klusmeiden 08 08

Bedankt allemaal voor de lieve woorden, doet echt goed, maar word er ook verdrietig van.

@Zoetteke(Lins); Heb ook aan jou gedacht de afgelopen dagen, maar gaat bij jou dus alweer de goede kant op, dar geeft moed.

Verder allemaal veel succes en aan alle zwangeren: GENIET ER VAN!!!

hallo meiden

@ poeh balen meid heel veel sterkte en dat je maar weer snel zwanger mag zijn, ik heb het ook al een keer gehad voor mijn beide kinderen aan dus ik weet hoe je je voelt

verder ik heb een huisuitslag van de medicatie voor de blaasontsteking
dus overal jeuk!!!! om gek van te worden heb nu net koelzalf gehaald dat scheelt wel.
maar het is niet leuk want de kuur was al afgelopen en de volgende dag jeuk balen.

nieuwe meiden welkom klets gezellig mee!!!

verder iedereen veel klus/wacht plezier en of geniet van de zwangerschap

groetjes pien

Goedemorgen meiden,

Ik volg al een tijdje jullie verhalen. Gisteren heb ik mijn spiraaltje laten verijderen in het ziekenhuis. We vinden het ontzettend spannend om voor de eerste te gaan!

Is er nog plek voor een wannabee mom om te kletsen?

Liefs Milou

hallo linda,

ik ben nu al 13 dagen overtijd, mijn nod was op 11 oktober. mijn cyclus was 30, 31 dagen en ik zit nu dus al op 43 dagen.
nadat ik gestopt ben met de pil ging het twee maanden goed, had dus toen een normale cyclus en de derde duurde 3 maanden. ik ben toen naar de ha geweest ik moest maar wachten ( die avond werdt ik ongi, het scheelt wel geld in tampons haha)
ik zit hierdoor nog maar in de 4de ronde en nu is het weer wachten ggggggggrrrrrrrrrrrrrr.
ik heb gister ovaluatie testen besteld dus misschien krijg ik nu een beter beeld van hoe het bij mij loopt.
de verlangen van het zwanger zijn is nou nog erger omdat ik voor iemand een positie broek aan het maken ben, ik wil er ook een voor me zelf maken snif  niet alleen maar voor andere. hopelijk binnen kort.

veel liefs
peetje

hoi milou,

tuurlijk is er nog plek voor je, voor nog veel meer wannebee moms
welkom!!!!
pas wel op het is wel verslaafend.

ik ben trouwens petra ben 26 jaar en woon in meppel in drenthe. mijn mannetje en ik gaan voor ons eerste kind, we hebben nu wel een pleegkind in huis van 10 jaar.
ik werk als gastouder en heb twee gezinnen wat goed is voor 4 dagen werk.
en wat jij zo al in het dagelijkse leven?

ik ga er weer vandoor
veel liefs
peetje

Hoi Peetje,

Ik weet dat het verslavend is hahaha. Ik zit al een tijdje mee te lezen. Wilde zelf pas een berichtje plaatsen op het moment dat het spiraaltje verwijderd was. Afgelopen sept zijn we getrouwd en wilden na de huwelijksreis meteen aan de slag. Helaas kon de huisarts dat ding niet verwijderen (hij was verdwenen?), schrok me rot. Maar eind goed al goed...we gaan aan de slag...

Even kort  iets over mezelf, ben 30 jaar, net getrouwd, kom uit Deventer en gaan dus voor de eerste. Probeer er zo nuchter mogelijk over te blijven, maar betrapte me gisteren er al op dat ik stond te springen van blijdschap dat we kunnen beginnen met klussen hahaha

hej maaike.

Maandag zou ik ongi, moeten worden, maar nog niets aan de hand haha.
we zien wel wat het wordt, afwachten maar pff .

Groetjess Mij

Welkom milou bij 't  clubbie,

Je was er zelf al achter dat je niet meer zonder kan!
Hoe kan de arts trouwens de spiraal kwijt zijn? En waar is 't ie dan uiteindelijk gevonden?

Allemaal een fijn weekend!

Liefs,

Terug
Bovenaan