@piri, jammer nog negatief!!! Maar ook wel logisch omdat het best wel ff voor je NOD kan zijn.
Leuk jullie verhalen! Bij ons was de kinderwens er al wel langer, maar wilden nog reizen, groter huis, financieel beter ervoor staan etc. Begin dit jaar wikden we ervoor gaan maar werd ik helaas ziek. Nu ben ik van de medicijnen af sinds juni, dus oktober hadden we zoiets let's go for it. Spuit nog wel B12 dus dat vind ik wel spannend omdat dat super belangrijk is samen met foliumzuur, maar kan nu iig geen tekort hebben. M'n vriend was eigenlijk de eerste die het wilde! Heel grappig meestal hoor je andersom.
Ik heb sinds vanmorgen ook echt ongesteldheidsgevoel soms, had ik eerder ook wel alleen nu zou ik het kunnen worden dus vind het nu niet meer zo leuk haha. En ik weet totaal m'n cyclus niet omdat ik pas ben gestopt met de pil (had er overigens wel stemmingswisselingen van achteraf want voel me nu al stukker vrolijker haha) maar vond het wel handig 1 pilletje per dag nemen. Dus zou nu best ongesteld kunnen worden want zit op CD 28