Kramp aantal dagen na eisprong

@piri herken je gevoel. Hier ook een opgeblazen gevoel. Spannend het is bijna vrijdag. Hopelijk komen er mooie testen 

Haha jaa precies, zo staan veel mannen erin volgensmij. Voor ons is het toch anders he, we voelen alles. 
Oh nou diarree schijnt ook voor te komen! Kan ook weer door spanning komen haha. Nog ff 2 volle dagen doorbijten dan kun je weer testen! Haha dat je moeder dat ook zegt dan valt het op? heb ik ook ja zo opgeblazen 

Jaa indd voor hun is het echt anders want ze voelen het niet en lezen niet al die forums hahah. 

Haha ja het kan 2 redenen hebben. Nog even geduld hebben maar er is weer bijna een dag om en dan morgen ff sterk genoeg zijn om niet te testen. Ik denk ook echt dat mijn NOD is verschoven omdat ovulatie later was dus vrees dat ik echt nog even geduld moet hebben. 
@nientjeee; ja hopelijk positieve testen! Dat zou wel leuk zijn

Goedemorgen,  Hopelijk lukt het je om niet te testen haha. Dat denk ik dus ook! Dan zou je net als ik DPO 8 zitten nu, of miss wel iets verder 

Goedemorgen
Yess vandaag niet getest! Snel mogelijk gaan plassen dus nu kan het niet meer. Ben wel enorm misselijk wakker geworden en hoofdpijn. Mn vriend zei al, ja het kan dan toch niet anders haha. Maar heb zelf het gevoel dat mijn lichaam me echt zo voor de gek houdt.. denk DPO 8 of 9 want ik had die zondag niet getest en toen maandag een smiley dus weet het niet precies. Misschien had ik zondag en maandag de piek. 
Maarja nog even geduld, wordt elke dag moeilijker haha

Goed hoor haha! Ja dat zijn idd wel duidelijke symptomen, had ik gister ook maar dan ga je toch denken idd van misschien houd m'n lichaam me voor de gek. 
Ah ja dat zal dan wel idd...ik had maandag en dinsdag een donkere streep, maandag wel het donkerste dus ga er gewoon vanuit dat dinsdag m'n eisprong was. En dan aankomende dinsdag NOD, ben ook zo bang dat ik uit het niets ongesteld wordt omdat ik nog niet weet hoelang m'n cyclus is. Maarja dan is het wel meteen duidelijk haha 
Als ik jou was zou ik dan vrijdag of zaterdag nog een test doen 

Jaa in die fase zit ik nu, dat ik denk van ja het zal allemaal wel met die symptomen maar mn lichaam houdt me voor de gek en ik wordt gewoon ongesteld dit weekend. Denk dat mn NOD zal opschuiven dus ga even van het weekend uit. 
Ah ja dat zal dan wel indd rond dinsdag. Zo spannend! Hopelijk niet ongesteld. 
Ja ik weet niet of ik het morgen nog een dag kan laten om te testen. Ik krijg vandaag denk ik weer nieuwe sensitesten, van die dipsticks dus denk dat ik toch ga testen morgen. Ondanks ik toch elke keer teleurgesteld bent als die geen streepje laat zien. Moeilijk.. 

Ik snap je heel goed! Ik denk dat ik het misschien ookal wel eerder doe hoor haha. Het is zo moeilijk om het niet te doen want dan weet je niet hoe of wat. Als ie negatief is, weet je iniedergeval wel dat hcg nu nog niet zo hoog is. Maar je moet wel echt denken dat je dan alsnog zwanger kan zijn. Ik heb wel zoiets van wil het minimaal vanaf dag 11 doen. Dus dat is dan zaterdag...hmm had eerst in m'n hoofd zondag testen maar nu denk ik alweer zaterdag ?

Terug
Bovenaan