Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

ik hou jullie zeker op de hoogte!!al heb ik toch een gevoel dat het niet raak is..maar goed,we zullen zien...maarre jouw nod komt ook dichterbij he?! zal ik dan maar eerst voor jouw duimen???  
nou ik ga effe douchen en dan duik ik mn bedje in, morgen weer vroeg op!

fijne avond nog!

groetjes

Lekker geslapen lieve meiden?

Mama22 mijn hoop is nu op jou gevestigd meis!
Ronde 3 is niet mijn ronde geworden helaas!

Hier zijn de rd-tjes in aantocht. Net naar de wc geweest en met afvegen wat bloed, dus zal dalijk wel doorzetten. Mijn reactie: Ohh nee, hè jammer! Maar eigenlijk onwijs blij dat mijn cyclus nu 28 dagen is, gek hè. Het voeld voor mij echt of dat dat gedoe met onregelmatigheid nu een beetje is afgelopen. Dan word ik liever nu ongi, dan na 36 dagen of bij sommige meiden nog langer. Ik duim nog steeds heel erg voor jullie meiden. En ben ook blij dat mijn voorgevoel juist is. Hoop alleen dat het andere voorgevoel niet klopt, want die zegd dat we nog wel ff een paar rondtjes mee gaan. Maar goed dan ga ik dat gevoel maar doorbreken. Laat nu eerst de rd-tjes maar doorbreken dan kunnen we weer verder.

Wens jullie fijne dag! Liefs Nathalie

Nod lijsje Meiden van Maart!!!!

Loempia, 22 jaar           2e ronde - 1e kindje            03-06-08
Iris, 21 jaar                                2e ronde - 1e kindje           03-06-08
Christel, 29 jaar               3e ronde - 2e kindje             05-06-08
El_Pro, 22 jaar                     2e ronde - 1e kindje           07-06-08
Miss Dovie,  26 jaar        3e ronde - 1e kindje           11-06-08
Cory, 26 jaar                          3e ronde - 1e kindje             12-06-08
Esther, 32 jaar                     4e ronde - 1e kindje          12-06-08
Nathalie, 24 jaar                4e ronde  - 1e kindje           26-06-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Mamma22, 22 jaar          3e ronde - 1e kindje         30-05-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08 Spannend!

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April: Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:     Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld: 13 januari 2009
Mei:     Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009

Bezoekjes VK

Boeffie                 1e bezoek         13-05-08
Parent2be        1e  bezoek          04-06-08

Afspraken voor de mooiste Echo's

Boeffie                 1e echo                  27 mei  
Parent2be        1e echo                 4 juni           10.00 uur

Heej Nathalie, wat jammer dat je ongesteld bent geworden!!!! Maar kan me helemaal voorstellen dat je blij bent dat je nu een 'perfecte' cyclus had.... Dus voor jou wordt het nu "gaan met de banaan", toch? Onze hoop is dus nu gevestigd op Mama22; zou ze toch nog positief testen over een paar dagen? Ik hoop het heel erg voor haar.....
Ik heb verder eigenlijk geen nieuws. Voel me nog superziek (door m'n verkoudheid in combinatie met hooikoorts) en besef me nog steeds niet echt dat ik zwanger ben.... Had ik trouwens al verteld dat ik dinsdagmiddag meteen naar een babywinkel ben gefietst om een leuke 1e outfit voor beebje te kopen? Erg he.... Ben je eindelijk zwanger moet je nog steeds wachten.......
Fijne dag allemaal, ik ga weer aan 't werk.
groetjes,
Kipling

hoi hoi meiden daar was ik ook weer us.... hoest hier??
Mij best. vanmorgen tussen de regen door naar de markt geweest. lekker fruit gekocht..en droog weer thuis gekomen! daarna ging het regenen..helemaal tot net nog. onweer erbij..pfff niks aan hoor. kon gewoon de lampen in huis aan doen en dat midden op de dag..maarja wel lekker voor de plantjes ff die regen. nu ist hier weer droog en t klaart weer lekker op! wel raar broeierig weer hoor.... maar binnen blijven...hihi
de vk belde nog. hoe het met met ging? wel lief..nou gaat op zich weer prima. ik hoef verder niet meer nog voor controle ofzo. vloeien is gestopt ik heb geen buikkrampen meer(amper gehad gelukkig ook).. nou dan verwachtte ze gewoon dat alles goed weg was. of als ik over 2 weekjes weer wat begin te verliezen of opeens heftige buikkrampen kreeg kon ik altijd bellen..maar voel me wel weer prima alleen nog beetje te veel hoofdpijn naar mn zin, maar ik doe gewoon rustig aan en dan zal dat ook wel weer afzakken denk ik..toch iets te hard neergekomen met flauwvallen denk ik...maarja daar doe je verders ook niks aan dan paracetamol nemen en als het nog heel erg blijft ga ik misschien de HA keer bellen. maar khoop gewoon dat t snel minder wordt.
Ohja ook vroeg ik nog wat nou wijsheid is: zsm weer zwanger raken of ff wachten? nou vk adviseerde gewoon te doen waar ik me goed bij voel. waar ik/wij aan toe zijn zeg maar... als ik zelf zoiets heb ik wacht eerst nog een menstruatie af of we gaan er meteen weer voor dat maakte lichamelijk niet veel uit zei ze. je moet er gewoon geestelijk ook weer klaar en aantoe zijn zei ze..dus moeten nog maar ff zien. manlief kwam net weer thuis eten..heel gezellig en zei: nou dat is dan duidelijk hihi vanavond klussen... gaan met die banaan he, zoals we hier zeggen.whahaha nee ik denk dat we wel nog ff wat gebruiken hoor om nu ff mn lichaam rust te geven, maarja we zien wel... ik voel me op zich weer best en ik denk dat als ik zwanger zou zijn ook wel weer heel erg blij zal zijn en hoop gewoon dat t dan wel goed gaat..maarja je hebt t zelf niet in de hand(gelukkig)

Heeeej Kipling om jou moet ik wel lachen hoor... haha meteen kleertjes gekocht, nogmaar net zwanger hihihi maar wel begrijpelijk hoor! je ziet ook zoveel schattigs he... geniet er lekker van hoor!! Je knulletje weer helemaal beter nu??
En Nathalie wat rottig dat toch de rd'tjes weer zijn gekomen, maar wel fijn idd dat je nu een normale cyclus hebt en niet weer zoveel dagen in onzekerheid zit. je lichaam komt denk ik weer op de rit. fijn hoor. nu gauw die rd'tjes weg en we gaan er voor he meid, kan je mij nog ff gezelschap houden.
Mama22 over die zuurgraad heb ik ook weleens wat gehoord( ook in mn opleidingen wel) maar hoe het precies zit weet ik niet. of dat echt zaadcelletjes kan afstoten weet ik niet, maar moet je misschien als je te hoge zuurgraad zou hebben met van die ph neutrale zeep wassen van onder, dat van intiem ofzo... en ik vond op internet een tip om niet te heet te wassen en voorkeur zonder zeep....zodat je zuurgraad/ph waarde instant blijft..   Hopelijk heb jij snel voor ons een leuke positief bericht meis, want het is hier weer lekker negatief..maar het blijft gezellig meiden!!!
de grootste kwebbel actie was gister he..pff hihi leuk hoor! Nou meiden geniet van dit rare weer...bleeeeeh en totkwebbels...
liefs mij

Ohja wou nog ff zeggen, dat ik nog niet op het lijstje wil hoor, maar ik heus wel stiekum mn nod in de gaten ga houden. dat moet zo ongeveer rond de 23ste juni zijn.. maar we wachten af.. je weet maar nooit wat hier gaat gebeuren...hihi... ik denk aan jullie allemaal en leef echt mee maar dan ff naast het lijstje nog... hopelijk kan ik hier snel leuk nieuws brengen, maar toch nog n maandje wachten dan iig....
dikke knuf van mij
En ff lief plaatje...voor jullie met wat glittertjes......

Hoi hoi lieve meiden, goedenavond..... is hier rustig vandaag geweest zeg, zit steeds tegen mezelf te praten...hahahaha gezellig hoor met al mn vrienden..whaha
Kheb me heerlijk vermaakt vanmiddag....foto's ingeplakt van zoonlief. lag nog n stapeltje...en daar moet je gewoon altijd ff voor gaan zitten..nou daar vond ik het wel eens tijd voor en het weer is ook niet uitnodigend om naar buiten te gaan dus ga je lekker binnenwerkjes bedenken he. ook nog 2 wassen gedaan... en heerlijk eten gekookt en tot mijn grote vreugde heeft zoonlief weer warm eten op. Gister verrekte hij het. echt zo'n periode nu de leeftijd..pff het is schitterend hoor maar gisteravond heeft hij geen hap warme prak op, tufte het gewoon steeds weer uit als je t in zn mond deedt..en daar begon hij nu net ook weer mee, maar ik ff doorzetten en hem toejuichen van JA GOEDZO als hij wat binnenhield..en zowaar heb ik bij mezelf nog een keer opgeschept en bij hem ook nog een beetje. en alles was oppelepop zoals hij dan zelf zegt alst op is!!! hihi
Nu is hij zoet met de duplo aant spelen, papa is nog niet thuis die moest een klus doen die nogal uitloopt..maar zal zo wel komen...
Weetje als ik zo opt lijstje kijk mis ik ons Loempiamonster hier al een tijdje? of lijkt dat maar zo?? maar haar NOD komt ookweer in de buurt dus dan zal ze zich vast wel weer een keer melden..en we hopen op leuk nieuws..maar eerst de wachtbankdames!!! ik duim!!!
Fijne avond en totlaters...liefs mij

Terug
Bovenaan