klusmeiden 08 08

Hoi dames,

@Maaikie: Mijn cyclus was 33 dagen, dat is in ieder geval al een stuk korten dan de vorige. Hopelijk gaat ie deze maand ook weer dezelfde richting op...
Wel fijn dat jouw cyclus wat stabieler is geworden.
Gebruik jij ooit iets om te meten wanneer jouw ei is?

@Peetje: Aan de ene kant wel lekker dat je meer rust hebt nu, maar krijg je nu geen nieuwe oppas kindjes meer erbij? Je was toch bang dat het financieel wat slechter zou worden nu er een kindje was weggevallen?

@Maatje: Succes met de uitslagen! 12 weken is in ieder geval al een mijlpaal opzich, dat je maar snel onbezorgd kan gaan genieten!

Groetjes Saskia

Hoi ladies,

Hier was ik ook weer eens keer. Ik heb wel steeds trouw meegelezen met jullie allemaal maar ik had weinig nieuws en tijd. Vandaar dat ik niet heb gereageerd. Sorry.
Hier gaat alles zn gangetje. Ik geniet volop van het mooie weer en de vele vrije dagen die we hebben gehad.. Daar ben ik vast niet de enige in haha. Met de zwangerschap gaat het ook goed! Ik zit nu alweer in mijn 10e week. Het blijft voor mij nog steeds spannend tot aan de echo, dat ik heb gezien dat alles goed is. En die heb ik 8 juni.

@Mamasaskia en maaikie: Kloten dat jullie weer ongi zijn geworden. Elke maand is er weer een teveel dat ik besef ik me ook heel goed. Maar jullie tijd komt zeker!!! Dan kunnen jullie ook pronken met jullie zwangerschap. Het komt vast helemaal goed

@Peetje: Hoe is het nu met je? Minder misselijk en moe. Ik hoop het voor je, dan kun je ook lekker gaan genieten :)

@Maatje: Jij bent volgens mij ook een flink eindje op weg of neit?? Heerlijk dat je niet misselijk bent....En groeit je buik al een beetje??

@Maaike1987:Hoe is het met jou en de kleine meid en de kersverse papa natuurlijk.... Ik denk dat jullie volop aan het genieten zijn van jullie wondertje. Heel veel geluk, vooral met het mooie weer :)

@Firstmum: Hoe is het met jou? Jij hoeft dacht ik ook niet zo lang meer toch. Wordt het al spannend? Weten jullie wat het wordt? En heb je alle kamers weer in orde? Geniet van het mooie weer en natuurlijk je zwangerschap

Liefs Linda

Heej dames,

Hier weer even een korte up-date!
Kom tijd tekort haha, de kleine meid houd ons lekker bezig!

Inmiddels is Aymée alweer 2 weken oud, de tijd vliegt!!! Ze doet het allemaal erg goed. Ze weegt inmiddels alweer 8 pond en is zo'n 54 cm lang, gaat erg snel! Het drinken gaat ook allemaal goed, wel in een flesje helaas want borstvoeding lukte niet.. 's-nachts gaat het ook wel lekker, het schommelt een beetje, de ene nacht komt ze rond half 5, en de andere nacht na 6en, dus wat dat betreft hebben we (nog) niet te klagen. Verder is ze erg rustig, tot nu toe heeft ze alleen maar gehuild als ze last van krampjes had of een knuffel nodig had maar verder geeft ze geen kick!!!
Met mij gaat het met de dag ook een stukje beter! Bleek achteraf toch zo goed als ingescheurd te zijn,me kringspier hebben ze ook moeten hechten en dit heeft wel wat pijn veroorzaakt, heb vorige week veel kramp gehad in me endeldarm maar dat is nu gelukkig weer iets minder geworden.
Heb nu alleen te maken met een behoorlijke blaasontsteking.. allemaal erg vervelend maar als je dan in de wieg kijkt weet je waar je het voor gedaan hebt!!!!! Het is het echt meer dan waard! Ongelofelijk dat zoiets groeit in je buik en dat het gewoon helemaal af is!!!

@linda: spannend meid 8juni je echo! Kan me voorstellen dat je pas echt durft te genieten als je de echo hebt gezien!!!! Hebben je het nieuws al aan veel mensen verteld of is het echt nog een geheimpje van jullie saampjes?

@first mum: ben inderdaad erg benieuwd hoe het met je is? Red je het nog een beetje de laatste loodjes? Zie je op tegen de bevalling?

@ saskia & maaike: ik hoop zo voor jullie dat het snel raak is. Hoop dat jullie het niet vervelend vinden als ik hier teveel over onze baby praat, als dat wel zo is laat het dan even weten want dan kan ik er rekening mee houden, kan me voorstellen namelijk dat het niet zo leuk is als je zelf bezig bent! Gaat het verder wel goed met jullie?

@ peetje: hoe gaat het met jou meid? Red je je allemaal nog een beetje? Nog erg veel last van de misselijkheid of begint het af te zakken?

Nou meiden, ik ga lekker richting mijn bed, vanacht is het mijn nacht dus wil wel een beetje aan mijn slaap toekomen haha!
Tot snel!
Veel liefs Maaike

hallo dames,

hier weer een berichtje van mij.

@linda, wat spannend de echo en wat gaat de tijd snel he, alweer 10 weken!!! ik sta er altijd weer van te kijken als ik weer een week verder ben, morgen ga ik de 16 weken alweer in. ik weet soms niet waar de tijd blijft.

@maaike1987, wat lekker dat de kleine meid goed drink en goed groeit, geniet ervan nu ze nog zo klein is.

hier gaat alles goed, de misselijkheid is al zo gezakt dat ik me eten er alleen nog maar uitgooi als ik heel vroeg moet opstaan voor me werk, maar dat hoeft deze maand niet want ik ben de hele maand vrij, krijg wel door betaald hihi. ik eet s ochtends danoontjes en dat gaat goed en ze zijn nog lekker ook hihi, ik heb de koelkast ermee vol staan.
ik heb nu gelukkig ook weer wat mee energie dus kan weer wat dingen gaan doen zonder s middags te gaan slapen.
we hebben een rustig weekendje, me schoonouders zijn op vakantie dus daar hoeven we niet heen want me schoonmoeder was gister jarig. we zijn gister wel naar me ouders geweest. die staan hier 8 km vandaan op de camping, dus daar zijn we gister heen gefietst ppppppppffffffffff ik heb vandaag daardoor last van me benen, maar ja we zijn eruit geweest en hebben de hele dag op de camping gehangen met het lekkere weer, ben lekker bruin geworden.
vandaag doe ik lekker rustig aan, ik heb vanmorgen wel al 41 spijlen van de box staan verven en over een uurtje moeten ze nog een keer maar verder doe ik niks.
tony is bezig met de huiskamer verbouwen hihi. de tv en geluidsapparatuur gaan naar een andere hoek dus er moeten plankjes verhuizen dus dat is weer boren enzo dus ik verplaats me zo weer naar de schuur zodat ik hem niet in de weg zit.
dus dames ik stop weer voordat ik hem dus wel in de weg zit hihi
veel liefs
peetje

Ik zie dat ik hier nog tussen de lijst sta..
Maaike.. gefeliciteerd met je dochter.. ! flinke meid zie ik..
Ik ben op 20 mei bevallen van een gezonde zoon.
Liam.. hij woog 6 pond en was 51cm.
De bevalling is super goed gegaan. Nog geen 3 uur.

Wilde het even laten weten.
Liefs Jazzie

Hee Jazzie,

Van harte gefeliciteerd met je zoon Liam! Is alles goed gegaan? Zag dat je in nog geen 3 uur bevallen bent, lekker hoor!

Maar mijn dochter een flinke meid?? Ze was 6,5 pond en 50cm bij de bevalling, zo flink is dat toch niet??

Nou geniet lekker van je zoon!

Groetjes Maaike

Hoi dames,

hier was ik weer eens. De tijd vliegt.
Het is nog rustig in mijn buik. Jammer genoeg. Ik ben het nog niet echt zat, maar oh zo nieuwsgierig naar de kleine. En naar wanneer het dan echt gaat beginnen.
Alle kamers zijn zo goed als klaar, dus dat is wel weer een zorg minder.
Moet alleen nog wel de rest een goede schoonmaakbeurt geven, want dat is er een beetje bij ingeschoten.

@linda, wat gaat het hard hè, alweer 10 weken. En volgende week de echo. Spannend hoor. Gaat het verder wel goed met je of ben je erg moe.

@maaike, fijn om te horen dat het met de kleine meid goed gaat. Maar wel vervelend dat het lichamelijk met jou wat minder gaat.
Het is voor mij nog wel goed vol te houden, hoor. En zie eigenlijk niet echt meer op tegen de bevalling. Ik wil alleen niet meer op bed bevallen. ik heb zoveel goede info gelezen over vertikaal (natuurlijker)  bevallen, dat ik het toch op de baarkruk wil proberen.

@peetje, ik ben jouw berichtje vergeten. Mag ik de schuld geven aan zwangerschapsdementie. :)
Ik zal de volgende keer wel even reageren.

Liefs,

quote: maaike1987 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-06-2009 11:31:38'));

Hee Jazzie,

Van harte gefeliciteerd met je zoon Liam! Is alles goed gegaan? Zag dat je in nog geen 3 uur bevallen bent, lekker hoor!

Maar mijn dochter een flinke meid?? Ze was 6,5 pond en 50cm bij de bevalling, zo flink is dat toch niet??

Nou geniet lekker van je zoon!

Groetjes Maaike

alles is goed gegaan. Heel goed zelfs. bevalling volgens het boekje.. (nog beter)
Bij de geboorte valt dan nog wel mee idd. maar omdat ze dan in 2 weken al op 8 pond zit.. en nu al 54 cm. dan doet ze het goed! (complimenten hoor.) Liam is nu ook 2 weken.. maar echt nog geen 8 pond. ik ben benieuwd of ze een vrijdag.. (dan komen ze van het CB.. ) ook nog meten en wegen.

Ik geniet volop..

liefs Jazzie

Terug
Bovenaan