Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

hihi is goed hoor, ik ben er zo denk ook nog wel ffies...
kom jij maar als de kust veilig is...doeidoei..fijne aaf met je pa. is hij de tuin weer aant mooi maken??? super hoor...veel plezier!!

Heeeej Nathalie kom je nog online??? of is je pa er nog steeds? ik wil het namelijk niet te laat maken..dus misschien spreek ik je dan morgen wel ofzo... wie weet...
Fijne aaf verders en sterkte met je rd'tjes he..
wie weet totzo anders vast weltruste allemaal!!

Hè hè, eindelijk ff zitten. Oh oh ik zit met Mama22 op msn. Ja meiden we hebben elkaar toegevoegd tis erg, maar waar, hihih. Ja ik weet het, erg gevaarlijk wij twee.

Uhm jeetje nu moet ik ff weer denken wat ik allemaal wou typen hoor. MamaJM wat een wisselvallig weer hè vandaag. Hier heeft het vanmiddag wel ff geregend, maar daarna eigenlijk ook wel mooi weer. Vooral vanavond. Vanmorgen eind van de ochtend vond ik het eerst nog wat fris, maar als je 's avonds zo in de tuin bezig bent is het goed te doen. Jij hebt je tijd goed benut en leuk benut door foto's in te pakken. Leuk is dat om te zien hè al die foto's van jullie ventje. Ik kwam laatst mijn oude fotoboeken tegen op zolder. Echt leuk. Ik heb toen mijn paps & mams beide 50 jaar werden voor hun een foto boek gemaakt. Toen heb ik zelfs fotoboeken bij opa & oma en andere oma ingekeken. Echt foto's van toen paps & mams nog klein waren, echt ontzettend leuk. Heel veel werk, maar echt ontzettend leuk geworden en waren ze echt heellll blij mee.

Dotje vergeetachtige muts. Nou dat kan nog wat worden als ik ooit zwanger mag zijn, ben nu af en toe al erg, hihih. Wel lekker dat je morgen maar kort dagje hoeft. Kan je ff wat rustiger aan doen en hopelijk een beetje bijkomen.

Parent2be ik weet dat je heel verhaaltje had getypt, maar ben het kwijt. Dat bedoel ik nou met die vergeetachtigheid. Dus ik post dit ff en dan kom ik zo terug, hihihi

Liefs Nathalie

Je ligt al uren in bed, maar toch ff een berichtje van mij als je hier vast morgenvroeg weer als eerste bent meis (@ Parent2be) Je hormonen nemen denk ik gewoon af en toe een loopje met je. Zal er allemaal wel bij horen. Mij staat het huilen nu ook nader dan het lachen. Kan ook heel goed mee te maken dat je moe bent want dan ben je vaak ook wat prikkelbaarder als je je ff niet zo voelt als je graag zou willen.

Ik hoop dat je vannacht lekker geslapen hebt en morgen een wat fittere dag hebt!

Liefs Nathalie

Nu ff voor Mama22. Meis wat balen dat de rd-tjes zijn gekomen. Hebben elkaar net al ff gesproken op msn, maar dacht toch nog hier ook ff babbelen. Ff delen met de dames hier hè, anders gaan ze ons dalijk zo missen.

Toen ik vanmorgen mijn rd-tjes een beetje ontdekte moest ik denken aan Mama22. Ik dacht die word vast ook ongi. Wist niet wanneer natuurlijk. Het voorgevoel was al wat minder geworden dat ze zwanger zou zijn. HELAAS! want was wel heelll leuk geweest natuurlijk Maar ja zo zitten we hier allemaal hè meiden. We willen allemaal zo graag. Nu maar hopen dat ronde 4 ons mee geluk brengt meis. Klussen op je vriends verjaardag. En misschien 11 juli wel tijdens de diploma uitreiking van je mannetje kan vertellen dat je zwanger bent. Ik duim in elk geval heel veel voor jullie maar dat weet je!

En voor alle meiden die nu zo in spanning zitten of door zijn gegaan naar de volgende ronde natuurlijk ook. Ik hoop nu dat mijn voorgevoel eens niet klopt, want ik heb tot nu toe niet zoveel met ronde 4, hihih. Maar dat gaan we gewoon creeeren, nog alle kansen hè, hihih

Ik voel me inmiddels gelukkig iets beter dan vanavond. Pff wat een avond heb ik achter de rug zeg. Maar dat vertel ik zo. Ik ga eerst ff naar boven in bed liggen.

Liefs Nathalie

Heeeej gezellig Nathalie dat je nog ff langskwam! alleen jammer dat mama22 hier nu ff niet zo veel is, maar jou nogwel op msn spreekt??! ik denk dat ik jullie ook maar us daar moet gaan toevoegen.. kletst nog gezelliger..maar hier moeten we ook blijven hoor anders missen de anderen ons...
nou wie weet totsnel...
Slaaplekker allemaal! en totmorgen denk ik.... Dikke knuf van mij en het beste allemaal met alles!!! liefs ikku

Hhihihi Nathalie, we zaten weer tegelijk te reageren.. ben wel benieuwd naar jouw heftige verhaal over deze avond?? maar dat lees ik helaas morgen denk ik. mn mannetje ligt al net lekker in bed en ik helaas niet zoals jij mn pc mee nemen dus lees je verhaal morgen..
meis het allerbeste, doe rustig aan en denk omjezelf.. iedereen hier natuurlijk!!! wees zuinig op jezelf!! liefs mij truste...

Ohhh ik hoop niet dat je nog voor mij bent opgebleven MamaJM, want ik kwam later dan gepland. Een vriendin van me sprak me aan op msn. Ze is nu bijna 5,5 maand zwanger. Het was steeds zoooo moeilijk om niet tegen haar te vertellen van onze kinderwens. We hebben bij elkaar in revalidaticentrum gelegen, dat had ik hier denk ik al eens verteld. Maar nu heb ik het toch tegen haar verteld hoor, wel gek om er nu zo open met elkaar over te kunnen praten, maar ook wel heel fijn.

De laatste dagen word ik aan veel dingen herhinnerd die ik moeilijk vind. Zo denken wij beiden niet echt met plezier terug aan onze revalidatietijd en mis ik mijn sport rolstoelbastkebal heel erg. Maar goed ik wijk heellll erg af! (had een heel verhaal getypt, maar net weer weggehaald omdat het eigenlijk niet relevant is hier neer te zetten) Maar dit zijn dingen die me op dit moment wel bezig houden. Kweet ook niet waarom ik dat hier allemaal neer zet (daarom heb ik het ook ingekort)

Verder heb ik beetje rot avond gehad (nou ja das wel groot woord) omdat ik woorden heb gehad met mijn mams. Die is op gegeven moment ''boos'' op haar scootmobiel weggegaan ,omdat ik zei tegen haar schreeuw niet zo mam. Mijn mams heeft namelijk best harde stem van zichzelf en heeft door haar beroertes soms zelf niet eens door dat ze erg hard praat en enorm druk over komt op anderen. Als je dan met elkaar buiten staat, omdat ik, paps en mijn vriend in de tuin bezig waren, tja dan is dat niet echt gepast vind ik. Tuurlijk ga je dan niet verluisteren, maar haar stem komt soms enorm hard in mijn oren aan en omdat ik steeds zoveel hoofdpijn heb kan ik daar niet altijd ff goed tegen (nu hou ik een heel verhaal terwijl het ook in paar woorden kan, hihih) Maar goed mams vind het erg moeilijk dat ze niet meer de oude is en andere mama is geworden en niet meer alles kan wat ze wil enzo. Dus ik kreeg buiten een beetje een preek. En toen ik ze weggegaan, daar moest ik maar overnadenken zei ze. Ik ben toen ze terug was van de winkel naar haar toe gegaan om het uit te praten (ook al voelde ik me daar niet fijn bij) kom ik daar zegd ze mag ik GTST kijken. Dus toen heb ik gezegd, goed dan kom ik zo wel terug. Toen ben ik ff naar de visvijver gegaan en aan het water op een bankje gaan zitten. Ging van alles door mijn koppie. Ook veel verdriet en tig andere gevoelens, maar die lijk ik weer ergens weg gestopt te hebben achter dikke deuren. Ook al wil ik dat niet. Daarna terug gegaan naar mams. Uitgepraat en kwamen wel tranen hoor, want ben soms echt een jankerd, hihih. En mams is nu gelukkig rustiger, en daar ging het me om.

Hoe is me voel? Tja kweet niet. Ik ga nu lekker slapen en vraag me af waarom ik dit allemaal typ aan jullie. Zeker omdat het niks met zwangerschap te maken heeft, maar okay.

Bedankt voor het luisteren! Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan