Kwaaltjes

Ik heb vandaag een positieve test gehad, maar heb al 2 weken kwaaltjes.
Het begon met zere tepels en daarna ongesteld gevoel.
de laatste paar dagen ook heel erg misselijk.
Ik weet helaas uit ervaring hoe erg je lichaam je voor de gek kan houden en bij elk dingetje denk je "zou het nu dan raak zijn".
Eigenlijk zou er iets moeten zijn dat je zou weten als je dan en dan sex hebt dan word je zeker zwanger. Al dat afwachten elke maand is maar helemaal niks.

He Poco,

Ik ben 27 jaar, mijn manneke 28.
We zijn nu ruim een jaar bezig, ik ben één keer zwanger geweest, maar helaas was dat na 12 weken een miskraam.
Vandaar dat ik wel weet hoe de kwaaltjes in het eerste trimester voelen.

Groetjes Shanaz

Hallo meiden!

Hoe gaat het met de kwaaltjes? Ik heb sinds gister een opgezet gevoel onderin mijn buik en steekjes. Mijn borsten zijn weer opgezet en errug gevoelig/ pijnlijk. Ben gister twee keer misselijk geweest en mijn   temperatuur is vrij hoog volgens mijn gevoel ?!? .... Maar mijn borsten heb ik elke ronde last van, misselijk zijn kan komen van buikgriep die bij ons rond gaat, en hoge temperatuur van de ontsteking die ik had bij mijn verstandkies. Dus meiden er is weer niks duidelijk bij mij ! Het afwachten is vervelend !! Maar als de RD maandag wegblijven test ik dinsdag, hoewel ik het liefst nu direct zou doen. Maar ja heeft toch geen zin. Misschien zijn er meer meiden die dit herkennen ?
We blijven !!!!!!

Liefs Yvonne

Hey meiden!

Even het volgende:

Als je eitje wel bevrucht wordt, maar zich niet goed innesteld. Dan sterft het vruchtje af en wordt je gewoon ongesteld. Staat op www.predictor.nl  .
Nu heb ik de vorige ronde hele erge pijnlijke borsten gehad en allemaal andere vage kwaaltjes, maar ik was ook twee dagen overtijd. Zou het eitje bij mij bevrucht kunnen zijn, maar niet goed ingenesteld ? Dan zou ik die pijnlijke borsten kunnen verklaren, die na mijn eisprong komt en pas verdwijnt bij mijn ongi. Wie weet dit ? Ik heb het nu namelijk weer!!

Liefs Yvonne

Hallo dames

Hier is het weer te rustig. Heb nu weinig tot niks last. Alleen af en toe pijnlijke rug en wat moe, maar geen pijnlijke buik. Wel veel last van afscheiding, dat heb ik de vorige ronde niet gehad. Denk dat het niet raak is. Maar afwachten.

Groetjes Sharine

Hallo Sharine,

Het kan natuurlijk best nog wel raak zijn! Je weet het nooit, maar het enigste wat je doen kunt is afwachten. En wachten duurt lang!

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne

Ik weet het alles kan nog ben nog niet ongi. Maar het duurt eeuwigheid voor je gevoel komt denk ik ook omdat je dagelijks op deze forum zit. Je ziet dat een ander zwanger is en zelf wil je het ook graag. Het enige is gewoon inderdaad afwachten.
We duimen voor elkaar op toch een goede afloop.

Groetjes Sharine

Hallo Sharine,

Dat is ook zo, dagelijks zit ik op dit forum. En dan ben je er toch teveel mee bezig! Je hebt wel gelijk afwachten en hopen dat de RD weg blijven!!

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan