klusmeiden 08 08

hallo meiden,

@ poeh wat verschikkelijk ( meer kan ik niet zeggen sorry ) sterkte meis.

@ jasmijn welkom bij de club, en zo als er al gezegt is, het is verslaafend.

@ gerda, ik ben nog steeds niet ongi geworden en heb er al twee testen tegen aan gegooid en allebei negatief. ik hoop eigenlijk dat me eisprong nog moet komen maar heb er een hard hoofd in. ik wordt wel gek v an het wachten.

ik heb gister avond zo gelachen om mijn mannetje. ik had gister avond gewoon zin in sex  geen andere bedoelingen, en heb het ook gekregen  haha (sorry) na afloop zei mijn mannetje dat ie aan het sparen was en dat het dus nu niks voor niks was haha.
ook zei mijn mannetje dat ik ovuluatie testen moest bestellen zodat we beter kunnen klussen en om er achter te komen hoe mijn cyclus loopt want hij wordt er ook gek van.

o ja en @ linda ook ik zie het lijstje met zwangere langer worden en denk soms ook van waarom ik niet je bent dus niet alleen met die gedachten en ik denk dat er meer zijn die dat denken. het is een questie van afwachten.

veel liefs
peetje

Poeh heeeel veel sterkte meid!
Wat ontzettend balen zeg!

Veel liefs Maaike

@ allemaal; wat leuk dat jullie allemaal zo enthousiast reageren! voel me helemaal welkom!

Ennehhh ik heb het nu al een paar keer gelezen;  dit forum  is inderdaad verslavend!

Ik vind het wel erg spannend hoor, nu voor de eerste ronde... als ik zo al jullie verhalen lees... De ene keer goede berichten,de andere keer teleurstelling. Het zal er allemaal bij horen, ik ook denk dat dit forum voor veel meiden een goede uitlaatklep is. Fijn om steun bij  elkaar te kunnen zoeken.

Een beetje info over mezelf;
Ik woon in Heiloo in Noord Holland, werk fulltime op de administratie afdeling van een logistiek bedrijf. Ik ben al 7 jaar met mijn vriend Roel en woon 5 jaar met hem samen. Nu dus samen gekozen om er voor te gaan! ik vind het zó spannend! Ik hou jullie op de hoogte!

O, ja @Maaike; maak er een mooie dag van maandag!

@ poeh; heel veel  sterkte meid met dit verlies!! Ik heb er geen woorden voor.

@ maaike1987; Ben je al  klaar voor jullie grote dag?!!  Al vast heel veel  plezier   en geluk gewenst. Maandag al trouwen, geniet ervan want het is zo bijzonder meid!!

@ pien; van harte gefeliciteerd meid, geniet van je zwangerschap!

Iedereen de groetjes en voor de nog niet zwangere onder ons veel klusplezier!!

Hallo meiden,

Hier weer een berichtje van mij, vanmiddag had ik weinig tijd dus kon alleen even poeh een berichtje sturen..

@maatje: Ja ik heb een prachtige jurk gevonden, althans dat vind ik natuurlijk haha! Hij is ivoor wit, met een halter en bewerkt met kraaltjes en parels! Niet te overdreven maar wel mooi! En dan heb ik een wit jasje voor er overheen, de mouwen zijn ook bewerkt met die pareltjes. Nu nog de vraag wat manlief ervan vind hihi!
Maandag heb ik mijn jurk alleen nog niet aan, we trouwen gratis (heb ik achteraf heel veel spijt van!) en binnen 5 minuten sta je weer buiten, dus dan zal je het net zien als ik die jurk aantrek datie of super smerig is, of dalijk mijn zoom vertrap ofzo! Zaterdag hebben we het feest en dan trek ik hem aan, dus nog 1 week en 2 dagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Is zeker wel gaaf om elkaar een keer int echt te zien, is wel leuk vooral omdat we zoveel lief en leed met elkaar delen! Zou echt wel een keer gaaf zijn, nou wie weet de 9maanden beurs.. Dan hebben alle niet zwangeren nog een poosje langer de tijd om zwanger te worden, kan me voorstellen dat het anders niet zo leuk is om op zo'n beurs rond te lopen met allemaal zwangeren!

@Gerda:
Ja klopt inderdaad, ik ben een beetje aant rondkijken voor een andere baan! Heb het werk wat ik nu doe wel een beetje gezien, niet het werk zelf maar meer de werksfeer.. allemaal regeltjes bah, de leuke groepjes worden uit elkar gehaald omdat het TE gezellig is, we mogen niet meer mailen met elkaar, alleen maar bellen bellen bellen..
Maar goed misschien is het ook wel een bevlieging haha!

@anne:
Spannend joh, nog steeds geen rode duivels inmiddels? Hoelang ben je nu overtijd dan? Nou spannend nog 2 dagen wachten dan kan je testen.. hoop zo voor je dat je hartstikke zwanger bent!

@Poeh:
Ik vind het echt zo verschrikkelijk voor je!
Er is echt geen kans meer dat het nog goed zit?
Jeetje meid, ik heb er net zoals veel anders meiden echt geen woorden voor!
Ik vind het zo erg voor je!

Nou meiden ik reageer zo even op de rest, ik ga eerst even onderweg naar morgen kijken!
Liefs Maaike

Hoi Peetje

Dank je wel voor je lieve woorden en ook fijn om te horen dat ik niet de enige ben met deze gedachten.. Eigenlijk weet ik dat wel, maar gisteren had ik echt een enorme dip. En dan is het wel heeeel erg fijn dat dit forum er is. Ik kan hier zo goed mijn verhaal kwijt en al die lieve luisterende oren en alle adviezen zijn dan wel heel prettig. In de hoeveelste ronde zit je ook alweer. Wel balen dat je al zo lang over tijd bent en steeds negatief test. Misschien dat je dit keer een erg lange cyclus hebt... Ik had dat ook de eerste 2 ronden. Ik had een cyclus van 32!! Klinkt niet heel lang maar voelt echt als een eeuwigheid. Dus ik kan me denk ik wel voorstellen hoe jij je voelt.. Ik hoop dat als je niet zwanger bent je maar snel ongi wordt zodat je door kan naar de volgende ronde :) Heel veel succes en vruchtbaarheid gewenst haha

Liefs Linda

oh Poeh ,
Leef met je mee hoor ! Toen ik gisteren las over dat bloed kon uk echt niet reageren meid want ik kon je echt niet zeggen dat je niet ongerust moest zijn . Heb hetzelfde meegemaakt en weet dat je zelf eigenlijk al door hebt dat het niet goed gaat . Neem gerust wat tijd om het te verwerken zal aan je denken !

Hier zijn er weer al kwaaltjes , Gevoelige borsten , veel plassen en een hele dikke buik ! zullen wel zien volgende week zondag . Zou wel sterk zijn al het weer onmiddelijk raak is . Hoop het zo dan kan ik de vorige keer misschien wat vergeten .
Eigenlijk wel raar he , je bent drie keer zwanger en krijgt ook drie keer een geweldige baby daarna .
Je staat er dan echt niet bij stil wat een mirakel het eigenlijk is als alles goed gaat . Het is pas als er iets misgaat dat je dat echt beseft !

Nou aan alle zwangeren niet aan denken he , alles zal voor jullie wel goed gaan en wens ik jullie een zalige zwangerschap toe ! En voor degene die nog klussen , wachten of een tegenslag hebben gehad veel geluk en voor ons komt het ook wel !

Liefs Lins

Terug
Bovenaan