Kramp aantal dagen na eisprong

Peony, wat leuk! Gefeliciteerd! 
Ik zit vol interesse mee te lezen. Wij zijn met de eerste ronde bezig en ik weet niet of ik mijzelf gek zit te maken, of dat ik daadwerkelijk andere symptomen heb dan normaal.. ik zit nu op 10DPO en ik word eigenlijk vooral gek van het wachten, haha. Waarschijnlijk ga ik vandaag of morgen toch even een vroege test uitvoeen, zodat we er in ieder geval 1 een keer achter de rug hebben.
Ik heb in ieder geval een week flinke krampen gehad, die ik normaal 1 tot 2 dagen voor mijn ongesteldheid heb, en laatst had ik een dag waar ik mij in de ochtend echt flink beroerd voelde. Nu heb ik elke keer wat steken in mijn buik, rommelende darmen (al heb ik dat wel vaker) en veel zin in zoute snacks (normaal zoet, maar dit kan ook een manier zijn om mijzelf te laten denken dat er iets positiefs aan de hand is :p)
Heel spannend allemaal!

@Noeksie; ja dat denk ik ook indd. Ah lekker dagje gewerkt dan. Dat is ook fijn! 

@Melanieee; een beetje dezelfde kwaaltjes als die wij hebben. Laten we hopen dat het goeds voor ons allemaal betekend? En we lopen een beetje gelijk, leuk! 

Lastig te zeggen indd of het iets betekend of het ook echt iets zegt maar we zien het over een paar dagen. 

Noeksie, ga je morgen ook testen? Wordt spannend bij iedereen. 

Ik heb net een early test gedaan, omdat ik toch niet kon wachten en ik heb al sinds vanochtend een knagend gevoel;
en hij was positief?!
Ik weet dat het misschien nog niet zoveel zegt, omdat er nog veel kan gebeuren, maaf we hebben allebei wel even een euforisch gevoel nu.

Dank je wel, we kunnen het nog niet helemaal geloven en zijn voorzichtig blij ? Morgenochtend een andere early test en dan 9 november ('ongesteldheid dag') een echte test. Pas dan gaan we het echt geloven denk ik, haha.
Ik hoop heel erg dat die positieve test van jou er ook aan komt!! 

Jaa snap ik! Super spannend maar ze zeggen een streepje is een streepje. Maar dat idee moet even wennen tuurlijk. 
Ik hoop het ook! Nog een paar dagen geduld hebben. Heb ook geen geduld meer haha

Gefeliciteerd nogmaals @melanieee, zag het net bij de november groep. Echt zo bijzonder zo vroeg, en ook gewoon 1e rondje joh jeetje! Niet verwacht denk ik?  Ik denk dat ik morgenochtend niet ga testen want zaterdag is 4 dagen voor m'n NOD als ik de app natuurlijk moet geloven...durf niet zo goed morgen al, het liefst doe ik het pas zondag haha 
Ik heb zo'n pijn in m'n onderrug...kon net bijna niet opstaan. Kan ook van het werken komen maar heb het meestal niet zo erg 

Misschien morgenavond dan? Net zoals @melanieee doe ik dat dan...zit ik alweer te denken, oh oh oh ??

Terug
Bovenaan