Kramp aantal dagen na eisprong

Ah Piri zo leuk! Ik voelde me ook echt niet fijn bij anticonceptie pil, dus die slik ik al een jaar niet meer. Gelukkig is mijn cyclus wel regelmatig, soms scheelt het een dag maar dat is te overzien ☺️ hoe lang is jullie Luteale fase? Die van mij is best kort als ik dat lees, 10 dagen namelijk..

Ja beter zonder al die troep in je lichaam he.
Ah ja dat is wel heel fijn! Ik normaal een cycles van 26/27 dagen en lutale fase van 13 dagen maar deze maand is alles in de war dus geen idee.
Wat ik had gelezen is als het maar hoger is dan 9 is het goed geloof ik maar het is wel kort. Anders voor de zekerheid huisarts vragen dan ben je meteen gerust gesteld misschien. 

@piri, jammer nog negatief!!! Maar ook wel logisch omdat het best wel ff voor je NOD kan zijn. 
Leuk jullie verhalen! Bij ons was de kinderwens er al wel langer, maar wilden nog reizen, groter huis, financieel beter ervoor staan etc. Begin dit jaar wikden we ervoor gaan maar werd ik helaas ziek. Nu ben ik van de medicijnen af sinds juni, dus oktober hadden we zoiets let's go for it. Spuit nog wel B12 dus dat vind ik wel spannend omdat dat super belangrijk is samen met foliumzuur, maar kan nu iig geen tekort hebben. M'n vriend was eigenlijk de eerste die het wilde! Heel grappig meestal hoor je andersom. 
Ik heb sinds vanmorgen ook echt ongesteldheidsgevoel soms, had ik eerder ook wel alleen nu zou ik het kunnen worden dus vind het nu niet meer zo leuk haha. En ik weet totaal m'n cyclus niet omdat ik pas ben gestopt met de pil (had er overigens wel stemmingswisselingen van achteraf want voel me nu al stukker vrolijker haha) maar vond het wel handig 1 pilletje per dag nemen. Dus zou nu best ongesteld kunnen worden want zit op CD 28 

Ja ik vond dat ook belangrijk.. financieel stabiel zijn en een goede omgeving kunnen bieden aan een kindje. Wij zijn momenteel een huis aan het bouwen en dan ga je steeds vooruit denken van.. zou er een kindje zijn als we er in gaan wonen ? zó leuk allemaal. 

@Noeksie; ja indd ik heb nu een nieuwe app gedownload en nu waarschijnlijk pas dinsdag NOD. Maar ik had gisteravond ineens echt meer kramp richting menstruatiepijn, anders als afgelopen week. Dat waren echt lichte krampjes dus vond het even spannend maarja kan van alles zijn. Hopelijk innesteling haha. 
Zo leuk om te horen! En fijn dat je van alle medicatie af bent. B12 moet ik zelf ook spuiten en vitamine D slikken anders wordt ik zo moe en chaggie ook. Slikken jullie nu ook al elke dag foliumzuur? 
Ja nu het dichterbij komt is dat echt spannend he. Heb toch een goed gevoel deze maand, zn beetje iedereen is zwanger haha nu wij nog! 
Mn emoties schieten wel alle kanten op haha in de ochtend kei zenuwachtig, oke niet ongesteld en negatieve test hmm en nu wel weer vrolijk, alleen beetje hoofdpijn en kan over een uur weer over zijn haha. 

@Fienon: jaa precies! Leuk om overna te denken he. Ik heb in mn hoofd ook al een hele kinderkamer ingericht.. echt erg maarja ook leuk. Hopelijk allemaal positief deze maand! 

OMGGGGGG ik kon me niet inhouden om nog een keer te testen voor de zekerheid. En ik zie een heel licht streepje. OMG ik wordt helemaal gekkkk. Zou het echt zo zijn

Ik weet niet hoe ik een foto moet toevoegen maar heb meteen een clear blue gedaan en er staat gewoon zwanger 1-2 weken!! Ik kan het nog even niet geloven. Dit is zo bizar. Ik dacht echt meteen nog een keer plassen, ik wil het zien staan. En het staat er gewoon. Vanavond tegen mn vriend vertellen, zo benieuwd hoe hij gaat reageren!

Terug
Bovenaan