Kramp aantal dagen na eisprong

Niet fijn! Wel fijn als je weet dat je zwanger bent haha. Moet zeggen dat m'n krampen sowieso echt wel een heel stuk minder zijn. Het komt bij mij in vlagen nu, krampjes, steekjes en misselijk....pff wachten en wachten he haha 

Jaa indd dan maakt het me echt niet uit als ik me zo voel hahah. Ah gelukkig zijn de krampen iets minder. Zou het wel extra leuk vinden als we tegelijk zijn, hoop het ook! Indd nog even wachten haha maar ik ga morgen ochtend sowieso testen

Hi dames... kleine update.., vanochtend getest (kon het niet laten......) en lichte 2e streepje. Super blij dus! Hopelijk blijft het goed gaan. 4 dagen voor NOD. Gevoel, opgezwollen buik, krampjes, pijn in onderrug... mijn lichaam gaf veel signalen af. Zo spannend voor jullie nu! Ik duim hard mee en blijf jullie nog even volgen.. 

@peony  oh wauw wat super! Gefeliciteerd! Idd precies 4 dagen voor NOD, wat kan dst verschillend zijn bij iedereen he....
Gezellig, en geniet ervan 

Peony, wat leuk gefeliciteerd!! Ik heb pas over een week mijn NOD dus moet nog even geduldig wachten. Heb wel wat buikpijn de hele dag en beetje rugpijn. 

Peony; Wat super! Gefeliciteerd en geniet ervan!
Ik heb vanochtend getest maar helaas nog in de verste verte geen streepje gezien dus ik ga maar even vanuit dat mijn lichaam me voor de gek houdt. Omdat ik ook niet weet of ik nu morgen ongesteld moet worden omdat mn ovulatie anders was.. Ik weet het ff niet meer maarja zal een deze dagen wel ongesteld worden. 

Ik ben nu aan het zoeken op internet en zie ook wel veel voorkomen dat je pas veel later positief test als je eisprong later is en het innestelen dus evt ook later is. Toch nog een sprankje hoop. 

@piri ah jammer zeg!!! Ja precies, misschien heb je wel hetzelfde als ik en pas zondag of maandag je NOD en kan je het pas later zien. Maar wel balen natuurlijk omdat je veel symptomen hebt. 
Hier weer lekker een dagje aan het werk, ben er nu niet zoveel mee bezig, en heb ook niet zo heel veel klachtjes. 

Terug
Bovenaan