Wij hebben ook 2 kraamfeestjes gegeven (beiden op een zondagmiddag van 14.00-17.00).
Ja, het is wat onpersoonlijker en je spreekt niet iedereen even uitvoerig. Met name de mensen die je toch al nooit veel spreekt en met wie je toch ook niet veel hebt te bespreken. Daar lig ik dus niet wakker van.
Maar WHO CARES??? Het gaat om ons. Wij wilden rust. Hadden ook helemaal geen zin in al die visite. Hoe goedbedoeld en lief iedereen ook is.
Ik heb 2 dagen in het ziekenhuis gelegen en toen ik thuiskwam kon ik al NIEMAND luchten of zien behalve mijn man, moeder en de kraamhulp.
Natuurlijk zijn er mensen die zo'n feest niet zo leuk vinden, maar zelf zijn we ook op kraamvisite geweest en hebben die kleine 10 min. gezien.
Nu hadden we ons zoontje gewoon bij ons en iedereen die wilde mocht hem vasthouden (hij lag toch voor pampus anders zou dat niet gaan natuurlijk, maar hij sloot zich er ook helemaal voor af voelde ik). Prima toch?
Of ik nu 20 keer een uur inplan = 20 uur (d.w.z. als ze ook na 1 uur zijn 'opgezout&apos
Of 2x een kraamfeest van 3 uur = 6 uur
Ik denk dat we nog 2 of 3 keer daarbuiten visite hebben gehad, buiten onze ouders natuurlijk.
Ik ben nu weer zwanger en ga het weer zo doen. Lekker makkelijk, lekker snel en geen weken... maanden... visite. Moet er niet aan denken.