klusmeiden 08 08

Hoi dames,

@jazzie, jou was ik nog vergeten te feliciteren: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.

@peetje, lekker hoor dat je nu een maandje vrij hebt van je werk. Ben je ook echt vrij of moet je thuiswerk doen?
Je   kunt niet optijd genoeg beginnen met klussen en zorgen dat voor de baby alles op orde komt. Fijn dat je mannetje zo goed helpt! Niet teveel in de weg zitten dus, anders mag je het  zometeen allemaal zelf doen. ;)

Ik ga maar eens naar het eten kijken, voordat het aanbrand.

Allemaal een fijne avond gewenst.

Liefs,

Hoi meiden, weer even een berichtje van mij.

Jazzie; gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!

First Mam; Voor jou schiet het nu ook op he, succes met de laatste loodjes!

Maaike1987; Hoe gaat met met Aymee? Ik vind het niet vervelend om jullie verhalen te lezen hoor dus lekker doorschrijven! En als ik ff een mindere dag heb dan lees ik gewoon even niet dus, maar wel lief dat je eraan denkt!

Mama saskia; hoe is het met jou, ook weer nieuwe ronde en binnenkort de klusdagen weer zeker!

Linda; hoe gaat het meid, hoe was je echo?

Hier is mijn ei weer geweest dus word weer afwachtte geblazen, maar we zien wel. NOD rond 18 juni.

Nou meiden verder heb ik geen nieuws! Allemaal een fijn weekend!

groetjes maaike

hallo dames,

@jazzie, nog gefeliciteerd met je zoontje.

@maaike26, o het wordt weer een spannende tijd, ik duim voor je dat het raak voor je is.
@first mum, aan een kant is het heerlijk om de hele maand vrij te zijn maar aan de andere kant ook weer niet, ik verveel me vrij snel.
ik ga tony morgen weer lief aan kijken of hij voor mij de drie laatste onderdelen van de box wil schoonmaken want dan kan ik verder ( mag niet met amonia werken he ). hoewel ik nog genoeg te doen heb. ik heb stof liggen voor de godijnen voor onze slaapkamer ( omdat monster bij ons op de kamer komt hebben we een goede reden om onze kamer op te knappen, dus ook andere godijnen ) ik heb van de week ook stof gekocht voor een boxkleed, het is de kleur lime groen. ik zelf hou helemaal niet van groen maar het kan voor zowel jongen als meisje, en er lag ook niet veel om uit te kiezen.
o ja en als ik de box klaar heb wil ik de ledikant ook verven dus ik heb nog genoeg te doen om de tijd te vullen.
nu moet ik alleen nog stof zien te vinden voor positiebroeken voordat ik niet meer in me broeken kan, me buik begint nu in eens tee groeien.
voor jouw zijn het de laatste loodjes he? en zie je er tegen op of heb je zoiets van ik laat het maar op me af komen.

ik ga maar eens kijken of de was klaar is
veel liefs
peetje

Hey ladies,

Hier was ik weer. Weer heb ik wel meegelezen, maar niet veel nieuws. Ik tel de dagen af totdat we eindelijk de echo hebben. Dan hoop ik dat ik ook kan gaan genieten. Verder ben ik de laatste 2 weken meer misselijk geworden.Eerst gaf ik alleen s morgens over, maar nu is het ook soms s avonds. Ligt er ook aan wat ik heb gegeten. Moet niet teveel en te zwaar eten.... Verder alles prima. Ik neem alle kwaaltjes voor lief, als het maar goed is met het kindje.

@Jazzie: Van harte gefeliciteerd met je zoontje. Wat heerlijk dat je een goede bevalling hebt gehad en nu een gezond kindje. Mooie naam trouwens :)

@Peetje: Je hebt idd zo te lezen genoeg te doen. Wat goed dat jij je broeken enz zelf maakt, dat scheelt heel wat geld en het houdt je lekker bezig natuurlijk... Wat heerlijk dat het kindje bij jullie komt te slapen, dan mag je idd nieuwe gordijnen, leuk leuk leuk

@Maaikie en saskia: Spannend weer de klusdagen ik blijf enorm voor jullie duimen :)

@Firstmum: Ik heb nog steeds die steen van jou. Heeft goed geholpen. Zal ik hem naar je toe sturen of doorsturen aan een ander? De laatste loodjes idd voor je... Weten jullie al wat het wordt?

Nou ik hoop niet dat ik iemand ben vergeten... Anders sorry!!

Liefs Linda

Hoi hoi dames,

@maaikie, zeker de laatste loodjes als je na gaat dat ik over twee weken uitgerekend ben. Maar ze zijn (nog)  niet het zwaarst.

@peetje, je hoeft je in ieder geval niet te vervelen. Vergeet je niet om ook je rust te pakken. Zwanger zijn is al zwaar genoeg. Maar als je er plezier in hebt moet je het niet laten.

@linda, die maansteen mag je van mij gewoon aan iemand anders geven, hoor. Ik heb em niet nodig :)

Vandaag precies 38 weken en ik voel me nog goed. Wel veel last van harde buiken, maar dat heb ik al langer. Hopend dat die al wat vòòrwerk verrichten.

Fijn weekend allemaal.

Liefs,

Hallo meiden,

Ben al weer een paar dagen niet geweest. Heb afgelopen dinsdag de 12 weken echo gehad. Alles was goed. Nekplooi en bloed had als uitslag dat we de kans hebben 1:5700 op een kindje met Down. Dus best wel gerustgesteld. Verder zag alles er goed uit en is het inmiddels alweer 6,5 cm. Gaat zo snel. Voel me goed, nog wel moe steeds. Kleren is een ramp aan het worden, zit er net tussen in. Positiekleding net even te groot en mijn eigen kleding veel te klein.
Heb nu alleen steeds het idee gaat het wel goed nog. Moet nog zo lang wachten op de volgende echo en op volgend bezoek aan de vk. Hebben jullie dat ook? Je voelt niets natuurlijk. Behalve wat pijntjes af en toe, maar dat zal wel met het oprekken van je baarmoeder te maken hebben. MIsschien ben ik wel overbezogd...
Hoe gaat het met derest?

Peetje: zag dat je al druk bezig was met schilderen. Leuk hoor.
Wij gaan ook langzamerhand even kijken voor e.e.a. Heb gelezen dat maandag korting dag is bij Prenatal. Dus ga ik even kijken voor de kinderwagen. Heb er al eentje gezien die ik graag wil. Geloof dat daar ook een lange levertijd op zit, dus beter te vroeg bestellen dan te laat ;)

Nou dat was het weer even voor vandaag!

Meiden zet m op he!

Liefs,

Maatje

hallo dames,

wat is het rustig hier bij de topic zeg, net zo rustig als bij ons thuis nu. ik zit lekker languit op de bank en amber ligt op bed, ze loopt deze week de avond4daagse en komt slaap te kort wat gister avond lijde tot overgeven. ik tony maar op haar af gesteurd want ik kan er niet tegen,

ik schiet hier al aardig op met verven en de godijnen. overdag ben ik aan het verven (als het tenminste droog is ) en s avonds de godijnen en s middags hou ik rust, niet dat ik ga slapen maar gewoon lekker languit op de bank een beetje tv staren. ik slaap smiddags niet meer want dan wordt ik brak wakker met hoofdpijn en dan komt er nog weinig uit me handen dus ik ga s avond vroeg het bed in en blijf tot 8 uur liggen hihi.
ik heb nog niks van het gasouderburau gehoord voor nieuwe aanvragen dus ik ga er van uit dat het niks wordt na de vakantie dus moet ik wat anders vinden. maar goed dat is voor dan, ik maak me er niet zo druk meer over.

@linda, hoe was het bij de echo? is alles goed gegaan?

ik ga de box maar binnen halen die zal nu wel droog zijn

veel liefs
peetje

Hoi dames,

het is zeker rustig hier. Ik kijk elke keer wel of er nieuwe berichtjes zijn, maar schrijf dan zelf niet.
Dus bij deze doe ik dat maar weer eens.
Tot mijn spijt moet ik zeggen dat ik niet zoveel inspiratie heb om te schrijven. Ik zit eigenlijk meer te wachten totdat de kleine van plan is om niet langer in m'n buik te blijven. En kan aan niet veel anders denken. Ik ben nu 38 weken en 5 dagen. Dus het kan ook nog wel even duren

@maatje, op het moment kan het je waarschijnlijk niet snel genoeg gaan, maar wanneer je dan achterom kijkt, gaat alles eigenlijk wel heel snel.
Fijn dat de tests zo'n goed resultaat hebben laten zien. Geruststelling is ook wel heel fijn.

@ peetje, hartstikke goed dat je je rust pakt. nu kan het nog. En je hebt nog tijd genoeg voor het verven van alle spulletjes.

Oh ik hoor dat mijn zoontje wakker is. Zal hem maar snel uit z'n bedje halen.

Tot snel.

Liefs,

Terug
Bovenaan