefs Maaike

Heej dames,

Hier was ik weer een keertje hihi. Lees iedere dag braaf mee maar heb
eigenlijk zo weinig te melden iedere keer dat ik het meestal maar
opspaar;-).

Hoe gaat het met iedereen? Hierzo gaat t prima. Het einde komt langzaam in zicht. Nog zo'n 11 weekjes en dan is ze er!

We zijn donderdag nog naar de 9maandenbeurs geweest, wat een gekkenhuis
zeg!!! Ik moest om 9.50uur eerst in het ziekenhuis zijn in Utrecht waar
we om kwart over 10 alweer wegreden, het stuk tot amsterdam ging prima
tot de laatste 3 kilometer.. we hebben 2uur gedaan over dat kleine
stukje. Vervolgens parkeren.. alle parkeerplaatsen vol dus uiteindelijk
de auto maar ergens gezet waar we de kans liepen op een boete maar
uiteindelijk dus gratis geparkeerd.. en dat in amsterdam haha! Nou de
beurs zelf was wel ergg leuk alleen super druk, we zijn een paar
uurtjes gebleven en rond half 5 weer richting zeeland. Nou uiteindelijk
stapte we om kwart over 9 bij mijn schoonmoeder binnen om de hond weer
op te halen, al met al een erggg drukke dag maar zeker heel leuk!

En iemand al bezig met nadenken over de zomervakantie? Al plannen?! We
zitten erover te denken om een paar weekjes na de bevalling, als alles
gaat zoals het zou moeten gaan, lekker een weekje er tussenuit te gaan.
Me oom die trouwt op 8 juni maar die woont in Heemskerk, das een aardig
eindje weg dus voor ons niet echt een optie om ff heen en weer te
rijden, dus we dachten dan plakken we er maar gelijk een vakantie
achteraan. Verder willen we waarschijnlijk eind maart nog ff een weekje
naar de Veluwe, genieten van de mooie omgeving daar en hondlief ff
afpeigeren haha!

Een vriendin van me die is 4 weken terug bevallen en gisteren kwam ze
even koffie drinken. Onze hond heeft nog nooit een baby gezien. Ze
zette de kinderwagenbak op de grond met kind erin dus onze hond heel de
tijd snuffelen,.. die snapte er nix van. Vervolgens begon t kindje te
huilen nou die hond, kheb nog nooit zulke gekke bewegingen gezien, heel
de tijd met der kopje van links naar rechts en dan stoof ze weer
achteruit, maar lief dat ze ervoor was. Toen hij t flesje kreeg kwam ze
heel voorzichtig kijken.. nou dat zit gelukkig allemaal wel goed.

Gister voor t eerst zwangerschapsgym gehad. Opzich wel leuk alleen af
en toe best wel genante houdingen die je moet waarnemen haha, maar goed
tis voor t goeie doel he denken we dan maar!

Nou ik ga zo richting dromenland, morgen krijgen we een nieuwe droger
dus vroeg uit de veren om de badkamer gelijk maar ff goed schoon te
maken:) ..

Tot horens maar weer!

Liefs Maaike

Nou, heb vanmorgen een test van CB gedaan, maar negatief. Ik denk dat mijn hormoonhuishouding gewoon nog wat in de war is van de mk... Ik wacht gewoon rustig af. Ben in ieder geval niet zwanger... Als ik eind volgende week nog niet ongi ben ga ik maar even langs de huisarts... Heb hiervoor altijd een regelmatige cyclus gehad, zou raar zijn als dat nu ineens weer niet zo is.
nou ja helaas pindakaas.........

met de andere goed???

hallo dames,

@maatje, ik hoop dat je snel uitslag krijg want afwachten is niks ik kan er over mee praten.

gelukkig gaat het hier weer een stuk beter, ik had woensdag nog echt de schrik in me lichaam.   maar goed nu gaat het weer goed. de tampon is uit zijn neus en het bloed niet meer en zijn energie is weer helemaal pijl.

ik zit nu op dag 26 van mij cyclus dus als ie gelijk loopt als de vorige keer zou ik nu me eisprong moeten hebben maar aan de afscheiding te zien heb ik hem dus niet. ik heb er voor gekozen om deze maand niet te testen en ik probeer me er aan te houden en tot nu toe is het deze week gelukt, ik hoop dat ik het vol blijft houden.

ik ga er weer vandoor we zitten onder tussen een filmpje te kijken.

veel liefs
peetje

Hallo lieve allemaal,

Hier was ik ook weer eens. Voor mij geld hetzelfde ik lees wel mee maar heb weinig nieuws te melden. We hebben een heerlijk weekend gehad. Gisteren met vrienden uitgeweest en heerlijk geborreld. Dat was heel lang geleden!!! Erg lekker en gezellig.
De ongi is weer voorbij dus deze maand weer testen. Pff het wordt wel eentonig zo haha.

@Maaike: Wat fijn om weer van je te horen!! Ik hoor idd van heel veel mensen dat de 9 maandenbeurs erg leuk is maar ook super druk!!! Het duurt echt niet zo heel lang meer voordat jullie kleine meisje er is! Hebben jullie de naam al bedacht? Dat lijkt me heel lastig. Wij hebben de namen nu wel klaar maar je weet nooit of je  deze namen nog leuk vind  als je zwanger bent.  Leuke  tijd voor je!!!  Geniet ervan en hopelijk horen we snel weer van je :)

@Maatje: Meis, wat is dat afwachten toch kloten he. Het kan heel goed zijn dat alles nog in de war is van de mk. Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt, dat je ongi bent of wie weet toch zwanger!!

@Peetje:Fijn dat het weer goed is met je mannetje. Bah dat lijkt me echt vreselijk!! Nu nog even lekker genieten van je zondag haha las het ook bij je www op hyves!! Ik hoop ook echt voor je dat je snel zwanger bent, het is je gegund!!

Firstmum: Ach die hormonen toch!! Maar het is wel een makkelijk excuus haha!! Geniet nog maar lekker van je zwangerschap!! En hou ons van alles op de hoogte :)

Nu ga ik stoppen batterij is bijna leeg!! tot snel

Liefs Linda

Hoiii dames

Het is al een poosjje geleden dat ik hier gekletst heb.
Ik had 21 feb ongesteld moeten maar nog   niks   heb gister een test gedaan maar negatief ben aan het ontpillen denk  ik.
Na het stoppen met pil nog niet weer ong geworden.
Heeeft iemand hier ook ervaring mee bij wie het ook een poosje duurde?

Groetjes poohhh

hallo poohh,

jouw probleem ken ik helemaal, mijn lichaam is ook heel lang bezig geweest om te ontpillen. de eerste maand nadat ik gestopt was liep ie goed ( gewoon netjes drie weken nadat me ongi was afgelopen) en daarna begon het gedonder. het verschilde elke keer weer, ik ben nu een jaar verder en nog verschild ie per keer. mijn laatste cyclus duurde 42 dagen en die cyclus daarvoor 46 dagen, dus het ligt wel bij elkaar in de buurt. ik zit vandaag op dag 27 van me cyclus dus ik moet nog een paar dagen wachten.
het is lullig maar het is een kwestie van afwachten elke keer.
als je nog weet hoe je cyclus ging voordat je aan de pil ging moet je daar op af gaan, dat doe ik nu ook en aangezien mijn cyclus toen ook elke keer verschilde ( dat was ook een van de redenen waarom ik aan de pil ging ).
ik hoop voor je dat jouw lichaam er niet zo lang over doet om te ontpillen.

@linda, dank je, ik heb zekers nog genoten van de zondagavond. ik weigerde nog wat te doen in het huis aangezien ik smiddags drie uren had staan strijken ( moest ff de was van de hele week weg werken ). ik had mijn plekje op de bank opgeeist en ben er alleen maar van af gekomen om naar de wc te gaan of wat eten en te drinken te pakken (het meeste liet ik tony pakken haha). soms heeft een vrouw dat nodig toch?
 nou ja, ik tenminste wel.
amber lag ook vroeg op bed ( kwart over 7, normaal om 8 uur), tony was boos op haar. ik had hem nog niet zo gezien tegenover amber en ik had ook niet door of hij het meende. maar amber lachten hem uit toen hij bijna over blizz ( ons hondje) struikelde, en zei dat blizz het goed gedaan had om in de weg te liggen, daar werdt tony boos om en heeft gezegt dat ze naar bed moest terwijl hij films ging wegbrengen, toen hij terug kwam, kwam ik er achter dat hij het meende en gelukkig was ze dus wel naar boven gegaan anders was ie nog bozer. dus doordat was de avond nog rustiger.
we hebben lekker the devil wears prada gekeken.

maar ik ga er weer vandoor, weer verder met werken waar ik vandaag niet zoveel zin in heb maar goed deze week maar twee daagjes.

veel liefs
peetje

Hoi dames,

Hier was ik weer even. Ik had het vandaag op het werk even moeilijk. Een collega van me vertelde dat hij papa wordt. En zijn vrouw was nu net zo ver als ik ook zou zijn als ik geen miskraam had gehad. En ik wil ook zo graag een kindje!! Ik gun het hem van harte echt waar en natuurlijk iedereen. Maar ik wil ook heeeeel graag dat het bij ons eens lukt.. Maar goed al het goede komt langzaam, denk ik dan maar.

@Peetje: Fijn dat het weer beter gaat en dat je lekker hebt genoten van je zondag. Goed van Tony dat hij streng is geweest, ik denk dat dat voor amber heel belangrijk is. Kinderen zoeken nou eenmaal de grenzen op en zij heeft natuurlijk al het nodige meegemaakt. Dus jullie zijn haar veilige haven en dan is het juist belangrijk dat ze bij jullie ook weet waar de grens ligt. Ook zal ze keihard tegen de grens aanschoppen misschien, maar het is echt nodig. Ik hoop ook echt voor jou dat je snel zwanger bent, ik hoop dat het afstand nemen heeft geholpen!!

Liefs Linda

Terug
Bovenaan