klusmeiden 08 08

Hoi hoi

Het weekend is helaas weer voorbij....Ik heb echt een heerlijk weekend gehad, heel veel bij mijn nichtjes geweest ( 2jr en 1 van 5mnd) heerlijk is dat!! Alleen dan verlang ik nog wel meer naar een kindje van onszelf... Verder veel gelopen om wat kilootjes kwijt te raken :) kan nu nog, dacht ik zo haha

@Peetje: Wat een oekel die huisarts van je. Hoe kan hij je nou zulke medicijnen geven!!?? Oh die dokters soms ook.... Goed dat je er zelf achter kwam,nu zal het qua pijn wel even doorbijten zijn. Vervelend voor je!! Ik wens je sterkte en beterschap en ik hoop dat alle pechgevallen nu bij jullie weg blijven

@Maatje: Eindelijk dan inderdaad!! Tjonge die hebben op zich laten wachten.. Maar kan me goed voorstellen dat je er blij mee bent, als je dan toch niet zwanger bent dan maar eindelijk ongi!!

Verder hier weinig nieuws. Straks even huisje schoonmaken en een aantal vriendinnen lezen. Ik gun me daar soms niet eens tijd voor ernstig. Oh ja greys was gister weer leuk he?? Is altijd veel te snel afgelopen!!

Tot snel

Liefs Linda

hallo dames,

@linda, nou ik ben gezwicht door de pijn en ben er gister toch mee begonnen. de pijn was niet meer uit te houden en me arm werdt erg dik omdat de onsteking in me schouder veel aders blokeerd waardoor er wel bloed in kan en ook wel uit maar de afvalstoffen blijven zitten. me arm was zondag avond zn 2 tot 3 cm dikker, dan lijkt het mij verstandiger om het wel in te nemen. ik ben er gister ochtend mee begonnen en dat had ik beter niet kunnen doen, binnen een uur had ik moeite om wakker te blijven maar ik moest wel want ik had jolein hier lopen. ik haar ouders op gebeld en uitgelegt wat er was, helaas konden ze geen vervanging zoeken dus heb ik tot half 5 tegen de slaap aan gevochten. nou jolein was nog geen 10 minuten weg en ik lag op de bank te slapen, het is echt troep.
ik moet er eigenlijk 3 per dag in nemen maar ik hou het wel bij twee, ik heb deze medicijne al eens eerder gehad alleen elke keer wordt de dosis hoger en ik zit nu op 50mg, deze dosis is dus behoorlijk zwaar. nou de volgende keer mogen ze me voor 3 dagen plat spuiten en een spuit in me schouder rammen dan ben ik er ook weer van af voor ongeveer een half jaar.

maar ik ga ff een goede maaltijd naar binnen gooien en dan de medicatie en hopen dat het niet weer zo gaat als gister. ik heb het vermoeden dat het niet gebeurt want me lichaam staat nu al onder spanning voor vanmiddag 3 uur. amber is op de fiets naar school en ze wil voor het eerst alleen naar huis fietsten. ik ben er van overtuigd dat het goed gaat maar toch zit ik in spanning aangezien ze twee gevaarlijke kruispunten moet oversteken, ze kent ze wel en weet dat als altenatief ze over het zebrapad kan, en voor het geval het niet goed gaat heeft ze haar mobiel nog mee.
ik ga proberen om dat los te laten en ik zie het wel over 3 uurtjes.

veel liefs
peetje

hoi meiden!

ik heb een tijd zonder internet gezeten dus vandaar even niet aanwezig geweest. Ook probeer ik bewust minder bezig te zijn met het zwanger worden. Op zich gaat dit aardig. Ik moet mijn NOD veranderen naar 17 maart want heb op dag 18 pas mijn ei gehad, word weer een langere cyclus dit keer 32 dagen. Nog 1 week tot aan mijn NOD, Voel verder weer niks dus ga er maar weer vanuit dat we op gaan naar ronde 7. Verder geen nieuws vanuit hier dus.   We wachtte maar weer rustig af!

@ peetje; wat vervelend van je schouder meid! Veel sterkte, hopelijk word het gauw beter.

@ maatje; balen van de Rdtjes maar goed als ze dan toch moeten komen dan maar zo snel mogelijk he! Nu heb je weer nieuwe kansen spannend!

@ linda: hoe is het met jou? Wij lopen nog steeds aardig gelijk op met NOD volgens mij!

Moet weer aardappels gaan schillen en het eten voor bereiden! Hou jullie op de hoogte!

groetjes maaike

quote: maatje1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-03-2009 09:18:23'));

Hoi Meiden,

Zondag zijn ze dan eindelijk gearriveerd. Ben er nog nooit zo blij mee geweest hahaah.
Had de huisarts nog gebeld en het heeft waarschijnlijk gewoon te maken gehad met mijn mk.
Dus ik ga ook weer op naar de volgende ronde!

Liefs,

Maatje

NOD Lijstje  

peetje1982                
26 jr
 Ronde 7
 Kindje 1
 3 februari

Linda
24 jr
Ronde  7 na mk
 Kindje 1
24 maart

Maaikie 26
26 jr
Ronde 6
Kindje 1
17  maart

Maatje1
24 jr
Ronde 2 na mk
Kindje 1
6 april

Overtijd

Engeltje1987
21 jr
Ronde 1
 Kindje 1
 04 november

Gerda1976
32 jr
Ronde 4
 Kindje 1
 07 november

Jasmijn
26 jr
Ronde 3
 Kindje 1
20 november

1986 Anne
22 jr
Ronde 3
 Kindje 1
25 november

Alice          
26 jr
Ronde 4
Kindje 1
03 december

Liefding63
?? jr
Ronde 4
Kindje 2
05 december

Zwanger

Bbtje
33jr.
Ronde 1
Kindje 2
 ?   mei 2009

Maaike1987        
21jr.              
Ronde 1  
Kindje 1
17 mei 2009

Jazzie        
25jr.        
Ronde 1        
Kindje 2
27 mei 2009

Bloempjuh1985
23jr.        
Ronde 1        
Kindje 1 en 2
 04 juni 2009

Druifje1        
23jr.
Ronde 2
Kindje 1
10  juni 2009

Firstmum
25jr
Ronde 2
Kindje 2
20 juni 2009

Pien
33jr
Ronde 2
Kindje 3
25 juni 2009

Mayka9
25jr
Ronde 4
Kindje 1
09 juli 2009

Bloempje25
25jr
Ronde 3
Kindje 1
12 juli 2009

Yvonne        
28 jr
Ronde 1 na mk
Kindje 1
12 augustus
2009

Zoetteke        
29jr                        

kindje 4

Kwebbel80
27 jr

kindje 2
11 sept

Linda; ik zie net in het NOD lijstje dat we toch wel een week uit elkaar zitten, worden weer spannende weken. groetjes maaike

hallo dames,

nou het gaat hier gelukkig weer de goede kant op met me schouder. ik heb gister een masage gehad van een goede vriend en hij vond een knoopje in mijn bovenarm die heeft hij weg gekregen en de bloedcirculatie loopt gelijk weer een stuk beter, ik ben nu van dat verzuurde gevoel in me arm af.
ik moet helaas nog wel de pijnstillers innemen vanwege de onsteking in me schouder maar das nog een paar daagjes en dan hebben we het weer gehad.

ik heb net in me agenda gekeken en ik zit vandaag op dag 37 van me cyclus. als ik moet uitgaan van mijn vorige cyclus dan moet ik over 5 dagen ongi worden   anders over 9 dagen, dus ik wacht het maar weer rustig af.

veel liefs
peetje

Hoi hoi

Ik ben eergisteren begonnen met ovutesten en gisteren was hij positief. Dus natuurlijk geklust, maar ga straks nog een keer testen heb een beetje ongi gevoel en dat wijst bij mij vaak op eisprong. Spannend dus weer.....Ik reken maar weer nergens op dan kan het weer meevallen..

@Maaikie: We zitten inderdaad wel wat verder uit elkaar, maar wel precies een week. Spannende tijd dus weer. Heel veel succes

@Peetje: Wat fijn voor je om te horen dat het beter met je gaat!!! Wat goed dat er een knoopje is gevonden. Hopelijk kun je ook snel stoppen met de medicatie.... Spannend hoor, dat je ongi er weer aan komt. Duimen dan maar...

Ik ga nog even testen
Liefs

hoi linda,

wat goed dat je aan het testen ben, het geeft je meer rust, vind ik tenminste.
in iedergeval veel klus plezier.

nou over me schouder, als het maandag nog niet over is ga ik weer naar de huisarts en dan mag ie er weer een spuit in rammen, zo eens die ze geven voor een slijmbeurs onsteking. dat is dan een plaatstelijke behandeling dus de rest van me lichaam wordt dan niet aan getast. het na deel is dan dat ik drie dagen niets maar dan ook niets met me arm mag doen, die moet dan maar in een mitela hangen, ik mag dan nog geen eens me haar wassen. nou ja er zitten dan ook wel weer voordelen aan, dan kan ik weer samen met tony douchen gna gna moet ie me rug weer wassen hahaha. er zitten dus ook positieve kanten aan die @@$^&$% schouder hihi.

veel liefs
peetje

Terug
Bovenaan