Kramp aantal dagen na eisprong

Ah ja snap ik. Ik dacht altijd het beste met ochtend urine maar lees in de andere app dat ze ook midden op de dag testen. Kijken hoelang je het nog kan volhouden haha. 
Ja dat heb ik nu ook in mn onderrug, niet zo erg als jij hoor! Hopelijk zakt het morgen weer een beetje weg. Ik heb ook weer kramp in mn buik. Beetje of ik ongesteld moet worden hmmm.. 
Volgens mij is het wel een vruchtbare maand haha. 

Dat dacht ik ook met ochtenurine! Maarja ik denk als je zwanger bent dat je het dan toch wel ziet...mss iets minder donkere streep. 
Jaa ik ga het zien haha, morgen heel vroeg eruit en haasten altijd, hele dag op t werk dus dan lukt het wel. Maar of ik de zaterdag vol hou...is de vraag. 
Ja ik hoop het ook, lees nu dat het er ook bij kon horen maar dat wist ik niet echt haha. Nouja we gaan het zien...heb door de hormonen en ontpillen ook erg last van puistjes. Spannend ook hoor bij jou! Leef helemaal mee haha 
Echt he! Heel veel zijn al zwanger 

Ja daar zit ook wel weer wat in indd. 

Ah ja dat is fijn dat je op werk bent. Dat scheelt veel. Anders test je zaterdag toch gewoon haha en zondag en maandag. Ik test nu gewoon elke dag. Kan me echt niet inhouden. Alleen heel erg hopen dat ik iig morgen niet toch ongesteld wordt. 

Jaaa ik leef ook helemaal met jou mee haha. Hoop het zo erg. Dan hebben we volgende zomer een kleine, zou echt leuk zijn en ook wel onwerkelijk als het echt zou zijn. 

@Noeksie, dat was nu niet verwacht nee! We hadden eerst plannen om in November naar Thailand te gaan (droomreis, eerste keer buiten Europa) en dan in December te beginnen, maar Thailand gaat niet door en de verwachting dat het volgend jaar kan is klein, dus we zijn spontaan eerder begonnen. We dachten: misschien duurt het toch een paar maanden voor het lukt, laten we alvast beginnen, haha. Ik heb met een app en teststrips mijn eisprong gevolgd en zoals het er naar uit ziet is het meteen raak!
Het lijntje was nu wel lichtjes hoor, inderdaad omdat we ongeduldig wat eerder hebben getest. Volgens de strip kon deze wel ieder moment van de dag. We hadden 0 verwachting en gingen eigenlijk uit van (nog) geen resultaat. We herhalen hem morgen en op de officiele dag. Als ik bij Clearblue "zwanger" zie staan, geloven we het pas, denk ik.

Ik heb mij fingers crossed  dat jij straks  ook een positieve test hebt! Zou leuk zijn, beetje tegelijk ?

Snap ik helemaal dat je iedere dag gaat testen! Ik weet ook niet of zaterdag me lukt in te houden, dusja ik doe het dan gewoon hoor en idd zondag en maandag, ik weet namelijk ook niet helemaal zeker of maandag of dinsdag m'n eisprong was.  Ik ben op dit moment héél bang om ongesteld te worden, met ieder krampje denk ik shit. Echt zenuwslopend pff.. zit nu al helemaal in spanning voor jou omdat je zo gaat testen haha. 
Ja zou echt zo leuk zijn he!!! En dan rond de kerstperiode alle spannende momenten en vertellen, lijkt me zo leuk. 
Ik ben echt een koffieleut...maar nu probeer ik er maar 1 per dag te drinken. En sushi en carpaccio en filet americain probeer ik allemaal nog ff te gaan eten, of heb ik al gegeten haha! 
@melanieee jeetje haha, dan heb je er idd niet echt verwacht dat het nu al zou kunnen. Wij hadden precies hetzelfde hoor, alleen hebben we vorig jaar nog wel naar Mauritius kunnen gaan dat was ook aardig ver. En nu dachten we nou ja, gewoon alvast stoppen, duurt waarschijnlijk nog even...maar nu wil ik het al zo graag dat het nu lukt haha! Tja je stopt niet voor niks natuurlijk. Snap ik, ik zou ook voorzichtig blij zijn met een lichte streep en pas met clear blue en na de NOD positief testen gaan geloven haha. Hopelijk gaat het allemaal goed!

Jaa snap ik haha zo spannend allemaal. Nou heb dus precies hetzelfde! Had maandag een smiley maar had zondag niet getest dus het kan maandag of dinsdag zijn. En ik zou dus volgens mn cycles die ik afgelopen maanden had vandaag ongesteld moeten worden maar dat ben ik iig nog niet. Maar ik heb wel ongesteldheids krampen voor mn gevoel. Zenuwsslopend indd.
Ja aan iedereen vertellen lijkt me zo leuk en rond kerst is tuurlijk helemaal een mooie tijd.
Jaa goed bezig! Alvast beetje daarop letten en nog even genieten van de dingen die nog mogen haha. Ik drink ook al 4 maanden geen alcohol voor de zekerheid haha. 
Net getest maar negatief maar ik zou nu dan denk ik 3/4 dagen voor NOD zitten. Zolang ik nog even niet ongesteld wordt ben ik blij. 

Piri en Noeksie, haha herken mezelf zo erg in jullie verhalen ☺️ leuk om te lezen hoe anderen erin staan. En indd.. rond kerst vertellen lijkt mij dus zo leuk hè! Heb al helemaal bedacht hoe we dat dan zouden doen. 

Zag ook dat ik verkeerd tel.. had 31 oktober een smiley op de CB test en op 1 november niet meer. Dus denk 1 nov eisprong dus dan is vandaag 5 DPO. Heb waarschijnlijk maar een LT fase van 10 dagen, hopelijk is dat voldoende zeg ?
Hoe is jullie kinderwens gestart? Ik heb vorig jaar wat onderzoeken gehad bij de gynaecoloog omdat ik heel lang last heb gehad van spotting. Dat bleek uiteindelijk door de pil te komen en vanaf toen, na echo’s etc, is onze kinderwens gegroeid. Ook door het feit dat ik me toen besefte dat ik toch echt heel graag kinderen zou willen. Daarnaast wil mijn vriend het al langer héél graag dat is ook wel erg fijn! 

Lijkt mij leuk van jullie te lezen! ?

Jaa dat is fijn he, dat je weet dat andere in hetzelfde schuitje zitten. Haha zo leuk he! Benieuwd hoe iedereen dan zou reageren enzo. 
Ah zo spannend! Dan is onze NOD allemaal een beetje gelijk denk ik. Ik weet het nu niet precies omdat mijn ovulatie 4 dagen later was dan verwacht maar iig allemaal rond dezelfde dagen. 
Leuk om te horen en ook heel fijn dat je vriend het al graag wilde. Ik wilde altijd al jong moeder worden, kan mij niet snel genoeg. En nu we een huis hebben gekocht en er financieel goed voor staan begon het echt wel te kriebelen. Mijn vriend bleef eerst zeggen over 2 jaar. Ik moest een nieuwe spiraal dus die laten plaatsen maar ik werd er ineens echt ziek van, migraine etc. Dus besloten te laten verwijderen na een aantal maanden afzien.
En toen zei mn vriend ineens: Ik denk echt dat je een goede moeder wordt, ik ben er klaar voor. Dus toen heb ik het dagen lang nog 100 keer gevraagd van weet je het zeker haha ik was helemaal gelukkig. En nu is hij aan het idee gewend en vind hij het helemaal leuk en ook spannend. 

Terug
Bovenaan