Kramp aantal dagen na eisprong

Jaa dat is ook zo. Hcg kan natuurlijk nog niet hoog genoeg zijn en omdat ik nu ook niet weet hoe mn cycles gaat lopen..
Haha ik snap het hoor! Dat is ook 3 dagen voor NOD toch dus opzich kan dat best. Ik denk nu ook van oh had ik niet gewoon moeten testen vandaag maarja kans al voorbij dus proberen vol te houden haha. 

Haha ja kan me voorstellen dat je dat denk van shit had ik het nou maar niet gedaan. Achja soms heb je jezelf echt niet in de hand en doe je het gewoon. Heb ik mss vrijdagochtend wel. 
Ben nog steeds met vlagen misselijk en net ineens weer een super pijnlijke steek. Er gebeurt wel vanalles in de buikjes dan he haha. 
Ben weer 'vrij' dus zo lekker wandelen even gedachten verzetten 

Ik zit vandaag op 4DPO en naast wat krampjes af en toe nergens last van. Ik ga ook echt pas testen op NOD als ik dan niet ongesteld wordt. Eerder testen geeft alleen maar onduidelijkheid, omdat het altijd alsnog mis of juist goed kan gaan. Gewoon lekker je zinnen verzetten en genieten van het mooie weer komende dagen! Ik ga zo lekker wandelen met m’n hondje☺️ 

Jaaa indd, vind het zo lastig en met dat thuiswerken maakt het ook te makkelijk om te testen en om eraan te denken. Als je op werk zit dan kan je het meer loslaten denk ik. 
Maarja toch maar weer geduld hebben. Lekker wandelen allebei straks! Dat is ook fijn. Ik ga vanavond trainen dus dat is weer even aan iets anders denken. 
Toch maar proberen tot vrijdag af te wachten.
Ik heb nog steeds een gek gevoel in mn onderbuik, vanochtend misselijk gevoel en hoofdpijn maar dat is nu weg. 
@Fienon; knap dat je zolang geduld kan hebben! Ik zit nu op 9DPO denk ik dus wordt steeds spannender.

@Fienon wat knap dat je dat kan! As dinsdag is mijn NOD maar ik had zoiets van, zondag hoop ik dat je misschien dan al een streepje kan zien en ik samen met m'n vriend kan testen en anders moet ik dinsdagochtend al om half 6 testen haha, ben het ermee eens dat het beter is. 
Heerlijk he met dit mooie weer. Helpt echt wel, krijg nu 2 drukke lange werkdagen dus dan ben ik goed afgeleid. En zaterdag ook klusjes doen...dus komt wel goed, denk ik...haha 

@Noeksie, ik zeg het nu heel stoer hoor maar zit ook pas op 4 DPO haha. Wat afleiding is altijd fijn. Ik duim voor jullie dames?

Ja haha we proberen lekker bezig te blijven en afleiding zoeken. Moet zeggen dat ik me nu wel goed voel, nogsteeds gek gevoel in mn buik maar geen krampen meer enzo. 

We gaan het zien. Fijne avond meiden! 

Nou ik neem mn woorden terug. Stap uit de auto en werd hartstikke misselijk en amper gegeten.. hoop zo dat mn lichaam me niet voor de gek houdt. 

Terug
Bovenaan